Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Мабуть, про комікси чули всі. Одні приходять у захват від мальованих історій, другі до них байдужі, а треті вважають розповіді в картинках несерйозною нісенітницею. Як би там не було, але комікси - це унікальний вид мистецтва, що балансує на межі картинки і тексту. Це окремий світ, відомий навіть тим, хто їх не читає.
Популярність коміксів призвела до зародження такого стилю в графічному дизайні та рекламі як комікс-арт. Напрямок вирізняється яскравими образами, цікавими сюжетами, гумором і унікальною манерою виконання. Це живий стиль, що дає змогу створювати ефектний дизайн.
Комікс-арт – це стиль, який припаде до душі любителям супергероїв, аніме, фентезі, комп'ютерних ігор і, звичайно ж, всесвіту Marvel.
Він з'явився як відгалуження такого доступного широким масам напряму як поп-арт. Цей стиль, зі свого боку, прийшов на зміну серйозному і безпредметному експресіонізму, який був зрозумілий небагатьом. Поп-арт швидко став популярним завдяки використанню реальних предметів, звичайних і зрозумілих образів (знаменитості, відомі продуктові бренди, комікси, побутові предмети тощо).
Комікс-арт, як і поп-арт, використовує яскраві кольори та виразні образи, що дає змогу створювати привабливі та нестандартні роботи. Крім цього, стиль передбачає використання захопливих історій і сюжетів на різні теми.
Що дає комікс-арт для бізнесу:
дає змогу підкреслити індивідуальність бренду;
виділяє компанію на тлі конкурентів;
допомагає у створенні привабливого та емоційного дизайну;
підвищує лояльність клієнтів.
Дизайн у цьому стилі привертає увагу, інтригує і викликає приємні емоції, що важливо для вибудовування емоційного зв'язку між компанією та аудиторією.
Комікс-арт використовується при створенні рекламних плакатів, ілюстрацій, логотипов, фірмового стилю, пакування та навіть сайтів. При цьому дизайн може мати вигляд звичних коміксів або ж нагадувати їх віддалено (завдяки застосуванню окремих елементів).
Розповіді в картинках почали з'являтися в Іспанії в XVI-XVII ст. Тоді у Валенсії та Барселоні людям пропонували мальовані історії на релігійну тематику. Потім такі малюнки у вигляді гравюр, виконаних на кольоровому папері, поширилися і в інших європейських країнах, зокрема у Франції та Німеччині.
Також попередниками коміксів можна назвати карикатури на європейських політиків, популярні у XVIII столітті. Картинки англійського художника Вільяма Хогарта містили цілу серію малюнків, кожен з яких розповідав свою історію.
У XIX столітті у Франції налагодили фабричний випуск мальованих історій. Тільки на підприємстві Пеллерена побачили світ 600 сюжетів, які складалися з 16 картинок із написами.
У цей же період у Швейцарії виходить серія малюнків про пригоди панів Жабо і Крепена. Також випускалися комікси за мотивами казок Шарля Перро.
У 1892 році мальовані історії з'явилися і в США. Перший комікс «Ведмежата і тигр» був опублікований у виданні The San Francisco Examiner.
У ХХ столітті комікси стали центром американської масової культури. Вони швидко завоювали популярність завдяки гумору та захопливим сюжетам. А коли на зміну комічності прийшли супергерої, цей жанр піднісся ще більше.
Основні історії тепер крутилися навколо пригод (бойовики, детективи, хоррори і фантастика), а головними героями стали борці зі злом.
З появою Супермена почався «Золотий вік коміксів», що тривав до 1950-х рр. За цей період з'явилися й інші улюбленці публіки - Бетмен, Капітан Америка, Диво-жінка та ін. Але найбільше визнання завоювала серія оповідань про Капітана Марвела (всього було продано 1,4 млн примірників).
Політика та реальні події, які відбувалися в житті країни, також знаходили своє відображення в коміксах. Зокрема, під час Другої світової війни з'явилися мальовані оповідання, присвячені боротьбі з фашизмом, а після атомних бомбардувань світ побачили персонажів із суперздібностями (Атомний Громовержець та Атомна людина).
Війна внесла свої корективи у світ мистецтва – комікси почали втрачати популярність. Але тривав цей спад недовго. Друге дихання у мальованих історій відкрилося наприкінці 1950-х, коли в справу увійшов Стен Лі, який створив Людину-павука, Залізну людину, Людей Ікс, Халка, Доктора Стренджа та інших героїв.
Оскільки ці персонажі були більш людяними та складними, інтерес до них виявили не лише діти, а й дорослі. І з часом ця тенденція тільки зміцнювала свої позиції - в історіях почали висвітлювати екологічні проблеми та такі теми як зловживання алкоголем, наркотична залежність тощо.
