Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ювелірний бізнес відноситься до люксового сегменту, а це означає, що візуальний образ компанії повинен відповідати очікуванням аудиторії, наголошувати на статусі і відображати цінності. Щоб продемонструвати індивідуальність бренду та викликати до нього інтерес, необхідно створити стильний та емоційний логотип.
Фірмовий знак повинен привертати увагу та стимулювати бажання зробити покупку. При цьому, краще не навантажувати його великою кількістю деталей та різними відтінками. Адже ідеальний ювелірний логотип – лаконічний та вишуканий, він викликає емоції та відображає ідею бренду.
Ювелірний бренд пропонує не просто прикраси, він створює настрій, дарує натхнення та враження. І добре, якщо все це знайде відображення у логотипі. Тоді споживачі вже на етапі знайомства з компанією буде налаштовано на потрібну вам хвилю.
Хороший ювелірний логотип допомагає:
ідентифікувати бренд;
відбудувати бізнес від конкурентів;
привернути увагу та викликати інтерес до продукту;
підвищити довіру до бренду;
зміцнити імідж компанії.
Привабливий і стильний логотип добре запам'ятовуватиметься та асоціюватиметься з вашим брендом. Таким чином, ви зможете виділитися на ринку та зацікавити людей у своєму продукті.
Щоб створити відомий фірмовий знак, що демонструє розкіш та підкреслює статус, необхідно правильно підібрати всі елементи дизайну. За допомогою різних відтінків, форм та символів можна не лише донести до споживачів ідею бренду, а й показати свої сильні сторони.
Ювелірний ринок досить різноманітний. Тут представлені компанії з багаторічною історією та молоді бренди, великі торгові мережі та невеликі сімейні майстерні, елітні ювелірні будинки та магазини, розраховані на масові продажі, виробники стандартних прикрас та ювеліри, що пропонують авторські вироби.
Кожен бренд має власний почерк і неповторну атмосферу, передати яку допомагає логотип.
Під час розробки дизайну фірмового знака слід відштовхуватися від специфіки бізнесу та цільової аудиторії. Наприклад, якщо ви спеціалізуєтесь на виготовленні незвичайних обручок, можна використовувати відповідні символи або образи щасливих закоханих. Для ексклюзивних колекцій прикрас із дорогоцінним камінням актуальними є стилізовані силуети кристалів, а при створенні виробів у національному стилі обирайте національну символіку.
Оскільки ювелірні вироби пов'язані з різними почуттями, емоціями та асоціаціями (любов, традиції, самовираження, турбота, статус), то картинку, колір та шрифт слід підбирати залежно від враження, яке необхідно зробити на людей.
В ювелірній сфері в основі логотипу найчастіше знаходяться відповідні тематиці образи та абстрактні елементи. Зображення прикрас та дорогоцінного каміння з блискучими гранями допомагають створити зрозумілий фірмовий знак, що розкриває специфіку бізнесу. А за допомогою абстрактних образів можна отримати стильний та лаконічний лого.
Найпоширеніші варіанти зображень для логотипу:
кристал, алмаз та інші дорогоцінні камені;
графічні зображення різних прикрас (кільця, сережки, підвіски);
геометричні форми та лінії;
природа (квіти, листя, метелики).
Також, логотип можна подати у вигляді монограми або емблеми. Такі знаки виглядають оригінально, благородно та статусно.
Щоб не загубитися у натовпі конкурентів, від традиційних зображень краще відмовитись. Це дуже передбачувано і просто. Для розробки оригінального знака, який інтригуватиме і легко запам'ятовуватиметься, потрібна свіжа ідея та нестандартний підхід. З цим непростим, але цікавим завданням впораються дизайнери студії WeLoveBrands. Якщо ви бажаєте отримати унікальний логотип ювелірного магазину, зателефонуйте або напишіть нам в онлайн-чат.
В ювелірному бізнесі використовуються переважно спокійні та благородні відтінки. Яскраві кольори зустрічаються не так часто, але якщо ви орієнтовані на молодь або створюєте авторські прикраси, можете використовувати сміливі поєднання.
Найпопулярнішими вважаються чорний, золотий, срібний та білий відтінки. Червоний, зелений, синій та інші насичені та соковиті кольори потрібні більше для створення акценту.
