→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Шрифтові логотипи: особливості та переваги

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Шрифтові логотипи: особливості та переваги

Логотип – один із найважливіших елементів для будь-якого бізнесу. Щоб фірмовий знак приваблював споживачів і легко запам'ятовувався, він має бути простим та цікавим. Для ідентифікації бренду та підвищення його впізнаваності можна створити шрифтовий логотип. Незважаючи на те, що шрифтові лого – це лише текст без символів, зображень та форм, вони можуть бути дуже привабливими. Тут головне грамотно підібрати шрифт та вміло промалювати літери. Саме ця майстерність дозволить красиво оформити та вигідно подати певне слово чи фразу.

 

Які вони шрифтові логотипи?

Шрифтові логотипи універсальні. Їх перевагою є зрозумілість та читабельність. Це відмінний варіант для компаній з короткою та чіткою назвою (Google, Coca Cola, Visa).

Особливість такого логотипу в тому, що він складається виключно із слів, найчастіше назв. З цієї причини нейм та його смислове наповнення дуже важливі. Назва повинна легко запам'ятовуватися і потрапляти точно у ціль – серце споживача. Якщо текст невдалий, то допоможуть його прикрасити правильно підібраний шрифт і різні дизайнерські хитрощі.

Досвідчені та креативні дизайнери студії WeLoveBrands врятували не один такий логотип, а також розробили з нуля низку нестандартних та привабливих фірмових знаків. А тепер вони готові допомогти вам! Щоб отримати консультацію, зателефонуйте або залиште заявку на сайті.

Які функції виконує логотип?

 

ідентифікує бренд;

виділяє компанію серед конкурентів;

вибудовує комунікацію із клієнтами;

підкреслює особливості бренду.

 

Щоб створити ефективний шрифтовий логотип, необхідно виконати низку вимог. Насамперед, знак повинен добре читатися, легко запам'ятовуватися і бути унікальним, тобто. не копіювати елементи інших логотипів. Слід також підібрати відповідний колір та вид шрифту, такий, щоб розкривав суть бренду.

Шрифт повинен відповідати специфіці бізнесу, тому для кожної компанії він ретельно підбирається та промальовується. Так, для квіткової крамниці краще використовувати легкі курсивні шрифти, а банку – суворі. Тому дизайнери, працюючи над стилістикою лого, повинні не просто розумітися на друкарні, а й добре відчувати кожен шрифт.

Щоб отримати унікальний фірмовий знак, можна промалювати з нуля кожну букву, пограти з відтінками та накресленням. Літери в руках досвідченого дизайнера перетворюються на хитромудрі візерунки і фігури або підкреслюють діловий стиль компанії (наприклад, Google, Lexus, Honda, Adobe, FedEx і Yandex).

Як вибрати шрифт для логотипу?

Існує велика кількість шрифтів. Кожен із них викликає певні емоції та асоціації. При виборі слід відштовхуватися від діяльності компанії, цінностей бренду та цільової аудиторії, а точніше – від тих емоцій, які ви хочете викликати у споживачів.

 

Основні види шрифтів

 

Із засічками – це шрифти з рисками на кінці літер (Times New Roman, Trajan, Georgia Italic). Вони покращують візуальне сприйняття тексту, а також символізують надійність, стабільність та комфорт.


 

Без засічок – рубані шрифти. Мають рівні лінії та прямі кути, тому виглядають акуратно та сучасно (Helvetica Bold, Franklin Gothic, Calibri, Myriad Italic). Ці шрифти при розробці логотипу використовуються в більшості випадків.


 

Рукописні шрифти – використовуються у різних стилях та асоціюються з творчістю та ніжністю. Букви, промальовані цим шрифтом, виглядають як написані від руки (Bickham Script, Edwardian Script, Lavanderia). Шрифт допомагає підкреслити індивідуальність та викликає довіру.

 

Декоративні шрифти – привертають увагу та призначені для прикраси (Cooper, Spaceage Round, Valencia, Giddyup). У цих шрифтах використовуються різні фактури та контури. З їхньою допомогою можна передати дружелюбність та підкреслити індивідуальність.

 

Шрифт проникає у свідомість споживача та асоціюється з конкретним брендом. Він формує ставлення до компанії, впливає на настрій та поведінку покупця. Тому те саме слово, виконане в різних шрифтових стилях, буде викликати різні емоції. З емоційного сприйняття, можна назвати кілька категорій шрифтів.

 

Популярні шрифти

 

Прямий витягнутий шрифт – універсальний варіант. Він може використовуватись у логотипі різних компаній, незалежно від напряму діяльності, але не підходить для створення унікального фірмового знака з метою відбудови від конкурентів.


 

Суворий квадратний шрифт – допомагає підкреслити серйозність та важливість інформації, тому підходить для промислового сектору та технологічних компаній.


 

Округлий шрифт – асоціюється із затишком та турботою.


 

Похилий шрифт – найчастіше використовується привернення уваги жіночої аудиторії. Його відмінність – краса, легкість та витонченість. Шрифт стане чудовим рішенням для салону краси чи бутіка одягу.

 

Різноманітність шрифтів дозволяє красиво і вигідно уявити навіть найпростішу назву. А якщо підключити уяву, то ви напевно досягнете бажаного результату.

 

Як створити привабливий та оригінальний шрифтовий логотип: 5 порад

 

Використовуйте різні розміри шрифту . Щоб отримати цікавий знак, грайте з розмірами шрифтів. Це доречно, якщо в логотипі будуть кілька слів.


 

Розбийте текст на кілька рядків . Красиво оформити довгу назву або кілька слів можна за допомогою розділення тексту на кілька рядків.


 

Обіграйте великі (великі) та малі літери . Гра з літерами дозволяє створити цікавий контраст, і як наслідок – отримати нестандартний лого.


 

Підберіть колір . Шрифтовий логотип – це не обов'язково чорно-білий. Експериментуйте з відтінками, а також використовуйте цікаві, але відповідні поєднання.


 

Обробіть окремі літери . Можна підключити фантазію та обробити якусь букву незвичайним чином (злиття, створення нової форми та ін.). Але в гонитві за креативністю важливо зберегти характер шрифту.

 

Бажаєте отримати ефектний та привабливий шрифтовий логотип, який працюватиме на вас? Звертайтеся до студії WeLoveBrands. Ми готові реалізовувати творчі задуми та впроваджувати різні «фішки», щоб ваша компанія стала ще успішнішою.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5