→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд художника: чому до одних вишиковується черга, а інших не помічають

1

Оцінили: 1

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд художника: чому до одних вишиковується черга, а інших не помічають

Ви можете бути хоч першим у своєму роді, новатором у будь-якому стилі живопису або навіть створити власний напрямок, але який у цьому сенс, якщо про вас так ніхто й не почує?

Адже здавалося б, 21 століття за вікном. Заявити про себе стало простіше, ніж будь-коли! Тепер не потрібно робити незрозумілі маніпуляції заради того, щоб твої картини бодай побачили. Достатньо просто завантажити свої шедеври в мережу – і справа зроблена! Чи ні?

На жаль, чим легшим стає процес, тим менша ймовірність отримати позитивний результат. І це стосується всього: від заробітку грошей (згадаймо казино, лотереї та ставки на спорт) до слави (заявити про себе просто, але виділитися з натовпу – ні). Тому, щоб зійти за професіонала у зграї любителів, важливо розвивати власний бренд художника.

Що таке власний бренд і з чим його їдять?

Всі асоціації, образи та емоції, які ви викликаєте у людей – це є ваш персональний бренд. Простіше кажучи, це уявлення про вас і вашу діяльність і якийсь ореол, який формують навколо вашої персони клієнти (як вони думають).

Насправді ж, думка про вас залежить тільки від того, наскільки правильно ви побудували тактику власного позиціонування і чи займаєтеся цим взагалі.

З цього випливає другий важливий пункт – імідж, тобто самопрезентація.

Це поняття базується на:

  • архетипах (несвідомих універсальних моделях поведінки);

  • рисах характеру (реальних чи ні – неважливо, головне – транслюємих);

  • особливості зовнішнього вигляду (приємних і не дуже);

  • культурних та соціальних факторах (і реакції на них);

  • стилі (індивідуальності та унікальності людини);

  • моді (солянці зі звичок, смаків та тенденцій сучасності).

Використовуючи всі ці складові, вам вдасться створити яскравий, живий образ, що приваблює поціновувачів прекрасного.

Навіщо воно мені потрібне? Я ж просто художник!

artist-brand

А тому, що отримувати визнання після смерті вже не модно.

Такі чинники, як величезна конкуренція в цій галузі, смаківщина, знецінення творчої роботи в принципі в країнах СНД просто зобов'язують створити наймогутніше авторитетне ім'я, яке продаватиме ваші полотна в майбутньому за гонорари з нескінченною кількістю нулів.

Крім того, відсутність соковитої візуальної складової у такій професії як художник із ймовірністю 99% відверне потенційних покупців.

Ви то знаєте, що краще за вас немає майстрів на всьому білому світі, але важливо дати це зрозуміти і споживачеві, вірно?

Особистий бренд здатний багато на що, зокрема:

  • підвищення впізнаваності;

  • залучення аудиторії;

  • формування довіри;

  • розвиток діяльності;

  • примноження клієнтської бази;

  • підвищення прайсу;

  • можливість перебирати проектами;

  • відсіювання конкурентів;

  • покращення репутації;

  • поява постійних клієнтів.

Ви потребуєте персонального бренду, якщо у вашу мету входить:

artist-brand

  • створити та підтримувати певний образ;

  • вивести бізнес на новий рівень;

  • отримати визнання;

  • збільшити вартість послуг;

  • знизити витрати на просування.

Тобто основною метою брендингу є доказ, підкріплення та трансляція вашої експертності та корисності. Погодьтеся, адже куди простіше заплатити велику суму за помаду від Chanel і бути впевненим у якості, ніж замовити таку ж помаду на AliExpress за 20 копійок і чекати на якусь каверзу.

Для початківців художників, особистий бренд – це спосіб голосно заявити про себе і свої неймовірні здібності.

Але не будемо пускати вам пилюку в очі, все далеко не так просто і солодко. Адже кожна чарівна таблетка має свою побічну дію.

