Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Telegram – це комбінація блогу та месенджера, аналогів якому немає. Тут безліч функцій та можливостей для користувачів, тому їхня кількість постійно збільшується. Якщо 2018 року аудиторія Телеграма налічувала 200 мільйонів, то 2021 року – вже 500 мільйонів. А кількість користувачів за першу половину 2022 року, за словами Павла Дурова, зросла до 700 млн. У чому полягає популярність цієї програми, навіщо потрібна і як створити Телеграм-канал, розповімо в цій статті.
Телеграм – це програма, яка дозволяє писати повідомлення, обмінюватися фото, аудіо та відео, проводити онлайн-конференції, надсилати файли, ділитися важливою та цікавою інформацією. Для взаємодії з аудиторією та просування бізнесу створюють канали.
Telegram-канал – це різновид чату з одностороннім зв'язком, у якому інформацію розміщує власник чи адміністратор. Тому часто його порівнюють з стрічкою новин або блогом, під яким передплатники можуть ставити лайки, але не можуть залишати коментарі, якщо тільки ця функція не була підключена.
На відміну від Instagram і Facebook, в Телеграмм-каналах пости показуються за хронологією, а не на власний розсуд мережі. Так відбувається, тому що стрічка новин не алгоритмічна – відсутні будь-які алгоритми. Якщо в інших додатках важлива кількість коментарів, щоб пост став популярним, то на каналі передплатники дивляться всі публікації по порядку незалежно від відгуку аудиторії.
швидкий обмін інформацією;
власний розвиток через глибоке вивчення того чи іншого питання для розміщення дійсно цікавих та корисних відомостей;
ефективний інструмент просування товарів чи послуг;
формування іміджу;
бюджетний спосіб розкрутки бізнесу.
В Telegram можна ввімкнути функцію отримання повідомлень про нові публікації на тих каналах, які важливі та цікаві. Вони позначаються зеленим. Інші залишаються сірими. До того ж висвічується кількість нових публікацій. Також можна «закріпити» потрібні вам чати і вони завжди будуть перебувати вгорі списку.
Також у Телеграмі всі діалоги розміщені на серверах у зашифрованому вигляді. Тут можна підключити функцію «секретний чат» із наскрізним шифруванням. Однак і в самому додатку стоїть двофакторна автентифікація та власний алгоритм шифрування MTProto, в якому об'єднані протоколи безпеки AES, RSA та протокол обміну ключами Діффі-Хеллмана.
«Секретність» поширюється і на аудиторію каналу. Ніхто, крім адміністратора або власника, не може дізнатися дані ваших передплатників. З одного боку конкуренти не зможуть їх переманити, а з іншого – – інформація про них не передається третій стороні (як у месенджері WhatsApp). Це ж стосується і автора, а значить ви можете створити анонімний канал, приховати номер телефону та вільно ділитися з передплатниками своєю думкою, робити ріпости різних матеріалів. При цьому правоохоронні органи мають право підписатися на ваші розсилки, але особу не встановлять.
Пости можуть переглядати 100% передплатників на відміну від соціальної мережі Instagram, де охоплення рідко перевищує позначку 20%. До того ж публікація швидко опускається вниз.
Стрічка новин каналу не засмічується «популярними темами» або націленої рекламою, як це відбувається у Фейсбуці або в Інстаграмі. Рекламне повідомлення може з'явитися у вигляді чергового поста лише у тому випадку, якщо власник особисто домовився про нього зі спонсором.
У Telegram є можливість упорядкувати, розклавши по тематичних папках, та використовувати хештеги. Непотрібний чат можна заархівувати, якщо не хочете повністю його видаляти, і повернути, коли він знову знадобиться. Повідомлення передплатників в архіві відображаються в основному списку каналів.
Пости в чатах можна лінкувати як текст на сайті, тобто зашивати посилання, що недоступне іншим програмам. Телеграм нейтрально ставиться до публікації, якщо в ній з'являються посилання на інші канали чи сайти. Таке саме відношення до відео, завантажених із стороннього ресурсу. До того ж їх можна переглядати, не залишаючи канал.
Популярність каналу в Телеграмі залежить від лайків, коментарів, репостів. Якщо керівнику потрібно, він підключить реакцію та можливість коментувати за допомогою роботів. Це лише за його бажанням.
