→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Особистий бренд архітектора – розвиток бізнесу через свою унікальність

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Особистий бренд архітектора – розвиток бізнесу через свою унікальність

Мімар Сінан, Антоніо Гауді, Франческо Растреллі, Андреа Палладіо, Заха Хадід, Френк Гері – ці імена напевно чули багато хто, адже йдеться про знаменитих архітекторів, які подарували світу безліч шедеврів та дивували своїми нестандартними проектами.

Але щоб досягти такого ж успіху сьогодні, бути експертом у своїй сфері та робити круті проекти недостатньо. В епоху диджиталізації важливо створити та підтримувати певний імідж, а також ділитися з людьми корисною інформацією.

Інтернет змінив підхід не лише до отримання необхідних відомостей, а й до продажу. Якщо раніше про спеціаліста говорили лише його роботи, а для публікації у ЗМІ треба було створити щось унікальне, то зараз голосно заявити про себе може кожен.

Щоб наголосити на індивідуальності, відсунути конкурентів на задній план і розширити базу клієнтів, необхідно створити особистий бренд архітектора. Особливо це важливо для початківців, адже вони тільки починають заробляти репутацію.

Що таке особистий бренд і чим він відрізняється від іміджу?

Персональний бренд – це те, що про вас думають інші люди (конкуренти, клієнти, шанувальники), а також емоції, які ви викликаєте. Іншими словами, це образ, який формується у свідомості споживачів, коли вони чують ваше ім'я та пов'язують його з вашою діяльністю.

Незважаючи на те, що йдеться про думки інших людей, ви можете вплинути на них, якщо знаєте свої сильні сторони і вмієте їх правильно подати.

Частиною особистого бренду є імідж, тобто те, як ви себе подаєте. Він будується на архетипах, рисах характеру, особливостях зовнішнього вигляду, культурних та соціальних чинниках.

Для побудови іміджу важливі також стиль та мода. Стиль є індивідуальністю людини, її унікальні риси, а мода є сукупністю звичок і смаків, відображенням сучасних тенденцій.

Навіщо потрібний персональний бренд архітектора

Архітектура є частиною візуальної індустрії, а отже, для цієї сфери важливо сформувати сильний візуальний образ. Крім того, йдеться про галузь із великою конкуренцією, у якій треба виділятися на тлі інших, тому добра бізнес-стратегія передбачає створення особистого бренду.

Персональний бренд допомагає залучати аудиторію, вибудовувати комунікацію зі споживачами та підвищувати впізнаваність. Це потужний інструмент для покращення репутації, а також серйозний внесок у розвиток бізнесу.

Особистий бренд дозволяє:

  • розвивати діяльність;

  • розширювати базу клієнтів;

  • покращувати репутацію;

  • обходити конкурентів;

  • підвищувати довіру споживачів;

  • показувати свою експертність;

  • збільшувати впізнаваність;

  • просувати послуги за допомогою різних каналів.

Розкручуючи особистий бренд, ви можете розповісти про себе та свої проекти великій кількості споживачів, ділитися з ними цінним досвідом, а також зав'язувати корисні знайомства для подальшої співпраці.

Цілі персонального брендингу:

 

architect-brandстворення та просування певного образу;

 


architect-brandвиведення бізнесу на новий рівень;

 


architect-brandотримання визнання;

 


architect-brandзбільшення вартості послуг;

 


architect-brandзниження витрат на просування.

 

 

Особистий бренд архітектора дозволяє продемонструвати експертність та досвід, а за це люди готові платити більше, оскільки хочуть здобути якість, надійність, впевненість.

Що стосується фахівців-початківців, то персональний брендинг допоможе заявити про себе, привернути увагу аудиторії та сформувати імідж, що транслює ваше позиціонування.

Недоліки створення особистого бренду:

  1. За репутацією та іміджем доведеться стежити постійно, контролюючи кожен свій крок та продумуючи дії наперед.

