Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Збільшення кількості бізнес-акаунтів різних експертів у соціальних мережах викликає потребу показати свою індивідуальність та виділитися на тлі конкурентів. Допомогти в цьому може особистий бренд блогера – базовий інструмент, призначений для збільшення популярності людини у медіа-просторі чи просування його проектів.
Основне завдання персонального бренду - створення емоцій та образів, які асоціюватимуться з блогером та сприятимуть приросту глядачів, збільшенню охоплень чи продажів.
Блогер, будучи частиною медіа-простору, щодня взаємодіє із суспільством, викликаючи різні думки про свою особистість. Формування думки безпосередньо залежить від позиціонування бренду у соціальних мережах, манери людини взаємодіяти з навколишнім світом. Тут важливу роль відіграють мода та стиль. Хоча багато хто і вважає ці поняття схожими, вони кардинально відрізняються один від одного.
Що таке мода? За словами знаменитої Коко Шанель, мода потрібна тим, хто не має стилю. Причина такої думки відомого модельєра в тому, що не завжди модні тенденції є виявом відмінного стилю.
Мода - сукупність уподобань, що відображає сучасні тенденції.
Хочете бути стильним - ніколи не слідуйте за модою.
Ця фраза належить відомому кутюр'є і вона відбиває всю суть відмінності між поняттями, що розглядаються. Коли мода диктує правила поведінки, стиль дає шанс проявити індивідуальність, реалізувати себе як особистість. Він є індивідуальне позиціонування людини в суспільстві.
Основна запорука успіху блогера - наявність власного стилю та вміння правильно подавати свою індивідуальність.
Для кожного блогера важливе розуміння таких базових понять як імідж та персональний бренд. Багато хто не знає, чим відрізняються ці поняття і навіть взаємозамінюють їх у розмовах. У соціальних мережах ці терміни перетинаються, адже імідж є одним із компонентів бренду.
Персональний бренд - це сприйняття вас людьми та їхнє емоційне ставлення до вашої особистості. Щоб вплинути на формування думки, необхідно задіяти комплекс методик, вкладених у виділення сильних сторін блогера. Імідж допомагає створити у свідомості людей певний образ, адже це те, як ви себе позиціонуєте. Він включає низку факторів:
зовнішній вигляд;
архетипи;
вподобання;
світогляд та інші індивідуальні риси.
При створенні образу важливо враховувати всі ці моменти. Тоді ви отримаєте персональний бренд блогера, який викликатиме емоції, інтерес та довіру до вас як до експерта у своїй сфері.
Незалежно від типу блогу, його спрямованості та основної ідеї, персональний бренд та його просування розширює горизонти, дає блогеру низку переваг. Чому вам потрібний особистий бренд:
можливість виділитися серед конкурентів, кількість яких на просторах інтернету стрімко зростає;
підвищення впізнаваності власного імені;
формування кола однодумців для комфортного спілкування та роботи;
збільшення клієнтської бази та зростання довіри, лояльності;
отримання можливості розвитку діяльності, презентації своєї експертності та навіть продажу різних товарів/послуг.
Просування бренду завжди приносить нові можливості та знайомства, дає базиси для досягнення безлічі цілей.
Розвиток особистого бренду - це окупне вкладення, яке вже незабаром допомагає досягти поставленої мети. Основною його спрямованістю є отримання більших можливостей у соціальних мережах. Використання брендингу дозволяє підвищити впізнаваність у своїй сфері діяльності, отримати необхідні контакти та завести корисні знайомства. Часто основною метою стає самореалізація та можливість публікувати експертні пости.
Найчастіше цілі персонального бренду залежать від потреб блогера. Наприклад, якщо людина планує запуск продажів майстер-класу чи консалтингу, він прагне збільшення кількості потенційних клієнтів. Якщо ж блогер працює у сфері надання послуг, то завданням може бути не тільки розширення клієнтської бази, а ще й отримання нових знайомств, підвищення лояльності, впізнаваності імені або демонстрація експертності в галузі.
Перед формуванням бренду важливо правильно визначити цілі, що стане першим кроком до їхнього досягнення.
Брендинг особистості має величезну кількість плюсів, відкриває перед людиною нові можливості та горизонти. Але, як кажуть, і тут є ложка дьогтю. До мінусів володіння сильним персональним брендом можна віднести кілька факторів:
постійна підвищена увага до вашої персони, що не дозволяє розслабитися незалежно від свого фізичного та психологічного стану;
при погіршенні рейтингу блогу деякі блогери впадають у жахливу депресію, що негативно позначається на їхньому здоров'ї;
потреба регулярно ділитися своїм життям з передплатниками для багатьох – надто складне завдання;
самостійне просування може призвести до фатальних помилок або забирати багато часу, а допомогою експертів можуть не дозволити скористатись фінанси.
