Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Як ви вважаєте, чи впливає назва компанії на просування товару? Адже навіть у мультфільмі «Острів скарбів» капітан Врунгель казав так: «Як корабель назвеш - так він і попливе». Така нехитра цитата розкриває всю важливість неймінгу у розробці бренду будь-якої компанії. Адже споживач спочатку оцінює товар саме за логотипом та його назвою.
Нейм впливає на популярність магазину електроніки. Проста, але цікава назва залучатиме цільову аудиторію та легко запам'ятовуватиметься. Але перш ніж приступати до вибору оригінального нейму, слід вивчити ринок, проаналізувати конкурентів та опрацювати інші етапи розробки імені.
Розробка нейма потребує ретельного вивчення цільової аудиторії. Адже одне з основних завдань неймінгу – комунікативне. Назва бренду індивідуалізує продукт, а унікальне найменування та асоціації з ним сприяють просуванню продукту. Тому важливо розуміти, хто купуватиме товари.
Важливо провести оглядовий аналіз конкурентів – які назви у них, чим зумовлений такий вибір компаній. Це дозволить знайти назви, які вже є на ринку, а також допоможе виявити актуальні тенденції неймінгу. Маючи цю інформацію, можна визначити сильні та слабкі сторони магазинів електроніки та розробити для себе ефективний нейм, який дозволить виділитися на ринку.
На даному етапі варто продумати ідею та визначити цінності бренду. Адже назва – це «душа» магазину. Вона позиціонує товар та розкриває суть компанії.
Дуже часто компанії надають певні вимоги щодо розробки найменувань.
Наприклад, технічні аспекти:
Мова найменування
Кількість слів
Специфічні вимоги: парасолькова назва, наявність стоп-слів
Класи міжнародної класифікації товарів та послуг
Необхідність прямого домену
Креативні вимоги:
Чи відображає назва позиціонування?
Чи потрібно наголосити на діяльності компанії?
Чи може назва бути неологізмом?
Які тематичні напрями використовувати?
На даному етапі розробляється кілька можливих назв, з яких надалі буде обрано найкраща. Тут вітаються креативні ідеї, мозковий штурм, а також використання різних методів та технік неймінгу.
Вибрані назви за бажанням клієнта тестуються на фокус-групах, а також проходять перевірку у базі товарних знаків за відповідними класами Міжнародної класифікації товарів та послуг (МКТУ).
Саме так виглядає процес розробки нейму для магазину електроніки у студії WeLoveBrands. Наша компанія проходить всі ці етапи, щоб створити найкращі назви для вашого бренду.
Ідеальна назва має бути простою, запам'ятовуватися і одночасно нести в собі ідею компанії. Зібрали для вас кілька порад, які допоможуть розробити ефективну фірмову назву.
Аналіз конкурентів як перший крок заощадить вам багато часу у майбутньому, знаючи, яких назв слід уникати. Також це допоможе розробити власне ім'я для магазину.
Щоб зробити якісний аналіз конкурентів, дайте відповіді на такі питання:
Які цінності компанії чи продукту передаються у фірмових назвах ваших конкурентів? Як неймінг позиціонує їхній бренд?
Чи існує загальна тенденція найменувань?
Хто з конкурентів розробив найкращу назву? Чому саме він і як я можу створити назву ще краще?
Відповіді на ці питання і опрацювання назв конкурентів дозволить вам зрозуміти, в якому напрямку слід рухатися, щоб придумати цікаву назву, що запам'ятовується.
Типовою помилкою, з якою стикається більшість компаній, є буквальний нейм з використанням професійної лексики. Наприклад, такі назви «Електроніка», «Потужна техніка», «Стартер», «Ротер» вважаються невдалими, їх не сприйматиме цільова аудиторія, тому що вони звичайні і ніяк не виділяються.
Для розробки ефективної назви використовуйте слова, метафори, які на логічному сприйнятті доносять до клієнтів інформацію про ваш бізнес та цінності продукту. Спробуйте назвати магазин електроніки так, щоб відобразити історію. Наприклад, «Трофеї Бендера», «Ноу-Хау», «Pixel-house», «Кодак Алладін», «Майстер на всі руки».
Візьмемо, наприклад, електротехнічний бізнес під назвою «Tesla Electric Company». Назва віддає данину поваги Ніколі Теслі - вченому та винахіднику, якого біографи називають «людиною, яка винайшла ХХ століття». Тесла зробив цінний внесок у створення різних пристроїв, що працюють за допомогою змінного струму.
Створити ім'я компанії, що запам'ятовується, не так легко, як здається. Назва має зачепити покупця, справити приємне перше враження та легко запам'ятовуватися. І ось кілька способів досягти цього:
Використовуйте звукову риму чи алітерацію (Solarix Systems, Emerald Electric, Шпигунські штучки).
