Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
В Україні налічується понад 10 мільйонів автомобілів (у середньому 245 одиниць на 1000 мешканців). Це і легкові авто, і вантажні, і транспорт. Всі машини мають властивість рано чи пізно ламатися, у них зношуються деталі, приходять у непридатність комплектуючі або ушкодження при ДТП.
А отже, з'являється необхідність ремонту, оновлення, заміни запчастин. Тому потрібні автомайстерні та станції технічного обслуговування автомобілів. Тобто це прибутковий, актуальний бізнес.
При запуску власної справи, щоб виділитися на тлі конкурентів та запам'ятатися споживачам, необхідно вигадати цікаву назву СТО. Якщо воно повідомлятиме про вашу діяльність, підкреслюватиме унікальні переваги, відображатиме характер, ви зможете залучити цільову аудиторію та збільшити кількість замовників.
Тому якщо ви ставите питання типу, яка назва приноситиме прибуток, чи існують правила неймінгу, які найменування можуть нашкодити автобізнесу, як створити ефективне ім'я автосервісу і т.д., читайте нашу статтю. У ній ви знайдете відповіді на запитання, корисні поради та ідеї, як придумати назву СТО, що запам'ятовується.
Назва – це важлива частина маркетингу, оскільки за його допомогою ви формуватимете стратегію позиціонування бренду та просуватимете послуги автомайстерні. Для створення унікального нейму необхідно вивчити ринок та продумати концепцію.
Дослідження цільової аудиторії СТО, конкурентів та ринку в цілому. Тут необхідно визначити, хто ваш потенційний клієнт, які у нього бажання та страхи, якими цінностями та переконаннями він керується, чого очікує від автосервісу. Аналіз конкурентів допоможе зрозуміти, які принципи формування імені використовували інші компанії та визначитися зі своїми уподобаннями – стати в один ряд з відомими брендами, застосовуючи схожі прийоми, або вибрати непопулярні методи для відбудови. А дослідження цільового ринку необхідне визначення модних тенденцій і трендів, які допоможуть у неймінгу.
Занурення у діяльність компанії. Під час створення імені важливо знати, чим живе фірма, у чому її переваги, які послуги пропонує, яку користь дає людям, які має цінності.
Розробка концепції. На основі зібраної інформації формується ідея, визначається, що ляже в основу назви.
Генерація неймів. З урахуванням отриманих даних, побажань замовника, встановлених критеріїв проводиться мозковий штурм, у результаті з'являються різні за стилістикою та поданням назви для СТО.
Відбір імен. Всі вигадані назви проходять перевірку на відповідність таким основним критеріям як стислість, простота вимови, запам'ятовуваність, унікальність, актуальність і т.д. Ті, які не подобаються, не відповідають поставленим завданням і погано сприймаються, відкидаються, а залишаються лише найкращі варіанти.
Затвердження назви. Відібрані нейми відправляються на погодження замовнику з поясненнями та розшифровкою посилань.
Всі ці етапи необхідно пройти для створення ефективної назви СТО, яка легко відтворюватиметься, добре запам'ятовуватиметься, виділятиметься на тлі конкурентів, привертатиме увагу цільової аудиторії. Саме за такою схемою працює студія WeLoveBrands, формуючи назву автосервісу.
Існує ряд правил, якими необхідно керуватися під час створення назви для автомайстерні.
Найменування повинно бути:
легко запам'ятовується;
простим у написанні;
легким у вимові;
відрізняється від назв конкурентів;
відповідним трендам;
таким, що знаходить позитивний відгук у цільової аудиторії (позитивні асоціації допоможе визначити фокус-група);
інформуючим про діяльність компанії.
Також для отримання універсальної назви для різних регіонів або при плануванні виходити на закордонні ринки назву необхідно перекласти на англійську мову або спочатку придумати англомовний варіант.
При звучанні іншими мовами нейм не повинен викликати негативних асоціацій та подвійних смислів.
Не всі назви сприяють збільшенню кількості клієнтів та зростанню прибутку. Деякі можуть нашкодити іміджу СТО, викликаючи неприємні емоції та заплутуючи споживачів своїми смислами. Не працюють і відверто нудні, банальні нейми, як Автопарк, АвтоТак, Кращий автосервіс, Світ авто і т.д.
