→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Навіщо заводу потрібний логотип?

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Навіщо заводу потрібний логотип?

Для того, щоб гідно конкурувати на своїх нишевих ринках, заводи повинні мати маркетингові стратегії, які допомагають їм подолати перешкоди, які створюють конкуренти. Завдяки дизайну бізнес-логотипу, що запам'ятовується, залучити клієнтів можна значно легше, тому що він один з найпомітніших елементів брендингу.

Безліч досліджень проведених маркетологами різних країн надають одні й самі дані – якщо підприємець хоче, щоб його бізнес був успішним, важливо скористатися прийомом першого враження.

Отже, що таке логотип? Це комбінація візуальних образів, тексту та кольорової гами. Він служить двом цілям: представляє потенційній аудиторії назву вашого бізнесу та створює візуальний образ, що асоціюється з вашою продукцією. Якусь символічну асоціацію. Щоб зрозуміти як це працює, пригадаємо відомі арки Макдональдса, щоб розпізнати його, не обов'язково використовувати напис, людям достатньо побачити їхній логотип. Відмінно продуманий і грамотно створений дизайн логотипу викликає довіру користувача. Якщо лого заводу буде виглядати, так ніби його розробив талановитий десятикласник, люди будуть сумніватися в якості вашої продукції. І це слушно.

Яким має бути логотип заводу?

Його текстова частина обов'язково повинна бути чіткою і легкочитаємою. Є підприємства, які сподіваються, що їх бізнес повторить історію Coca Cola і вибирають гарний та нерозбірливий шрифт. Насправді, коли ви створюєте логотип заводу однією з його важливих характеристик є те, що текст назви вашої компанії чіткий і легко читається навіть з великої відстані. Дизайн має бути:

  • Відмінним

  • Доречним

  • Графічним

  • Практичним

  • Простим за формою

  • Надсилати повідомлення компанії

factory-logo

Щоб переконатися в тому, що логотип компанії буде працювати на ваш бізнес, перевірте його дизайн на відповідність 5 принципам:

 

factory-logoПростий


factory-logoПам'ятний


factory-logoПоза часом


factory-logoУніверсальний


factory-logoВідповідний

 

 

factory-logo1. Простий.

Завдяки простоті дизайну, користувачі з легкістю можуть його впізнати. Що робить лого універсальним і незабутнім. Хороші логотипи в стилі мінімалізму включають щось унікальне, але при цьому не перебільшене. А якщо включити витончену, можна сказати відточену ідентичність, можна привернути увагу глядача, який проноситься поглядом по логотипах на вивісках зі швидкістю 100 км/год. Згадаймо, що в основі відомого міжнародного брендингу виробника спортивного взуття лежить проста галочка.

 

factory-logo2. Пам'ятний.

Слідом за принципом простоти йде принцип запам'ятовування. Можливо, ви здивуєтеся, але тематика логотипу в брендингу може відігравати відносно невелику роль. Але це не означає, що її не потрібно опрацьовувати. Це означає лише, що вона повинна бути не тільки доречною, але й незабутньою і чіткою.

 

factory-logo3. Вічний.

Так, ефективний дизайн має бути поза часом та трендами. Перед тим як визначитися зі стилем, запитайте себе, чи буде він ефективний через 10, 20, 50 років? Якщо ви купуєте нові джинси, щоб бути в тренді  — це нормально. Але щодо індивідуальності вашого бренду, то її ключовим моментом є довговічність.

 

factory-logo4. Універсальний.

Логотип може вважатися ефективним якщо він працює в різних середовищах і додатках. І саме тому його варто розробляти у векторному форматі, щоб була можливість масштабування до будь-якого розміру. Варто запитати себе, чи буде ефективним лого якщо:

  • Надрукувати його у чорно-білому варіанті

  • Відтворити логотип у розмірі поштової марки

  • Використовувати його на білборді

Один з прийомів, які популярні серед дизайнерів для створення універсального логотипу – створення початкової версії у чорно-білому варіанті. Це дає можливість зосередитись на концепції та формі, а не лише на кольорі.

 

factory-logo5. Відповідний.