Варто зазначити, що Telegram – це не месенджер і не соціальна мережа у звичайному розумінні. Він поєднав у собі переваги всіх додатків та сайту. У цьому його особливість.
У Телеграм-каналах можна висловлювати свою індивідуальну думку, яка буде почута іншими користувачами. Саме тому вони стали тим майданчиком, на якому розміщують різний контент. Серед чатів є новинні, бізнес, наукові, розважальні, які навчають, наприклад, іноземним мовам, з тренінгами, пошуком вакансій, біржами каналів, особисті, де публікації роблять лідери думок, блогери (колишні жителі соціальних мереж та ютубери) тощо.
З ним набагато простіше будувати особистий бренд, залучати передплатників, просувати ідеї, заробляти, збільшувати кількість клієнтів та спілкуватися.
Телеграм – це незаповнений ринок реклами та послуг. Тут можна за кілька годин оформити канал, набрати передплатників та почати тестувати бізнес-проект. Після двох-трьох перших постів вже можна починати просування. Ось чому канали відкривають маркетологи, IT-фахівці, керівники компаній, стартапери, підприємці. ті, кому важливо познайомити аудиторію зі своїм товаром.
Аудиторія у Телеграмі серйозніша, ніж у соціальних мережах. Наприклад, в Інстаграмі важливі фотки та картинка ідеального життя, а в Telegram такого не побачиш. Тут більше текстового контенту, і можна робити публікації без візуалу взагалі.
Якщо ви знаєте певну галузь і хочете ділитися знаннями з оточуючими, сміливо створюйте канал. Тут головне – щоб те, що ви транслюєте вашим передплатникам, було цікавим і пізнавальним, тобто знаходило відгук. Особливо цінується авторський контент. Якщо потрібно, у вас буде повна анонімність, захищена розмова. До речі, тому в додатку розвинена «дарк» тематика.
Отже, унікальність Телеграм-каналу полягає в тому, що він однаково ефективний як затишний особистий блог, так і у вигляді великого корпоративного медіа.
Канал в Telegram – це певною мірою аналог групи у соціальних мережах, у якій автор публікує контент згідно з тематикою. Він може бути відкритим, коли передплатник вільно приєднується до нього, а також закритим. В останньому випадку власник чату або адміністратори розглядають заявку потенційного передплатника на вступ і приймають рішення про його «зарахування».
У Телеграм-каналі пости публікує лише його власник. Ще адміністратори можуть розташовувати цікаві записи користувачів (#нампишуть). Можна також увімкнути або вимкнути коментарі та так звані «реакції» (Емодзі), за допомогою яких передплатники показують своє ставлення до новини.
При цьому власник каналу може в будь-який момент залишити його. У цьому випадку він видалиться. Винятком є канали, де понад 1000 передплатників. Тоді видалення можливе через техслужбу програми.
Група в Telegram є чатом або спільнотою, в якій передплатники спілкуються між собою. Їх може бути не більше ніж 200 000. Адміністраторам такого чату потрібно стежити, щоб користувачі не порушували встановлені правила. Тут знадобляться чат-боти.
Принадність Телеграм в тому, що групу можна прив'язати до каналу. Так ви і оперативну інформацію надасте і дозволите обговорити її. А ось перевести групу в канал або назад – не можна. Це означає, що чати створюються переважно для спілкування з друзями, колегами, людьми за інтересами, тобто для вузького кола осіб.
Що краще вибрати? Якщо хочете спілкуватися, створюйте групу, а якщо збираєтеся публікувати авторські записи – відкривайте телеграм-канал.
Програма Telegram відома своїм засекречуванням даних. Для цього було розроблено ряд інструментів, один з яких – секретний чат.
Секретний чат – це листування, яке неможливо перехопити та розшифрувати. Воно створюється між вашим пристроєм та пристроєм вашого співрозмовника.
Шифрування між двома пристроями. Інформація не зберігається на серверах Телеграм та не доступна його співробітникам.
Дані захищені протоколом MTProto, який вважається найнадійнішим (ніхто не зміг його зламати).
Чат пов'язаний із пристроєм, на якому було створено, тому на інших гаджетах не відображається.
Вихід із Телеграм означає видалення секретного чату.
Дані із секретного чату не пересилаються до інших груп та каналів.
При скрині з'являється віконце з повідомленням обох співрозмовників.
Віддалене листування із секретного чату пропадає безповоротно.
Доступна функція таймера автознищення.