Сильний персональний бренд – це постійна відповідальність, потреба вдосконалювати свій імідж та прокачувати себе як особистість. Але, попри деякі складнощі, це ефективний метод реалізації описаних вище цілей.
Враження людей – це емоції, які викликає бренд особистості, і саме вони є основоположниками успіху у медіа-просторі. Думки людей про вас можуть будуватися на основі вашого позиціонування, світогляду, культурних та релігійних цінностей, зовнішності та уподобань. Кожен компонент образу формує враження людей і тільки ви можете впливати на емоції, що викликаються.
Впливати на враження людей – складне завдання, особливо якщо ви починаєте з нуля та не знаєте, як правильно себе презентувати. Пропонуємо познайомитися з корисними порадами, які допоможуть вам знайти нитки для зміни враження людей.
Щирість. Це перше, що впадає у вічі користувача, і може привернути його до вас. Не бійтеся бути щирими з аудиторією, проявляти максимальну чесність і не вдягати маски.
Відсутність страху критики. Не бійтеся отримувати негатив у відповідь на певні дії. Дайте аудиторії можливість висловити свою думку.
Зв'язки та корисні контакти. Наявність знайомих та друзів, готових дати відгук про вас, може вплинути на лояльність та довіру аудиторії. Намагайтеся заводити нові знайомства та робити все для формування гарної репутації.
Діліться власними історіями. Не потрібно намагатися приховати та замаскувати життя за красивою картинкою. Буде набагато краще, якщо ви чесно поділитеся з людьми досвідом, помилками, проблемами та досягненнями.
Люди будують своє враження на емоціях, тому ваше завдання – показати максимальну емоційність, дати людям впізнати себе у ваших історіях. При просуванні з нуля такий підхід стане ключем до успішного брендингу.
Складові особистого бренду - це всі компоненти, що формують думку суспільства про вас. До них можна віднести:
Позиціонування. Цей атрибут свідчить про те, як вас бачать люди. Зовнішній вигляд, уподобання, світогляд - все це безпосередньо впливає на думку оточуючих.
Популярність. Те, наскільки ви популярні у певних колах, скільки зацікавлених у вашій позиції, визначає вашу популярність та авторитет.
Репутація. Це те, що люди думають про вас і як вони реагують на вашу індивідуальність.
Кожен атрибут є невід'ємною частиною блогера та допомагає у побудові грамотних стратегічних рішень.
Атрибути персонального бренду необхідні для ідентифікації вас як особистості та визначення вашої унікальності. Людина-бренд має чітко розуміти власну популярність та важелі впливу на неї. Ключовий елемент – позиціонування у соціальних мережах – це перше, що ви повинні детально опрацювати. Для побудови грамотної стратегії просування кожен атрибут стає невід'ємною частиною, яка має бути врахована під час роботи над блогом.
Особистий бренд-код – це певні риси чи дії, які виділяють вас на тлі конкурентів та вказують на вашу індивідуальність. Це основа для створення стратегії та спосіб швидкого розвитку блогу у соціальних мережах. За допомогою персонального бренд-коду можна залучити та зачепити аудиторію, сформувати її думку про вас. Бренд-код включає ряд компонентів:
позиціонування (ваша презентація себе як особистості);
імідж (особливості стилю, поведінки та зовнішності);
призначення (навіщо створюється бренд загалом, яка його основна місія);
користь, яку ви можете дати людям;
світогляд (ваші дії для покращення миру);
цінності (глибока індивідуальність особистості, порівняна з цінностями аудиторії).
Кожен елемент бренд-коду спрямований на посилення персонального бренду, створення індивідуальності та визначення подальшого плану розвитку.
Персональний бренд - це фінальний образ людини, що склався у його аудиторії. Він дозволяє зробити висновки про експертність особистості у певній галузі, його професіоналізмі та індивідуальності в цілому. При створенні громадської думки важливу роль відіграють архетипи - схильність людини до певного класу поведінки.
Архетип - це універсальні образи, що впливають на формування думки товариства про бренд. Він спрямовує людину мислити в певному напрямку і розглядати вас під потрібним ракурсом. Архетип впливає на очікування людей та поведінкові установки споживача.
