→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Ізометрія: еволюція плоского дизайну

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Ізометрія: еволюція плоского дизайну

Із чим можна порівняти ізометричні малюнки? Із голлівудськими зірками. Несподівано? Так, раніше вони були нудними, і про них було маловідомо, доки не з'явився інтернет і соціальні мережі. Так само як і соціальні мережі, ізометричний дизайн дає можливість огляду предмета з усіх боків. Люди хочуть дізнатися більше про об'єкт, і це можливо завдяки можливості бачити верхню і бічну сторони дизайну.

Для підприємств, які хочуть мати більше можливостей для того, щоб представити захопливо та детально своїй цільовій аудиторії продукт, ізометричні конструкції стануть ідеальною візуальною метафорою. Тобто, завдяки цій техніці можна показати більше деталей, бо буде менше безладу. Простір 3D дає значно більше місця.

У чому суть цього стилю? Ізометрія –  еволюція плоского дизайну. Так, йому вдалося не тільки зберегти свою простоту, і водночас додати глибину.

Порівнюємо ізометричний і плоский дизайн:

• Плоский дизайн не ергономічний

• Змішуються плоскі іконки

• Плоска інфографіка

Як можна експлуатувати особливості ізометрії?

На початку експериментів з ізометричним дизайном пам'ятайте 3-х важливих законах роботи з цим стилем:

Правило 120°

Безліч ізометричних дизайнів насправді не відповідають основному правилу цього стилю. Дизайн вважається ізометричним лише тоді, якщо між осями є кут у 120 градусів.

Лінії не сходяться

Наш мозок обробляє зображення предметів не так, як вони відображені в ізометрії. Якщо ви перебуваєте на узвишші, паралельні лінії сходяться вниз в одну точку. В ізометрії все по-іншому. Предмети зображені так, як вони виглядають насправді, а не так як їх бачить людське око.

Немає безладу

Три виміри дають можливість використовувати значно більше трюків, ніж 2D. Тож маючи таке розмаїття, є спокуса використати всі можливості, які дає ізометрія. Але варто попередньо вирішити: чи потрібно робити все, що ви можете зробити? Якщо подавати користувачеві занадто багато інформації, є ризик перетворити дизайн на смітник.

Архітектура типографіки завдяки використанню технік ізометрії стає елегантною. На прикладі типографіки однієї з німецьких радіостанцій, можна побачити експлуатацію ізометричних технік: шрифт, що читається, виконаний в одному кольорі із затемненням, що додало об'єму та глибини. У перекладі російською цей текст звучить приблизно так – «Почуй себе щасливим». Прекрасне послання, передане в незвичайному стилі в життєрадісних кольорах. Чудова ідея!

Коли використання ізометрії доречне?

Ви зупинили свій вибір на ізометрії, але не впевнені, що це доречно? Ось як можна побачити, чи відповідає цей стиль цілям бренду, ізометрія ідеальний вибір, якщо:

 

Якщо простий дизайн потребує глибини


Якщо ви прагнете до зростання привабливості та впізнаваності. Ізометричні іконки стали популярною серед дизайнерів категорією дизайну цього стилю, яка швидко розвивається. 


Коли у вашому дизайні багато деталей.

 

2D-карти передадуть вигляд предметів зверху, а що якщо вам просто необхідно показати предмет з усіх боків? І ця можливість існує. Потрібен ізометричний дизайн!

Коли вам потрібне свіже рішення?

Ще 1988 року дизайнери придумали спосіб передати глибину та об'єм малюнка. Навіщо? Усе дуже просто, адже цікаво не просто розглядати павутину, а вся гострота в тому, коли приходить відчуття, що павутина зовсім поруч...

Коли ви створюєте ілюстрацію, де інформація взаємопов'язана

Ви створюєте ілюстрацію міського життя? І хочете передати інформацію в стилі, який легко засвоюється? Використовуючи техніки ізометричного дизайну, ви можете з легкістю відобразити околиці: авто, люди, вулиці, будівлі, дерева тощо.