Секретний чат знадобиться будь-кому, хто переживає за збереження інформації під час спілкування, наприклад, для захисту бізнесу від витоку конфіденційних даних або даних клієнтів під час листування між співробітниками компанії, під час особистого спілкування з друзями чи родичами, при важливих переговорах із партнерами.
Створити секретний чат можна лише на телефоні або планшеті, коли співрозмовник у мережі.
Зайти в Телеграм і клацнути на значок олівця в правому нижньому кутку.
Натиснути кнопку, де намальований замок – «Створити секретний чат».
Вибрати співрозмовника.
Після цього відкриється вікно чату з позначеннями замка та годинника.
Якщо потрібно, налаштувати таймер. Для цього треба клікнути на три точки у верхньому кутку і натиснути «Увімкнути видалення за таймером». З'являється кружечок з відліком часу навпроти імені співрозмовника. Відключення таймера також відбувається через меню.
Надрукувати повідомлення. Посилання, що пересилаються, без попереднього перегляду неклікабельні. Щоб вони стали активними, потрібно їх переглянути, але вони зберігаються на сервері Телеграм, що знижує конфіденційність. Зідзвонюватися також можна. Розмови шифруються.
Чат можна видалити вручну через очищення історії. Він пропадає на вашому пристрої та у співрозмовника. У загальному списку каналів секретний чат виділено зеленим кольором. Можна також видалити довгим натисканням або через меню. А якщо ви вийдете з облікового запису, секретний чат буде автоматично видалено.
В Телеграм розрізняють публічний і приватний чи закритий канали.
Громадські канали знаходяться у відкритому доступі. Їх можна знайти за вбудованим пошуком у програмі та підписатися. Зазвичай вони починаються з «t.me/». Під час створення публічного каналу підберіть коротке зрозуміле більшості посилання, яке перегукується з назвою каналу. Її можна розміщувати у соціальних мережах, на сайтах, надсилати особистим повідомленням.
Приватні канали не перебувають у загальному пошуку. На них можна потрапити або за особистим запрошенням-посиланням, або після вивчення вашої заявки адміністратором каналу. Такі чати підійдуть, наприклад, для розсилок між співробітниками компанії, публікації особистих нотаток, учасників тренінгу, фітнес гуртка, шкільного класу, групи людей чи колективу, пов'язаного за інтересами тощо.
Після того, як ви відкриєте приватний канал, у вас буде список посилань на запрошення. Власник може або надсилати їх потрібним передплатникам, або самостійно додавати користувачів, але не більше ніж 200 учасників. Закритий канал у будь-який момент можна зробити публічним, перейшовши по кнопці «Редагувати канал».
У Telegram можна відкрити для одного облікового запису до 8 публічних каналів та до 500 приватних.
Щоб створити канал у програмі, спочатку необхідно зареєструватися та заповнити свій профіль.
Клацніть три лінії в лівому верхньому кутку.
У меню виберіть «Створити канал».
У спливаючому вікні пропишіть назву, опис і оберіть фото або аватар, за яким вас можна буде впізнати. Потім натисніть «Створити».
Виберіть тип каналу – публічний чи приватний. Якщо відкриваєте публічний, ставте посилання, за яким можна буде пройти на нього. Для приватного каналу посилання не буде. Після цього натисніть «Зберегти».
Потім з'явиться вікно з контактами. Виберіть передплатників, кого хочете додати, але не більше 200 учасників. Якщо не впевнені, кого хочете «схвалити», пропустіть цей пункт.
Канал створено. Можете братися до публікацій.
Можна редагувати канал, натиснувши на нього.
Щоб відкрити Telegram-канал на телефоні або планшеті з операційною системою Андроїд, необхідно також здійснити низку дій.
Клацніть на значок олівця в правому нижньому кутку.
В меню, що з'явилося вибрати функцію «Створити канал».
Вписати ім'я, опис за бажанням, вставити фото або зображення. Підтвердити внесені дані галочкою.
Вибрати публічний чи приватний канал. Для посилання можна використовувати латинські літери, цифри та підкреслення. Якщо вибране посилання доступне, воно позначається зеленим кольором. Клацніть на галочку.
У вікні з'явиться список контактів, які можна додати до каналу або пропустити цей крок.
Канал створено. Можете розміщувати пости, відео чи аудіоконтент. Редактура доступна через клік на каналі.
Процедура запуску каналу на iPhone майже така сама, як і на гаджетах з Android.
