Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Візитки – один із найшвидших способів обміну контактними даними. Вони є частиною іміджу компанії, формують враження про неї, впливають на довіру аудиторії.
Стильний дизайн, інформативність і фішечка – і ваша візитівка привертає увагу, викликає інтерес. Такою фішкою цілком може стати QR-код, який з одного боку показує, що компанія йде в ногу з часом, використовуючи сучасні технології та відстежуючи тренди, а з іншого допомагає передати більш важливу інформацію без нагромадження тексту.
QR-код на візитівці дозволяє розмістити дані про компанію, посилання на сайт, відомості про акцію, послуги або продукт. Така візитна картка є ефективним інструментом для розширення бази клієнтів та збільшення конверсії, тому й стала такою популярною.
QR-код розшифровується як quick response code, що перекладається з англійської мови як «код швидкого реагування». Він є закодованою інформацією, поданою у вигляді квадрата з геометричними візерунками-пікселями, найчастіше чорно-білими. По суті це матричний штрих-код.
Розробила куар код японська компанія Denso Wave для маркування складових, щоб покращити логістику під час виробництва автомобілів. Нині він використовується у багатьох сферах життя, включаючи і маркетинг. Його затребуваність викликана зручністю користування та високою швидкістю зчитування інформації з мобільного пристрою, на якому встановлено спеціальну безкоштовну програму. Причому розшифрування даних можливе, навіть якщо код пошкоджено на 30%.
QR-візитка – це стандартна візитна картка, але із набором зашифрованих символів, які містять певну інформацію. Додавання куар-коду дозволяє внести на карту необхідні відомості про компанію, для яких не вистачає місця. Це не тільки спрощує обмін даними, а й допомагає створити цікавий дизайн завдяки обігранню коду.
Тому візитки з кодом стають все популярнішими в різних видах діяльності. З їхньою допомогою вдається збільшувати відвідуваність сайту або сторінки в соціальних мережах, підвищувати продажі та лояльність клієнтів.
Сьогодні qr-коди застосовують багато знаменитих брендів, таких як IKEA, Nike, Puma, Amazon Go, L’Oreal і т.д.
Зашифрувати можна різні відомості, але далеко не все, що захочеться, оскільки є обмеження коду на кількість символів. Проте він дозволяє передавати основні дані про компанію або продукт, контактну інформацію та посилання.
Зокрема, куар код може містити:
посилання на сайт, акаунти в соціальних мережах, месенджери;
фото;
відео;
адреса електронної пошти;
номер телефону;
GPS-координати;
купони та знижки;
текст (опис товару чи послуги, наприклад);
реквізити для оплати;
запрошення на заходи та ін.
Зчитується ця інформація під час сканування коду або під час наведення камери мобільного телефону із встановленою спеціальною програмою. Це швидкий та зручний спосіб обміну даними.
Клієнт, постачальник або партнер, отримуючи візитку з куар кодом, може в будь-який момент зчитати інформацію та зберегти її на окремій вкладці, щоб повернутися до неї за потреби та не витрачати час на пошуки самої картки, які мають властивість губитися.
Цей сучасний інструмент активно використовують на візитівках для просування послуг та товарів компанії. І тому існує кілька причин. Серед основних з них – висока швидкість розшифровки даних, зчитування у будь-якому напрямку, доступність, простота використання, можливість нанесення коду у різних розмірах.
Куар код на візитці дозволяє:
розміщувати текстову та цифрову інформацію у більших обсягах, ніж вміщує карта;
креативно оформляти візитки – код не обов'язково має бути чорно-білим, його можна створити у фірмових кольорах компанії, щоб викликати потрібні асоціації, або трохи видозмінити для привернення уваги;
підвищувати залучення – в куар код можна зашифрувати доступ до гри, підписку на розсилку новин, реєстрацію в програмі лояльності, що викликає інтерес у аудиторії та збільшує її лояльність до компанії.
Тобто, візитки з кодом допомагають вирішувати три важливі бізнес-завдання – надати більше інформації про продукт, створити унікальний дизайн та привернути увагу споживачів.
Візитка зі штрих-кодом дозволяє швидко обмінюватися даними та переносити контакти з паперової картки до телефону без зайвих рухів. Для цього треба лише навести камеру або сканер на QR-код.
QR-візитка дає користь не лише їхнім власникам, а й тим, хто їх отримує. Для перших це хороша можливість розширити базу клієнтів, а для других – простий спосіб додати до телефонної книги новий контакт, а не записувати його вручну.
