Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Говорячи про ребрендінг магазину, важливо не плутати це поняття із внесенням змін до інтер'єру торгового простору. Редизайн приміщення - це лише завершальна стадія багатоступеневого процесу ребрендингу, який також включає репозиціонування торгової марки і рестайлінг бренду.
Виходячи з широкого спектра завдань, які здатний вирішити рітейл-ребрендинг, він вимагає ретельної підготовки. Адже не випадково ребрендинг магазину проводиться не так часто: раз на 10-12 років. За такий термін можна добре підготуватись до успішного запуску процесу.
Запам'ятайте одну важливу річ: ребрендинг магазину ніколи не повинен виконуватися без видимих причин.
Підставою для проведення ребрендингу роздрібної мережі є ситуації, коли:
Знижується купівельний інтерес до магазину.
Необхідно завоювати нових споживачів, переорієнтувавшись або повністю на нову цільову аудиторію, або збільшивши чисельність наявної.
Виконується переорієнтація цінової стратегії (наприклад, у разі переходу від преміум-сегмента на мас-маркет).
Потрібно вийти на нові ринки як у сусідніх країнах, так і у більш віддалених частинах світу.
Відбуваються зміни всередині компанії (змінюється керівний склад, зливаються дві або більше компаній в одну тощо).
Треба позбутися зіпсованого іміджу, набутого старим брендом.
З'являється більш вигідна пропозиція, якій треба будь-що-будь протистояти.
Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ребрендинг вашого магазину допоміг збільшити прибуток, потрібно дотримуватись ряду правил:
Насамперед слід вивчити думку про ваш бренд, щоб зрозуміти, чого мають торкнутися зміни. |
|
Проаналізувати конкурентів для того, щоб не допустити їхнього копіювання. |
|
Обов'язково скласти план досягнення чітко сформульованих цілей. |
|
Залучити до процесу досвідчених сторонніх фахівців. |
|
Залучити до процесу самих співробітників магазину. |
|
Сфокусуватися на простих і ефективних рішеннях, відмовившись від недоречних у цьому випадку креативних прийомів. |
До них відносяться:
Невідповідність елементів фірмового стилю оновленої філософії супермаркету чи магазину.
Відсутність продуманої кампанії щодо просування товарного асортименту.
Економія за рахунок залучення до роботи над брендингом магазину недосвідчених виконавців.
Відсутність комунікації між виконавцями та магазином як головним носієм бренду.
Незацікавленість у ребрендингу магазину з боку залучених фахівців.
Тому для роботи над ребрендинг магазину вибирайте тільки професіоналів. В особі команди WeLоveBrands ви знайдете грамотних та відповідальних фахівців, яким важливо досягти високих результатів своєї роботи.