Які є підводні камені у формуванні бренду?

artist-brandПотрібен час. Ніщо хороше не відбувається швидко. Ну не зможете ви наступного дня прокинутися Ван Гогом, навіть якщо дуже постараєтесь. Адже за статистикою перші відчутні результати роботи над брендом можна помітити лише через рік.

artist-brandПотрібні ресурси. Давайте подивимося суворій правді у вічі – ви не зможете просто найняти людину та продовжити жити так, як раніше. Якщо ви не готові засинати зі своїм брендом і прокидатися 24 години 7 днів на тиждень, вкладати великі гроші і практично весь свій вільний час, то це дійсно не для вас.

artist-brandПотрібно тримати курс. Ось чому важливо опрацювати дуже ретельно усі моменти перед запуском особистого бренду, та, бажано, з професіоналом. Ви не зможете вже змінити колір вашого логотипу тільки тому, що він вам сподобався. І не зможете обрати іншу громадську позицію, якщо вона раптом змінилася. Адже змінюючи якісь атрибути, ви відштовхуєте від себе певну частину аудиторії, яка була з вами саме через ці фактори. А щоб набрати нову, потрібно мало не здійснити всю виконану роботу з нуля. Тому, щоб не потонути – треба тримати курс.

artist-brandПотрібно оцінювати ризики. Результат у будь-якому випадку ви отримаєте. А ось позитивний чи негативний – залежить лише від вашої тактики.

artist-brandПотрібно підтримувати репутацію. Бо шанс відновити її після провалу прагне до нуля.

 

Як зробити гарне враження?

Практично всі люди витрачають своє життя на постійні спроби здаватися кращими, ніж вони є. Но ось питання: як стати тим, кому заздрять і кому наслідують?

Знаючи певні фішки з психології, можна легко керувати думкою аудиторії. Ось, наприклад, щоб створити перше враження, достатньо лише 30 секунд. А це означає, що ваш профіль буквально з аватарки та підпису повинен кричати про те, який ви крутий художник.

artist-brand

Ті емоції, які ви викликаєте у людини з першої секунди, відіграють ключову роль у тому, чи стане він вашим передплатником або клієнтом.

Наскільки експертно виглядає зараз ваш профіль чи сайт? Чи ділитесь ви з аудиторією корисною інформацією? Чи ви з нею взагалі не контактуєте? Чи справді барвистий та естетичний ваш візуал? Адже що може сказати про художника краще, ніж його естетичне сприйняття картинки та правильно підібрані відтінки у стрічці?

Ставте ці питання собі частіше, і вони допоможуть вам почати позиціонувати себе як людину-бренд.

А ось ще кілька порад для створення особистого бренду:

 

artist-brandПрагніть бути кращими. Не тільки в соціальних мережах, а й у житті. Це риса, яка справді здатна допомогти вести за собою людей.

artist-brandПридумайте легенду. Мається на увазі не вигадана байка про свої перемоги, а правильна подача досягнень. Ваша особиста історія допоможе знайти однодумців та значно збільшити лояльність аудиторії.

artist-brandКритика завжди буде! Просто змиріться з цим. Неконструктивну – ігноруйте, конструктивну – опрацьовуйте. Головне – не виправдовуйтесь і не розводьте демагогію у соціальних мережах через один неприємний коментар. Це робить вас вразливим та слабким в очах людей.

artist-brandРозповідайте історії. Правильно побудована драматургія може творити чудеса з охопленнями та переглядами. До того ж, ви створите враження цікавої відкритої людини, з добре підвішеним язиком.

artist-brandОточуйте себе потрібними людьми. Адже правильні зв'язки є самостійною та ефективною рекламою, тоді як невдалі контакти можуть рознести репутацію в пух і порох.

Головне, не забувати про свою індивідуальність і не створювати хибних образів. Тоді ці пункти, виконані з великою акуратністю, дадуть хороші результати.

Людина-бренд та її основні атрибути

Якісний особистий бренд художника — це складна структура, кожен атрибут якої не дасть належного результату без правильної стратегії.

Надійна конструкція персонального бренду повинна мати такі складові:

  • Цільова аудиторія. Це люди, які за замовчуванням зацікавлені у ваших послугах або інформації, яку ви подаєте. Її визначення – основний крок до розвитку результативного брендингу.

  • Емоційний зв'язок – найвищий ступінь впливу на аудиторію. Щоб запам'ятатись, мало транслювати суху інформацію. Головну роль відіграють асоціації, викликані у людини лише вашим ім'ям.

  • Довіра. Важливо завжди виправдовувати очікування аудиторії. Навіть тоді, коли вам це не вигідно. А якщо розглядати саме довірчі робочі відносини, їх допоможуть сформувати сертифікати, портфоліо реалізованих проектів, позитивні відгуки про вас.

artist-brand

Важливі компоненти особистого бренду:

1. Поточна ідентичність – позиція, яку ви займаєте у цільової аудиторії зараз. Тобто те, що ви зараз собою уявляєте.

