→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Що таке ребрендинг магазину?

159

Оцінили: 37

Зміст:
Розмір шрифту:

Що таке ребрендинг магазину?

Говорячи про ребрендінг магазину, важливо не плутати це поняття із внесенням змін до інтер'єру торгового простору. Редизайн приміщення - це лише завершальна стадія багатоступеневого процесу ребрендингу, який також включає репозиціонування торгової марки і рестайлінг бренду.

Виходячи з широкого спектра завдань, які здатний вирішити рітейл-ребрендинг, він вимагає ретельної підготовки. Адже не випадково ребрендинг магазину проводиться не так часто: раз на 10-12 років. За такий термін можна добре підготуватись до успішного запуску процесу.

Рітейл-ребрендинг: причини проведення

Запам'ятайте одну важливу річ: ребрендинг магазину ніколи не повинен виконуватися без видимих причин.

Підставою для проведення ребрендингу роздрібної мережі є ситуації, коли:


rebrendyng-magazynuЗнижується купівельний інтерес до магазину.


rebrendyng-magazynuНеобхідно завоювати нових споживачів, переорієнтувавшись або повністю на нову цільову аудиторію, або збільшивши чисельність наявної.


rebrendyng-magazynuВиконується переорієнтація цінової стратегії (наприклад, у разі переходу від преміум-сегмента на мас-маркет).


rebrendyng-magazynuПотрібно вийти на нові ринки як у сусідніх країнах, так і у більш віддалених частинах світу.


rebrendyng-magazynuВідбуваються зміни всередині компанії (змінюється керівний склад, зливаються дві або більше компаній в одну тощо).


rebrendyng-magazynuТреба позбутися зіпсованого іміджу, набутого старим брендом.


rebrendyng-magazynuЗ'являється більш вигідна пропозиція, якій треба будь-що-будь протистояти.

Основні правила ребрендингу роздрібної мережі

Якщо ви зацікавлені в тому, щоб ребрендинг вашого магазину допоміг збільшити прибуток, потрібно дотримуватись ряду правил:

rebr-magaz1

Насамперед слід вивчити думку про ваш бренд, щоб зрозуміти, чого мають торкнутися зміни.

rebr-magaz2

Проаналізувати конкурентів для того, щоб не допустити їхнього копіювання.

rebr-magaz3

Обов'язково скласти план досягнення чітко сформульованих цілей.

rebr-magaz4

Залучити до процесу досвідчених сторонніх фахівців.

rebr-magaz5

Залучити до процесу самих співробітників магазину.

rebr-magaz6

Сфокусуватися на простих і ефективних рішеннях, відмовившись від недоречних у цьому випадку креативних прийомів.

 

Дотримання перерахованих правил дозволить вам уникнути найпоширеніших помилок під час проведення ребрендингу магазину.

До них відносяться:

  • Невідповідність елементів фірмового стилю оновленої філософії супермаркету чи магазину.

  • Відсутність продуманої кампанії щодо просування товарного асортименту.

  • Економія за рахунок залучення до роботи над брендингом магазину недосвідчених виконавців.

  • Відсутність комунікації між виконавцями та магазином як головним носієм бренду.

  • Незацікавленість у ребрендингу магазину з боку залучених фахівців.

Тому для роботи над ребрендинг магазину вибирайте тільки професіоналів. В особі команди WeLоveBrands ви знайдете грамотних та відповідальних фахівців, яким важливо досягти високих результатів своєї роботи.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 37

Середня оцінка 4.3 / 5