В Японії комікси теж стали популярними. Тут вони отримали назву манга і були орієнтовані більше на відчуття, а не на дії.
У 1970-1980-х рр. розуміння малюнка в коміксах сильно змінилося, і заслуга в цьому належить американському художнику Рою Ліхтенштейну, який є одним із засновників поп-арту. Він наділяв картинки змістом і переносив їх на полотна, що властиво для мистецтва. Цей досвід перейняли й інші художники, які почали потім змагатися в майстерності. Так з'являлися справжні шедеври та унікальні історії, а потім і виник цілий новий напрямок - комікс-арт.
У 2000-х рр. почалася нова ера для коміксів – вони перебралися на великі екрани.
Сучасні сюжети вирізняються реалістичністю, появою антигероїв і високою якістю малюнків.
Комікси, як і раніше, популярні, і їх часто використовують у дизайні, тому не дивно, що такий стиль як комікс-арт є трендовим ось уже кілька років.
Комікс-арт вирізняється барвистістю та деталізацією. Стиль передбачає висунення на перший план персонажа, а історія може бути з будь-якого жанру (гумор, фантастика, жахи, детектив тощо).
Для стилю характерні:
яскраві та контрастні кольори;
написи на картинці;
наявність супергероїв, знаменитостей та інших персонажів;
акцент – на головному герої та його діях;
щільна й однорідна заливка фону;
меми.
Комікси відображають ті чи інші цінності, стереотипи та ідеї, що знаходить свій прояв у зовнішності персонажів і тих проблемах, які вони вирішують.
Цей стиль настільки яскравий і своєрідний, що його важко сплутати з будь-яким іншим напрямком. З його допомогою можна розповісти історію, передати основну ідею бренду, створити виразний образ і підкреслити індивідуальність компанії.
Дизайн допомагає вибудовувати комунікацію з аудиторією, підвищує довіру і лояльність. Тому важливо зробити його не тільки привабливим, але також емоційним і нестандартним. Це потрібно для того, щоб виділити компанію на тлі конкурентів і запам'ятатися споживачам.
Незалежно від того, який саме дизайн вам потрібен (логотипу, сайту, паковання, рекламного плаката тощо), слід ретельно підібрати зображення, колірну гаму та шрифт. Кожен із цих елементів несе в собі особливе послання, викликаючи тим самим певні асоціації.
Важливі складові дизайну:
Образ. Стиль комікс-арт передбачає використання різних героїв і персонажів. Це можуть бути як реальні знамениті люди (фотографії або графічні малюнки), так і вигадані герої та антигерої.
Особливістю при створенні картинки є те, що дії персонажа виносять на передній план, а тло при цьому зафарбовують, щоб не відволікати увагу від головного. Часто в дизайні присутні написи та діалоги.
Колір. Для цього стилю характерне безумство кольору. Дизайнери використовують найрізноманітніші відтінки (від світлих і нейтральних до насичених і строкатих), змішують яскраві фарби і створюють контрасти.
Усі роботи можна умовно розділити на дві групи: різнокольорові та чорно-білі. У першому випадку можуть поєднуватися навіть непоєднувані кольори, а в другому вибирають або чорний і білий, або додають до них сірий і ще який-небудь яскравий тон.
Шрифт. У стилі комікс-арт використовують здебільшого прості класичні шрифти, але з різним розташуванням літер (прописне і похиле накреслення, «танцювальні» або витягнуті літери тощо).
Дизайні в стилі комікс-арт – це завжди нестандартно і видовищно. Він притягує погляди, інтригує і викликає приємні емоції. Для створення дизайну в стилі комікс-арт зв'яжіться з нами за телефоном або в онлайн-чаті.
Комікс-арт активно застосовується при створенні рекламних плакатів, афіш заходів і різних ілюстрацій (обкладинки книг, фотошпалери тощо). Також стиль знайшов відображення в мемах, які стали невід'ємною частиною соціальних мереж і які стрімко розлітаються інтернетом.
У хід ідуть як цілі мальовані історії, так і окремі персонажі, створені за прикладом коміксів. Це дає змогу розробляти цікавий дизайн, що відображає певні цінності та викликає емоції.
Такі характерні риси комікс-арту як яскраві образи і барвисті відтінки дають змогу створювати помітний, виразний та інформативний дизайн упаковки. Зображення повідомляє про продукт і передає потрібний посил, а кольори притягують погляди і стимулюють бажання взяти товар у руки.
Дизайн упаковки в стилі коміксів виділяє компанію на ринку, викликає інтерес споживачів до бренду і сприяє зростанню продажів.
Комікс-арт чудово підходить для виробників продуктів харчування, гігієнічних засобів та інших товарів повсякденного попиту.