Слова, абревіатури та фрази з незрозумілим значенням. Наприклад, НАК, 4VAG, ТВК-АВТО, М.Л. Сервіс, Автоцентр SKS можуть вам сподобатися, але не будуть нести інформації ні про переваги вашого підприємства, ні про користь для клієнта, а також буде незрозуміло аудиторії, що всі ці літери означають.
Однотипні слова у сфері, наприклад "СТО", "сервіс", "автомайстерня", "автосервіс" і т.д. Такі імена – примітивні та не здатні залучити клієнтів. Єдиний спосіб, коли допускається їх застосування, це у поєднанні з іншими словами, що відбивають індивідуальність, характер компанії (Автосервіс Гепард, Автомобільна майстерня «Форсаж», Вікінг Моторс, Причал Авто).
Жартівливі назви, сленг та просторіччя. Вони можуть викликати сумніви у клієнтів щодо якості ваших послуг та серйозності у роботі. Тому такі найменування як Поршивець, Моторюги, Все розумно, Performance, СТОшка не підійдуть для компаній, яким важливо продемонструвати професіоналізм та підвищити довіру.
Занадто довгі і нечитаємі імена. Навряд чи ви звернулися б у автосервіс з назвою, яку важко навіть вимовити, наприклад, Автомотосервіспокришки.
Зайвий креатив. Такі назви можуть заплутати споживачів, викликаючи подив і справляти несерйозне враження (Автономія, Автохірург, CAReta). А це навряд чи те, чого ви прагнете.
Крім цього, не рекомендується використовувати незрозумілі англомовні нейми (GMfavorit, AshCa, Lux) і невідповідні місцю розташування, послуг або рівню сервісу назви (наприклад, Автосервіс №1, що знаходиться в приватному гаражі, АвтоПрестиж, що займається лагодженням ВАЗ, пікапів, старих авто, чи ІдеалСервіс, який обіцяє закінчити ремонт до кінця тижня і в результаті переносить терміни з незрозумілих причин ще тричі).
Щоб вигадати назву для сервісу технічного обслуговування автотранспорту, не обов'язково займатися винаходом нових слів. Досить використовувати вже існуючу лексику чи частини слів, пов'язані з автомобільною тематикою. Наприклад, «авто», «сервіс», «моторс» та їх варіанти англійською часто є складовими назв для СТО: Автосервіс Аполлон, Вікінг Моторз, Бровари-Авто, Сервіс Профі, A.S.SERVIS, X-Motors і т.д. Однак, не складайте шаблонні варіанти типу Автолюкс, Автоцентр або Автогарант. Вони не допоможуть вам використовувати ім'я компанії максимально ефективно. Для того, щоб придумати назву автомобільної майстерні, скористайтеся запропонованими способами.
Як використовувати слова «авто», «auto», «avto» або його англійський аналог «car» та «кар», щоб не перетворити свій заклад на посереднє СТО? Спробуйте з'єднати їх у незвичайний спосіб, але також дайте зрозуміти потенційному клієнту, чим ви займаєтеся.
Примеры:
Autoclinic;
Авторозбірка «MAN & Mercedes»;
Автоскло Альф;
СТО «Каретный двор»;
СТО «Elcars»;
Автотюнінг «Art Car»;
СТО «Юкарс»
Автолайн;
Причал Авто.
Пам'ятайте, що частка "авто" в назві СТО має свої мінуси через частоту використання. Якщо ви її застосуєте, можете стати в один ряд із конкурентами, нічим від них не відрізняючись. Тоді в просуванні майстерні назва буде не так ефективна, а значить, клієнтів доведеться залучати за допомогою інших каналів.
Що стосується слова «car» – будьте обережні. Не всі автовласники знають англійську. Щоб зберегти позитивний зв'язок зі своєю аудиторією, використовуйте зрозумілі більшості слова – менше запозичення.
Якщо автосервіс надає послуги для певних марок транспортних засобів, вкажіть це в назві. Так ви повідомите своїх покупців, що спеціалізуєтесь на роботі з автомобілями конкретного виробника. Такий нейм працюватиме у трьох напрямках на прибуток: формування бази постійних клієнтів, вибір власників конкретної моделі вашого закладу, а не широкопрофільного сервісу та економія на прямих поставках автозапчастин з брендових заводів.
Примеры названий:
Сitroen Peugeot;
Land Rover Star;
Тойота Сервіс;
Only Volvo;
100 Gazellistov;
Assist BMW;
Audi Club;
Opel-Master.
