→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотипи медичних компаній: як створити надійні лого, що викликають довіру

232

Оцінили: 54

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотипи медичних компаній: як створити надійні лого, що викликають довіру

Здоров'я – дуже педантична тема. Тому компанії, які працюють у медичній сфері та бажають залучити нових клієнтів, повинні не просто відрізнятися від конкурентів, а й з першого погляду викликати довіру та переконувати у своїй надійності та безпеці. Важливу роль формуванні потрібного образу грає логотип медичної компанії.

Вдало підібрані елементи дизайну та добре продумана ідея, закладена в основу логотипу, допоможуть зачепити та утримати увагу людей, підвищити впізнаваність та довіру до компанії.

Правильний логотип підкреслюватиме професіоналізм та відображатиме турботу про клієнтів, залишаючись при цьому легким та природним. Як створити такий фірмовий знак , розглянемо у цій статті.

Навіщо потрібний логотип медичної компанії?

Ринок медичних послуг досить великий, і щоб виділити свою компанію серед конкурентів, потрібно підкреслити переваги і створити яскравий візуальний образ, що запам'ятовується. Споживачі повинні відчувати надійність та безпеку вже за першого знайомства з компанією. Тому такий важливий логотип і те враження, яке він справляє.

Медичний логотип дозволяє:

 

medicine-logo зміцнити імідж компанії;

 

medicine-logo відбудувати бізнес від конкурентів;

 

medicine-logo підкреслити свої сильні сторони та рід діяльності;

 

medicine-logo сформувати у споживачів відчуття надійності;

 

medicine-logo підвищити впізнаваність та довіру до компанії;

 

medicine-logo привернути увагу нових клієнтів.

 

Хороший логотип медичної організації вселяє довіру та переконує клієнтів у професіоналізмі та сучасному підході в роботі. А якщо є відчуття захищеності, то й інтерес до компанії зростатиме.

Створюємо сучасний та стильний логотип медичної компанії

Дизайн логотипу у сфері медицини визначається декількома чинниками. По-перше, це особливості роботи та напрямок діяльності компанії, а по-друге, ідея, яку ви хочете донести до споживачів за допомогою різних елементів та прийомів.

У фірмовому знаку можна відобразити специфіку бізнесу, щоб люди з першого погляду розуміли, яка компанія перед ними, або закласти в основу дизайну певний посил. Наприклад, використовувати силует вагітної жінки або батьків з дитиною для сімейної клініки, зображення зубів для стоматологічних кабінетів або малюнки, що нагадують клітини крові, для лабораторій та дослідницьких центрів.

Логотип медичної компанії повинен бути зрозумілим і незабутнім. Щоб вибрати відповідний символ або іконку, потрібно відштовхуватися від профілю компанії.

У сфері медицини розрізняють такі напрямки:

  • приватні багатопрофільні клініки;
  • приватні кабінети лікарів;
  • лабораторії та діагностичні центри;
  • аптеки та фармацевтичні компанії;

medicine-logomedicine-logomedicine-logo

  • дослідні центри;
  • центри планування сім'ї;
  • реабілітаційні установи;
  • виробники медичного обладнання;
  • компанії з продажу обладнання, інструментів та різних засобів для лікарень та медичних центрів.

medicine-logomedicine-logomedicine-logo

Звичними та добре впізнаваними образами для медичних закладів є зображення червоного хреста, чаші зі змією, серця, долонь та інших символів, пов'язаних зі здоров'ям та щасливою родиною.

Але щоб виділитися та привернути увагу людей, рекомендується відійти від традиційних образів та створити креативний логотип. Можна цікаво обіграти звичні картинки або використовувати абстрактні елементи, але тільки не допускати зайвої творчості.

Медична галузь вносить свої корективи та потребує серйозності. Це не означає, що логотип має бути нудним. Швидше навпаки – живим та емоційним, але без ризиків залишитися незрозумілим аудиторією.