2. Цільова ідентичність – бажана позиція, тобто те, якими ви хочете стати, і на яку аудиторію хочете працювати.

3. Інструменти просування, за допомогою яких ви переходите від поточної до цільової ідентичності.

Серед основних атрибутів персонального бренду – ім'я/псевдонім, логотип, слоган, сайт, облікові записи в соціальних мережах, почерк, стиль, зовнішній вигляд та ін.

Важливо розуміти, що створення яскравої персоналії далеко виходить за межі сайту та логотипу. Без опрацьованої маркетингової стратегії ваш успіх може так і залишитися мрією.

Чітко поставлені цілі, правильно підібрані майданчики для просування, усталені цінності - все це допоможе вам досягти гордого звання експерта у своїй галузі.

Особистий бренд-код художника: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це сукупність факторів, які відрізняють вас від конкурентів та доводять вашу унікальність.

Він допомагає визначити «свій стиль», оточити себе потрібною аудиторією та проектами, над якими буде цікаво працювати саме вам.

З чого бренд-код складається:

1. Позиціонування – чіткий образ, який формується у вашої аудиторії та складається з унікальності, співвідношення ціни та якості, вигоди.

2. Місія – мета існування вашого персонального бренду (крім власної вигоди, звичайно).

3. Бачення – стратегія розвитку себе та світу.

4. Цінності – погляди на світ та набір принципів, які підтримує потенційна аудиторія.

5. Айдентика – єдиний візуальний образ, який включає дизайн і фірмовий стиль.

6. Причина вірити – переконливі докази на вашу користь, єдність трансльованих та реальних цінностей.

Розробка та застосування бренд-коду в перспективі обіцяє надійно сформований бренд, побудований суто на індивідуальних принципах та стилі спілкування.

Побудова особистого бренду художника за методом архетипів

Архетип (від др.-грец. ἀρχέτυπον: «первообраз») — початкова модель. Це універсальні образи чи символи, які містяться у колективному несвідомому, які привертають індивіда відчувати певні почуття чи мислити певним чином щодо об'єкта чи ситуації.

Ми століттями успадковували та реалізовували певні колективні інстинкти та поведінкові програми. Зовнішні подразники хіба що запускають ці «програми», стимулюючи нас діяти за певним сценарієм.

Добре розуміючи принцип дії архетипів у суспільстві, можна і потрібно використовувати це при побудові грамотної маркетингової стратегії.

Усього існує 12 архетипів, які можна згрупувати за системою 4 основні життєві стратегії.

1. Стратегія ІНДИВІДУАЛІЗМУ. Стихія Повітря.

artist-brand

Це стратегія, за якою людина присвячує свій життєвий шлях нескінченному самопізнанню та вдосконаленню на шляху до Бога і вчення.

Таких людей часто глинуть сумніви, самотність, самокритика і постійний пошук. Ця стратегія властива особам, які щиро прагнуть отримувати та ділитися знаннями. Тут виділяють такі архетипи, як Мудрець (ставлять досвід понад усе), Шукач (головне – створювати щось нове) і Простодушний (близькі люди важливіші від усіх інших цінностей у житті).

2. Стратегія ЗМІНИ. Стихія Вогонь.

artist-brand

Готовність ризикувати, жертвувати та досягати. Це основні відмінні риси, які притаманні людям цієї стратегії. Важливо бути обережним, адже честолюбство та спрага слави можуть обернутися як беззастережною перемогою, так і повною поразкою чи ганьбою.

До цієї стихії відносяться такі архетипи, як Бунтар (проти шаблонів та стандартів), Герой (складнощів не існує!) та Маг (комфорт понад усе).

3. Стратегія ПРИНАЛЕЖНОСТІ. Стихія Вода.

artist-brand

Люди, що належать до цієї стратегії, ставлять у пріоритет соціум та реалізацію в ньому, починаючи з відносин в сім'ї, закінчуючи побудовою міцних зв'язків у будь-якому колективі. Сюди відносяться архетипи Шут (враження, яке ти справляєш – запорука успіху), Коханець (кохання – головний ресурс людини) та Обиватель (доступність і побут – основні атрибути щастя).

