Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Що загрожує будівельному бренду з непримітною назвою? Найімовірніше, він просто загубиться серед конкурентів у своїй ніші. Що потрібно зробити, щоб цього не сталося? Подбати про оригінальну і яскраву назву для свого бренду, чи то великий будівельний холдинг, чи то невеличка будівельна фірма, чи то офлайн/онлайн магазин із продажу будівельних матеріалів. Про всі деталі неймінгу для розглянутої бізнес-тематики читайте в нашій статті.
Усі тематичні назви створюються фахівцями з урахуванням певних вимог і принципів, і будівельна сфера - не виняток.
Як показує аналіз представлених на ринку брендів, що спеціалізуються на будівництві, гарне ім'я зазвичай сформовано на базі одного з трьох принципів:
Має смислове навантаження. Між «БудСервіс» і «Клен» доцільно зробити вибір на користь першої назви, оскільки вона підкреслює основний напрямок діяльності компанії. Побачивши назву з похідними слова «будувати», споживач точно не сплутає ваш магазин із торговельною точкою іншого профілю.
Викликає асоціації з тематикою бізнесу. Асоціації можуть бути як прямими (наприклад, «ЖитлоБуд», «КреаторБуд», «БудДекор»), так і непрямими (наприклад, «Гефест» - згідно з грецькою міфологією таке ім'я носить бог, який відповідав за будівництво будівель на Олімпі).
Підкреслює конкурентні переваги організації. Приміром, такі назви, як «НадежСтрой», «БудМакс» не тільки відображають рід занять фірми, а й акцентують увагу на конкурентних перевагах (у першому випадку - на надійності, у другому - на максимальному асортименті будівельних товарів). Головне - упевнитися, що ніхто з ваших конкурентів не називається аналогічним ім'ям.
Вибравши за основу будь-яку з перерахованих категорій, можна вигадати сильну і неповторну назву, яка працюватиме на репутацію вашого будівельного бізнесу.
Фахівці з неймінгу знають, що обираючи ім'я магазину будівельної продукції, важливо керуватися не тільки маркетинговими та рекламними правилами, а й використовувати психологічні прийоми.
Є різні методи, за допомогою яких може бути розроблено ім'я для будівельної організації або мережі будівельних магазинів. Для цього можуть використовуватися:
Цей спосіб підходить, якщо власником будівельної компанії/магазину є одна людина. Якщо ж їх кілька, то як альтернативний варіант вигадують назву, що складається зі здвоєних імен або прізвищ власників підприємства. Наприклад, ТОВ «Андрєєв і Федоров», «Спенсер і Кауфманн» тощо. Також зустрічаються назви з приставками: «Derwold&Co» тощо. Такий метод неймінгу частіше практикується в європейських країнах, а ось на території колишнього СНД поки що не набув широкого поширення.
Позитивним моментом використання імені або прізвища власника є те, що в цьому разі він у своїй особі гарантує споживачам якість послуг, що надаються, що сприяє підвищенню довіри до бізнесу. Але майте на увазі, що така назва може набувати й негативного забарвлення, оскільки деякі потенційні клієнти можуть розглядати її як демонстрацію самозакоханості власника бізнесу.
У назвах будівельних організацій офіційно допускається використовувати абревіатури, які не заборонені законодавством України. Реєстрації підлягають як скорочені назви, так і повні. Приміром, для назви юридичної особи, яка займається виготовленням дверей і ламінату, можна використовувати абревіатуру «ДІЛ» («Двєрі і Ламінат»).
Плюс розглянутого підходу полягає в тому, що такі імена добре запам'ятовуються аудиторії. Мінус абревіатур - вони рідко розкривають концепцію бізнесу, а здебільшого «ледачі» клієнти не захочуть витрачати свій час на розшифровку назви, а не довго думаючи звернуться за послугами до конкурентів. Тому тим будівельним компаніям, які мають намір працювати у великих масштабах, такий метод обирати не варто.
Назва для будівельної бригади або компанії може поєднувати в собі кілька слів з російської або української мови. Наприклад, «Час Будувати», «Гарант Еліт», «Будівничий двір», «Купи та будуй» тощо.
Починати пошук краще з російських слів, а потім переходити до латинських. Цей метод можуть сміливо брати за основу ті компанії, які планують вихід на закордонні ринки або співпрацю з іноземними контрагентами. При цьому бажано, щоб підібрана з іноземної мови фраза з позитивного боку характеризувала будівельну компанію. Як приклади можна навести «Smart Building Group», «Evrodim», «Perfect Group». Зустрічаються й варіанти назв латиницею з використанням транслітерації або транскрибування (наприклад, «Stroishop», «Shik Story» тощо).