  2. Виведення бренду на різні майданчики призведе до того, що люди матимуть змогу бачити ваші роботи, публікації та відкрито їх обговорювати, писати коментарі, причому не завжди приємні, і до цього треба бути готовими.

  3. Для вибудовування успішного персонального бренду необхідно мати певні знання і знатися на маркетингу, щоб уникнути помилок під час просування.

architect-brand

Якщо ви не знаєте, з чого почати, або не хочете робити все поодинці, можете довірити створення особистого бренду з нуля компанії WeLoveBrands. Наші фахівці проаналізують цільову аудиторію, конкурентів, розроблять стратегію та допоможуть у розвитку персонального бренду.

Людина-бренд: як вплинути на враження людей

Перше враження формується стихійно і для цього людини достатньо 30-40 секунд. При взаємодії з брендом люди намагаються оцінити його індивідуальність, тому слід підкреслити цінності та свої сильні сторони.

Важливими є також емоції, адже образ, що викликає приємні асоціації, додасть цінності, підвищить лояльність та довіру споживачів.

Щоб справити на людей хороше враження, потрібний сильний особистий бренд, оскільки він викликає емоції, формує очікування аудиторії та транслює унікальність архітектора. А ще необхідно продемонструвати свій професіоналізм та показати споживачам, що вибудовування комунікації з ними відбувається не лише заради заробітку. Для цього слід розміщувати на сайті та в соціальних мережах корисний та цікавий контент.

5 способів вплинути на враження людей:

 

architect-brandНе бійтеся критики і давайте людям висловитись. На всі коментарі необхідно відповідати: на добрі – подякою, а на погані – з'ясуванням причини негативу та вирішенням проблеми.


architect-brandБудуйте особисті зв'язки та формуйте оточення. Лояльні клієнти, знайомі чи друзі можуть стати адвокатами бренду, допомагаючи просувати ваші послуги.


architect-brandРозповідайте історії. Це може бути все, що завгодно – від того, де ви вчилися, якими проектами пишаєтеся, з якими невдачами чи комічними ситуаціями стикалися, до хобі та тих тем, що вас хвилюють.


architect-brandСтворюйте сильний вміст. Діліться зі споживачами своїм досвідом, повідомляйте про новини у вашій ніші, давайте поради на тему (наприклад, чи варто будувати будинок на березі моря, як заощадити гроші при будівництві, як зібрати пакет документів і т.д.), а також робіть цікаві добірки (будинки в різних стилях, приклади садів на дахах будівель та ін.).


architect-brandДіліться досягненнями. Розповідайте про реалізовані проекти, показуйте роботи, повідомляйте про отримання нагород чи потрапляння до списків топових архітекторів.

 

Всі ці дії допоможуть вам сформувати позитивний образ, показати свої сильні сторони та зацікавити аудиторію. Тільки при цьому пам'ятайте, що краще залишатися собою, не вигадуючи чого немає, а також виконувати роботу якісно, ​​адже помилки в проектуванні та будівництві будуть коштувати дуже дорого, і одним тільки брендингом виправити ситуацію не вийде.

Атрибути сильного особистого бренду

Персональний бренд архітектора складається з особистого внеску та зовнішніх ресурсів, які можна використовувати у своїх цілях для розробки правильної стратегії.

3 складових особистого бренду:

  • експертність – це основа, що включає знання, навички, досвід та ідеї;

  • репутація – думка людей про вас, яка будується на певних критеріях;

  • популярність – те, наскільки ви відомі у професійних колах, і наскільки тісно ваше ім'я пов'язується з вашою діяльністю у свідомості споживачів.

Як будь-яка будівля не обходиться без фундаменту, так і бренд не може існувати без стратегії, адже створення певного образу виходить за межі розробки сайту та логотипу.

architect-brandarchitect-brand

Тут важливо ставити чіткі цілі, демонструвати цінності та просувати себе як експерта на різних майданчиках. Це можна зробити за допомогою соціальних мереж, участі у галузевих заходах, реалізації спецпроектів та ін.