4. Стратегія СТАБІЛЬНОСТІ. Стихія Земля.

artist-brand

Ця стратегія підходить людям, для яких важлива стабільність та безпека. Вони намагаються забезпечити її будь-яким шляхом, навіть якщо це загрожує відсутністю розвитку. Адже найстрашніше для них – втратити контроль та владу над ситуацією.

Тут виділяють такі архетипи, як Творець (успіх неможливий без креативу), Правитель (влада і вплив важливіший за все інше) і Турботливий (якщо щасливі інші, то щасливий і ти).

Щоб вибрати правильний архетип для особистого бренду, варто звернути увагу на цільову стратегію аудиторії. Адже якщо зробити це якісно, ​​то можна отримати не лише її лояльність, а й визначитися з дизайном оформлення профілю та сайту, що залучатиме потенційно можливих клієнтів.

Етапи формування особистого бренду художника

Щоб побудувати бренд, який працюватиме на вас, важливо визначитися з ідеологією, яку ви нестимете в маси. Грамотно освітлена користь від вас та вашої діяльності закриває заперечення клієнтів та відсікає половину зайвих питань при співпраці.

Перед тим як розпочати створення свого індивідуального образу, важливо переконатися, що ви виконали всі попередні дії. А саме визначили свою мету, мотивацію, цільову аудиторію та переваги.

3 етапи створення образу людини-бренду

artist-brand1. Стратегія та позиціонування

 

Позиціювання – це правильно побудований стратегічний процес, що складається з кількох етапів.

Для того щоб розробити успішну стратегію досягнення потрібної позиції в очах аудиторії, важливо проаналізувати поточну ситуацію на ринку та своїх конкурентів. Адже погодьтеся, що якщо художник-професіонал бере за свої роботи 1000 умовних одиниць, а ви попросите за відсутності належного портфоліо та якості роботи 1500, то можливість знайти клієнтів стрімко зменшується.

Тому і необхідно вивчити прайси конкурентів та провести паралель із їх досвідом, після чого формувати ціни на свої послуги. І подібних пунктів багато – ми ж розглянули найпримітивніший.

Сформувати стійкий позитивний відгук аудиторії можна, якщо дотримуватися певної послідовності дій.

  • Крок 1. З'ясувати вашу поточну позицію.

  • Крок 2. Знайти прямих конкурентів.

  • Крок 3. Проаналізувати позиціонування художників, які працюють у вашому стилі.

  • Крок 4. Визначити особливості свого бренду.

  • Крок 5. Сформулювати чітке посилання для вашої аудиторії.

Не варто забувати про застосування архетипів. Для художника оптимально використовуватиме у побудові образу поведінку Шукача, Героя, Бунтаря, Мудреця та Творця.

artist-brand

 

artist-brand2. Упаковка

 

Вас бачать таким, яким ви себе показуєте. Тому щоб люди помітили в вас професіонала, важливо візуально нічим не відрізнятися від нього.

Ось кілька фішок, які допоможуть вам в оформленні персонального бренду:

  • Фірмовий жест. Придумайте фразу, позу чи навіть стиль ваших картин. Те, що запам'ятовуватиметься спостерігачеві і згодом асоціюватиметься виключно з вами.

  • Кейси та відгуки. Доведіть свою експертність, надавши ваші найкращі роботи та відгуки клієнтів у вільному доступі.

  • Стиль спілкування. Цей пункт можна віднести до першого, додавши певну фішку у спілкування з аудиторією. Але основне, що ви повинні пам'ятати – це те, що транслювання поваги до аудиторії починається з вашої мови.

  • Візуальне оформлення. Повторимося, але візуал дуже важливий для художника. Покажіть усі свої вміння у грі з кольором, створивши унікальну зовнішню упаковку. Адже існує безліч брендів, які можуть похвалитися тим, що певне поєднання кольорів у половини населення Землі асоціюється саме з їхньою компанією.

Не можна не додати, що упаковка бренду зазвичай складається з внутрішнього та зовнішнього оформлення. Під внутрішнім мається на увазі ваша історія, місія та поле тригерів, які нагадуватимуть про вас надалі.

А зовнішнє складає вже те, що ви транслюєте безпосередньо: імідж, стиль, ім'я, логотип, девіз, мовлення, жести тощо.

Поєднуючи ці інструменти у вірних пропорціях та послідовності, ви отримаєте зілля, яке прив'яже вашу цільову аудиторію до вас надовго.