Оригінальні знаки у сфері медицини зустрічаються не так часто, тому у вас є шанс виділитися та обійти конкурентів. Якщо хочете отримати унікальний та стильний медичний логотип, замовте його розробку у студії WeLoveBrands. Це можна зробити телефоном або в онлайн-чаті.

Як створити відомий логотип медичної компанії

Фірмовий знак медичної компанії повинен сприйматися однозначно та викликати приємні асоціації. Добре, якщо він вселятиме впевненість і відображатиме турботу про клієнтів.

Вибираючи елементи дизайну, необхідно враховувати потреби своєї цільової аудиторії та наскільки точно вони зможуть передати вашу ідею. Наприклад, для ринку медичних послуг не властиві барвисті лого, але якщо ваш бізнес орієнтований на дітей, чому б не уникнути стереотипів і не додати трохи яскравих фарб.

Вибір іконок: традиційні або абстрактні символ?

Зображення у логотипі є одним з основних елементів. Воно може відбивати напрямок діяльності фірми, підкреслювати переваги чи створювати настрій.

Найчастіше у медичній сфері використовуються:

  • універсальні символи, пов'язані з медициною (хрест, судина зі змією, посох Асклепія, стетоскоп та ін.);
  • зображення органів, кінцівок та частин тіла (зуби, серце, око, долоні тощо);
  • фігури людей (вагітна, діти, сім'я).

medicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logo

Такі зображення трапляються в логотипах багатьох компаній, тому часто залишаються непоміченими. Щоб виділитися загалом, краще стилістично обіграти традиційні образи або використовувати абстрактні елементи.

Який колір найбільше підійде для медичної компанії?

Колір передає певний настрій, тому до вибору слід поставитися відповідально. Логотип медицини – це переважно сині, червоні, зелені та жовті відтінки.

Червоний символізує силу та енергію, збуджує нервову систему та асоціативно пов'язаний з медичною тематикою, синій заспокоює та викликає відчуття стабільності та безпеки, зелений асоціюється зі здоров'ям, а жовтий дарує надію, тепло та радість.

medicine-logo

При виборі відтінку виходьте від своєї аудиторії та того, яке враження слід справити на неї. Якщо бізнес розрахований на людей старшого віку, віддайте перевагу нейтральним кольорам, а якщо на дітей чи молодь – додайте в логотип небагато життя за допомогою яскравих відтінків.

Найчастіше у дизайні використовуються два кольори, але якщо ваша ідея передбачає застосування іншої кількості відтінків, не зациклюйтесь на цій тенденції та вибирайте стільки, скільки треба. Головне, щоб вони виглядали гармонійно.

Вибір відповідного шрифту для логотипу медичної компанії

Шрифт повинен відповідати загальній ідеї та підходити під картинку. Краще вибирати читабельні та стримані шрифтові стилі.

Шрифти із завитками та великою кількістю деталей не підходять для медичної сфери, але це не означає, що слід використовувати лише суворі та важкі варіанти.

medicine-logomedicine-logomedicine-logo

Якщо ви хочете «пом'якшити» логотип, можна вибрати не надто перевантажений елементами шрифт із плавними лініями та легко помітними літерами. Тоді фірмовий знак виглядатиме привабливо та стильно.

3 ідеї для створення сучасного медичного логотипу

 

medicine-logo Нестандартно обіграні традиційні символи

Якщо ви хочете створити зрозумілий логотип, який інформуватиме споживачів про рід діяльності компанії, можна використовувати звичні та поширені образи, але тільки не в класичному варіанті, а з додаванням певної фішки.


medicine-logo Анотація елементів

Для відбудови від конкурентів і залучення уваги можна вибрати відповідні темі, але викликають певні емоції, образи чи абстрактні елементи.


medicine-logo Гра з текстом

При виборі шрифтового логотипу слід пам'ятати, що через відсутність картинки вся увага клієнтів буде спрямована на текст. Щоб фірмовий знак привабливо та стильно виглядав, слід поекспериментувати зі словами та шрифтами. Наприклад, виділити частину тексту, використовувати масштабування, розмиті літери або перервані лінії.

