Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип університету має відображати філософію, принципи та головні цінності навчального закладу. Тому його створення – завдання досить складне. На пострадянському просторі вузи не надто тішать різноманітністю та креативом, обмежуючись стандартним підходом та символікою. Тому в цій статті ми розглянемо логотипи закордонних університетів, які, на наш погляд, виглядають найсучасніше, оригінальніше та стильніше.
Університети – установи серйозні. Ймовірно, тому в більшості випадків їх логотипи виконані в тій же манері – солідні, які демонструють весь свій статус і серйозність вищої освіти, вони ніби тиснуть на важку вагу підручників та енциклопедій, які на них зазвичай зображені. І ні краплі легкості, гумору, гри чи креативу.
В основному такий підхід характерний для вузів східноєвропейських країн та для класичних університетів Великобританії та США з багатовіковою історією. У дизайні логотипів американських університетів найчастіше використовуються символи щита та відкритої книги, що говорить про сильну та потужну освіту, яку дають ці вузи. Особливо яскраво це видно на логотипах університетів, що входять до легендарної Ліги Плюща:
Вся айдентика цього логотипу побудована на відсутній літері i у назві школи Think. З цього стилізованого елемента легко виходить буква «О» і його легко використовувати у ілюстраціях для друкованих матеріалів. До того ж цей елемент передає філософію школи про те, що поодинці нічого зробити не можна, а краще думати і діяти спільно. The Bloomsbury Institute for Pathogen Research (Велика Британія)
Дизайн цього логотипу неймовірно стильний та виконаний у модній стилістиці мінімалізму. Дві асинхронно ширяючі точки наводять на асоціації про легкість танцю та двох партнерів-танцівників. University of the Arts London (Велика Британія)
Для британських вузів характерно використання гербової символіки, а також зображень корони, що вказують на належність, підпорядкування та служіння монаршій сім'ї. Найчастіше це видно на логотипах Кембриджського та Оксфордського університетів:
Логотипи університетів пострадянського простору більш ніж впізнавані – це зазвичай коло, всередині якого зображено будівлю ВНЗ, відкриту книгу, герб і здебільшого абревіатуру та рік заснування. По колу зазвичай пишеться повна назва навчального закладу. В результаті виходить зображення більше схоже на печатку лікаря, ніж на крутий логотип:
Багато європейських університетів проводять ребрендинг, роблячи свої логотипи більш сучасними, оригінальними та стильними. Особливо це властиво для вузів, пов'язаних із мистецтвом, рекламою, дизайном, дослідженнями. На найяскравіших із них зупинимося докладніше. Kendall College of Art and Design (США)
Дизайн цього логотипу поєднує у собі політ думки, фантазію та строгість. Ліва сторона представлена стилізованими каракулями, що уособлюють різні напрямки університету. Права половина – сувора абревіатура назви вузу. Aalto University (Фінляндія)
Лапки та інші розділові знаки означають дискусію, оцінки, готовність змінюватися – все те, що визначає імідж навчального закладу. Виглядає такий логотип дуже динамічно та молодіжно – так, як має виглядати сучасний університет. THNK The Amsterdam School of Creative Leadership (Нідерланди)
Дизайн логотипу цього інституту простий та елегантний у своєму виконанні. У ньому гармонійно поєдналися елементи, що символізують три напрямки дослідницької діяльності установи: бактерії, віруси та паразити. Це стилізоване зображення мікроорганізмів, що нагадує, як їх бачать вчені через мікроскоп. Логотип виконаний із трьох шарів, які можна по-різному комбінувати, отримуючи різні за динамікою та колірною палітрою картинки. MUD Dance Center (Італія)
Суворий, лаконічний, стильний, впізнаваний – саме так можна охарактеризувати дизайн логотипу цього університету. Рішення більш ніж просте: написати абревіатуру назви вузу шрифтом Helvetica і поставити двокрапку. Але в цьому і полягає вся краса цього логотипу. Hochschule Hannover (Німеччина)
Дизайн логотипу цього технічного вузу, який є другим за величиною в Ганновері, поєднує в собі сучасність та класику. Динамічні кольори лого виглядають актуально і надають легкості та грайливості, які врівноважуються строгістю написання та відсутністю будь-яких деталей.
OCAD University (Канада)
Основні напрямки цього університету – дизайн, живопис та інші види творчого розвитку особистості. Це генеративний логотип, що вражає своєю витонченістю, простотою та креативом. У чорну рамку можна помістити будь-яке зображення, тому щороку нова група випускників університету змінює логотип. Це тільки додає йому динаміки та креативності.
Бажаєте замовити логотип університету, щоб він був крутим, незвичайним, прогресивним? Тоді замовляйте у студії WeLoveBrands. Ми вітаємо молодіжний, яскравий стиль, любимо соковиті кольори та креатив, і знаємо, як поєднувати все це з класикою, простотою та витонченістю.