Розглядаючи архетип на прикладі, можна згадати відому історію про Попелюшку. Сучасним прототипом мультяшного персонажа вважається принцеса Діана і після проведення паралелей між дівчиною та вигаданим героєм мультфільму люди почали відзначати зовнішні подібності між ними.
Завдяки формуванню асоціацій вдається змінювати мислення та сприйняття людей, спрямовувати його у потрібне русло.
Архетипи поділяються на велику кількість систем, але базовою вважається заснована на ключових життєвих цінностях. Вона поділяється на кілька типів:
Зміна. Її ще називають стратегією інноваторів, схильних до ризику заради отримання визнання та популярності. Це модель поведінки Стіва Джобса та Річарда Бренсона – людей, які не бояться проявити себе на благо суспільства.
Приналежність. Ця стратегія спрямована на взаємодію з суспільством та командну роботу. Прикладом її здійснення є Генрі Форд.
Індивідуалізм. Це модель мислителів та інтелектуалів - тих, хто не бажає зупинятися на шляху до самопізнання та отримання вічних знань.
Стабільність . Стратегія підходить для людей, які відчувають потребу у безпеці, знають як боротися з труднощами та виходити переможцем із будь-якої життєвої ситуації.
Кожен архетип поділяється ще на три категорії, але насправді карта стратегій набагато ширша. Людина може поєднувати у собі кілька моделей поведінки і для формування оптимальних рішень необхідно детально проаналізувати все напрями.
Формування будь-якого особистого бренду має ґрунтуватися на способі життя людини та її індивідуальності. Тут важливо визначити цінність особистості для суспільства, її призначення. Створення образу має відбуватися поетапно та включати три основні блоки.
На етапі побудови стратегії та позиціонування ви повинні детально опрацювати основні напрямки, визначити низку факторів для створення сильного бренду. На початковій стадії слід поставити цілі та знайти методи їх досягнення. Після цього можна приступити до аналізу особистості та формування оптимальних умов для ефективного зворотного зв'язку.
Для розробки стратегії потрібно визначити основний та додатковий архетип, ключові цінності та головну місію, ідейність блогу. Це необхідно для створення великої ідеї, яка і залучатиме аудиторію.
Бренд має бути унікальним та детально опрацьованим, націленим на комунікацію з людьми, вирішення їхніх проблем та підвищення зацікавленості.
Упаковка бренду передбачає його зовнішнє та внутрішнє формування для вибудовування думки людей про вас. Зовнішня упаковка включає імідж, зовнішній вигляд, слоган, ім'я та інші візуальні компоненти. На цьому етапі важливо створити привабливий візуал, що відображатиме основні особливості особистості.
Також важливо надати аудиторії актуальну інформацію, перевірити її в облікових записах у всіх соціальних мережах. Основна увага тут приділяється креативності ідеї та формуванню персонального фірмового стилю. Це приваблює клієнтів, адже візуальна частина – це база, з якою спочатку знайомиться користувач.
Внутрішня упаковка передбачає велику поглибленість в ідею бренду, його позиціонування та місію. До неї відносяться:
викликані асоціації;
емоції та презентування особистості;
обіцянки та місія бренду;
історія блогера.
При створенні внутрішньої упаковки необхідно проникнути всередину образу та сформувати обіцянки, історію та основну мету. Вона повинна залучати користувачів і давати уявлення про внутрішній світ людини.
Етап просування та комунікації передбачає поширення сформованої інформації про бренд, залучення нових користувачів та максимальну взаємодію з аудиторією.
Перш за все, ви повинні провести аудит всіх засобів комунікації, щоб задіяти максимальну кількість важелів. Це можуть бути не лише сторінки в соціальних мережах, а ще й проведення корисних майстер-класів, вебінарів, створення роликів та інформативних статей. Ви можете спілкуватися з людьми у месенджерах та відео-роликах, проводити прямі ефіри чи конференції.
При побудові комунікації важливо використовувати стратегічні рішення, які допоможуть досягти максимальної ефективності. Ці методики можуть відрізнятися залежно від галузі та ідеї особистості. Після визначення основних каналів просування потрібно створити контент-план, що відображатиме всі заплановані дії. Це допоможе надалі визначити ефективність того чи іншого методу, знайти та усунути основні помилки.
Існує ряд помилок, які можуть звести нанівець усі виконані раніше дії. При цьому один неправильний крок негативно впливає на кілька місяців старань. Якщо ви не хочете знищити всі маніпуляції, спрямовані на створення персонального бренду, намагайтеся уникати таких помилок:
Постійне виділення своїх досягнень. Така поведінка може викликати в аудиторії комплекс недосконалості та недовіру до вашої особистості. Намагайтеся ділитися не лише позитивними моментами – розповідайте про помилки, презентуйте особистий досвід.