Особистий бренд-код архітектора: розпакування індивідуальності

Бренд-код – це ваша ключова відмінність, ваша унікальність. Він визначає позиціонування та стратегію розвитку. З його допомогою можна знайти власний стиль, зрозуміти як продавати свої послуги через соцмережі, залучити та зачепити аудиторію, а також швидко рости у digital-просторі.

Бренд-код складається з:

  • користі, яку приносите людям;

  • позиціонування (унікальність, сильні сторони, вигоди);

  • іміджу (стиль, зовнішність, модель поведінки);

  • місії (призначення бренду);

  • бачення (стратегія розвитку та шлях зміни світу);

  • цінностей (глибинна сутність та правила життя, співзвучні з цінностями аудиторії).

Всі ці компоненти визначають вашу індивідуальність та допомагають знайти свій шлях. Тобто бренд-код дозволяє побудувати сильний персональний бренд, знайшовши відмінні риси, побачивши своє призначення і вибравши стиль спілкування.

Як створити власний бренд архітектора: метод архетипів у брендингу

Архетипи є моделі поведінки, які реалізуються різними людьми протягом життя. Таку поведінкову програму обирають і для персонального бренду, щоб створити живий образ та зробити його ближчим до аудиторії.

Знання архетипів допоможе зрозуміти логіку своїх вчинків, побачити мотиватори, виявити бар'єри на заваді розвитку, а також дозволить легко вибудовувати комунікацію з людьми.

Усього розрізняють 12 основних моделей поведінки, які використовують у персональному брендингу. У кожній людині тією чи іншою мірою представлені всі архетипи, але при формуванні образу обирають один домінуючий, доповнюючи його іншими. При цьому основна поведінкова програма будується на бажаннях, цінностях, страхах, емоціях, логіці та соціальних аспектах.

Усі архетипи можна умовно поділити на 4 групи:

 

architect-brandІндивідуалізм

Ключові ознаки – самопізнання, вдосконалення, зростання та допитливість. До цієї категорії належать Мудрець, Шукач та Простодушний. Перший уособлює знання та досвід, тобто архітектори з такою моделлю поведінки повинні робити ставку на своїй експертності, унікальному контенті та відмінному результаті для клієнта, другий орієнтується на новаторський підхід, а третій – на сімейні цінності.

 

architect-brandЗміни

Основні ознаки – ризик, спонтанність, свобода, здобутки. Тут можна виділити такі архетипи, як Бунтар, Герой та Маг. Бунтар підкреслює свою незалежність і нестандартне мислення, Герой чудово виконує складну роботу, а Маг робить акцент на зручності, комфорті та вмінні відчувати клієнта.

architect-brand

architect-brandСтабільність

Основні ознаки – безпека, стійкість, чіткість, порядок та традиції. Тут розрізняють Творця, який демонструє авторські методики та цікаві ідеї, Правителя, що працює в преміум-сегменті, та Дбайливого, який своїм призначенням вважає підтримку та турботу про інших.

 

architect-brandЗв'язок з іншими

Головні ознаки – лояльність, відкритість, спілкування, енергія. Сюди відносяться Блазень, Коханець і Обиватель. Перший робить ставку на враження, другий будує стратегію на любові, романтиці та відносинах, а третій пропонує доступні повсякденні речі.

Щоб отримати яскравий персональний бренд архітектора, слід змішати кілька архетипів, які властиві конкретній людині та найбільше підходять її спеціалізації (проектування будівель, ландшафтний дизайн, реставрація, містобудування тощо).

Оскільки споживачі обирають той чи інший бренд, ґрунтуючись на своїх цінностях, необхідно взяти за основу архетип, який їм імпонує. Це допоможе залучити аудиторію, зацікавити її в послугах, а також дозволить вибудовувати з клієнтами довірчі відносини.

Від обраного архетипу залежить також оформлення бренду – фірмовий стиль, логотип, дизайн сайту, візиток тощо. Наприклад, модель поведінки, заснована на сміливих рішеннях та нестандартних ідеях, потребує такого ж зухвалого стилю, а такий архетип як Правитель передбачає використання символів влади та відтінків, що асоціюються з розкішшю.

