Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Здоров'я – дуже педантична тема. Тому компанії, які працюють у медичній сфері та бажають залучити нових клієнтів, повинні не просто відрізнятися від конкурентів, а й з першого погляду викликати довіру та переконувати у своїй надійності та безпеці. Важливу роль формуванні потрібного образу грає логотип медичної компанії.
Вдало підібрані елементи дизайну та добре продумана ідея, закладена в основу логотипу, допоможуть зачепити та утримати увагу людей, підвищити впізнаваність та довіру до компанії.
Правильний логотип підкреслюватиме професіоналізм та відображатиме турботу про клієнтів, залишаючись при цьому легким та природним. Як створити такий фірмовий знак , розглянемо у цій статті.
Ринок медичних послуг досить великий, і щоб виділити свою компанію серед конкурентів, потрібно підкреслити переваги і створити яскравий візуальний образ, що запам'ятовується. Споживачі повинні відчувати надійність та безпеку вже за першого знайомства з компанією. Тому такий важливий логотип і те враження, яке він справляє.
Медичний логотип дозволяє:
зміцнити імідж компанії;
відбудувати бізнес від конкурентів;
підкреслити свої сильні сторони та рід діяльності;
сформувати у споживачів відчуття надійності;
підвищити впізнаваність та довіру до компанії;
привернути увагу нових клієнтів.
Хороший логотип медичної організації вселяє довіру та переконує клієнтів у професіоналізмі та сучасному підході в роботі. А якщо є відчуття захищеності, то й інтерес до компанії зростатиме.
Дизайн логотипу у сфері медицини визначається декількома чинниками. По-перше, це особливості роботи та напрямок діяльності компанії, а по-друге, ідея, яку ви хочете донести до споживачів за допомогою різних елементів та прийомів.
У фірмовому знаку можна відобразити специфіку бізнесу, щоб люди з першого погляду розуміли, яка компанія перед ними, або закласти в основу дизайну певний посил. Наприклад, використовувати силует вагітної жінки або батьків з дитиною для сімейної клініки, зображення зубів для стоматологічних кабінетів або малюнки, що нагадують клітини крові, для лабораторій та дослідницьких центрів.
Логотип медичної компанії повинен бути зрозумілим і незабутнім. Щоб вибрати відповідний символ або іконку, потрібно відштовхуватися від профілю компанії.
У сфері медицини розрізняють такі напрямки:
Звичними та добре впізнаваними образами для медичних закладів є зображення червоного хреста, чаші зі змією, серця, долонь та інших символів, пов'язаних зі здоров'ям та щасливою родиною.
Але щоб виділитися та привернути увагу людей, рекомендується відійти від традиційних образів та створити креативний логотип. Можна цікаво обіграти звичні картинки або використовувати абстрактні елементи, але тільки не допускати зайвої творчості.
Медична галузь вносить свої корективи та потребує серйозності. Це не означає, що логотип має бути нудним. Швидше навпаки – живим та емоційним, але без ризиків залишитися незрозумілим аудиторією.
Оригінальні знаки у сфері медицини зустрічаються не так часто, тому у вас є шанс виділитися та обійти конкурентів. Якщо хочете отримати унікальний та стильний медичний логотип, замовте його розробку у студії WeLoveBrands. Це можна зробити телефоном або в онлайн-чаті.
Фірмовий знак медичної компанії повинен сприйматися однозначно та викликати приємні асоціації. Добре, якщо він вселятиме впевненість і відображатиме турботу про клієнтів.
Вибираючи елементи дизайну, необхідно враховувати потреби своєї цільової аудиторії та наскільки точно вони зможуть передати вашу ідею. Наприклад, для ринку медичних послуг не властиві барвисті лого, але якщо ваш бізнес орієнтований на дітей, чому б не уникнути стереотипів і не додати трохи яскравих фарб.
Зображення у логотипі є одним з основних елементів. Воно може відбивати напрямок діяльності фірми, підкреслювати переваги чи створювати настрій.
Найчастіше у медичній сфері використовуються:
Такі зображення трапляються в логотипах багатьох компаній, тому часто залишаються непоміченими. Щоб виділитися загалом, краще стилістично обіграти традиційні образи або використовувати абстрактні елементи.
Колір передає певний настрій, тому до вибору слід поставитися відповідально. Логотип медицини – це переважно сині, червоні, зелені та жовті відтінки.
Червоний символізує силу та енергію, збуджує нервову систему та асоціативно пов'язаний з медичною тематикою, синій заспокоює та викликає відчуття стабільності та безпеки, зелений асоціюється зі здоров'ям, а жовтий дарує надію, тепло та радість.
При виборі відтінку виходьте від своєї аудиторії та того, яке враження слід справити на неї. Якщо бізнес розрахований на людей старшого віку, віддайте перевагу нейтральним кольорам, а якщо на дітей чи молодь – додайте в логотип небагато життя за допомогою яскравих відтінків.
