→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд дієтолога – показуємо експертність та унікальність

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд дієтолога – показуємо експертність та унікальність

Якщо ви вирішили розпочати бізнес у сфері дієтології, але хочете не просто проводити консультації, а бути реально корисними людям, змінювати світ на краще, стати відомими та добре заробляти, при цьому залишаючи за собою право вибору щодо клієнтів, робочого часу тощо. Вам потрібен особистий бренд дієтолога.

Персональний бренд – це впізнаване ім'я та образ, який виникає у свідомості людей, коли вони його чують. Він може відображати професійні навички, сильні сторони та особисті якості фахівця.

Стиль, мода, імідж та особистий бренд – в чому різниця?

Стиль – певний вид чи різновид чогось, що виявляється у особливих ознаках, якостях художнього оформлення. Також це може бути спосіб чи сукупність прийомів якоїсь роботи чи діяльності.

Мода – зміна зразків та форм одягу, що відбувається в рамках щодо коротких часових відрізків.

Імідж – образ, створений людиною, з метою викликати в інших людей певне враження про себе.

А ось особистий бренд – це поняття набагато ширше. Сюди входять не тільки навички, вміння, стиль людини, її спосіб життя, але також її цінності, місія, те, чим вона живе, що для неї важливо і чим вона може бути корисною для світу.

Якщо ви хочете залучати клієнтів, які поділяють ваші цінності, і здатні оцінити вашу гідну роботу, то краще бути чесним зі світом і собою. Так ви проживете справді своє життя, а не чуже. А щоб виділитися на тлі конкурентів і підвищити свою впізнаваність, необхідно створити цікавий образ, який викликає у споживачів емоції та приємні асоціації.

Навіщо дієтологу персональний бренд

Щоб люди захотіли записатися до вас на консультацію, мало щоб вони знали про ваші послуги. Тут потрібна довіра і хороша репутація. Особистий бренд допомагає вирішити ці завдання, формуючи бездоганний імідж та підвищуючи лояльність аудиторії.

За допомогою персонального бренду ви зможете залучити клієнтів, вибудовувати з аудиторією довірчі стосунки та демонструвати свою експертність.

Крім цього, особистий бренд дозволяє:

  • самовдосконалюватись та розвивати бізнес;

  • розширювати клієнтську базу;

  • посилювати свої позиції у ніші;

  • виділятися на тлі конкурентів;

  • підвищувати впізнаваність;

  • збільшувати затребуваність своїх послуг;

  • просувати бізнес на різних майданчиках.

Тобто створення особистого бренду дозволить вам утримувати увагу аудиторії, впливати на її вибір, а також заводити корисні зв'язки для розвитку діяльності.

nutritionist-brand

Цілі персонального брендингу:

 

nutritionist-brandРозвиток бізнесу легко та із задоволенням, зайняття улюбленою справою, через яку до вас приходять гроші.


nutritionist-brandКонкретика трансляцій ваших посилів до Інстаграм з метою продажу.

nutritionist-brandЗалучення ідеальної аудиторії, залучення її через смисли-магніти.

nutritionist-brandПошук та демонстрація власної унікальності.

nutritionist-brandСтворення сильного внутрішнього стрижня.

nutritionist-brandПідвищення довіри до аудиторії.

 

Особистий бренд дієтолога можуть створювати як новачки, так і популярні у галузі фахівці. Першим він допоможе заявити про себе та залучити клієнтів, а для других стане ефективним інструментом розширення бізнесу, демонстрації свого досвіду та знань.

Недоліки особистого бренду:

  • Індивідуальні бренди в разі невдачі втрачають більше в порівнянні з компаніями, оскільки страждає репутація, на якій будується все. Щоб уникнути провалу, всі дії необхідно ретельно продумувати, а створення бренду краще довірити професіоналам.

  • Витрачається багато часу на розвиток, а перші результати будуть отримані приблизно через рік. З цього часу 6 місяців йде на планування та створення, тобто технічну частину.

  • Позиціонування бренду має бути добре продуманим, щоб через рік-другий не довелося його міняти, тим самим відштовхуючи від себе клієнтів.

Пам'ятайте, що якщо у вас є сторінка в соціальних мережах, ви – вже бренд. На вас дивляться, вас оцінюють, про вас з'являється певна думка. І тут вам вирішувати – пустити все на самоплив чи всерйоз зайнятися просуванням своїх послуг.

nutritionist-brand

Як вплинути на враження людей

При першому контакті із брендом споживачам достатньо 30 секунд, щоб оцінити його. При цьому враження формується стихійно, на підсвідомому рівні. Люди зазвичай реагують на візуальний образ, звертають увагу на унікальні риси фахівця. Тому важливо показати свою індивідуальність, виділити сильні сторони, і навіть викликати в аудиторії емоції.