При виборі відтінку слід відштовхуватися від позиціонування та цільової аудиторії. Якщо ви хочете створити ніжний та романтичний образ, відмінно підійдуть рожеві тони, щоб додати розкоші та гламуру, використовуйте золоті відтінки, а для відображення елегантності та витонченості вибирайте чорний колір.
Щоб вибрати шрифт, потрібно визначити, які якості ви хочете виділити. Якщо треба наголосити на вишуканості, вибирайте рукописні шрифти, а підкреслити сучасність допоможуть прості шрифти без засічок.
Незалежно від того, який шрифтовий стиль буде обраний, він має гармонійно виглядати і добре читати.
Несподівані образи. Такими зображеннями як кристал і кільце в логотипі вже нікого не здивуєш. Ці символи стали звичайними для ювелірного бізнесу. А ось використання несподіваних, ніяк не пов'язаних із прикрасами, образів дозволить виділитися на ринку. Такий логотип зможе привернути увагу та викликати інтерес до бренду.
Цікаві та незвичайні шрифти. Багато ювелірних компаній використовують суворі форми та шрифти із засічками або без них. Щоб не зливатись з ними, можна вибрати м'які шрифти з плавними лініями та завитками. Такі фірмові знаки виглядатимуть елегантно та ефектно.
Стилізовані літери. Графічне зображення кільця, дорогоцінного каменю або іншого символу можна вставити безпосередньо в текст і отримати лаконічний і стильний логотип. Можна також цікаво обіграти назву бренду чи абревіатуру.
На українському ринку ювелірних виробів представлено тисячі компаній та магазинів, серед яких заводи-виробники, великі торгові мережі, інтернет-магазини, невеликі магазини та майстерні.
Якщо подивитися на логотипи відомих брендів, то можна сказати, що найкращим є стиль мінімалізм. Компанії, особливо новачки та ювеліри, що представляють авторські прикраси, використовують лаконічні шрифтові лого в один колір.
Активно використовується в дизайні чорний, білий, золотистий та коричневий відтінки. Якщо в лого є символ, то це в основному стилістично оформлені зображення каменів.
Американські логотипи – це переважно шрифтові лого. Активно використовуються класичні шрифти та абревіатури у чорному кольорі.
Щодо іконок, то звичні для ювелірного бізнесу зображення зустрічаються рідко. Тут частіше вибирають абстрактні елементи та несподівані образи, а також оформляють фірмовий знак у вигляді емблеми.
Поширені кольори – чорний, сірий та білий.
Логотипи європейських ювелірних брендів можна умовно поділити на 3 групи. До першої відносяться лаконічні однокольорові знаки з акцентом на шрифт, у другій - комбіновані лого з використанням традиційних символів, а до третьої відносяться оригінальні знаки з цікавими образами.
Найчастіше використовуються чорний, червоний, золотистий та синій відтінки.
Логотипи азіатських ювелірних компаній відрізняються простою та елегантністю. Переважно бренди вибирають цікаві шрифти та незвичайні зображення, але зустрічаються також лого з національними мотивами. Популярними кольорами є червоний, білий, синій, сірий та золотий.
Створити логотип можна одним із трьох основних способів. Це:
Якщо ви хочете отримати унікальний та відомий логотип, слід звернутися за допомогою до дизайнера. Онлайн-ресурси вам у цьому питанні не допоможуть, оскільки видадуть прості логотипи із шаблонними іконками.
Знайти дизайнера можна на фрілансі чи студії. Перший варіант обійдеться дешевше (в середньому від 1000-1500 грн), але немає гарантій, що ви отримаєте те, на що розраховуєте, оскільки не знаєте, на кого потрапите. У другому випадку ви отримаєте стильний логотип в обумовлені терміни, але за велику суму (від $150). Компанії цінують свою репутацію, тому видадуть вам якісний результат.
Дизайнери WeLoveBrands вивчають особливості бізнесу, аналізують ваших конкурентів та цільову аудиторію, виробляють стратегію та створюють креативні та унікальні логотипи ювелірних компаній. Для замовлення дизайну, зв'яжіться з нами по телефону або через онлайн-чат.