Як ви могла помітити, у найменуваннях будівельних фірм і магазинів часто зустрічається префікс або корінь «Буд»: «БудІнвестГруп », «Укрбуд», «БудМаркет», «БудКапітал» тощо. Тим самим потенційному замовнику зрозуміло, послуги якого характеру надає організація з подібною назвою. Зазначення основної сфери діяльності в назві допомагає привернути увагу цільової аудиторії до такого бренду, виділивши його серед великої кількості конкурентів. Якщо ім'я являє собою неологізм, то він має бути розшифрований у слогані компанії.
Також ім'я може транслювати і більш вузьку спеціалізацію вашого бізнесу. Приміром, якщо це продаж дверей, логічною назвою буде «Дверний Бум», ламінату - «Світ ламінату», плитки - «Імперія плитки». Побачивши таку назву на вивісці магазину або в пошуковій видачі в мережі Інтернет, споживач швидко зрозуміє, цікавить його відвідування цього місця чи ні.
Йдеться про зазначення в назві країни-виробника будівельних матеріалів або місцезнаходження вашої компанії. Серед прикладів таких назв - «Двері Білорусії», «Київ ЖитлоБуд», «Stolitsa Group» тощо. Таке уточнення допомагає потенційним клієнтам на етапі знайомства з будівельною організацією сформувати загальне уявлення про неї.
Створюючи назву для будівельної команди/магазину/компанії, одним із можливих варіантів може бути злиття двох слів (наприклад, «ГрандБуд» - «грандіозне будівництво») або акронім із перших звуків кількох слів (наприклад, «Reco» від англ. «Reliable construction» - «Надійне будівництво»).
Суть цього методу полягає у виборі імені, яке починається з голосної літери («Альянс», «Онікс-буд» тощо). При цьому в назві має міститися вектор майбутнього розвитку компанії.
У процесі роботи над неймінгом для бізнесу будівельної тематики, як і будь-якого іншого, важливо дотримуватися низки правил. До їх числа належать:
Лаконічність. При створенні імені для будівельної компанії рекомендується використовувати не більше 3-х слів (більшу кількість слів споживач просто напросто не запам'ятає).
Милозвучність і легкість вимови. Почута в рекламі на TV або побачена в мережі Інтернет, назва вашого бренду має добре лягати на слух і легко читатися, щоб потенційний клієнт міг без проблем її відтворити в разі потреби. Зокрема, це стосується абревіатур із кількох слів.
Хороша запам'ятовуваність. З цією метою слід добирати назви в стилістиці, що відповідає будівельній сфері, - суворій і лаконічній. Жодних зменшувально-пестливих і мімішних неймів у цій галузі бути не повинно.
Унікальність. Не можна повторюватися і використовувати як ім'я для вашої будівельної фірми будь-яку з уже наявних на ринку назв: у цьому разі є великий ризик того, що вас часто плутатимуть із конкурентами. А ваше завдання - виділитися серед них, чи не так? До того ж, вибір поширеної назви загрожує труднощами під час реєстрації товарного знака.
Рекламна перспектива. Ім'я має бути придатним з погляду рекламних перспектив, зокрема, гармонійно вписуватися в слоган і в логотип компанії. Це допоможе в просуванні бренду надалі як на регіональному, так і на міжнародному ринку.
Щоб не упустити жодне з перерахованих правил, довірте назву для будівельної фірми фахівцям маркетингового агентства WeLoveBrands. У нас ви можете замовити комплекс послуг - і в результаті отримати не тільки оригінальне ім'я, а й ідеальний слоган під нього, а також стильне лого і впізнаваний фірмовий стиль.
Театр починається з вішалки, а будь-який бізнес - з назви. Причому крутої та унікальної, а не нудної та банальної.
Якщо ви придумуєте назву для будівельного бізнесу самостійно, і у вас виникають сумніви щодо вибору того чи іншого з них, ви можете провести опитування серед своїх знайомих. А можете відразу доручити це завдання професіоналам маркетингового агентства WeLoveBrands. Наші фахівці обізнані з усіма методиками та тонкощами розроблення вдалих назв для різних сфер бізнесу, зокрема й будівельної.
Зокрема, якщо йдеться про будівельну сферу, то вдалі назви тут мають викликати довіру в потенційних замовників послуг та асоціюватися з надійністю, комфортом і затишком. Наприклад, «Домстрой», «КомфортБуд», «Теплий Дім» тощо.
Також помічено, що назви багатьох успішних будівельних брендів транслюють їхні конкурентні переваги: «БудЕксперт», «ГарантГруп» тощо.