Для створення певного іміджу ви можете вибирати різні предмети одягу, по-різному їх носити, складати індивідуальну кольорову гаму, міняти взуття та аксесуари.

Якщо говорити про ваше тіло, то важливим є все: обличчя, зачіска, міміка, мова, жести, постава, хода.

Необхідно також вигадати псевдонім (якщо не хочете використовувати власне ім'я), кредо (слоган), розробити сайт, логотип, візитки, оформити акаунти в соціальних мережах.

Щоб вплинути на враження людей, потрібно:

#1 Не боятися критики та негативних відгуків. Нехай люди вільно висловлюються, а ви на позитивні коментарі відповідайте подякою, а на негатив реагуйте спокійно, з'ясовуйте причину та усувайте проблему.

#2 Формуйте своє оточення. У вас, напевно, є друзі, рідні та знайомі, які з радістю поділяться інформацією про ваші послуги та порекомендують вас іншим людям.

#3 Розміщуйте унікальний, корисний контент, що залучає. Це означає, що окрім постів про себе, слід розповідати споживачам про щось корисне для них, ділитися досвідом, лайфхаками, а також проводити різні конкурси та вікторини.

#4 Показуйте експертність. Розповідайте про свої досягнення, отримані сертифікати, пройдені курси тощо.

Дотримуючись цих рекомендацій, ви зможете створити сильний персональний бренд дієтолога, який викликатиме довіру. До вас почнуть прислухатися, вас читатимуть і в результаті запишуться до вас на консультацію.

nutritionist-brand

Людина-бренд та її атрибути

Просування продуктів у мережі Інтернет та офлайн змушує використовувати різні атрибути. Серед них:

  • Мова, хода, жести.

  • Логотип, герб, підпис.

  • Тотем, тварина, кумир.

  • Парфуми.

  • Девіз, кредо.

  • Почерк.

  • Псевдонім, ім'я.

  • Стиль, зовнішній вигляд.

Крім цього, для розвитку бренду слід використовувати такі фактори, як експертність, репутація та популярність. Мікс знань, досвіду, унікальних рис та сильних сторін дозволить збудувати сильний особистий бренд.

Особистий бренд-код дієтолога: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це внутрішній образ, те, чим ви відрізняється від інших, тобто ваші унікальні якості. Вони допомагають побудувати позиціонування, розробити стратегію просування бренду та план завоювання клієнтів.

Складові бренд-коду:

  • користь – те, чим ви можете бути корисні аудиторії;

  • місія – чого ви прагнете, чого хочете досягти;

  • стиль – як вас бачать оточуючі і ви самі;

  • бачення – що буде у майбутньому;

  • цінності – емоційні та духовні якості, співзвучні з правилами життя потенційних клієнтів.

Всі ці компоненти допомагають зрозуміти себе, а значить, розробити позиціонування буде простіше. Орієнтація на потреби цільової аудиторії з одночасним акцентом на своїх сильних сторонах - ефективний спосіб залучення клієнтів та відбудови від конкурентів.

Метод архетипів у персональному брендингу

Формування власного «я», що транслюється світу, відбувається через пізнання себе. Фахівці говорять про 12 ключових архетипів, згідно з класифікацією Емілі Беннет.

Знання моделей поведінки дозволить знайти несподівані рекламні рішення, а також – вдихнути нові емоційні образи у комунікацію, яка стала вже звичною.

nutritionist-brand

 

4 основні групи архетипів

 

nutritionist-brandПорядок та стабільність

«Правитель» – потребує особливої ​​уваги. Всі ми знаємо приказку, що саме почет робить короля. Тому тут потрібно звернути особливу увагу на антураж, наголошувати на статусі та ексклюзивності.

«Дбайливий» – має тісний зв'язок із образом матері. Як мати дбає про дитину, так і бренди даного архетипу оточують теплом та увагою свого клієнта. Йдеться тут також про безпеку.

«Творчий» – є втіленням образу Творця, який намагається зробити світ досконалим. У людях він будить творче начало. Важливим вважається реалізація своїх ідей та самовираження.