Ізометрія в графічному дизайні та ілюстраціях

При створенні ілюстрації в цьому стилі використовують техніку ізометричної проекції, завдяки якій будь-який тривимірний об'єкт можна зобразити на плоскій двомірній поверхні. Ізометричний куб - це основний будівельний блок для композицій цього стилю. Поруч із кубом зображена ілюстрація квартири в ізометрії.

Є ще один стиль, який дає можливість домогтися тривимірного зображення на плоскій поверхні - істинна перспектива, вона використовує техніку малювання об'єктів під кутами, спрямованими до точок сходу на горизонті. Допомогти зрозуміти принцип роботи ізометричної ілюстрації може різниця між ізометричною проекцією та істинною перспективою. Зображення в ІП використовує одноточкову, двоточкову або триточкову перспективу. Три перелічені методи мають кути малювання, які зустрічаються наприкінці перспективного вигляду, як правило, на горизонті.

Що стосується кутів ізометричної ілюстрації - вони ніколи не перетинаються. Використовуючи ізометричне креслення, є можливість розібрати і відобразити будь-який складний пристрій таким чином, щоб його можна було легко зрозуміти і візуалізувати. Ізометричний малюнок дає змогу працівникові розуміти і дотримуватися інструкції щодо з'єднання частин складної технічної системи. У нашому повсякденному житті ми бачимо ізометричні ілюстрації в інфографіках, презентаціях та всіма улюбленому Pinterest. Як вперше створити свою власну ізометричну ілюстрацію? За допомогою ізометричної сітки, яка дасть можливість створити прості форми. З її допомогою дизайнер звикне до ізометричних кутів і з часом навчиться малювати їх без сітки.

Ізометрія в айдентиці: логотип і фірмовий стиль

Приклади розробки ізометричних логотипів, розділених на групи.

Група логотипів у кубі. Виходимо за межі блоків. Це група ізометричних логотипів, яка складається з простого куба з простими символами. Для того щоб пом'якшити зображення, рекомендувалося заокруглити кути, праву грань куба виділити, ніби підкреслюючи позитивний погляд на зростання і розвиток.

Основа. Фундаментальна група ізометричних логотипів, що складається з трьох відкритих кубів. Чисті та гострі кути з верхньою виділеною гранню для створення символу. Завдяки обраним формам, створюється атмосфера сталості та стабільності. Завдяки центральному “об'єкту-батьку” і двом “дітям” з'являється враження багатогранного зростання.

Будівництво «з нуля». Ця група логотипів, які мають вигляд майже сплющеного куба зі стратегічно розташованими вирізами. Чисті лінії за допомогою яких він збудований, демонструють певну спрямованість - ця група логотипів несе атмосферу руху та прогресу. Трикутник, що позначає зростання, утворюють вирізи на поверхні, а завдяки широкій основі, символ створює враження міцного та стійкого фундаменту.

Ізометрія у веб-дизайні

Цього року з ілюстрацій мода на ізометричні ракурси перекочувала у веб-дизайн. Розглядаючи об'єкт під цим кутом, створюється ефект об'єму, і так, це працює навіть у випадку плоских ілюстрацій. Тому дизайнери залюбки використовують цю техніку, і ізометрія впевнено тримає лідерські позиції в тенденціях останніх років. Раніше цю техніку активно застосовували в інженерних кресленнях, але сьогодні ізометрію використовують сміливіше, і тому ілюстрації в цьому стилі міцно увійшли у веб-дизайн.

Приклади ізометричного дизайну в СНД

Компанія «Вертикаль»

Будівельна компанія «Вертикаль» поставляє на ринок Росії високотехнологічні блок-контейнери, один з яких зображений у логотипі бренду. Для того щоб виділитися на будівництві, були використані яскраві кольори і розроблений шрифт, який гармонійно поєднується з ізометричним дизайном логотипу.

Агентство Нерухомості «Червона стріла»

Житловий комплекс з новим типом мансардних квартир, який пишається своїм розташуванням уздовж залізної платформи (вона стала парковим простором), «Червона стріла», привернув увагу незвичайним брендом в ізометричному стилі. Бренд виконаний у стилі, що підкреслює особливості архітектури і найголовніше - простору, якого так не вистачає у великих містах. Легко впізнавана форма логотипу в стилі ізометрії і червоний колір, що символізує амбіції, енергію і рух, відображають не тільки архітектурні рішення, а й політику компанії в цілому.