 

artist-brand3. Просування та комунікація

 

Це все звичайно добре, але в чому сенс так орати над брендингом, якщо ці старання ніхто не побачить? Щоб захопити якнайбільше своєї ЦА, потрібно навчитися майстерно орієнтуватися у соціальних мережах та інших каналах зв'язку.

Найпопулярніші майданчики для просування сьогодні:

  • соціальні мережі – Facebook, Instagram, Twitter, TikTok і т.д.;

  • канал на YouTube;

  • Pinterest – чудово підійде для художників, адже за кількістю візуального контенту цей сервіс активно починає наступати на п'яти Instagram;

  • програми-месенджери – Телеграм, Viber, WhatsApp і др.;

  • блогери та лідери думок;

  • галузеві заходи, конференції;

  • вебінари;

  • блог;

  • креативний сайт;

  • публікації у ЗМІ.

Тестуйте різноманітні методи та аналізуйте, що краще підходить саме вам. Де відгук аудиторії більший, де трафік дешевший, а де тусується ваша ЦА.

Але найбільшу увагу варто приділити створенню якісного контенту. Адже жодні гроші, вкладені в таргет, не допоможуть залучити передплатників туди, де нема на що дивитися.

artist-brand

Арсенал контенту, який у вашому доступі:

  • історії (щось із життя, успіхи, невдачі, цікаві проекти);

  • професійні публікації (думки, огляди, новини);

  • закулісся (робочі моменти);

  • кейси (реалізовані проекти, як допомогли замовнику втілити в життя мрію тощо);

  • навчання (поради, рекомендації, секрети);

  • мотивація (які книги читаєте, як підвищуєте кваліфікацію, як тримаєте себе в тонусі та ін.);

  • особисте (хобі, захоплення, подорожі, звички тощо);

  • інтерактив (ігри, конкурси, головоломки, опитування).

І ще важливий пункт – просування. Це трудомісткий процес, якому треба присвятити багато матеріальних і не матеріальних ресурсів. Але він є обов'язковим, адже без нього про вас ніхто може так і не почути.

Які бувають варіанти залучення людей?

  • таргетована реклама;

  • SFS (взаємопіар);

  • гостьові пости в інших спільнотах;

  • активність у професійних спільнотах;

  • пряма активність із цільовим клієнтом;

  • SEO-просування;

  • інтерв'ю у знаменитостей.

Так, роботи чекає багато. Але головне пам'ятати, що якісно оформлені соціальні мережі та результативна стратегія просування – чудова інвестиція у майбутнє відомого художника.

Топ помилок, які відправлять усі ваші старання коту під хвіст

1. Викладати Сторис за графіком.

Не варто фокусуватись на тактичних речах замість стратегічних. Якщо ваш контент дійсно цікавий, аудиторія бачитиме його незалежно від часу, коли ви його публікуєте.

artist-brand

2. Головне – правильно запускати рекламу.

Це важливо, але не гарантує успіху. Як ми говорили в попередньому блоці, важливо наголосити на тому, що саме ви рекламуєте. Тільки тоді це даватиме хороший результат.

3. Не спілкуватися зі своєю аудиторією.

Обов'язково відповідайте на коментарі та повідомлення. Так ви підвищите емпатію, довіру та лояльність аудиторії.

4. Проголошувати себе експертом, не будучи їм.

Важливо адекватно оцінювати те, на якому етапі ви зараз перебуваєте, не підкоряючись ні синдрому самозванця, ні підвищеній самооцінці.

artist-brand

5. Починати без контент-плану.

Публікувати щось на авось – погана ідея. Сформуйте хоча б приблизні теми, які б хотілося висвітлити, і аналізуйте, що викликає більший відгук у аудиторії.

6. Боязнь хейту.

Наявність критики свідчить лише про те, що ви не стоїте на місці. Важливо лише звертати увагу на її відсоткове співвідношення і, якщо її забагато, вчасно працювати над помилками.

artist-brand

7. В особистому бренді робити лише те, що хочеться.

Варто придивлятися до вподобань аудиторії так само, як і до своїх, і шукати золоту середину.