 

nutritionist-brandПрагнення до ідеалу

«Експерт» – мудрець чи вчений, хранитель таємниць нашого світу, який одержимий ідеєю пізнання. Однак він може зрікатися реального світу, йдучи з головою у власні ідеї, які не зрозумілі звичайним людям.

«Простодушний». Мрія про втрачений світ дитинства, коли щастя таїлося в найпростіших дрібницях. Відбувається звернення архетипу до внутрішньої дитини.

«Дослідник». Світ для першовідкривачів, які не терплять рутини та одержимі пригодами.

 

nutritionist-brandБажання залишити свій слід у світі

«Бунтар» – благородний розбійник, який кидає виклик суспільству. Він відмовляється дотримуватися правил, ламає шаблони та виходить за рамки.

«Маг». Йому підвладні приховані сили, які оточуючим недоступні. Архетип тісно пов'язаний із природою.

«Герой». До цього напряму діяльності схиляються сильні та вольові особистості. Вони ведуть світ до кращего. «Герой» не здається, на нього чекає перемога в наступній битві.

 

nutritionist-brandЗв'язок з іншими

«Коханець». Споживач – це об'єкт кохання, який звеличують. Такі бренди по-справжньому вміють спокушати! Вони не обов'язково жіночі і не завжди коштують дорого, адже ідеї насолоди та гедонізму багатьом близькі.

«Блазень» – веселун кидає виклик нудьги. Він може сказати, що хоче будь-кому.

«Обиватель» – нічим не примітний, такий, як усі. Знає все про проблеми споживача та їх вирішення. Відмінності – чесність та простота. Ідеал архетипу – тихе щастя та радість буднів.

Демонстрація індивідуальності відбувається через поєднання кількох архетипів. Як правило, це 2 напрямки. Якщо ж у вас занадто багато складових, виберіть ті, які ближчі вам і вашій аудиторії.

Для дієтолога гарним варіантом стане використання таких архетипів як Мудрець, Маг, Дбайливий або Дослідник. Але це не означає, що слід зациклюватися саме на таких моделях поведінки, вибрати слід те, що підходитиме вам за духом і привабить споживачів.

nutritionist-brand

Етапи формування особистого бренду

Щоб побудувати персональний бренд, що викликає позитивні емоції та довіру, необхідно відштовхуватися від сильних особистих якостей дієтолога та його професіоналізму.

Пам'ятайте, що бренд має приносити людям користь, тому на кожному етапі створення ставте споживачів у центр всесвіту.

 

Створення власного бренду крок за кроком:

 

nutritionist-brandСтратегія – це те, як ви плануєте розвивати бренд. Вона має бути повноцінною та вивіреною. Визначтеся, куди ви йдете та з якою метою, що хочете дати людям.

 

nutritionist-brandПозиціонування – надання ваших послуг, виділення унікальних якостей, переваг, те, що про вашу діяльність думають споживачі.

 

nutritionist-brandУпаковка – візуальне та вербальне оформлення пропозиції, щоб вона зацікавила якомога більше людей. На цьому етапі можна звернутися до стиліста для створення привабливого образу, додати до зовнішнього вигляду стильний аксесуар, який супроводжуватиме вас скрізь, стаючи вашою візитною карткою та роблячи вас впізнаваними.

 

nutritionist-brandПросування – інакше кажучи, реклама. Про продукт чи послугу повинні дізнатися всі! Тому використовуйте всі можливі майданчики та методи – соціальні мережі, канал на YouTube, сайт, колаборації з відомими блогерами, участь у нішевих заходах, проведення вебінарів, видання книг та ін.

 

nutritionist-brandКомунікація – як ви плануєте взаємодіяти з клієнтами та залучати їх до спілкування. Щоб викликати інтерес та підвищити активність на сторінках у соцмережах, необхідно публікувати унікальний контент, ділитися своєю думкою на різні теми, розповідати історії з життя та практики, говорити про досягнення та факапи, давати поради та рекомендації, проводити конкурси, вікторини, опитування та ін.

 

Правильно складений контент-план, якісні атмосферні фотографії та ваші знання зроблять свою справу – зацікавлять аудиторію та стимулюватимуть її записуватися до вас на консультації.

nutritionist-brand

8 помилок у персональному брендингу, які тягнуть вас на дно

 

nutritionist-brandДумки про те, що персональна онлайн-репутація не стосується вас.


nutritionist-brandВдавання крайнього ступеня, коли ви виставляєте себе більш досвідченим, ніж є насправді.


nutritionist-brandЗабування свого УТП та ігнорування потреб цільової аудиторії.


nutritionist-brandНедооцінка складності розробки бренду.


nutritionist-brandІгнорування впливових осіб, які можуть дати вам хороший трафік і допоможуть привернути увагу до вашої персони.


nutritionist-brandПублікація чужого контенту.


nutritionist-brandВикладення малої кількості матеріалів.


nutritionist-brandОрієнтація виключно на кількість передплатників, не замислюючись про те, чи будуть вони вам корисні.