Нейми цієї категорії можуть містити абревіатури, якщо вони означають моделі авто (наприклад, Lr-helper, де Lr – Land Rover), або складатися з видозміненої назви моделі авто (Hondarus, Реноме і т.д.).
Цей спосіб передбачає наявність ключового слова з автомобільної технічної тематики, яке підказувало б цільової аудиторії, чим займається компанія.
Як відомо, автосервіс передбачає різні види діяльності. Однак якщо у вас не широкопрофільне підприємство і послугу ви надаєте якусь конкретну, наприклад, заміну мастила, тоді в назві варто використати ключове слово «мастило» – «oil», у разі ремонту двигунів – «дизель», «diesel», а шиномонтажу - «шина», «колесо».
Приклади неймів:
Sto koles;
Ойл Сервіс;
Brent Oil;
Автодизель;
Дизель-автосервіс;
Студія дітейлінгу «Гарант-Автодетейлінг»;
MOTOR-GAS;
Тюнінг-студія «VIP Life».
Такі назви – інформативні та зрозумілі. Вони вказують на специфіку роботи та дають споживачам розуміння, чого чекати від сервісу. При цьому, якщо ви хочете виділитися, привернути увагу, легко запам'ятовуватися, слід підключити фантазію та використовувати більш оригінальні назви (Євроглушник, Імперія вихлопу, Кузовна студія та ін.). Але тут важливо знати міру і не перестаратися з креативом, інакше отримаєте зворотний ефект.
Якщо у своїй роботі ви прив'язані до конкретного міста, де у вас є кілька точок автосервісу, або хочете наголосити на певному регіоні, залучаючи саме туди клієнтів, повідомте локацію в назві. Так ваша цільова аудиторія знатиме, куди звертатись.
Приклади найменувань СТО із місцезнаходженням:
Автоцентр Поділля;
Порше Центр Київ Аеропорт;
СТО VS-auto Харків;
Автоцентр «Прага Авто на Кільцевій»;
БРОВАРИ-АВТО;
Бріткар.
При цьому, ви можете назвати свій автосервіс із позначенням країни, регіону, міста або певної місцевості.
Також допускаються нейми, які роблять відсилання до майстра – справжнього чи вигаданого персонажа (наприклад, ГазІванович, Станція Дядечка Санчо). Вони хоч і не мають відношення до якогось регіону, але запам'ятовуватимуться і асоціюватимуться з конкретним місцем.
Якщо ви надаєте певну послугу, пов'язану з автомобілями, краще сказати про це в назві. Тоді споживачі зрозуміють, чим займається компанія і на що їм чекати.
Ремонт двигунів та його компонентів. Тут ключові слова: «мотор», «карбюратор», «стартер», «генератор», «турбіна» і т.д., а також корінь «двигун». Крім того, допускається використання у назві близьких за змістом слів:
Центр Ремонту Коробок Передач;
Імпульс-4;
8 циліндрів;
Двигун;
Стартер Сервіс;
Поршень;
Пегас;
ККД-авто.
Заміна рідин. Сюди входять слова «мастило», «гальмівна рідина», «антифріз» та ін. Також можна використовувати пов'язану з цим видом діяльності лексику: нафта, авто рідина, автол. Серед вдалих варіантів:
Liqui Moly;
Zamina Masla «Khado»;
OIL2GO;
Центр Гальмових Систем;
Маслянка Позняки.
Ремонт систем охолодження – клімат-контроль. У тому числі це і послуги із заміни термостату, чищення кондиціонера, ремонту компресора. Використовуються тут такі слова як вітер, клімат, комфорт, прохолода, холод. Варіанти назв:
Промивання Системи Охолодження;
Ремонт радіаторів;
Клімат-Комфорт;
Прохолода-Авто;
Автокондиціонери;
Автохолод;
Термо Авто-Сервіс Дніпро;
ПрофХолод;
Autofrost;
SKY-SERVICE.
Кузовний ремонт та фарбування. Послуги, які входять до цієї ніші і можуть використовуватися в неймінгу для СТО: зачищення, зварювання, ґрунтовка, шпаклівка, покриття фарбою, хромування. Тут можуть застосовуватися слова «зовнішній вигляд», «стиль», «покриття». Приклади:
Рихтування та фарбування автомобілів;
Кузовний ремонт;
Автоцентр «Автоестет»;
Видалення вм'ятин без фарбування;
Безпофарбкін;
КРОМА;
Маляр;
Lak-service.