Позиціонування логотипу має повністю відповідати його прямому призначенню. Тобто якщо ви виробляєте дитячі іграшки (наприклад) логотип повинен обов'язково включати дитячий шрифт та веселу кольорову гаму, що є абсолютно неприйнятним для бюро юридичних консультацій. Але, хочеться відзначити, що лого необов'язково має показувати, що завод виробляє. Тобто логотипи автомобілів не включають зображення авто, лого Nokia – мобільні телефони та ін.

Особливості створення логотипу для заводу

Що відрізняє розробку лого заводу від інших інструментів брендингу? Дизайн веб-банерів, реклами в соц. мережах мають свої власні цілі, але жодна з них не орієнтована так на запам'ятовуваність, як мета самого існування логотипу. Логотипи дозволяють створювати фірмові товари. Можна легко забути про розмову на виставці, але ручка з логотипом компанії, якою користується клієнт, обов'язково нагадає про ваш бренд. Нижче буде представлено покроковий посібник на тему: як створити логотип для заводу з нуля. Ця інформація буде корисною незалежно від того, якого розробника ви виберете: фрілансера або брендингове агентство.

6 кроків і ви володар ідеального лого

  1. Розвивайте свій бренд

  2. Визначтеся з кольоровою гамою бренду

  3. Виберіть шрифт

  4. Створіть кілька версій логотипу

  5. Організуйте мозковий штурм та відгуки

  6. Відшліфуйте переможний дизайн

factory-logo

Розвивайте свій бренд

Розвиток бренду – це створення фірмового стилю. Що таке фірмовий стиль? Це узагальнюючий термін елементів логотипу: від кольорів до способу оформлення. Ці елементи повинні гармонійно працювати разом, щоб виділити бренд у свідомості споживача. Тому перш ніж приступити до структури логотипу, вам потрібно мати чітке уявлення про ідентичність вашого бренду. Для цього поставте собі такі питання:

 

factory-logoЗ якою метою ви створювали свій бізнес?


factory-logoЯкі його цінності?


factory-logoЩо відрізняє вас від конкурентів?

 

Перш ніж звернутися до брендингової агенції варто знайти відповідь на запитання: хто ви? Знайти натхнення для дизайну. Початок творчої роботи найскладніший. Добре, коли ви знаєте, чого хочете, але іноді проблема в повній відсутності ідей або в їхньому достатку. Тому виникає аналітичний параліч, який заважає ухвалити рішення. Щоб уникнути творчої кризи, думайте про логотип як головоломку, вам необхідно зібрати її з окремих частин просто спираючись на встановлені принципи дизайну. Ви можете знайти натхнення, переглядаючи логотипи успішних конкурентів. Виділіть їх в групи фаворитів і подумайте, що зробило логотипи такими успішними. Ось список місць, де можна оцінити чудовий дизайн логотипів західних колег: Logoed, Logospire, Brand New.

Поради щодо підбору кольору та шрифтів

Колір

Ось це зображення людини зі зразками кольорів, що стоїть спантеличена вибором, послужить яскравою ілюстрацією ідеї вибору правильної колірної гами для вашого логотипу. Для правильного сприйняття глядачем візуальних стимулів бренду колір відіграє величезну роль. Згідно з численними дослідженнями, які проводили психологи та маркетологи, колір активно впливає на настрій глядача і служить вирішальним фактором у прийнятті рішення про купівлю. Де буде відображено колір вашого фірмового стилю? У шапках сторінок соціальних мереж, вивісках магазинів, на вашому веб-сайті та у всіх місцях, де потенційний покупець буде взаємодіяти з вашим брендом. Немає кольору, який був би універсально кращим вибором. Адже кожен колір передає свою інформацію. Тому ви повинні бути впевнені, що транслюєте саме те, що ви хочете сказати покупцю. Маючи це на увазі ознайомтеся з психологічним впливом кожного кольору.

factory-logoКоричневий (землястий) колір. Він асоціюється у людей з натуральними інгредієнтами, затишною випічкою та домівкою. Коричневий колір завдяки асоціаціям з корою дерев, родючим ґрунтом та кольором листя пізньої осені може надати вашому бренду ауру невимушеності, спогадів про домашній затишок та викликати відчуття чогось рідного та близького.