Етапи побудови персонального бренду

Будь-який особистий бренд будується на способі життя людини та її компетенції. Але починати треба не з переваг, а з ідеї та смислів - призначення бренду, цінності, яку він нестиме, користі, яку може дати людям.

Проаналізувавши конкурентів, цільову аудиторію, визначившись із метою та своїми унікальними якостями, можна приступати до поетапного формування образу.

3 кроки до створення персонального бренду:

#1 Стратегія та позиціонування. На цьому етапі необхідно зрозуміти, куди і навіщо ви рухаєтеся, що вам важливо, яке місце на ринку хочете зайняти, на чому зробите акцент, за рахунок чого зможете виділитися. Тобто визначається місія бренду, цінності, унікальна торгова пропозиція, пишеться план дій, формуються ціни, а також розробляється персональне позиціонування.

Для створення позиціонування слід:

  • вивчити ринок;

  • визначити цільову аудиторію;

  • проаналізувати конкурентів;

  • знайти свої унікальні риси;

  • сформувати посил до аудиторії (ім'я, слоган, логотип, фірмовий стиль, імідж).

Образ може будуватись на архетипах. Для архітектора вдалим рішенням стане модель поведінки Мудреца (експерт), Бунтаря (нестандартні проекти), Творця (новатор) та ін.

#2 Оформлення. Для гарного старту та створення позитивного враження необхідно подбати про упаковку бренду. Вона включає як внутрішні, так і зовнішні атрибути. До внутрішніх відноситься легенда/історія бренду, поле асоціацій, які він викликає, послання та обіцянки, а до зовнішніх – мова, жести, імідж, зовнішній вигляд, ім'я, підпис, логотип, девіз тощо.

5 порад щодо оформлення особистого бренду:

  • Перевірте свої облікові записи у всіх соціальних мережах (актуальність інформації, фото, публікації) та на інших майданчиках. Зайве видаліть, неточне – виправте.

  • Виправте все, що може негативно вплинути на вашу репутацію та спричинити хвилю хейту.

  • Зверніться до стиліста за допомогою у підборі образу, зачіски, відповідної колірної гами, щоб вигідно підкреслити свою зовнішність.

architect-brandarchitect-brand

  • Зробіть якісну фотосесію, що відповідає вашому іміджу та архетипу. При цьому, пам'ятайте, що студійна зйомка – це не завжди діловий стиль та строгість. Можна вибрати і обіграти будь-який образ, який відображатиме характер, а також цінності бренду.

  • У зовнішньому вигляді та у фірмовому стилі можна подати щось загальне, наприклад, яскраву деталь або аксесуар. А якщо у вашій зовнішності є якась особливість – ще краще. Використовуйте це, щоб виділитися та підкреслити індивідуальність.

Працюючи над іміджем, пам'ятайте, що за будь-яких обставин треба залишатися собою, тому не надягайте маски.

#3 Просування. Щоб про вас і ваші проекти дізналося якомога більше людей, необхідно використовувати різні майданчики. Це можуть бути:

  • соціальні мережі – Facebook, Instagram, Twitter, TikTok і т.д.;

  • канал на YouTube;

  • Pinterest – відмінний сервіс для розміщення візуального контенту;

  • програми-месенджери – Телеграм, Viber, WhatsApp та ін.;

  • блогери та лідери думок;

  • галузеві заходи, конференції;

  • вебінари;

  • блог;

  • креативний сайт;

  • публікації у ЗМІ;

  • видання книги.

Неважливо, які методи ви використовуєте, головне – залишатися на очах цільової аудиторії. Важливо також проводити аналітику, щоб виявити які пости в соцмережах та які теми більше подобаються аудиторії, чи змінюється кількість передплатників, чи зростає кількість звернень/замовлень через соцмережі чи сайт, що чіпляє за живу аудиторію.