Візуальний образ компанії, створений у цьому стилі, вже точно не залишиться непоміченим. Завдяки яскравим особливостям комікс-арту, вдається отримати ефектний дизайн логотипу та фірмового стилю, який привертає увагу і легко запам'ятовується.
Ви зможете створити пустотливий, серйозний або навіть «страхітливий» дизайн (залежно від специфіки діяльності, цільової аудиторії та того враження, яке ви хочете справити на споживачів). Незалежно від загальної ідеї, логотип у стилі комікс-арту стане вашою впізнаваною фішкою, вирізняючи компанію з-поміж конкурентів і притягуючи клієнтів.
Під час потрапляння на сайт користувачі бачать спочатку логотип і картинку, а вже потім починають читати текст. З цієї причини оформлення головної та внутрішніх сторінок має бути привабливим і привабливим. Домогтися цього можна за допомогою різних стилів і дизайнерських прийомів.
Комікс-арт дає змогу створити легкий і атмосферний сайт. А якими емоціями і відчуттями його «приправити» – вирішувати вам. Наприклад, використання соковитих відтінків і грайливих образів дає змогу отримати позитивний дизайн, а похмурі тони і погані персонажі допомагають привернути увагу до якоїсь проблеми.
Вибір відтінків і образів для оформлення сайту або акаунта в соціальній мережі визначається ідеєю бізнесу і тими емоціями, які потрібно викликати в аудиторії.
Багато хто в Україні любить комікси, але ось стиль комікс-арт не такий популярний, як у всьому світі.
У нашій країні дизайнери не часто звертаються до цього напряму для створення дизайну логотипів, упаковок і сайтів. Частіше можна зустріти ілюстрації до книжок, афіші заходів і рекламні плакати, оформлені в стилі комікс-арт. Особливу любов публіки завоювали також інтернет-меми.
Одними з найпопулярніших українських художниць, які працюють у стилі коміксів, є Надія Кушнір, яка створила такого знаменитого персонажа як Гусак, і Олена Павлова – автор милого кота на прізвисько Інжир.
Ці персонажі мають свої сторінки в соціальних мережах, а їхні зображення активно використовують під час оформлення сувенірної продукції, предметів одягу, канцелярських товарів тощо.
Надія Кушнір створює також рекламні малюнки, обкладинки та ілюстрації до книжок у цьому стилі.
Комікс-арт поширений у країнах Європи, США та Японії. Його активно використовують у дизайні інтер'єрів, у графічному дизайні для створення різноманітних плакатів, постерів та ілюстрацій, а також застосовують під час розроблення логотипів, паковання та сайтів.
Попри те, що перші комікси з'явилися в Європі, центром цього напряму вважаються США. Спочатку тут випускали короткі оповідання (стріпи) з кумедними історіями, потім світ побачив безліч супергероїв, а згодом персонажі стали більш реалістичними, а комікси - соціально орієнтованими. Це дало змогу залучити аудиторію старшого віку.
Оскільки попит на комікси зростав, мальовані історії почали проникати і в інші сфери життя. У цьому стилі оформляли інтер'єри, з такими принтами шили одяг, а тему супергероїв використовували при розробці логотипів і для реклами товарів.
Цей жанр продовжує розвиватися – у всьому світі з'являються нові автори та народжуються цікаві персонажі. А стиль комікс-арт активно застосовується в дизайні.
Щоб отримати унікальний дизайн логотипу, пакування, сайту, реклами тощо, замовте його розробку у професійного дизайнера. Знайти його можна на фрілансі або в дизайн-студії.
Вартість послуги на фрілансі залежить від кваліфікації, завантаженості та регіону проживання фахівця. У середньому, це 1500 грн за логотип, від 500 грн за упаковку і від 2500 грн за сайт.
У дизайн-студіях, як правило, ціни вищі, ніж на фрілансі. Це пов'язано з тим, що над вашим проєктом працюватиме не одна людина, а команда фахівців, включно з менеджером, маркетологом і копірайтером (за необхідності).
Перед тим, як приступити до дизайну, в компаніях спочатку вивчають ринок, аналізують особливості вашого бізнесу, конкурентів і цільову аудиторію. Це робиться для того, щоб створити не тільки привабливий і впізнаваний, але ще й ефективний дизайн, тобто такий, що працює на імідж компанії і сприяє зростанню продажів.
Вартість послуги в дизайн-студії WeLoveBrands:
логотип – від $150;
фірмовий стиль – від $130;
дизайн поліграфії – від $20.
Ціни залежать від обсягів і складності роботи, а також від термінів здачі макета і кількості готових варіантів, які надаються замовнику.
Щоб поставити запитання на тему розробки дизайну в стилі комікс-арт і уточнити вартість замовлення, телефонуйте нам або пишіть в чат.