→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Найкращі логотипи кав’ярень: як виділитися на ринку?

155

Оцінили: 36

Зміст:
Розмір шрифту:

Найкращі логотипи кав’ярень: як виділитися на ринку?

Кав'ярні останнім часом стали справжнім трендом, тому їхня кількість постійно зростає. Створюючи фірмовий стиль, багато хто з них намагається повторювати найвідоміші бренди на кшталт американської мережі Starbucks, інші намагаються бути максимально оригінальними. У цій статті ми розповімо, як створити логотип для кав'ярні, який не загубиться серед конкурентів, а виділиться на ринку та стане впізнаваним.

 

Ризикувати чи ні?

Багато власників кав'ярень бояться ризикувати, вигадуючи незвичайний креативний логотип та фірмовий стиль. Можливо, деяким дуже дрібним закладам за рогом це справді не потрібно. Але тим, хто хоче розвивати свою справу і йти далі, однозначно варто замислитися над створенням особливого унікального стилю, яким клієнти впізнаватимуть кав'ярні.

Дотримання стандартного дизайну та кольорового оформлення, логічного для продукції, призвело до того, що ринок кав'ярень сьогодні переповнений однотипними логотипами, нудними та нецікавими. І ні про який вау-ефект у їхньому випадку не йдеться.

Ось найпоширеніші варіанти кавових логотипів, без креативу та родзинки:

kofi1 kofi1 kofi1

 

І таких сотні, як не тисячі. Якщо ви не хочете стати одним з них, скористайтеся нашими порадами, як стати яскравішими та оригінальнішими.

1. Використовуйте колір для кави або кав'ярні

Яскравий, соковитий, яскравий. Як правило, кавові компанії мають якусь незрозумілу слабкість до природних квітів. Тому використовують стандартні відтінки коричневого, темно-зеленого та жовтого.

Очевидно, що це відбувається через асоціації з кольором кавових зерен. Якщо хочете виділятись, то відразу відмовляйтеся від цього шаблону – його вже до дірок затерли. Вибирайте нестандартні кольори, які йдуть урозріз із природною та кавовою тематикою. Чи не йдіть на поводу у очевидних асоціацій. Несподівані кольори в логотипі сприйматимуться не менш органічно, але затьмарять конкурентів. Вашу кав'ярню дуже важко не помітити. Ось чудові приклади яскравих нестандартних логотипів:

kofi3

 

2. Придумайте незвичайний логотип для кав'ярні

Найчастіше кавові компанії розміщують на своїх логотипах зображення кавового зерна, чашки з кавою або штамп, подібний до тих, які проставляють на мішках з кавою. Це логічно, очікувано та надто очевидно. Причому настільки, що стає дуже нудно і нецікаво, адже таких однотипних логотипів хоч греблю гати. Якщо ви хочете привертати увагу, мисліть нестандартно, розривайте шаблон, дивуйте свою аудиторію.

Використовувати можна будь-які зображення, які вам подобаються: тварин, людей, персонажів мультфільму, ракети, кактуси – та що завгодно! Подивіться, як ризикнули світові гіганти кавового бізнесу і не помилилися: Starbucks вибрали зображення русалки, Friendly Coffee – собаку та сову, Julius Meinl – профіль хлопчика, і т. д. Сьогодні логотипи цих компаній дізнаються у всьому світі, і саме вони першими виникають у пам'яті при згадці про каву та кав'ярні. Ось ще вдалі приклади нестандартних підходів до оформлення логотипів кав'ярень:

kofi4

 

3. Придумайте незвичайну форму

Переважна більшість логотипів кав'ярень виконана у формі кола. У принципі такий стандартний підхід можна виправдати асоціаціями з круглою формою чашки та овальною формою кавового зерна. Але спробуйте вийти за рамки повсякденності, створіть квадратний логотип, трикутний, у формі додекаедра, або придумайте свою неможливу форму. Ухвалюючи таке рішення, ви нічим не ризикуєте, навпаки, отримуєте шанс стати помітним. Що ще можна використовувати замість кола:

  • текст;
  • мінімалізм;
  • геральдику;
  • пікселі;
  • контури;
  • профілі;
  • будь-які інші форми.

Подивіться на прикладах, які цікаві форми може набувати логотип кавової компанії:

kofi5

 

4. Застосовуйте незвичайні стилі

Більше 90% кав'ярень асоціюються з домашньою атмосферою, затишком та теплом. І це непогано, навіть добре. Але неоригінально. Ідіть далі цього сприйняття, експериментуйте зі своїм фірмовим стилем. Не бійтеся зробити ставку на власний образ. Можна вибрати ретро-стиль, кіберспорт, супергероїв, морську тему, мальований стиль мультфільму, етнічні орнаменти, патерни, поп-арт, авангард, абстракцію.

kofi6

 

Загалом вибір залежить тільки від вашої фантазії. Зробіть так, щоб весь фірмовий стиль був на одній хвилі, пронизаний однією ідеєю – і тоді аудиторія сприйматиме вашу кавову компанію більш особисто та довірливо. Ось приклади вдалих логотипів кав'ярень, які все ж таки ризикнули:

Якщо ви хочете створити незвичайний, свіжий, яскравий, соковитий дизайн для своєї кав'ярні, який виділить вас з натовпу конкурентів і який полюблять ваші клієнти, не витрачайте марно часу – звертайтеся до студії WeLoveBrands. Ризикніть стати унікальним і нічого не бійтеся - разом у нас все вийде.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 36

Середня оцінка 4.3 / 5