Щоб побудувати комунікацію із споживачами, необхідно надати їм якісний контент (текст, фото, відео, прямі ефіри). Тобто слід показати свою експертність, а також бути корисним для людей, ділячись з ними цікавою актуальною інформацією.

architect-brand

Види контенту:

  • історії (щось із життя, успіхи, невдачі, цікаві проекти);

  • професійні публікації (думки, огляди, новини);

  • закулісся (робочі моменти);

  • кейси (реалізовані проекти, як допомогли замовнику втілити в життя мрію тощо);

  • навчання (поради, рекомендації);

  • мотивація (які книги читаєте, як підвищуєте кваліфікацію, як тримаєте себе в тонусі та ін.);

  • особисте (хобі, захоплення, подорожі, звички тощо);

  • інтерактив (ігри, конкурси, головоломки, опитування).

Створення контент-плану допоможе залучити аудиторію, налагодити зв'язок з нею, зміцнити свій авторитет і підвищити довіру споживачів. Тому якщо ви хочете, щоб вас читали/слухали, щоб ваші продажі зростали, ділитесь зі споживачами корисною інформацією, показуйте їм, що знаєте, про що говорите, відповідайте на запитання, реагуйте на коментарі та не забувайте про розваги. Це означає, що не варто завалювати стрічку лише своїми послугами та досягненнями. Адже не дарма говориться – щоб одержати, треба віддати.

Топ-7 помилок в особистому брендингу, які зводять нанівець усі зусилля

Заявляти про експертність без доказів

Імідж повинен будуватись на фактах, реальних досягненнях, тому не слід прикрашати і намагатися здаватися тим, ким ви не є.

Кричати лише про свій успіх

Мета просування особистого бренду — не в тому, щоб показати, який ви крутий архітектор, а в тому, що можете вирішити проблему замовника, закриваючи його потреби та біль. Тут головне через свій досвід та знання показати аудиторії, що можете бути їй корисні.

Використовувати лише один інструмент для розкручування

architect-brand

Для просування персонального бренду зручніше використовувати соціальні мережі, але бути краще на різних майданчиках. Тоді аудиторії буде легко знайти інформацію про вас. Але тут є і зворотний бік – не варто розпорошуватися, намагаючись охопити всі канали, особливо, якщо для цього не вистачає часу та бажання. Використовуйте лише ті, які можете підтримувати в актуальному стані.

Ігнорувати візуальну частину образу

Люди мислять образами, тож важливо їм показувати якісну картинку. А ще вони уявляють, як має виглядати представник тієї чи іншої професії, тому не особливо довіряють тим, хто йде врозріз переконанням. Але це не означає, що треба підганяти себе під якийсь шаблон. Просто створіть гармонійний образ, який відображатиме ваш характер і підходитиме виду діяльності.

Набирати передплатників заради передплатників

Навіть якщо отримати 100 тисяч передплатників, але вони не будуть ставити лайки, коментувати пости, ділитися публікаціями, то й толку в них немає. Відсутність активності на сторінці зробить контент «невидимим», а значить і про замовлення мріяти не варто.

Публікувати чужий контент

Відсутність унікального контенту та вашої власної думки призведе до того, що інтерес до облікового запису почне падати, а разом з ним піде і довіра.

Недооцінювати складність створення персонального бренду

Особистий бренд – це більше, ніж сайт, блог та соцмережі. Це ваші цінності, те, що виділяє вас на тлі конкурентів, робить незабутнім. У середньому, для розвитку бренду необхідно мати 5-7 точок взаємодії з аудиторією, а це потребує часу, зусиль та ресурсів.