 

Схема офісу «Іннова»

Розробник ізометричної схеми офісу компанії «Іннова», що займається розробкою онлайн-ігор і мережевих сервісів - відома студія Артемія Лебедєва. У стилі ізометрії було створено детальну ізометричну схему, яка демонструє п'ятиповерховий офіс «Іннова» в розрізі та розповідає відвідувачам, які завдання виконуються на кожному поверсі.

Приклади ізометрії в світі

Блог-платформа «Медіум»

Співзасновник Твіттер - Еван Вільямс - створив платформу, яка стала протилежністю відомого сервісу, що дає змогу публікувати короткі повідомлення. Функціонал сервісу було розширено і змінено інтерфейс, тому користувачам було представлено новий логотип, співавтором якого стало відоме каліфорнійське агентство PSY/OPS. Про колишній логотип, на жаль, можна сказати небагато, але нова «М» виконана в ізометричній проекції, вважається вдалою ідеєю. Текстовий логотип пов'язали з графічним знаком через кути, але завдяки ілюзії об'єму, все-таки він не став черговим геометричним гротеском.

Інвестиційна платформа «Lendinvest»

Англійська інвестиційна платформа «Lendinvest» вважається лідером у сфері інвестицій і для того, щоб підтвердити свої слова, вони оновили айдентику, яка на той час уже застаріла. Розробником нової айдентики стала лондонська студія DesignStudio. У старому варіанті була стрілка, яка натякала на прагнення до зростання та розвитку. А ось новий логотип став втіленням незвичної ідеї: графічний знак - це монограма з початкових літер, яка створена у вигляді прямокутника в ізометрії. Цей графічний знак символізує житловий простір, адже інвестують у нерухомість.

Розробка дизайну в ізометричному стилі: де замовити, ціна

Власники бізнесу не завжди мають у штаті маркетологів і дизайнерів, тож коли виникає потреба в розробці нових маркетингових матеріалів або в ребрендингу починається пошук фахівця, активні дискусії, аргументи «за» та «проти». У разі вибору   «не того фахівця» проєкт може бути провальним або навпаки – перевершити всі очікування і стати успішним стартом на шляху до успіху. Існує 2-а шляхи розв'язання проблеми: шукати фахівця, який працює віддалено, або піти традиційним, перевіреним шляхом - звернутися до брендингової агенції WeLoveBrands.

Робота з фрілансером або брендинговим агентством?

Довіряючи одній людині свій проєкт, ви обмежені знаннями, професіоналізмом і досвідом однієї людини. Що стосується брендингового агентства, то маючи в наявності команду фахівців різного профілю, не змінюючи постачальників послуг, ми працюємо над вашим проєктом, використовуючи знання і досвід цілої команди.

Якщо замовник має низку вимог, працюючи з фрілансером, немає впевненості, що вони будуть виконані через людський фактор: він може бути нездоровий або недоступний чи просто зайнятий іншим проєктом. Якщо замовлення виконує агенція, то через договір, підписаний сторонами, якщо хтось захворів або у відпустці, замовник не вирішує цих проблем - робота над проєктом йде за графіком.

 

Завдяки відпрацьованим роками процесам, агентство дає гарантію щодо якості послуг, що надаються, що дає змогу нам узяти на себе зобов'язання перед клієнтами. Для того щоб співробітники WeLoveBrands були завжди в курсі останніх порад, прийомів і тенденцій у сфері цифрових технологій, наша агенція інвестує великий бюджет для їхньої участі в навчальних заходах і курсах з підвищення кваліфікації. Ну а для фрілансера відрив від графіка роботи іноді недозволена розкіш, тому не всі фахівці, які працюють віддалено, можуть дозволити інвестиції у свій розвиток як фахівця.

Щоб дізнатися вартість проєкту, дозвольте нашим бренд-менеджерам взяти у вас інтерв'ю. Для зв'язку з агентством можна скористатися чат-ботом. Якщо ви любите живе спілкування - ми будемо раді вашому дзвінку за номером, вказаним в контактах.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5