Серед цікавих варіантів можна натрапити й на такі, при створенні яких розробники проявили свою фантазію, надихнувшись мультфільмами чи дитячими оповіданнями: «Домовичок», «Гвинтик Шпунтик», «Саморобкін» та ін. Але зазначимо, що подібні назви підходять скоріше для невеликих будівельних магазинів, асортимент яких орієнтований на середньобюджетного покупця. А ось великим будівельним корпораціям краще привласнювати собі більш солідні та статусні імена.
З іноземних фантазійних назв варто згадати такі, як:
• будівельні матеріали «Nowelle» (від німецького «welle» - «хвиля» і характерного для багатьох європейських мов заперечення «no»);
• будівельна інжинірингова компанія «Safort» (від англ. «safe» - «безпечний», «надійний» і «fort» - «фортеця»);
• дилер важкої дорожньо-будівельної техніки «Ferato» (близького до лат. «ferrum» - «залізо» та всесвітньо відомого бренду «Ferrari», що асоціюється з потужними моторами та високою якістю);
• завод з виробництва стінових 3D панелей «Reliaeffo» (утвореного від англійського слова «relief» - «рельєф» за допомогою італійського афікса).
Крім того, у деяких успішних іменах будівельних компаній ставку зроблено не на семантичне значення, а на звучність і яскравість. Такі назви, як «1000 дрібниць», «Bauhouse», «Лоріс», «Меркурій», «Еталон» не вказують безпосередньо на спеціалізацію бізнесу, натомість добре привертають увагу і легко відкладаються в пам'яті потенційних замовників.
В українському законодавстві існує низка обмежень, які необхідно враховувати при виборі майбутнього імені для юридичної особи.
Зокрема, заборонені:
Нецензурна та груба лексика.
Дискримінація гендерних і національних груп.
Використання повних або скорочених назв органів державної влади, органів місцевого самоврядування та похідних від них, а також історичних державних найменувань, перелік яких встановлюється КМУ.
Вказівка на належність юрособи до міністерств, центральних органів виконавчої влади та громадських організацій.
Використання термінів, абревіатур, похідних термінів, на використання яких законами України передбачено заборону.
Майте на увазі, що в разі недотримання будь-якої із заборон у реєстрації юрособи з вигаданою назвою може бути відмовлено. Щоб цього не сталося, краще доручити роботу зі створення ідеального імені для будівельної організації тим, хто знає всі нюанси та специфіку цього напряму - досвідченим і креативним неймерам WeLoveBrands.
Сьогодні соціальна мережа Інстаграм налічує сотні мільйонів користувачів по всьому світу і є одним із найвідоміших і найдоступніших онлайн-майданчиків для продажу товарів і послуг. Тому кожен зацікавлений у розвитку свого бізнесу власник прагне вигідно представити тут свій продукт.
Якісні фото і відео - одна з головних складових популярності Instagram-акаунта будівельної фірми або магазину. Але перш ніж почати вести тут діяльність, насамперед потрібно продумати свою назву. Адже відвідувач одразу зверне на неї увагу і сформує про компанію перше враження, від якого багато в чому залежатиме подальша зацікавленість цільового споживача в купівлі товарів або замовленні послуг саме у вас.
Відповідно до важливих для спільноти Інстаграм критеріїв назва акаунта будівельного бренду має бути:
Написаною латиницею. Підбираючи відповідну назву для будівельного магазину, слід проаналізувати, як вона пишеться англійськими літерами, і чи буде її легко вимовити. Наприклад, під час написання таких назв, як «Прорабич», «ГенБудівельник», «БудДеталь» можуть виникнути складнощі, тому від них краще відмовитися.
Ємним і лаконічним. В імені завдовжки не більше 30 символів має відображатися суть бізнесу (навіть візуально «prof_decor» сприймається легше, ніж довше «home_decor_collection_2020»).
Ритмічним і таким, що запам'ятовується. З метою кращої запам'ятовуваності перевагу варто віддавати назвам із чітким звучанням («zergud», «mr_hammer», тощо).
Цікавим, а не заяложеним. «Вирізняйся або помри» - це одне з ключових правил сучасного маркетингу, особливо якщо йдеться про такий масовий онлайн-майданчик, що продає, як Інстаграм. Щоб нікнейм вашого акаунта не злився з іншими схожими одна на одну назвами на кшталт «stroykomplekt», «technocenter», «building_group» тощо, бажано вигадати щось більш незвичне.
Якщо ви зацікавлені у створенні впізнаваного бренду будівельної сфери, варто серйозно й уважно підійти до процесу неймінгу. Замовивши послугу в студії WeLoveBrands, у результаті ви отримаєте кілька варіантів класних назв у стилістиці, що відповідає тематиці вашого бізнесу і приваблива для цільової аудиторії.