Шиномонтаж. Тут основні послуги - це заміна гуми, і вулканізація, і ремонт, і заміна дисків. Однак у центрі стоїть слово «колесо», яке можна пов'язати зі специфікою роботи:
Ekoleso;
Yashyna;
Німецький шиномонтаж від А до Я;
МастерШИН;
Автосервіс «Вулкан»;
Диск-центр;
Автотюнінг «Wheels Lab»;
Автомайстерня «Супершина».
Діагностика та ремонт автоелектрики. Для назви можна вибрати такі послуги як заміна ламп, фар, встановлення сигналізації та слова «світлодіод», «прожектор» та ін. Варіанти назв для натхнення:
Центр «Автогаз & Автосвітло»;
АвтоЕлектрик;
Автомайстерня «Safety Light»;
Car Light Design;
Avtoelektryk;
Автоключ;
Автосвітло;
LED Garage.
Таким чином, за допомогою побудови асоціативного ряду та перефразування найбільш затребуваних послуг серед автовласників можна підібрати ефективну назву для СТО.
У гонитві за унікальністю та бажанням відрізнитись від конкурентів підприємці можуть використовувати слова, які віддалено чи мало чим пов'язані з автомобільною тематикою. Однак приставки типу «СТО» чи «Автомайстерня» рятують справу. Але така категорія неймів має недоліки. Адже з одного боку таких імен дуже багато, з іншого – вони не викликають жодних емоцій, а з третього – зливаються до купи з іншими подібними та складно запам'ятовуються.
Тому для залучення аудиторії та формування позитивного образу компанії слід вибирати унікальні назви СТО, які допомагають викликати приємні асоціації та довіру у споживачів.
Цифри як частина імені: 911, 100%, 5 колес, 8 Миля, 9-й Бокс.
Українська мова: Шлях, Володар колес, АвтоміСТО, Гараж у вуйка, центр «Автотерапія».
Міфологічні, легендарні особи та імена відомих діячів: ЗІГФРІД, Меркурій, Оріон автолюкс, Хоттабич Авто, Фарадей.
Гонки та змагання: Форсаж, Формула -1, Дербі.
Невизначена тематика, пов'язана з видом діяльності чи емоціями, які мають виникати у споживачів. Наприклад, Ферум – пов'язане із залізом, з якого роблять автомобілі, ReZinka – мережа шиномонтажів, Соляріс – займається автоелектрикою: встановленням та заміною лампочок та фар, Магніт – притягує клієнтів у якісний автосервіс, Еврика – радісний вигук, який на думку підприємців мають відчути клієнти після обслуговування.
При створенні назви СТО важливо дотримуватись лаконічності. Пам'ятайте, що нейми, що складаються з одного слова, простіше сприймаються, ніж із двох, трьох або ще більше. У той же час, два короткі слова краще, ніж одне довге. Тому при відборі варіантів завжди віддавайте перевагу тому, що коротше, легко вимовляється і швидко запам'ятовується.
Важливо, щоб нейм відображав специфіку діяльності, говорив про переваги СТО, наголошував на цінності та характері компанії. Домогтися цього можна, якщо відмовитися від стандартних у галузі назв на користь оригінальних, але і з креативом треба бути обережнішими, щоб не заплутати і не відштовхнути цільову аудиторію.
Українські назви теж допоможуть виділитися та підвищити впізнаваність, оскільки їх менше – частіше використовуються варіанти російською та англійською мовами. Але якщо вам потрібний універсальний нейм, вибирайте англійську.
Відмінність від конкурентів, емоції, позитивний образ компанії – ось що відбиває вдалу назву автосервісу. З його допомогою ви зможете не тільки привернути увагу споживачів, а й підвищити довіру, лояльність до компанії, підкреслити індивідуальність та професіоналізм.
Якщо відповідні варіанти не прийшли до вас на думку, зверніться до кваліфікованих спеціалістів студії WeLoveBrands. Ви отримаєте незабутню і яскраву назву для СТО, що максимально розкриває суть бізнесу. Щоб задати питання, що вас цікавлять, уточнити вартість неймінгу і оформити заявку, зателефонуйте нам, напишіть у месенджерах або заповніть форму зворотного дзвінка на сайті.