Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Як мемфіський рух проти «доброго смаку» надихає дизайнерів сьогодні? Цим питанням вже ставилася Сара Барнс у 2018 році. Приходить в голову лише одна відповідь – тренди циклічні і іноді навіть найбожевільніші тенденції знаходять спосіб знову привернути увагу дизайнерів. Тому мемфіський дизайн, який на початку нульових здавався безглуздим та епатажним, знову популярний серед законодавців смаків.
Чим можна охарактеризувати сутність цього стилю? Мемфіс це: яскраві, різнокольорові елементи із відмовою від звичних форм та пропорцій. Стиль пропагує повну свободу реалізації творчих ідей. Його незвичайна естетика надихнута геометричними фігурами арт-деко та кольоровою палітрою поп-арту. Суть мемфіського стилю це: стилізовані графічні візерунки, які визначаються чорно-білими смугами та однотонна, яскрава кольорова гама.
Цей стиль народився 1981 року. Ні, його батьківщина не Теннессі, як можна було б подумати, а Мілан (Італія). Дизайнер Етторре Соттсасс разом зі своїми друзями започаткували компанію Memphis Group. До речі, цікаво свою назву вони запозичили з пісні Боба Ділана. Як і більшість творчих рухів, Мемфіс став на противагу Модерну та ідеальним формам, пропагуючи «радикальне, кумедне та погане». Тобто просто ігноруючи все, що в той час вважали ознакою гарного смаку. Тому можна лише уявити, який потік критики обрушився на дизайнера. Хоча сьогодні наші сучасники визнають, що проекти компанії були новаторством, коли популярними були темні відтінки серйозних стилів 80-х років. Після 6 років спільної творчості компанія розпалася, і тому те, що у 1981 році вважалося забаганкою фриків, сьогодні переживає друге народження.
2009 року сучасні креативники внесли новий виток в естетику стилю. Це була Каміла Балала дизайнер із Парижа. У її виконанні цей стиль доповнювався м'якими рожево-персиковими та бірюзовими відтінками. У виробництві були використані високоякісні матеріали та вдосконалені методи. Тобто бунтарство та ретро-стиль залишилися на своєму місці, а якість стала високою.
Незалежно від того, чи вважаєте ви дивовижний дизайн стилю чудовим, чи для вас він просто пережиток минулого, заперечувати його вплив на графічний дизайн сьогодні неможливо. Як дизайнери наслідують мемфіський стиль у своїй роботі? Непоганою відправною точкою може бути створення векторного візерунка з використанням форм, що повторюються: трикутників, хвилястих ліній і кіл. Таким чином, мемфіський стиль можна передати будь-якому тлі. Для надання йому відтінків свіжості пом'якшіть колірну палітру приглушеними тонами. Цей фон можна використовувати для друку поліграфічної продукції: візитні картки, листівки або запрошення.
Що робить стиль Мемфіс таким особливим? Насамперед, повна відсутність пов'язаних з ним правил. Контраст форм, наприклад поєднання кулі з гострим кутом, яскраві кольори та різні фактури. На жаль, у межах СНД складно зустріти у проектах пряме цитування цього стилю. Тому варто використовувати можливість якомога ближче познайомитися із цим іноземним, екстравагантним стилем.
Вектор плоскої стиль з доповненням яскраві, насичені кольори. Основним елементом тут є геометричні форми, тому реальні фотографії використовуються дуже рідко. Дуже популярні шрифти без засічок з високим ступенем візуалізації, часто в блочному або пухирцевому стилі.
Кожен колір , який використовується в дизайні цього стилю, зазвичай яскравий, з майже неоновим відтінком. Тобто в одному проекті ви можете знайти кольори: жовтий, помаранчевий та лайм. Яскраві кольори потрібні для того, щоб викликати емоції радості та щастя.
Щоб зробити підхід до використання візерунків та геометрії більш сучасним, варто спробувати нашарування ефектів у стилі Material Design . З використанням цього тактильного ефекту в стиль 80-х приходить трохи попсовості та модернізму.
Одним із ключових факторів, які визначають дизайн у стилі Мемфісу вважається наявність у дизайні товстих штрихів та хвилястих ліній. Багато геометричних форм для додаткового акценту часто включають важкі, повністю насичені тіні для зміщення контуру.
Мемфіс – це стиль із примхою та настроєм. Робота з цим стилем – чудова можливість розширити дизайнерські навички, навчиться працювати з кольорами, шрифтами, формами та лініями, які, як правило, не входять до стандартної палітри дизайну. Перш ніж розпочинати проект та експериментувати з мемфіським стилем, переконайтеся, що естетика відповідає посланню та тону проекту.
Жвавий оптимізм, геометричні форми та яскраві кольори Мемфісу сьогодні підкорюють дизайнерів та ілюстраторів. Який вигляд має сучасний мемфіський стиль? Завдяки поєднанню з оригінальними рисами ретро-стилю , у 2020 році трендом будуть захоплені нові території.
1. «Шліфуйте» форми . Щоб створити проект у стилі Мемфісу, не забувайте про старий прийом: створення фону з геометричними фігурами. Але, щоб зробити форми елегантними та «відполірованими», оптимізуйте їх. Наприклад: якщо ви використовуєте кремезні півкола і вигнуті лінії в сучасному варіанті стилю, вони повинні бути впорядковані. Не має бути ефекту хаосу. Варто також розглянути варіант розмаїття форм на ультра-простому тлі з точок або сітки, таким чином надаючи стилю особливий колорит.
