Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ім'я користувача Instagram є дуже важливою частиною вашого бізнесу в соціальних мережах, так як воно розповідає вашим споживачам про ваш бренд або про його цінності та специфіку діяльності компанії. Нікнейм використовується для підвищення впізнаваності вашого профілю або бренду, і є основним фактором, чи буде людина слідувати за вами чи ні.
Незалежно від того, чи ви вигадуєте своє ім'я користувача вперше або збираєтеся змінити вже існуючий нік, ми склали список кращих практик, щоб допомогти вам у створенні ідеального імені для Instagram.
Слово nickname у перекладі з англійської означає «кличка, прізвисько або псевдонім». Слово походить від висловлювання «an eke name», яке згодом трансформувалося у фразу «a nick name».
Нік – придумане ім'я користувача в Інстаграмі, яке використовується виключно в цій соціальній мережі. Він замінює справжнє ім'я, прізвище людини, створюючи анонімність та захищеність профілю.
Але чому нік такий важливий?
Згідно зі статистикою, 200 мільйонів користувачів Інстаграм відвідують щонайменше один бізнес-профіль на день. Крім того, 42% читачів заходять на платформу кілька разів на день. У зв'язку з цим не дивно, що маркетологи розглядають Instagram як впливовий маркетинговий канал, що росте.
Можливо, не всі користувачі зможуть відвідати саме ваш обліковий запис. Тим не менш, у вас є можливість заявити про себе та збільшити кількість переходів на вашу сторінку.
Нік в Instagram – візитна картка будь-якого особистого та бізнес-профілю. Він відображає тематику вашого облікового запису, і користувачі розуміють, що вони побачать на цій сторінці. Наприклад, такий нік як @kino_besedka говорить аудиторії про те, що в цьому профілі йдеться про кіноіндустрію. А ось ще кілька цікавих прикладів: @pro.finansy (розповідає про фінанси, інвестиції та кредит), @sweetbar.ua (продає цукерки та шоколад), @friends_english_school (школа англійської).
Соціальна мережа висуває певні вимоги до імені користувача:
• Вводити нік можна лише латиницею. Саме тому тут можна часто побачити найменування англійською мовою. Якщо ви хочете використовувати російське слово, введіть його за допомогою транслітерації. Наприклад, кафе «Римські пекарні» (pizzabradnepr) або розважальний обліковий запис @ochevidno_ili_net вибрали для назви російські фрази.
• Нік має бути унікальним, адже ім'я користувача – це своєрідний код доступу до Instagram-профілю.
• В імені не допускаються прогалини. Замість них можна використовувати нижнє підкреслення, дефіс чи крапки. Наприклад, магазин @mm_shop.ua використав замість пробілів нижнє підкреслення та точку, в назві сторінки @lichi_brand є тільки нижнє підкреслення, а в акаунті про інтернет-маркетинг @blender.team – лише точка.
• Не можна вводити великі літери, навіть якщо це ім'я та прізвище (@olya_letuchaya, @vlada.klimenko).
• Заборонені лайки, образи, ненормативна лексика та спам. Згідно з політикою мережі Інстаграм, такі ніки неприпустимі, а значить при порушенні правил ваш обліковий запис буде заблокований.
Зараз, коли соціальні мережі переживають бум, і вони мають більше користувачів, ніж будь-коли, стає дуже складно знайти ім'я, що виділяється і приваблює людей.
І ось деякі труднощі, з якими ви можете зіткнутися:
Ім'я, яке ви оберете, вже використовується.
Можливо, вам доведеться додати символи, які буде важко запам'ятати.
Є багато подібних до ваших імен, які можуть призвести до плутанини та втрати аудиторії.
Таким чином, ви повинні розуміти, що ваше ім'я в Instagram є важливим інструментом для привернення уваги користувачів та пробудження у них інтересу до своєї компанії та продукту.
Нік – це перше, що бачить читач, і добре ім'я допоможе викликати в нього цікавість. Тому зверніть увагу на наступні моменти, щоб уникнути поширених помилок.