Виберіть слово з іншої категорії, яке через метафору доносить певну ідею до цільової аудиторії (Меркурій, Перець Express, Clean Energy).
Створіть просту та зрозумілу назву (Electrobot, Goodki, Пульс, ТехноГід).
Якщо ви власник магазину гаджетів та аксесуарів, то зробіть на цьому акцент при створенні нейма. Наприклад, «Mobilewood», «Smartstore», «Гаджет маркет», «Челофон.com». А якщо ви продаєте товари через інтернет-магазин, пам'ятайте, що назва має бути досить простою для пошуку в браузері (G-store, ТехноГід, Rozetka).
Не можна копіювати будь-яку з уже існуючих назв у вашій ніші. По-перше, це плагіат, а по-друге, великий ризик, що вас плутатимуть із конкурентами. На етапі відбору неймів, вводьте кожне у пошуковий рядок браузера та перевіряйте, чи існує таке. Адже деякі назви, які спадуть вам на думку, можуть бути вже зайняті.
Унікальність назви важлива так само, як репутація компанії. Є величезна кількість умовних компаній «Карекс», і якщо потенційний клієнт запам'ятає фірму, припустимо з реклами по радіо, він цілком може випадково потрапити на чужий сайт. Крім того, ви можете зіткнутися з проблемами при реєстрації торгової марки або взагалі з судовими розглядами, які можуть розпочатися з ініціативи компанії з такою самою назвою.
У студії WeLoveBrands фахівці розроблять унікальну та оригінальну назву для магазину електроніки, яка буде добре звучати та легко запам'ятовуватись. У процесі створення використовуються як рекламні і маркетингові правила, так й психологічні чинники.
Використовуйте абревіатури
Багато великих компаній використовують абревіатури замість своїх повних назва – їх легко запам'ятати. Візьмемо, наприклад, AOL (America Online) чи BBC (British Broadcasting Corporation). Для магазину електроніки відмінно підійдуть такі назви як ЦИФРОВИЙ ДІН, ГІА (гаджети та аксесуари).
Асоціативні назви
Це ще одна проста техніка неймінгу. Для магазину електроніки можна включати слова «електроніка» або «електро». Наприклад, «Електро-н», «Electric City», «Електро тайм». Також виграшно звучать асоціативні та оригінальні назви: Texet, Technomar, Вайс девайс, Відео-сіті, Майстер зв'язку, Енергоквант.
Комбінаторика чи сплавлення
Це техніка, в якій назва складається з двох слів або закінчення одного слова переходить в інше. Подумайте про два або три слова, які асоціюються з вашим бізнесом. Чи можуть вони бути об'єднані якимось чином - частинами чи повністю? Для магазинів електроніки підходять такі нейми: Радіомір, Фотогаджет, MicroStereo, MediaMarkt, Неоконнект.
Неологізми
Деякі бренди при створенні нейма використовують нові слова. Це робить компанію унікальною, а назва – запам'ятовується. Такий нейм допомагає виділитися на тлі конкурентів, й зазвичай, вимагає більше зусиль і ресурсів для його створення. Вдалі приклади: «Елекс», «Ексіон», «Карекс», «DIIZION», «Віртус».
Топоніми
При створенні нейма для магазину електроніки можуть використовуватись назви регіону або визначні пам'ятки, пов'язані з продуктом або послугою. Наприклад, «Центр СПБ», «АудіоКиїв», «Дніпротех».
Метод переваги
У найменуванні використовують вищу міру: супер-, мега-, гіпер-. Так назва компанії «Гіпер Трейд» явно демонструє основний продукт та масштабність діяльності. Справді, ця компанія займається роздрібною торгівлею комп'ютерної техніки. Схожа методика — використання гіперболу, коли властивості або ознаки продукту перебільшуються. Наприклад, «Світ техніки», «Імперія електроніки», «Альфа-максимум».
Коли ви склали список найменувань, потрібно вибрати назву, яка має найбільший потенціал для бренду. Зазвичай хороший нейм відповідає таким критеріям:
Легкість вимови
Почута назва по TV або побачена в інтернет-рекламі має добре запам'ятовуватися. Щоб цього досягти, слід вибрати легкий, зрозумілий та милозвучний нейм. Також обов'язково перевіряйте, як звучить назва магазину у звичайній розмові. Наприклад:
- Сьогодні був у «Техносвіті» та купив новий гаджет.
- А ти знаєш які розцінки у «Стерео Маркеті»?
Лаконічність
Для хорошого нейма найкраще використовувати не більше трьох слів. Адже багато слів споживач просто не запам'ятає. Наприклад: СВІТ PULTOFF, Піксель Груп, Top Android, Атлас електронікс.