У нижній частині екрана перейдіть до розділу Чати.
Натисніть значок олівця.
Виберіть «Створити канал».
Впишіть назву, опис та додайте фото. Дві останні дії виконайте за бажанням. Натисніть «Далі».
Виберіть тип каналу та посилання, якщо потрібно. Підтвердьте вибір.
У вікні, що з'явилося додайте передплатників зі списку контактів.
Канал створено. Всі редагування вносяться шляхом натискання на канал і вибору функції «Змінити».
Щоб видалити Telegram-канал, натисніть на нього та виберіть іконку із зображенням відра для сміття. Так ви залишите канал.
Зростання передплатників на каналі залежить від того, наскільки якісно ви його оформите. Адже користувач Telegram насамперед оцінює зовнішній вигляд чату і потім вже вирішує, чи підписатися на нього. Зацікавившись назвою та аватаркою (лого), він переходить до опису та публікацій. Тому дуже важливо підійти до створення вербальних та візуальних елементів з усією відповідальністю.
Перше, що ви заповните під час створення каналу – це графу з назвою. Вона є обов'язковою. Назва має бути унікальною, що викликає інтерес і відображає специфіку діяльності. Тоді ви зможете швидше запам'ятатися та привернути увагу аудиторії.
Правила створення імені каналу у Телеграм:
використовуйте кириличне написання та/або латиницю, але краще мова цільової аудиторії, для якої відкриваєте канал, а також допустимі емодзі та розділові знаки;
придумайте ім'я, що складається не більше ніж з 128 символів, але з видимою частиною – до 25 знаків, тому одного чи трьох коротких слів буде достатньо;
пам'ятайте, що назва має бути зрозумілою і незабутньою;
вживайте слова, що пояснюють тематику каналу, а краще включіть ключові запити, за якими цільова аудиторія вас знайде.
Дотримуйтесь цих правил, щоб вигадати привабливу назву, яка буде легко запам'ятовуватися, викликати цікавість і швидко знаходитись в списку чатів.
Опис не обов'язковий, але він покаже потенційним передплатникам, які публікації будуть на каналі. Для підвищення його ефективності слід зважити на деякі нюанси.
Опис має бути:
лаконічним, зрозумілим, що розкриває суть каналу;
з допустимою кількістю символів 255, але краще вкластися в 200, щоб читач зміг швидко переглянути текст;
цікавим та корисним, тобто розповідати, що отримає користувач, передплативши канал;
з контактами зворотнього зв'язку: посилання, телефони, назва чат-бота тощо.
Напишіть 2-3 речення з поясненням тематики та користі. Вкажіть, чим буде цікавий канал для цільової аудиторії, щоб її зачепити та підштовхнути до передплати.
Аватар – це основна візуальна складова Telegram-каналу, візитівка вашої компанії, блогу або особистого бренду. Він повинен відображати специфіку діяльності, ваші цінності та статус. Але для його створення необхідно дотримуватися певних правил.
Критерії для вибору аватара:
максимально відповідний розмір 300х300 px;
відсутність дрібних деталей та нагромадження безлічі елементів;
центральне розміщення основного зображення, оскільки програма автоматично обрізає картинку, перетворюючи її на коло.
Знайти аватарку можна у фотобанку або на стоковому ресурсі з великим вибором. Але в такому разі унікальності вам не бачити, а водночас і інтересу аудиторії. Прісна звичайна картинка не нестиме жодного послання користувачам, а значить не виконуватиме своїх функцій повною мірою.
Щоб отримати привабливу стильну аватарку, замовте її розробку у професійного дизайнера. Це вийде дорожче з одного боку, але повністю задовольнить вас за унікальністю та відповідністю тематиці.
Зображення для комерційних та особистих каналів відрізняються. Зважайте на цей момент при підборі аватарки.
Для бізнесу підійдуть:
фірмові знаки (логотипи);
зображення, що натякають на сферу діяльності;
абстрактні, але незабутні малюнки.
Для Телеграм-каналу експерта вибирайте фото обличчя крупним планом, ділове фото з атрибутом, мультфільм, арт або чорно-білий знімок.
Якщо ви створюєте публічний канал, потрібно буде прописати посилання. Можна продублювати назву каналу латинськими символами із нижнім підкресленням. Головне – вона повинна бути унікальною та допомагати вашим потенційним передплатникам вас знайти.