компактне розміщення даних – на самій картці можна написати назву компанії та інший важливий, але короткий текст, а додаткову інформацію помістити у код;
точність відомостей – клієнт зчитає дані у тому вигляді, в якому ви їх закодуєте;
практичність – миттєве отримання інформації, економія часу та швидке збереження нових контактів;
інформативність – таким чином можна надати замовникам більший обсяг корисної інформації, включаючи фото та відео;
розширення бази клієнтів – швидкий доступ до потрібних даних збільшує шанси на продаж;
турбота про клієнтів та партнерів – можливості, які дає куар код, та зручність користування такою візиткою демонструють, що ви хочете спростити життя тим, з ким співпрацюєте;
надійність – легкість отримання даних та можливість зберегти їх у телефон збільшує шанси на те, що про вас не забудуть із втратою візитки;
оригінальність – наявність куар коду на візитці допоможе виділитися на тлі конкурентів, а зміна його форми приверне увагу аудиторії та стимулюватиме її ознайомитися з послугами чи продуктом компанії.
Переваги візитки зі штрих-кодом робить її затребуваною у різних напрямках бізнесу. Вона є ефективним інструментом у маркетингу, допомагаючи залучати нових клієнтів та формуючи у свідомості споживачів образ сучасної, динамічної, успішної компанії.
Для створення QR-візитки підходять два способи – за допомогою спеціальних сервісів-конструкторів або з нуля при замовленні у спеціалістів.
У першому випадку вам потрібно вибрати онлайн-генератор і скористатися одним із представлених шаблонів, редагуючи елементи під свій бізнес. При цьому деякі конструктори дозволяють змінювати розмір, прозорість та дизайн коду.
Visualead – дозволяє внести різну інформацію та створити оформлення відповідно до фірмового стилю компанії;
QR Code Generator – можна розмістити будь-які посилання, а також адаптувати дизайн під свій бренд, наприклад, зробити код у формі логотипу;
GOQR – тут доступна автоматична генерація куар кодів;
Kaywa – простий сервіс для створення коду у різних форматах з можливістю відстежувати кількість сканувань.
Також зручно завантажити програму, що дозволяє не тільки створити куар код, але і розмістити його на візитівці. Щоб створити візитну картку зі штрих-кодом, слід вибрати готовий шаблон, вказати потрібний формат, заповнити поля, відредагувати окремі елементи дизайну (колір, шрифт, стиль зображення, жирність літер тощо) і внести дані, які будуть закодовані.
Конструктори для створення QR-коду – це зручне рішення, що дозволяє заощадити гроші та час. Але при цьому такий варіант розробки не передбачає унікальності, оскільки йдеться про шаблони з невеликим доопрацюванням під себе. Тобто подібні візитки можуть виявитися і у ваших конкурентів, а це означає, що відрізнятися від них ви нічим не будете.
Щоб виділитися на тлі інших гравців на ринку та зацікавити аудиторію, необхідно розробити QR-візитку з нуля - з унікальним дизайном.
За наявності корпоративного стилю візитна картка має бути оформлена відповідно до нього, а за його відсутності та небажання його розробляти – має відбивати сферу діяльності, підкреслювати індивідуальність, характер підприємства. Це означає, що дизайнеру слід грамотно підібрати кольори, стилі, шрифти, форми, все гармонійно поєднати та зробити не просто красиво, а переконливо. Тоді візитівка виконуватиме свою функцію. Тому, якщо ви хочете отримати стильну візитну картку з нешаблонним дизайном, звертайтеся до професіоналів.
Візитка формує перше враження при знайомстві з компанією. І головну роль у ній відіграє не так текст, як візуальна складова. Адже саме на вигляд картки спочатку звертають увагу споживачі, а потім уже переходять до вивчення інформації.
Щоб не поповнити ряди нудних банальних візиток, важливо створити стильний сучасний дизайн, який неможливий без розробки унікальної концепції. Ця робота є багатоетапною – від аналізу ринку та вивчення конкурентів до підбору елементів та їх гармонійного поєднання.
Правильний дизайн, тобто відповідний роду діяльності, що враховує потреби аудиторії та відображає цінності компанії, посилить вашу візитку, зробить її ефективнішою. Тому цим моментом нехтувати не варто.
Хорошим рішенням для бізнесу є також додавання логотипу компанії до куар-коду. Фірмовий знак у зменшеній формі можна помістити в центр коду для підвищення впізнаваності та довіри.
QR-візитку можна випустити у будь-якому вигляді – дисконт-візитка, прозора карта, нестандартна форма і т.д. Де розмістити сам куар-код, залежить від особливостей оформлення. Допустимі варіанти як біля зображення, так і біля тексту, але не дуже близько до країв.