Публікація чужого контенту. Низька частка унікальності публікацій знижує довіру аудиторії та призводить до виникнення конфліктів. Виробіть свою стратегію та грамотно її презентуйте.
Непідтверджена побудова експертності. Підкріплюйте імідж фактами та постійно доводьте свою експертність – це приваблює аудиторію та викликає довіру.
Недостатня увага до візуалу. Оформлення блогу – це перше, що бачить користувач на сторінці. Зробіть гарний візуал і ви побачите зростання охоплень.
Неправильний набір передплатників. Кількість передплатників - це не той показник, на який потрібно орієнтуватися. Набагато важливіше число зацікавлених людей, яких приваблюєте ви та ваш блог.
Використання одного способу просування. Для досягнення поставленої мети потрібно задіяти максимальну кількість методик. Створіть сторінки в різних соціальних мережах та використовуйте кілька способів розкручування.
Дотримання простих правил допоможе у формуванні особистого бренду та пошуку зацікавленої, активної аудиторії.
Одним із найяскравіших прикладів успішного бренду блогера є Девід Огілві – людина, яку назвали батьком копірайтингу та рекламних текстів. Він народився в бідній сім'ї, але ведення блогу допомогло йому стати засновником найбільшого рекламного агентства та автором кількох книг.
Одним із найпопулярніших блогерів-сучасників є Ксенія Собчак. Вона також відома тим, що була ведучою Будинку-2. Сьогодні Ксенія - скандальний блогер-мільйонник, який має величезний дохід і вміє грамотно презентувати себе суспільству.
Ще один яскравий та незвичайний приклад успішного особистого бренду – Білл Гейтс. Це публічна особистість, чиє ім'я завжди на слуху і вважається одним із найпопулярніших у всьому світі. Білл Гейтс відомий не лише блогом, але цей напрямок його діяльності відкриває нові межі розвитку.
Важливо, що брендинг - це не тільки ведення особистої сторінки, а ще й просування послуг, товарів. Приклади успішного розкручування облікових записів у соціальних мережах - такі популярні компанії, як KFC, Coca-Cola, Мегафон та інші.
Самостійне створення персонального бренду - це складне та багатокомпонентне завдання, що потребує максимального занурення у сферу. Саме тому в більшості випадків слід довіритись професійним організаціям, особливо якщо ви починаєте ведення блогу з нуля. Якщо ви вирішите займатися брендингом самостійно, рекомендуємо ознайомитись з корисною літературою:
Ідріс Муті «Брендинг за 60 хвилин».
Автор працював з лідируючими компаніями, тому в книзі презентував найоригінальніші та найефективніші рішення. Їх можна відразу застосовувати на практиці та випробувати на особистому блозі.
Том Пітерс «Перетвори себе на бренд».
Автор великої міжнародної консалтингової компанії ділиться з читачами порадами по взаємодії з аудиторією. Книга допоможе розробити ефективний варіант стратегії, здатний привернути увагу користувачів.
Катерина Кононова «Особистий бренд з нуля».
Автор розповідає про правила просування та створення особистого бренду. Після прочитання ви зрозумієте як формувати контент-план та УТП, які аспекти є найбільш важливими при розкручуванні блогу.
Для більшого занурення у тему та розуміння основних правил брендингу рекомендуємо подивитися блоги у релевантній для вас тематиці. Це допоможе вивчити сферу зсередини, навчитися знаходити ефективні рішення та бачити поширені помилки.
Формування персонального бренду – це непросте завдання. Довіривши її професіоналам з WeLoveBrands, ви точно зможете досягти поставленої мети. Робота спеціалістів передбачає максимальне занурення у вашу сферу діяльності, визначення факторів індивідуальності. При зверненні до WeLoveBrands ви отримуєте низку переваг:
надаємо детальну консультацію;
визначаємо та виділяємо сильні сторони блогера;
аналізуємо конкурентів та цільову аудиторію;
даємо ефективні рекомендації, що сприяють зростанню популярності блогу;
використовуємо сучасні методи просування;
виконуємо всі етапи робіт - від аналізу до створення контенту та розкрутки бренду.
Після звернення до нас ви отримаєте грамотно запакований блог, націлений на вашу аудиторію. Допоможемо вам стати на шлях ефективного розвитку та реалізувати свою індивідуальність. Щоб замовити створення особистого бренду блогера, зателефонуйте нам або залиште запит на сайті.