2. Експериментуйте з квітами . Ваші старі макети Modern Memphis можуть пережити відродження, якщо додати в їх дизайн більш сучасну палітру кольорів. Для цього потрібно змішати пастельні тони морозива з неоновими градієнтами та приглушеними землистими квітами.
3. Не забувайте про 3D! У 80-х роках цифрові технології були розвинені. Але завдяки використанню нових програмних можливостей, можна змусити плоский дизайн цього стилю, нарешті «стрибнути» зі сторінки, що чудово виглядатиме в дизайні брендів та ілюстрацій.
4. Зерниста структура . У плоский дизайн, натхненний Мемфісом, варто додати зернисту структуру. До речі, для ілюстрацій ця ідея особливо гарна, завдяки потрібній кількості вінтажного шарму. Цей підхід зберігає автентичний стиль. Спробуйте просто додати штрихи мазки без використання текстури накладання.
5. Творіть просто і масштабно . Деякі дизайнери не дарма вважають цей стиль несмачним через «перевантаженість» паттернів. Але збільшивши пропорції мемфіського візерунка, ви можете його модернізувати. Дизайнери та ілюстратори цього року використовують тривимірні елементи, вінтажні структури у поєднанні із сучасними кольоровими палітрами, що дозволяє оновити стиль та поглянути на нього по-іншому.
Айдентика німці справедливо називають сексуальною сестрою фірмового стилю. Мемфіс в айдентиці – це порушення правил. Адже погодьтеся складно уявити адвоката в шортах, дизайнера в строгому офісному костюмі, а паркувальника в міні-спідниці та високих підборах. А все раніше перераховане – чудова ідея, тому що люди мислячі нестандартно, домагаються запаморочливого успіху.
Безсистемні флюїди мемфіського стилю вже на повну силу панують у трендах логотипів на 2020 рік, змішуючи елегантну бірюзу із золотом, різні текстури і велику друкарню зі сміливою кольоровою гамою. Щодо шрифту логотипу в цьому стилі, то тут немає місця «звичайності». «Правильним» мемфіським шрифтом вважається варіант із деякою драматичності та виразністю. Тобто айдентика у стилі Мемфіс, це творче завдання, в якому складно поєднати контрастні елементи, але якщо використовувати їх стримано та зі смаком, логотип може принести популярність своєму розробнику.
Упаковка товару – це свого роду комунікація товару та споживача. Крім практичних цілей (мова йде про захист продукту), упаковка повинна привертати увагу покупця на переповненій товарами конкурентів полиці магазину. Мемфіс яскравий та життєрадісний стиль з безліччю деталей викликає у покупця необхідний емоційний стан. Якщо завдання мінімалізму позбудеться зайвих деталей, то мемфіський стиль наголошує на простоті форм: колі, квадраті або трикутнику. До речі, вважається, що геометричні форми викликають у людини довіру, спокій та прийняття.
На території пострадянського простору сайтів у стилі Мемфіс знайти практично неможливо. Це тому, що, коли цей стиль переживав відродження, наші країни були закриті для новаторства. У Європі та Америці, як правило, сайти в цьому стилі мають освітні проекти, іноді онлайн-магазини або брендингові агенції. До речі, французи не створюють сайт у мемфіському стилі цілком, а роблять акцент на окремі елементи.
Відомий австралійський ілюстратор та дизайнер Shanti Sparrow запропонував концепцію журналу в мемфіському стилі. Вийшло несподівано...
https://www.behance.net/gallery/98684093/MIMIM-Zine-Glam-Rock-Issue
DE MORGEN бельгійська газета, орієнтована на голландську аудиторію, замовила оформлення обкладинки та статті про дизайн 80-х у стилі Мемфіс.
https://atelierkobalt.tumblr.com/post/131150816048/le-quotidien-belge-néérlandophone-de-morgen-sort
Перед тим як визначитися з виконавцем, у компаніях завжди будуть спекотні дебати: у чому різниця між незалежним графічним дизайнером, який працює віддалено та брендинговою агенцією? Не лише у ціні. До речі, цінова категорія в цьому випадку є аргументом на користь фрілансера, тому що існує безліч дизайнерів, готових запропонувати недорогий дизайн у стилі Мемфіс. Але, на жаль, дизайнери «не бачать лісу за деревами».
Приступаючи до роботи над дизайнером, фрілансера не цікавлять питання:
Яке становище компанії над ринком?
Хто ваша цільова аудиторія?
Що їм до вподоби?
Які цілі ставить собі бренд?
Таким чином, створений фрілансером логотип не відповідає меті свого існування: транслювати повідомлення бренду цільової аудиторії, а значить він не ефективний і марний.
Брендингова агенція в роботі над проектом задіює ресурси, яких немає у фрілансера:
Поглиблений аналіз ринку;
Веб розробка;
Пошукова оптимізація;
Анімаційна графіка;
Копірайтінг.
Усі завдання буде скоординовано, а проекти закінчено в обумовлені та підкріплені договором терміни. Професійно. Безпечно. Надійно. Вартість проекту можна дізнатись після того, як фахівець WeLoweBrands візьме у вас інтерв'ю. Для зв'язку з бренд-менеджером можна використовувати чат-бот або номер телефону, вказаний у контактах .