Для розміщення куар-коду слід скористатися графічним або текстовим редактором. Після цього сам код необхідно протестувати, тобто перевірити, чи він зчитується коректно.
Оскільки люди сканують qr-коди з телефонів або планшетів, зробіть сторінку, на яку їх переводитеме, адаптованою під мобільні пристрої. Інакше вони подивляться і підуть, не здійснивши потрібну вам дію.
Щоб клієнт розумів, що зашифровано на візитівці, і щоб підштовхнути його до просканування коду, поряд необхідно прописати заклик до дії (наприклад, збережіть наш телефон або відскануйте код і отримайте знижку).
І звичайно, не забувайте відстежувати статистику. Аналізуйте, скільки людей перейшло за посиланням, якими сторінками вони «гуляють» найчастіше, які дії роблять, як часто роблять замовлення/купівлю тощо. Це допоможе оцінити ефективність куар коду та вашої візитки, зрозуміти, що треба виправити для оптимізації трафіку та кращого результату.
Інста-візитка – це картка типу qr-коду, що дозволяє сканувати зображення для автоматичного потрапляння на сторінку. Завдяки цьому користувачам не доведеться набирати назву облікового запису вручну, що виключає помилки в написанні, а значить вони точно перейдуть у профіль і зможуть підписатися на ваші оновлення.
Це простий та ефективний інструмент для вибудовування комунікації з цільовою аудиторією та збільшення числа передплатників.
Інстаграм-візитка дозволяє:
ненав'язливо запросити користувачів передплатити сторінку;
показати асортимент товарів;
спростити роботу з потенційними клієнтами;
заощадити час на записі контактів, а натомість розповісти наприклад про вигоди замовлення;
надавати інформацію про компанію, послуги чи продукт навіть у неробочий час;
привернути увагу аудиторії.
При цьому, інста-візитка буде корисною лише в тому випадку, якщо сторінка оформлена належним чином – відповідно до фірмового стилю, з актуальною інформацією та якісними професійними фото. Інакше користувачі можуть розчаруватися, а значить, клієнтів вам не бачити.
Також варто оцінити необхідність створення QR-візитки Інстаграм. Якщо ви хочете стимулювати людей переходити на ваш профіль в соцмережі, розсилаючи їм повідомлення в месенджери, то зручніше буде розмістити звичайне посилання.
Для створення інста-візитки слід зайти у свій обліковий запис, відкрити меню, вибрати пункт «QR-код» та оформити картку, дотримуючись інструкцій. Доступний підбір кольору та смайликів, є можливість зробити селфі. А ось змінити текст чи шрифт не можна.
Щоб користувачам було зручно сканувати куар код, візитку можна розсилати електронною поштою, роздрукувати та роздавати на різних акціях, виставках та інших заходах, оформити її у вигляді постера чи стікера та розмістити у закладі (якщо це розважальний чи ресторанний бізнес), надрукувати на листівках , буклетах або меню.
Хороший куар код повинен відповідати всім вимогам, бути якісним та коректно працюючим. При цьому не обов'язково оформляти його у звичних чорно-білих кольорах і у вигляді квадрата, але й за рамки розумного виходити не варто.
Читабельність. Усі символи qr-коду мають бути чіткими, щоб він легко зчитувався. Для цього важливим є високий контраст, світлий фон і темні квадрати.
Дизайн у міру. Потрібно стильно оформити код, щоб привернути увагу споживачів та викликати інтерес, але важливо не перемудрити. В ідеалі – вона виглядає нестандартно і при цьому добре читається.
Правильний розмір. Куар код не повинен бути надто маленьким, інакше його можуть не помітити або він не сканується. Оптимальним вважається розмір 2х2 см. При цьому не варто забувати і про параметри модулів, з яких складається сам код і які визначають малюнок. Чим більше інформації ви кодуєте, тим більше символів і тим складніший візерунок. Це впливає на читання знаку. Один модуль не повинен бути меншим, ніж 1 мм, мінімальний розмір QR-коду для візитки становить 1х1 см, а максимальний розмір QR-коду може бути будь-яким – головне, щоб помістився на картці, мав гармонійний зовнішній вигляд та легко зчитувався.
Актуальний контент. При скануванні куар коду все має відкриватися без помилок та збоїв, а інформація має відповідати запитам споживачів. Адже якщо ви, наприклад, обіцяєте купон на знижку, а посилання виводить на спільну сторінку або повідомляє про закінчення акції, то довіри та бажання зробити замовлення це не викличе.