Найчастіше у дизайні використовуються два кольори, але якщо ваша ідея передбачає застосування іншої кількості відтінків, не зациклюйтесь на цій тенденції та вибирайте стільки, скільки треба. Головне, щоб вони виглядали гармонійно.
Шрифт повинен відповідати загальній ідеї та підходити під картинку. Краще вибирати читабельні та стримані шрифтові стилі.
Шрифти із завитками та великою кількістю деталей не підходять для медичної сфери, але це не означає, що слід використовувати лише суворі та важкі варіанти.
Якщо ви хочете «пом'якшити» логотип, можна вибрати не надто перевантажений елементами шрифт із плавними лініями та легко помітними літерами. Тоді фірмовий знак виглядатиме привабливо та стильно.
Нестандартно обіграні традиційні символи
Якщо ви хочете створити зрозумілий логотип, який інформуватиме споживачів про рід діяльності компанії, можна використовувати звичні та поширені образи, але тільки не в класичному варіанті, а з додаванням певної фішки.
Анотація елементів
Для відбудови від конкурентів і залучення уваги можна вибрати відповідні темі, але викликають певні емоції, образи чи абстрактні елементи.
Гра з текстом
При виборі шрифтового логотипу слід пам'ятати, що через відсутність картинки вся увага клієнтів буде спрямована на текст. Щоб фірмовий знак привабливо та стильно виглядав, слід поекспериментувати зі словами та шрифтами. Наприклад, виділити частину тексту, використовувати масштабування, розмиті літери або перервані лінії.
Якщо ви шукаєте свіжу ідею і бажаєте отримати сучасний логотип медичного закладу або компанії, тоді вам до нас. Дизайнери студії WeLoveBrands вивчать особливості вашого бізнесу, продумають стратегію та створять фірмовий знак, який працюватиме на імідж вашої компанії.
Багато компаній в Україні використовують у своїх логотипах звичні медичні символи. Лабораторії та сучасні медичні центри найчастіше вибирають шрифтові лого або комбіновані, але з мінімальною кількістю елементів та простим зображенням.
Українські компанії використовують різні відтінки та форми, не зациклюючись на популярних для медицини кольорах – червоному та синьому. Часто зустрічається також сірий, рожевий, зелений, жовтий та коричневий.
Для американських медичних центрів характерні лаконічні логотипи із абстрактними символами. Найчастіше зустрічаються шрифтові логотипи з використанням простих шрифтових стилів.
Один із найпоширеніших кольорів – синій. Популярними також є сірий, чорний, жовтий та зелений.
Щодо європейських логотипів, то тут у тренді мінімалізм. Кожна медична компанія використовує свої образи та дизайнерські прийоми – залежно від специфіки бізнесу та сфери послуг. Але при цьому в основному трапляються прості шрифтові логотипи в два кольори або триколірні комбіновані знаки з невеликою кількістю елементів.
Традиційна медична символіка в логотипах використовується не часто, а з квітів особливе місце посідають сірі, сині та червоні тони.
В Азії можна побачити як прості логотипи в 1-2 кольори, так і складні емблеми. У кожної країни та компанії свої дизайнерські особливості, але із загального можна виділити активне застосування геометричних форм та абстрактних елементів. Звичні медичні символи використовуються, зазвичай, для лікарень.
Популярні кольори – ті, що характерні для медичної галузі загалом (синій, зелений та червоний).
Існує два основні способи створення унікального логотипу – знайти дизайнера на фрілансі або звернутися до професійної студії/агентства. Кожен із них має свої плюси та мінуси.
Перевагою замовлення на фрілансі є отримання якісного фірмового знака за відносно невеликі гроші (ціна у різних містах України відрізняється та стартує в середньому від 1000 грн.). Але тут є одне але: ви повинні знайти відповідального та талановитого фахівця. Інакше замовлення наосліп може вилізти боком - або в строки не вкластися, або логотип буде примітивним.
Якщо ж ви звернетеся до студії, можете бути впевнені, що отримаєте те, що хочете. У компаніях працюють досвідчені та креативні дизайнери, для яких важлива їхня репутація. Тому робота буде здана в обумовлені терміни, і ви отримаєте кілька варіантів логотипу. За послугу доведеться заплатити дорожче, ніж на фрілансі (від 150 доларів), але в цьому випадку ви нічим не ризикуєте.
Дизайнери вивчають особливості бізнесу, ваших конкурентів та цільову аудиторію, продумують ключову ідею та створюють оригінальні логотипи. Тобто тут не буде жодних шаблонних рішень та банальних знаків.
Саме за такою схемою працюють спеціалісти студії WeLoveBrands. Замовте у нас послугу дизайну та отримайте сучасний, відомий та довіру логотип медичної організації/компанії/центру. Щоб уточнити деталі та поставити будь-яке запитання, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.