 

Приклади успішного особистого брендингу у сфері дієтології

 

Анрі Шено, Поль Брегг, П'єр Дюкан, Мішель Монтіньяк, Роберт Аткінс, Жан Клод Удре – це успішні дієтологи з розкрученими дієтами. Кожен із них зумів стати тією неповторною особистістю, за якою кинулися десятки та сотні людей.

 

 

 

nutritionist-brandАнрі Шено пропагував зменшення вживання кави на сніданок – фрукти та зелений чай, на обід – салат та паста, а на вечерю – суп.

 

 

 

nutritionist-brandПоль Брегг радив відмовлятися від харчової хімії, віддавати перевагу всьому натуральному і щотижня рівно на 24 години влаштовувати голодування для очищення організму від шлаків і токсинів.

 

 

 

nutritionist-brandП'єр Дюкан запропонував дієту, що складається з 4 етапів. На першому людина втрачає до 3 кг на тиждень, на другому – оптимізує вагу, на третьому – не набирає додаткові кілограми заново, а на четвертому – дозволяється їсти все, але тільки на певних умовах.

 

nutritionist-brandМішель Монтіньяк вирішив контролювати глікемічний індекс. На першому етапі з їжі виключаються вуглеводи, адже саме вони, на думку дієтолога, підвищують рівень цукру в крові. На другому етапі вага стабілізується. Вживати в їжу потрібно горіхи, сою, овочі, рибу, морепродукти. Виключаються приправи, сіль та солодощі. Можна іноді їсти гіркий шоколад. Харчуватись на добу рекомендується 4-5 разів, мінімізувавши чай і каву, але потрібно пити багато води, близько 2,5 літрів.

 

 

nutritionist-brandРоберт Аткінс пропонував посилено вживати в їжу протеїни, але відмовитися від вуглеводів.

 

 

nutritionist-brandЖан Клод Удре наполягав на перезавантаженні харчових звичок за допомогою протеїнової дієти та спеціальних речовин, які блокують почуття голоду. Рекомендував контроль гормону стресу кортизолу. Пропонував на вибір курку чи рибу на пару.

 

 

Що почитати для створення власного бренду

Якщо ви хочете створити сильний персональний бренд дієтолога, можна звернутися до літератури на цю тему. У популярних книгах описано основні поняття брендингу, дієві прийоми створення бездоганного іміджу, а також цікаві фішки для розвитку та збільшення доходу. Відповідну літературу ви знайдете в пошуковій системі Google.

Які книги можна прочитати:

  • Віктор Єлісєєв «Як заробити на своєму імені».

  • Скотт Хьорф «Як створити продукт, який полюблять».

  • Ганна Мавричева «Код публічності 2020. Розвиток особистого бренду  в епоху digital».

nutritionist-brandnutritionist-brandnutritionist-brand

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Якщо ви хочете отримати відомий особистий бренд дієтолога, звертайтесь до нашої студії. Замовивши послугу у нас, ви зможете:

  • виділитися серед конкурентів;

  • представити свої послуги у новому світлі;

  • підкреслити сильні сторони та показати експертність;

  • ефективно застосовувати всі засоби візуальної комунікації: каталоги, візитки, логотип та фірмові елементи, дизайн сайту, оформлення Інстаграм та Фейсбук.

У перелік послуг, що пропонуються, входить робота з корпоративною айдентикою, з урахуванням розробки персонажа при необхідності.

Фахівці створюють стиль, що залишається актуальним довгі роки. Спочатку майстри знайомляться з вашою бізнес-ідеєю, товаром або фірмою. Відбувається аналіз бізнес-середовища: споживачів, конкурентів, претендентів та їх потреб. Далі розробляються візуальні ідентифікатори з урахуванням цілей замовника та результатів проведеного дослідження. Прописуються стандарти та правила застосування елементів візуальної ідентифікації, а також пропонується супровід на етапі впровадження корпоративної айдентики.

Для отримання консультації, уточнення деталей та вартості послуги зв'яжіться з нами телефоном, через месенджери або залиште запит на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5