Перш ніж приступати до створення імені, визначте який вид облікового запису у вас.
Розрізняють 3 основні групи:
• бізнес-аккаунт
• особистий профіль
• блог
Якщо ви створюєте обліковий запис в Інстаграмі для свого бізнесу, важливо переконатися, що ваш нік включає назву компанії або опис продукту або послуги. Давайте розглянемо кілька вдалих прикладів:
Letique cosmetics – це компанія, яка займається продажем ефективної антицелюлітної косметики і використовує як нік свій нейм – простий та зрозумілий. Таку саму назву має і сайт.
Компанія «КFC» та магазин «Puma» також використовують у своєму Ніку ім'я бренду. Таким чином, читачі ідентифікують компанію лише за назвою.
Використання фірмових найменувань для ніку в Instagram вигідно ще й тому, що клієнти легко зможуть знайти профіль, просто ввівши назву компанії в Google. Також ви зможете створювати фірмові хештеги, такі як #letique, для просування контенту користувача і привернення уваги до вашої компанії.
Хороший прийом використовувати в ніку найменування товару чи послуги. Якщо ви майстер з манікюру вказуйте слово @nails, а якщо продаєте сумки, використовуйте слово @bags. Наприклад, за назвою магазину @italian_bags_kh, відразу можна зрозуміти, що він займається продажем італійських сумок, а нік @photokrina надає послуги фотографа.
В основу нікнейму може лягти і сфера діяльності компанії. Таким чином, користувачам буде простіше знайти вас. Наприклад, @filatova_shop (продаж жіночого одягу), @nailsladies.kiev (послуги манікюру), @prostir.photostudio (оренда залів). За цими назвами можна визначити, чим займається та чи інша компанія.
Якщо ви плануєте використовувати Instagram тільки для зв'язку з друзями та сім'єю, то використовуйте просто ім'я та прізвище. Наприклад, @elena_kravchenko. Якщо ім'я користувача зайняте, додайте цифри або символи, або заберіть прізвище.
Цікавим варіантом є написання свого імені у зворотному порядку. Тільки перш, ніж використовувати такий нік, переконайтеся, що він гарно звучить і не відображає якусь нісенітницю.
Вказуйте улюблене заняття чи місто, де ви мешкаєте. Якщо ваше хобі – танці, то до імені можна додати слово @dancer та вийде @elena_dancer. Якщо ви живете у Києві, то вийде @elena_kiev.
Також, можна використовувати зменшувально-пестливу форму вашого імені, але ця порада більше підійде дівчатам. Наприклад, замість @darina, використовуйте @darinochka, або замість @alina - @alinochka.
Інстаграм допоможе блогеру посилити репутацію та розширити аудиторію. У назві сторінки можна відобразити рід вашої діяльності, сильні сторони та те, що робить вас унікальним. Розгляньте можливість використання одного з таких шаблонів:
• Використовуйте ваше ім'я та прізвище у транслітерації. Це чудовий варіант для тих, хто вже відомий публіці. Також таке ім'я обирають власники невеликих особистих блогів. Наприклад, @osadchukboqdan, @nadyadorofeeva, @tina_kandelaki.
• Замість імені вкажіть ваше дитяче прізвисько, улюбленого героя книги чи фільму, але щоб ця назва асоціювалася з вами і приємно звучала. Таким чином, у вас вийде унікальне ім'я, яке запам'ятається аудиторії. Наприклад, @tololommo, @m.a.m.a.s.i.t.a, @pryanichek9.
• Відобразіть тему вашої діяльності. Якщо ви ведете блог про подорожі, додайте слово @travel, а якщо блог про соціальні мережі впишіть @smm. Наприклад, @polinka_crazy_traveller, @sveta_pp_bloger, @gribov_networking.
• Дуже класна ідея – винести в ім'я користувача слово або вираз, що асоціюється з вами та вашим способом життя. Наприклад, @neiqrushki, @_mammochka_ , @polukrysha.