Редагувати назву, опис та аватарку Телеграм-каналу можна через функцію з відповідною назвою, натиснувши на три точки у правому верхньому кутку програми.
Щоб ведення каналу зробити легким та повноцінним, потрібно його правильно налаштувати. Для цього зайдіть в меню і виберіть «Управління каналом» (Для комп'ютерної версії). Тут можна змінити назву, опис, аватарку, тип та додати групу. З групою ви збільшите залученість своїх передплатників, які будуть ділитися своєю думкою.
Додати адміністраторів. Власник каналу за замовчуванням є адміністратором, але ви можете додати помічників з числа передплатників або підключити бот з функціями адміністратора. Повноваження їх можуть бути повними чи обмеженими. Наприклад, адміністратор має право обробляти контент, але не додавати передплатників на приватний канал. Щоб додати адміністратора, увійдіть в «Налаштування», потім в меню «Керування каналом», виберіть пункт «Адміністратори» та опцію «Додати адміністратора». Перед вами з'явиться список ваших передплатників та вікно з налаштуванням повноважень. Після внесення змін натисніть «Зберегти».
Доповнюйте публікації хештегами. Користувач може шукати інформацію, вводячи хештеги у пошуковий рядок. Перед ним з'являться усі публікації із заданим словом. При цьому, складні хештеги з кількох слів краще розділяти, а прописувати їх слід тією мовою, якою спілкується ваша цільова аудиторія.
Створюйте опитування. Ця функція доступна в меню на кожному каналі. Напишіть питання та варіанти відповіді в якості інтерактиву, наприклад, щоб дізнатися думку передплатників про події, канал, пости і т.д.
Мотивуйте на емоційне коментування. Ще один спосіб отримати зворотний зв'язок від передплатників – додати можливість коментувати, висловлювати особисту думку про пост у вигляді емодзі. Для цього зайдіть в розділ «Реакції». Виберіть символи, що сподобалися, і відключіть ті, які вам здадуться зайвими.
Підписуйте пости. Крім хештегів можна додавати ім'я автора посту. У телеграмі всі публікації за замовчуванням анонімні. Але якщо ви хочете, щоб передплатники знали, хто промовляє, налаштуйте підпис. Зайдіть в «Керування каналом» та виберіть функцію «Підписувати повідомлення».
І на останок. Якщо ви публікуєте часто, відключіть на каналі пуш-повідомлення про появу нового посту. В іншому випадку користувач скасує повідомлення про ваші публікації сам. Так він пропускатиме свіжі новини або зовсім покине канал.
Чат-боти – це спеціальні облікові записи, які можуть виконувати різні функції на вашому каналі. Підключивши їх, ви будете витрачати менше часу на керування Telegram-каналом, а не робити все вручну.
Чат-боти можуть в автоматичному режимі публікувати пости, відповідати на запитання, що часто ставляться, розсилати меседжі, приймати оплату, оформляти замовлення і т.д. Головна їхня відмінність від реальних адміністраторів – вони працюють цілодобово і їм не потрібно платити за забезпечення життєдіяльності каналу.
Розпочати «співпрацю» з чат-ботами найкраще з @ControllerBot. Його функції – створення відкладених постів, додавання реакцій та коментарів, відстеження статистики на каналі.
У пошуковий рядок вбийте @BotFather. Перейдіть на цей канал і натисніть «Запустити». У повідомленні, що з'явилося, клікніть за посиланням «newbot».
Програма запропонує вам дати ім'я робота. Надрукуйте його вручну.
Потім придумайте «username» для вашого бота. Потрібно, щоб його ім'я закінчувалося на «bot» та було унікальним. Якщо назва вже зайнята, програма попросить повторити спробу.
Коли система схвалить унікальне ім'я, вона надішле вам «token» робота. Скопіюйте його.
У пошуковий рядок Телеграма введіть @ControllerBot та перейдіть на нього. Натисніть «Запустити» та клацніть на посилання «addchannel».
Коли прийде відповідь «Підключення бота», вставте у повідомлення «token» бота.
Додати бота по «username» в адміністратори вашого каналу.
Посилання з опису каналу надішліть у діалогове вікно @ControllerBot.
Вам прийде повідомлення про налаштування таймзони. Введіть назву вашого міста.
Створення бота завершено. Після цього ви зможете скористатися його функціоналом.