Особистий бренд архітектора: приклади успішного персонального брендингу

  • Сара Сусанка (Sarah Susanka) – американський архітектор, яка здобула визнання, зробивши ставку на будівництво невеликих будинків, які підходять для життя простих людей. Вона почала пропонувати дома «з душею» замість безсмачних величезних «палаців». Успіх до неї прийшов після видання книги «Не такий вже великий будинок». Зараз Сусанка є автором 9 книг на цю тему, які стали бестселерами, проводить семінари, зустрічі, дає інтерв'ю.

architect-brand

  • Том Райт (Tom Wright) – британський архітектор, автор будівлі Burj Al Arab у Дубаї (ОАЕ). Раніше представляв архітектурну компанію Atkins, яка реалізувала 600 проектів у 150 країнах світу, а потім заснував свій бізнес - WKK Architects. Зараз Том Райт працює в Австралії, на Близькому та Далекому Сході, у США та Європі. Своєю метою він називає стати новою силою у глобальній архітектурі, впроваджуючи інновації та нестандартні рішення.

  • Олександр Стройков – російський архітектор, який називає своєю місією просування нової культури будівництва нерухомості. Просувається як експерт, а його позиціонування побудовано з урахуванням архетипу Мудрець.

  • Сантьяго Калатрава (Santiago Calatrava) – іспансько-швейцарський архітектор, автор футуристичних будівель у різних країнах світу. Його стиль іноді визначають як архітектурна біоніка (біо-тек).

architect-brand

  • Жан Нувель (Jean Nouvel) – французький архітектор, що вміє поєднувати кольори, матеріали та поверхні. Особливістю його стилю є не лише оригінальні роботи, а й те, наскільки гармонійно кожна будівля вписується у ландшафт.

architect-brand

  • Дмитро Аранчий – український архітектор, що працює у напрямі алгоритмічної та параметричної архітектури, генеративного проектування. Своєю метою називає проектування майбутнього вже сьогодні. Аранчій та його команда є прогресивно налаштованими фахівцями, які отримують нагороди у професійних конкурсах та публікуються у різних виданнях. Молодий архітектор також читає лекції в Україні та світі, викладає на кафедрі інформаційних технологій в архітектурі КНУСА.

Книги з персонального брендингу

Якщо ви хочете розвивати свій бренд самостійно і потребуєте додаткової інформації, можете почитати літературу або переглянути відео на тему.

Пропонуємо прочитати такі книги:

  1. Ігор Манн «Номер 1. Як стати найкращим у тому, що ти робиш».

  2. Томас Пітерс «Перетвори себе на бренд! 50 вірних способів перестати бути посередністю».

  3. Андрій Рябих та Вероніка Кириллова (Ніка Зебра) «Персональний бренд: створення та просування».

  4. Катерина Кононова «Особистий бренд з нуля».

Персональний бренд є потужним інструментом налагодження довірчих відносин з аудиторією. Його створення – це цікавий, хоч і складний, процес, що є перш за все пошуком смислів, адже люди вибирають не стільки послугу, скільки близьку їм ідею.

Створення бренду під ключ в агенції WeLoveBrands

Якщо ви хочете отримати особистий бренд, що базується на ваших унікальних особливостях і викликає приємні емоції в аудиторії, тоді ви прийшли за адресою. Наша команда допоможе вам підкреслити свої сильні сторони, налагодити міцний зв'язок з аудиторією, підвищити цінність ваших послуг або продукту.

Як ми працюємо:

  • вислуховуємо вимоги та побажання замовника, погоджуємо деталі на замовлення;

  • аналізуємо ринок, вивчаємо конкурентів, визначаємо потреби та очікування цільової аудиторії;

  • розробляємо стратегію та позиціонування бренду;

  • готуємо візуальну складову персонального бренду (дизайн сайту, документації, візиток, сувенірної продукції, а також логотип, фірмовий стиль, фірмові шрифти, оформлення соцмереж);

  • створюємо псевдонім, слоган, легенду;

  • розробляємо брендбук (опис бренду – місія, цінності, цілі, філософія);

  • займаємося просуванням особистого бренду.

Для отримання консультації та уточнення вартості замовлення зателефонуйте нам або залиште запит онлайн. Задати питання ви можете також у чаті на сайті.

Створіть персональний бренд та розвивайте бізнес через свою індивідуальність!

 

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5