Відповідний матеріал. При виготовленні QR-візиток важливо вибрати матеріал із рівною поверхнею, без зайвого світла, щоб не спотворити код та забезпечити легке сканування.
Заклик до дії. Поряд із кодом необхідно залишити невеликий стимулюючий до дії текст. Тоді людина розумітиме, яка інформація на неї чекає і яку користь вона отримає, скануючи її (наприклад, знижка на замовлення, запрошення на цікавий захід тощо).
Доступність. Після створення куар коду завжди тестуйте його, щоб перевірити як він зчитується і чи коректна інформація, що відкривається.
Код на лицьовій стороні. В принципі, куар-код можна розмістити з будь-якої сторони візитки. Але якщо ви хочете, щоб його, напевно, побачили, краще поставити його на лицьову частину.
Поля довкола коду. Наявність вільного простору навколо коду є обов'язковою. Так його легше буде сканувати.
Оригінальність. Для привернення уваги можна змінити форму коду, пофарбувати його у фірмові кольори (але не світлі та бліді, а щоб був контраст), продовжити малюнок у корпоративного персонажа, якщо він є. Тут можна підключити фантазію, але важливо пам'ятати про пункт № 2 і не перестаратися, інакше досягнете протилежного ефекту.
Тому для створення ефективної візитки з куар кодом необхідно подбати не лише про технічну частину, а й про візуальну складову. Адже поєднання правильно виконаного знака та стильного дизайну зробить візитну картку помітною, привабливою та зручною у використанні.
Якщо вас цікавить питання, де використовувати QR-візитку, то тут немає жодних обмежень. Вона потрібна у всіх сферах бізнесу – від торгівлі та реклами до навчання та будівництва.
Сам QR-код застосовується в різних країнах по-різному: при виробництві, продажах, маркетингу, для оплати платежів, у вигляді принтів на одязі, на бірках і нашийниках для тварин, для переходу в меню, в туризмі для отримання інформації про пам'ятки, в електронних квитках, архітектурі, мистецтві тату для підтвердження особистості, контролю відвідуваності занять в університетах і навіть на цвинтарях.
Куар коди стають все популярнішими і поступово проникають у всі сфери життя. Затребувані вони і під час випуску візиток.
QR-візитки актуальні, оскільки є ефективним інструментом у просуванні товарів чи послуг, наголошують на сучасності та гнучкості компанії, повідомляють більше корисної інформації клієнтам та партнерам.
Дизайн візиток з куар кодом може бути різним. Все індивідуально і залежить від сфери діяльності, наявності фірмового стилю, формату самої картки і, звичайно ж, переваг замовника. Тут важливо поєднати всі елементи у єдиний образ, гармонійно оформити текст, графічні знаки та простір.
Вдалим може стати як простий дизайн, так і творчий. Головне, щоб оформлення створювало позитивне враження, відповідало напряму діяльності (для юристів і будівельників – суворі шрифти, спокійна кольорова гама, а для організаторів дитячих свят допустимі літери та яскраві фарби, наприклад), відображало головну ідею, цінності компанії.
Мінімалізм
Лаконічний дизайн допомагає уникнути безладдя та нагромадження деталей, акцентує на важливому та естетично виглядає.
Куар код у будь-якому місці
Немає обмежень щодо розташування коду на візитці. Його можна поставити по центру, ліворуч, праворуч від тексту, знизу або зверху як на лицьовій стороні, так і на обороті.
Два і більше коди
Хоча рекомендується розміщувати лише один куар-код на візитній картці, щоб уникнути хаосу, іноді допускається використання двох і більше таких знаків. Адже це дає більш важливу інформацію або надає споживачам вибір (наприклад, посилання на Телеграм та Інстаграм). Головне тут – не перевантажити візитівку.
Різний формат та розмір
QR-код може стати частиною будь-якого елемента дизайну, вплітаючись у загальну картинку, або ж стояти окремо і впадати у вічі. Тут все залежить від специфіки діяльності, концепції та ідеї.
Креатив
Нестандартний дизайн куар коду буде легко запам'ятовуватися та викликати інтерес. Сам знак можна обіграти для привернення уваги та відсилання до виду діяльності.
Акцент на послугах чи продуктах
При створенні візитки з дизайном, що відображає суть бізнесу і вказує на продукт, код може стати хорошим доповненням, притягуючи погляд до картинки.
Нестандартні шрифти
Якщо ваша сфера діяльності підходить, можна використати цікаві шрифти. З одного боку, вони будуть привертати увагу, з іншого – відображати цінності та характер компанії, з третьою – викликати приємні емоції та довіру.