 

Якщо ви шукаєте свіжу ідею і бажаєте отримати сучасний логотип медичного закладу або компанії, тоді вам до нас. Дизайнери студії WeLoveBrands вивчать особливості вашого бізнесу, продумають стратегію та створять фірмовий знак, який працюватиме на імідж вашої компанії.

Логотипи медичних компаній України

Багато компаній в Україні використовують у своїх логотипах звичні медичні символи. Лабораторії та сучасні медичні центри найчастіше вибирають шрифтові лого або комбіновані, але з мінімальною кількістю елементів та простим зображенням.

medicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logo

Українські компанії використовують різні відтінки та форми, не зациклюючись на популярних для медицини кольорах – червоному та синьому. Часто зустрічається також сірий, рожевий, зелений, жовтий та коричневий.

Логотипи найкращих медичних компаній у США

Для американських медичних центрів характерні лаконічні логотипи із абстрактними символами. Найчастіше зустрічаються шрифтові логотипи з використанням простих шрифтових стилів.

medicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logo

Один із найпоширеніших кольорів – синій. Популярними також є сірий, чорний, жовтий та зелений.

Стильні логотипи медичних центрів Європи

Щодо європейських логотипів, то тут у тренді мінімалізм. Кожна медична компанія використовує свої образи та дизайнерські прийоми – залежно від специфіки бізнесу та сфери послуг. Але при цьому в основному трапляються прості шрифтові логотипи в два кольори або триколірні комбіновані знаки з невеликою кількістю елементів.

medicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logo

Традиційна медична символіка в логотипах використовується не часто, а з квітів особливе місце посідають сірі, сині та червоні тони.

Найкращі логотипи медичних компаній в Азії

В Азії можна побачити як прості логотипи в 1-2 кольори, так і складні емблеми. У кожної країни та компанії свої дизайнерські особливості, але із загального можна виділити активне застосування геометричних форм та абстрактних елементів. Звичні медичні символи використовуються, зазвичай, для лікарень.

medicine-logomedicine-logomedicine-logomedicine-logo

Популярні кольори – ті, що характерні для медичної галузі загалом (синій, зелений та червоний).

Створення логотипу медичної компанії: де та як замовити?

Існує два основні способи створення унікального логотипу – знайти дизайнера на фрілансі або звернутися до професійної студії/агентства. Кожен із них має свої плюси та мінуси.

Перевагою замовлення на фрілансі є отримання якісного фірмового знака за відносно невеликі гроші (ціна у різних містах України відрізняється та стартує в середньому від 1000 грн.). Але тут є одне але: ви повинні знайти відповідального та талановитого фахівця. Інакше замовлення наосліп може вилізти боком - або в строки не вкластися, або логотип буде примітивним.

Якщо ж ви звернетеся до студії, можете бути впевнені, що отримаєте те, що хочете. У компаніях працюють досвідчені та креативні дизайнери, для яких важлива їхня репутація. Тому робота буде здана в обумовлені терміни, і ви отримаєте кілька варіантів логотипу. За послугу доведеться заплатити дорожче, ніж на фрілансі (від 150 доларів), але в цьому випадку ви нічим не ризикуєте.

Дизайнери вивчають особливості бізнесу, ваших конкурентів та цільову аудиторію, продумують ключову ідею та створюють оригінальні логотипи. Тобто тут не буде жодних шаблонних рішень та банальних знаків.

Саме за такою схемою працюють спеціалісти студії WeLoveBrands. Замовте у нас послугу дизайну та отримайте сучасний, відомий та довіру логотип медичної організації/компанії/центру. Щоб уточнити деталі та поставити будь-яке запитання, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 54

Середня оцінка 4.3 / 5