Отримайте презентацію послуг і консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії курирують процес розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Дизайн візитки - це справжнє мистецтво, яке просто має бути креативним, оригінальним, що вражає уяву. Такі візитки викликають захоплення і моментально запам'ятовуються цільовою аудиторією, отже, найкраще виконують свою пряму функцію. Можна, звичайно, позбутися «малої крові» і створити простенький «середнячок». Але тоді результат буде відповідним. Як створити візитку з вау-ефектом, ми розповімо та покажемо на прикладах у цій статті.
Візитна картка не дарма має таку назву. Вона – обличчя компанії, її образ та концепція. Якщо не приділити належної уваги цій, здавалося б, маленькій картці, то образ компанії буде розмитим, невиразним та незрозумілим для клієнтів. А насправді він має бути яскравим, яскравим, оригінальним – таким, що запам'ятовується з першого погляду. Для цього потрібні сміливість, креатив і бажання вийти за межі буденності. Тих, хто зважився на цей крок, тепер ставлять за приклад, адже їхні візитні картки справді вражають.
Для зручності ми поділили їх на такі групи:
Зараз у тренді візитки із прозорих полімерних матеріалів. Виглядають такі картки дуже оригінально, а прозоре тло є чудовим трампліном для польоту фантазії, як дизайнерів, так і цільової аудиторії, в руках якої ця візитка виявиться. Ось найяскравіші з таких рішень:
Урожайні візитні картки різко виділяються на тлі всіх інших, оскільки цей стиль сьогодні досить рідко використовується. Тим не менш, він має шарм «старовини», притягує погляди і викликає симпатію. Стилізацію можна робити під будь-яку епоху, навіть якщо вона не надто відповідає роду діяльності, позначеному на візитівці. Саме ця невідповідність і запам'ятовується найбільше:
Такі візитні картки в буквальному значенні вийшли за рамки стандартного прямокутника. Вони виконані в іншій геометричній формі або мають силует будь-якого предмета. Перший варіант дозволяє привернути увагу аудиторії незвичною формою, другий варіант своєю формою ще й передає специфіку діяльності підприємства чи його товарів. Ось найвдаліші приклади такого дизайну:
Незвичайні матеріали, з яких виготовлені візитні картки, привертають не меншу увагу цільової аудиторії, ніж нестандартна форма. Експериментуйте з різними матеріалами та фактурами, особливо якщо за їх допомогою можна транслювати рід діяльності підприємства. Тільки подивіться, як це круто виглядає:
Такі візитні картки припускають, що з них можна зробити якийсь інший предмет чи фігуру шляхом згинання, складання чи розбирання частинами. Це дуже цікавий та оригінальний хід, який стовідсотково працює на впізнаваність бренду. Тому що, поки людина робить певні маніпуляції з візиткою, він запам'ятовує назву компанії і всю решту інформації, яка є на ній. До того ж, таку візитку хочеться зберегти і, можливо, навіть поставити у складеному вигляді на робочий стіл:
Так-так, у прямому розумінні – їх можна з'їсти. Занадто круто, щоб бути правдою? Можливо і так, але, погодьтеся, ефект приголомшливий. Мабуть, це єдиний вид поліграфії, прийняти який ніхто не відмовиться. І ще це чудова нагода провести дегустацію своєї продукції – цільова аудиторія не тільки запам'ятає таку візитку, а й спробує ваші кулінарні шедеври. До речі, готують такі візитки не тільки для людей:
Звичайно, вони не бігають і не розмовляють, але в них справді може зароджуватись життя. Це візитки з насінням, яке проростає, якщо його полити. Дивовижний, оригінальний, нестандартний перебіг. Такі візитні картки довго зберігають, щоб подивитися на результат своїх посадок, тому запам'ятовують всю інформацію, яка на них позначена. Живі візитки сподобаються всім, хто любить створювати щось нове, а їх можна принести додому дітям і виростити свій маленький сад. Дуже крута ідея.
Ці візитки відрізняються тим, що приносять ще й іншу користь, крім популяризації конкретних послуг. Їх можна використовувати в побуті чи критичній ситуації – застосування може бути абсолютно будь-яким. Погодьтеся, візитівка, яку ви не просто зберігаєте, але ще й з користю застосовуєте для вирішення якихось завдань більш ніж приваблива для цільової аудиторії. Прекрасна ідея, яку варто втілювати у житті:
Це, мабуть, найоригінальніша ідея для візиток. Тому що основою для друку може бути будь-який предмет або поверхня, які здадуться вам відповідними в даний момент. Кожна така візитка виходить унікальною, а ефект незабутнім. До того ж вони розвивають здатність мислити креативно і давати волю фантазії:
Хочете, щоб ваша візитка була не менш креативною, цікавою та стильною? А, може, зухвалою чи корисною? У студії WeLoveBrands знають, як створити крутий дизайн візиток , що однозначно запам'ятовується, який виділить вашу компанію або особисто вас на тлі конкурентів. Дизайн, який викликає захоплення, здивування та бажання зберегти вашу візитку назавжди.