Особистий бренд художника: приклади успішного брендингу

1. Деніел Аршам — американський художник та скульптор. У його роботах багато білих та сірих відтінків і майже немає яскравих кольорів. Це можна пояснити тим, що Аршам має дальтонізм. Він багато працює з гіпсом, створюючи «скульптури-обманки». Також відомі «руйнуючиєся» гіпсові та бетонні роботи автора: одяг з дірками, автомобілі з дірками.

artist-brand

2. Такасі Муракамі – японський художник.  У його арсеналі є практично все: картини, анімація, мода, дизайн, графіті, кераміка і таке інше. Роботи Муракамі виділяються яскравими фарбами, часто — простими геометричними фігурами. Чимало часу Муракамі приділяє коміксам і традиційним японським технікам на кшталт шовкографії, використовуючи «суперплоский» стиль зображення, частини тіла із глибокими опіками тощо.

3.Феліпе Пантоні – аргентино-іспанський художник, який прославився тим, що не дозволяє фотографувати своє обличчя, мотивуючи це бажанням, щоб люди фокусувалися на його мистецтві, а не зовнішньому вигляді. Особливість робіт Феліпе — поєднання яскравих кольорів та ламаних геометричних ліній, — так любили ілюструвати рекламу персональних комп'ютерів на зорі їх популярності. The Village Білорусь уже розповідав, що Феліпе Пантоне став автором етикетки лімітованої пляшки Hennessy у 2019 році.

4. Ай Вейвей — китайський художник та архітектор, відомий не лише своїми роботами, а й тим, що неодноразово переслідувався владою. Він створює міські скульптури та інсталяції, які можна бачити в різних містах світу, а одне з найбільших творів, до якого він мав відношення, — це пекінський національний стадіон «Пташине гніздо». У профілі Вейвея — не лише власні роботи та численні селфі, а й кадри вуличних акцій та поліцейських розгонів.

artist-brandartist-brand

5. Олена Шейдліна – модель та художниця. Вона створює образи на кшталт Аліси Керролла, провалившейся у майбутнє. Кожне фото — результат невгамовної фантазії та довгої роботи. Талант Олени обчислюється 4 млн передплатників та сотнями відвідувачів персональної виставки у Петербурзі.

Книги з персонального брендингу

Якщо ви спалахнули ідеєю створити свій особистий бренд самостійно, то варто звернути увагу на добірку книг, яку ми залишили для вас нижче.

Їжа для роздумів:

  1. Мавричева Ана «Код публічності. Розвиток особистого бренду в епоху Digital».

  2. Юрген Саленбахер «Створіть особистий бренд. Як знаходити можливості, розвиватися та виділятися».

  3. Хьюберт К. Рамперсад «Автентичний персональний бренд. Продай себе, коли нікого не купують».

  4. Сем Хорн «Як виділити свій бренд з натовпу».

artist-brandartist-brandartist-brandartist-brand

Щоб як слід самостійно керувати таким сильним інструментом як брендинг, розібрати по поличках величезну кількість інформації в пошуках того, що актуально саме для вас. Але, незважаючи на такий трудомісткий процес, результат буде коштувати всіх витрачених зусиль.

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Якщо ви готові до роботи над своїм персональним брендом і вам справді це потрібно, ми з великим задоволенням вам допоможемо в цьому!

Як ви вже зрозуміли, просування та формування своєї персоналіти – дуже трудомісткий та складний процес. Щоб виключити швидке вигоряння та злив бюджету, варто покласти цю відповідальну ношу на плечі справжнім професіоналам своєї справи.

Наша команда розробить для вас результативну стратегію, яка підкреслить ваші переваги та унікальність, створить міцний зв'язок з аудиторією та підвищить цінність ваших робіт у рази.

Чому краще з нами, ніж без?

  • Ми занурюємося повністю у ваш проект, ретельно вивчаючи різноманітні аспекти та підводні камені.

  • Аналізуємо ринок, конкурентів та цільову аудиторію на молекулярному рівні.

  • Розробляємо результативну стратегію та позиціонування бренду.

  • Виплескуємо весь свій креатив у багатошарову візуальну складову вашого майбутнього бренду (дизайн сайту, документації, візиток, сувенірної продукції, а також логотип, фірмовий стиль, фірмові шрифти, оформлення соцмереж).

  • Створюємо гучні псевдонім, слоган, легенду.

  • Розробляємо брендбук (опис бренду – місія, цінності, цілі, філософія).

  • Займаємось просуванням особистого бренду.

Ми вас зацікавили? Тоді саме час обговорити всі умови!

Для отримання консультації та уточнення вартості замовлення зателефонуйте нам або залиште запит онлайн. Задати питання ви можете також у чаті на сайті.

Довірте свій персональний бренд нам і убережіть себе від численних помилок!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 1

Середня оцінка 1 / 5