Хороша запам'ятовуваність
Щоб назва магазину добре запам'ятовувалася, краще використовувати слова, що відповідають сфері електротехніки - суворі та лаконічні нейми (Електра, ЕлМарт, Мобілайн, Smartmi, Флешка та ін.). Тут недоречно вживати зменшувально-пестливу лексику або мімішні назви.
Унікальність
Якось був випадок порушення прав на міжнародну торгову марку за участю невеликого південнокорейського ресторану смажених курчат та відомого модельєра Louis Vuitton. Саме він відображає, чому не варто вдаватися до плагіату. Дизайнер Луї Вюїттон подав позов до суду на ресторан з приводу назви «Louis Vuitton Dak» та подібності їхнього логотипу з відомим брендом. Зрештою, суд підтримав модельєра, і ресторан був оштрафований на $14,5 млн за недотримання вимог.
Тому плагіат вважається дешевим трюком і може негативно позначитися на вашому бізнесі - навіть якщо бренд, який ви намагаєтеся скопіювати або надихає вас, з іншої галузі. Навіть якщо вас не потягнуть до суду за порушення авторських прав, це позначиться на репутації вашого магазину.
Рекламна перспектива
З погляду брендингу та маркетингу назва має добре поєднуватися зі слоганом та логотипом компанії. Це допоможе надалі у просуванні товарів та послуг.
Щоб не упустити жодного критерію, довірте створення назви для магазину електроніки спеціалістам студії WeLoveBrands. Для отримання консультації, зателефонуйте нам або запитайте у чаті.
Бувають випадки, коли новачки в неймінгу нерідко роблять дурні помилки, від яких самі потім страждають. Якщо ви плануєте створення бізнес-сайту та починаєте підбирати назву, врахуйте досвід попередніх підприємців та уникайте типових помилок. Серед них:
Використання професійної лексики
Назва має бути універсальною, щоб кожен покупець міг зрозуміти, про який бізнес йдеться, але при цьому не містити стандартних для сфери слів (Сотовик, Цифрика, GameLife).
Громіздка назва
Неблагозвучна назва, яку важко вимовити, буде складно записати правильно з першого разу. А якщо вона українською/російською складно відтворюється і запам'ятовується, то у вигляді домену його взагалі ніхто не запам'ятає. Ось вдалі приклади назв для магазину електроніки: Цитрус, MOBILLUCK, MOYO, Цифра та ін.
Розбіжність доменного імені та назви
Якщо будуть різні назви та домен, то станеться плутанина у клієнта, і він просто піде до конкурента.
Відсутність асоціацій з товаром чи особливостями бренду
Абстрактні назви гарно звучать, але важливо, щоб вони несли якийсь сенс або відбивали історію компанії. Інакше магазин втратить ще один інструмент маркетингу.
Банальна назва
«Електроніка» - цілком стандартна назва для магазину в цій сфері, але вона ніяк не вирізняється серед конкурентів. Споживач побачить і відразу забуде цю назву.
Негативний сенс
Не варто віддавати перевагу таким словам як «анти», «down» та іншим з регресивним відтінком. А нецензурна та груба лексика взагалі заборонені у неймінгу.
Опечатки та помилки
Деякі вважають, що друкарські помилки надають назвам особливої родзинки. Насправді вони часто сприймаються як звичайна неграмотність.
Розробка назви – дуже складний процес, що складається з багатьох етапів. Збір інформації, продумування концепції та інші кроки допомагають створити оригінальний ефективний нейм для магазину електроніки. Тому безглуздо звертатися за допомогою до генераторів назв, тому що вони видадуть вам лише шаблонні ідеї.
Щоб розробити по-справжньому гідний нейм, потрібно не шкодувати енергію, сили та гроші. Ми радимо вам підібрати гідного спеціаліста для втілення ваших ідей у реальність. І тут є два варіанти:
Замовити розробку назви у фрілансера
Існує безліч онлайн-платформ, де можна знайти спеціаліста на фрілансі. У нього створення назви вийде близько 1000-2000 грн, але є ризики, що вам трапиться некомпетентний фахівець, який придумає просте та нецікаве найменування.
Замовити створення нейму в компанії
У студії працюють знавці своєї справи, тож зроблять усе у кращому вигляді. Вам нададуть кілька тарифних пакетів, що відрізняються термінами здачі проекту та іншими особливостями. Вартість такої роботи становитиме від 120$.
Якщо ви бажаєте отримати ефективну назву для магазину електроніки, замовте послугу в студії WeLoveBrands. Наші фахівці зможуть втілити в життя навіть найскладніше рішення. Для замовлення послуги та уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть у чат.