Адміністратори каналу також можуть використовувати бот для публікації постів та перегляду статистичних даних. Якщо ви додасте нового адміністратора, то зайдіть в налаштування каналу в боті і натисніть «Оновити дані», щоб відбулася синхронізація списку адміністраторів.
@like – прикріплює лайки до повідомлення;
@vote – створює опитування;
@gif – шукає гіфки;
@VoterBiBot – створює розіграші та довільно шукає переможців;
@TGStat_Bot – надає розгорнуту статистику каналу;
@markdownbot – додає в публікації напівжирне та курсивне накреслення, посилання та блоки коду;
@shortLinkMakerBot – скорочує довгі посилання;
@LivegramBot – допомагає у спілкуванні з аудиторією: приймає та відповідає на повідомлення, створює розсилки, відстежує статистику.
Боти бувають зовнішніми та внутрішніми. Зовнішні необхідно підключати за прикладом вище, а внутрішні можна викликати командами (вводити вручну юзернейм бота в пост).
Коли ми знаємо, як організувати життєдіяльність Telegram-каналу, саме час розібратися в публікаціях та їх розміщенні.
Телеграм-канал – це не рекламне розсилання, тому не переборщуйте з постами, що продають. Краще писати про діяльність фірми, давати рекомендації та щонайменше розповідати про знижки та акції. Основою каналу має бути корисна інформація для передплатників. Адже більшою популярністю користуються новинні, розважальні та навчальні облікові записи.
Також важливим є власний стиль, який би виділяв вас на тлі конкурентів. Публікуйте пости на суміжні з вами теми, наприклад, спеціаліст з фітнесу може публікувати план харчування крім тренувань і водночас давати посилання на свої платні курси та марафони.
Щоб розмістити пост, відкрийте листування з вашим ботом, виберіть канал (якщо їх кілька) і надішліть текст. Найзручніше постити у web або desktop версіях.
У Телеграмі передбачені особливі можливості оформлення тексту: виділення жирним шрифтом, вставка посилання на слово, форматування.
Для зручності оформлення публікації запам'ятайте гарячі клавіші:
жирний шрифт – Ctrl+B;
курсив – Ctrl+I;
підкреслений - Ctrl+U;
закреслений – Ctrl+Shift+X;
моноширинний шрифт для оформлення коду – Ctrl+Shift+M;
створення гіперпосилання – Ctrl+K.
Коли ви опрацюєте текст, чат-бот запропонує вам додати фотографії, реакції та клавішу з посиланням. Натисніть «Далі» Ваша публікація з'явиться на каналі.
За допомогою бота можна розпланувати публікації на кілька днів вперед, і вони будуть з'являтися на каналі автоматично в заданий час. Це дуже зручно. Так ви менше витрачатимете зусиль на рутинні завдання і більше на пошук та написання цікавого матеріалу.
Розкрутка телеграм-каналу для бізнесу дуже важлива, адже тільки використовуючи різні інструменти, можна залучити в чат більше передплатників, зробити його популярнішим, тож збільшити продажі.
Запросіть на канал своїх друзів та знайомих. Патова ситуація виникає тоді, коли в чаті тільки ви і чат-бот. Навряд чи потенційний передплатник зробить вибір на вашу користь.
Розміщуйте канал у каталогах програми та на біржах каналів.
Купуйте рекламу на іншому каналі.
Обмінюйтесь рекламою за принципом крос-маркетингу.
Просувайте свій канал у соціальних мережах.
Однак найкращий спосіб залучення передплатників – це якісний та корисний контент з часткою гумору.
Телеграм – це затребуваний додаток для компаній, брендів та фахівців, щоб підвищувати лояльність потенційних клієнтів та збільшувати продажі.
Та не тільки. Тут абсолютно кожен може монетизувати свій канал, продаючи рекламу та залучаючи покупців для замовників. Telegram має всі необхідні інструменти для налаштування та керування публікаціями, а також для просування. Головне – розробити авторський стиль, щоб публікувати унікальний і цікавий матеріал, а не наслідувати.
Якщо ви хочете створити телеграм-канал, вам не обійтися без оформлення. Для вирішення цього завдання звертайтесь до компанії WeLoveBrands. Наша команда розробить для вас незабутню назву, унікальний логотип та інші візуальні елементи. Щоб отримати консультацію та замовити дизайн каналу, зателефонуйте нам або зв'яжіться з нами через месенджери.