Куар код з логотипом або назвою
Щоб викликати в аудиторії асоціації з вашим бізнесом і підвищити впізнаваність, в QR-код додають логотип або назву компанії. Це виглядає стильно та формує позитивний образ.
Інтерактив чи незвичайна форма
Візитка з куар кодом незвичайної форми, з висіченими елементами або іншими фішками однозначно виділятиметься серед конкурентів, а також впливатиме на впізнаваність компанії та інтерес до продукту.
Мультфільми чи комікси
Тут допускається використання як окремих казкових персонажів та фантастичних героїв, так і епізодів із коміксів чи кадрів із фільму/мультфільму. Такий варіант підійде не для кожного бізнесу, а тільки для тих, хто працює в розважальній сфері, хоче натякнути на свою діяльність картинкою, що пов'язана по темі, або використовувати гумор в дизайні для передачі певного посилу.
Під оформлення сайту чи фірмовий стиль
Використання елементів фірмового стилю в дизайні QR-візиток формуватиме гармонійний єдиний образ компанії, підвищуватиме довіру та лояльність. А щоб збільшити впізнаваність і зробити посилання на сайт, можна поставити на фон зображення з головної сторінки веб-ресурсу.
Геометрія
Це популярний прийом у дизайні, який дозволяє оформити візитку як у стилі мінімалізм, так і зробити її яскравою та нестандартною.
Інста-візитки
Підходять для бізнесів, які активно ведуть сторінку до Instagram, хочуть набрати більше передплатників та продають переважно на цьому майданчику. Такі візитки дозволяють споживачам швидко перейти у профіль компанії та ознайомитись з послугами/товаром.
Дизайн QR-візитки може бути шаблонним чи унікальним. У першому випадку дизайнери використовують готове рішення з доопрацюванням під особливості бізнесу та побажання замовника. Наприклад, можна змінити шрифт, використовувати фірмові кольори, додати логотип компанії та інше. Другий варіант передбачає розробку макета візитної картки з куар-кодом з нуля. Такий дизайн може бути як простим, що відповідає корпоративному стилю або оформленню сайту, так і креативним, нестандартним, із застосуванням фішок та різних прийомів для привернення уваги, створення акценту, контрасту чи стилізації.
На вартість візитки впливає кілька факторів, серед яких односторонній або двосторонній друк, наявність фірмового стилю, особливості дизайну, складність QR-коду, термін виготовлення, кількість варіантів макетів. В середньому, ціна візитки з куар кодом на замовлення складає від $30.
Візитки з QR-кодом замовити можна у компанії WeLoveBrands. Дизайнери вивчають особливості конкретного бізнесу, аналізують конкурентів, потреби цільової аудиторії, щоб розробити ефективну концепцію для створення цікавої картки. Щоб отримати консультацію та дізнатися, скільки коштує візитка з QR-кодом з урахуванням завдань вашого бізнесу, зв'яжіться з нами по телефону або в месенджерах.
Візитки з QR-кодом на замовлення – це відмінне рішення для тих, хто хоче отримати стильну візитну картку з кодом, що коректно зчитується, оригінальний дизайн, оформлення відповідно до фірмового стилю або під завдання бізнесу.
Для створення візиток є два шляхи:
знайти дизайнера на фрілансі;
звернутися до професійної агенції чи студії.
У першому випадку робота може обійтися дешевше, але не завжди - все залежить від кваліфікації, досвіду та завантаженості дизайнера. При цьому, при замовленні наосліп завжди є ризики – не вкластися в терміни, отримати простий дизайн, схожий на сотні інших, або взагалі потрапити на недобросовісного фрілансера. Тому рекомендується ретельно обирати спеціаліста, дивитися портфоліо, шукати відгуки, оцінювати пропозицію щодо співвідношення ціна/якість.
У разі розробки візитки у профільній студії ви отримуєте якісні макети в обумовлений термін. Так, ціна послуги може бути вищою, ніж на фрілансі, але з вашим проектом будуть працювати досвідчені дизайнери, які стежать за трендами, які вміють розробляти макети візиток у різних стилях і для будь-яких видів діяльності, що використовують ті прийоми, які підходять тому чи іншому бізнесу та дозволяють виділитися серед конкурентів. Таким чином, ви отримаєте не просто гарний дизайн візитки з куар кодом, а зручний та ефективний інструмент для залучення нових клієнтів.
Щоб зробити візитки з QR-кодом на замовлення у студії WeLoveBrands, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в месенджери. Допоможемо відобразити головну ідею, наголосити на індивідуальності та посилити імідж компанії, використовуючи ефективні візуальні елементи.