Незалежно від виду облікового запису, створіть свій нік цікавим та привабливим, щоб викликати цікавість та бажання подивитися вашу сторінку.
Використовуйте унікальний та яскравий нікнейм, адже він є обличчям вашого блогу чи бренду.
Придумайте просте ім'я, яке легко запам'ятовуватиметься.
Вибирайте назву, яка асоціюється з вашою особистістю або відображає специфіку діяльності.
Придумайте досить короткий нік, адже добре ім'я звучить просто і коротко. Ніхто не зможе запам'ятати складне слово чи вираз. Пам'ятайте, що ваше ім'я облікового запису не повинно перевищувати 30 символів.
Використовуйте один нік у всіх соціальних мережах. Таким чином читачі легко зможуть знайти вас у всіх соціальних мережах.
Ці поради допоможуть вигадати вам крутий нік для вашого Інстаграма. Але також важливо пам'ятати про те, як не потрібно робити.
❌ Занадто довгі
Їх нелегко запам'ятати, і вони можуть заплутати користувачів. Якщо ваше ім'я надто довге, у вас буде менше можливостей для збільшення аудиторії.
❌ Крапки та дефіси в середині імені
Користувачі навряд чи запам'ятають ці символи і те, в якій частині слова їх треба поставити. У результаті,людина не зможе правильно ввести таку назву, а значить і не знайде ваш обліковий запис.
❌ Випадкові символи
Ваше ім'я має бути зрозумілим іншим. Якщо ви включаєте випадкові літери та символи в назву, то користувачам буде дуже важко запам'ятати його.
1. Використовуйте слово «official»
Така ідея добре підійде для облікових записів особистих брендів, артистів, відомих людей. Таким чином, ви можете одночасно підтвердити ваш обліковий запис в Instagram. Це забезпечить більше довіри, і користувачі будуть впевнені у надійності вашого профілю. Наприклад, @monatik_official, @annatrincher_official, @simonscatofficial.
2. I am
Якщо ім'я, яке ви плануєте використовувати, вже існує, вдалим рішенням буде додавання перед вашим ім'ям «I am» (@iamhasley, @iamvanmilun, @iambloom_ua).
3. Додати в кінці імені мову
Якщо у вас є компанія і ви використовуєте різні профілі для різних мов, можна додати мову, що використовується в кінці свого імені, щоб розрізняти кожен профіль (@ashop.ua, @masons.ua, @papaya_ua).
4. Скоротити прізвище
Якщо у вас довге прізвище, скоротите його. Таким чином, ваш нік буде легше запам'ятати. Наприклад, відомий американський підприємець Гарі Вайнерчук скоротив своє прізвище до слова vee і вийшов читабельний і незабутній нік. Ось ще кілька добрих прикладів: @anasmru, @kate.kul.
Створюючи нік, підключайте уяву та використовуйте нестандартні прийоми, а якщо у вас немає ідей, звертайтесь до студії WeLoveBrands, і ми придумаємо вам яскравий і інтригуючий нейм.
Якщо ви вирішили змінити та оптимізувати назву вашого профілю в Instagram, дотримуйтесь наступної інструкції:
Увійдіть у програму та перейдіть до свого профілю.
Натисніть «Редагувати свій профіль».
У меню можна змінити різні дані облікового запису.
Введіть новий нік у поле «Ім'я користувача» і, якщо він доступний, то ви отримали ваше нове ім'я.
Якщо у вас виникли труднощі зі створенням нікнейму, скористайтеся послугами онлайн-генератора для Instagram. Введіть кілька ключових слів, які вас цікавлять, і дозвольте інструментам надати вам безліч варіантів.
Якщо ж ви бажаєте розробити унікальний і цікавий нейм, звертайтеся до студії WeLoveBrends, і ми придумаємо для вас крутий нік для Інстаграм. Для консультації або замовлення послуги телефонуйте або пишіть в онлайн-чат нашої студії.