factory-logoПомаранчевий. Полум'я в каміні. Так, воно приємно зігріває, дарує енергію і пробуджує пристрасть. Це колір заходу сонця і в поєднанні з зеленим листям і блакитним небом, колір може формувати літній настрій, позитивні емоції та передчуття відпочинку.

factory-logoЖовтий. Брат помаранчевого з високою насиченістю емоцій. Якщо апельсиновий колір викликає асоціації із жаром каміна, то жовтий промені полуденного сонця мають тенденцію викликати щасливі почуття. Але цей колір рекомендується використовувати ощадливо. Раціональне його використання додасть позитиву надійному бренду, а надлишок створить відчуття маніакальності та перевтоми.

factory-logoЗелений. Цей колір має дві особистості: з одного боку він викликає органічну ауру, яка нагадує про тропіки і вселяє почуття спокою та впевненості. З іншого боку, це колір жадібності, грошей, заздрощів і навіть нудоти.

factory-logoРожевий. М'який та ніжний. До речі, на деяких етапах історії людства він одночасно вважався і чоловічим і жіночим кольором. Але сучасні покупці швидше за все асоціюватимуть його з жіночністю, добротою та романтикою.

factory-logo

factory-logoЧервоний. Невблаганний і сміливий. Цей колір має нотки пристрасті і навіть агресії. Тому він став таким популярним інструментом у брендингу багатьох компаній. Як і рожевий, червоний колір може створювати романтичну атмосферу. Але романтика рожевого ніжна і повітряна, червоний має тенденцію створювати почуття більш пристрасні, гучні і навіть певною мірою плотські.

factory-logoФіолетовий. Цей колір має містичний магнетизм. Він здавна вважався кольором розкоші та багатства. Історично пурпуровий барвник був дуже рідкісний і тому досить дорогий. Його могли дозволити собі дуже багаті люди. Тому нічого дивного в тому, що цей колір асоціюється з розкішшю, надмірностями і навіть містикою.

factory-logoСиній. Натуральний колір чистого, безхмарного неба увечері. Він створює почуття легкості та спокою. Але якщо ви робите продукти харчування варто його уникати, тому що він вважається найменш апетитним на відміну від червоного.

Білий, сірий, чорний. Іноді найкраще рішення для бренду – відсутність яскравих кольорів. Всі відтінки цієї кольорової гами створюють відчуття ясності, спокою, тверезості та розважливості.

Більшість компаній використовують лише один колір у логотипі. Це логічне рішення, тому що воно полегшує роботу логотипу з іншими маркетинговими інструментами. Якщо вашим рішенням буде багатобарвний логотип, важливо розуміти які кольори гармонійно виглядатимуть разом. Маючи у своєму розпорядженні багатий спектр кольорів та відтінків складно вибрати один чи два. Почати варто із чорно-білого. Девід Ейрі впевнений, що саме ідея повинна передувати вибору кольору, тому що вона запам'ятається краще ніж колір: надкушене яблуко, захована стрілка, посмішка від а до я та ін.

Кожна людина по-різному бачитиме той самий колір. Тому якщо ви створюєте перший варіант логотипу, представте його клієнту в чорно-білому кольорі, так у вас з'явиться шанс уникнути пастки асоціацій. Для когось ніжно-блакитний колір асоціюватиметься з улюбленим ведмедиком з дитячого садка, а інша людина сприймає його як колір ненависної шкільної форми.

Використовуйте колір для виділення на фоні конкурентів. Як це зробити? Після того, як ви визначилися з концепцією логотипу, варто приступити до вибору кольору. Деббі Міллман рекомендує використовувати в логотипі заводу виключно сильну палітру кольорів, щоб не загубитися на тлі конкурентів. Правильний вибір кольору – простий спосіб отримати свій шматок пирога в маркетингу та грамотно позначити свою територію. Вибір кольору не завжди може щось означати. На прикладі компанії Sprint можна побачити, що довільний вибір кольору (у їхньому випадку жовтий) може бути вдалим.

factory-logo

Враховуйте контекст під час вибору кольору. Маркетологи, крім аналізу конкуренції, також аналізують середовище, в якому буде з'являтися логотип. Візьмемо таку ситуацію, нова перукарня звернулася до брендингової агенції для розробки логотипу. Через кілька років вона стала відомим салоном краси, який має свій веб-сайт і випускає свою лінійку косметики. Чи завжди синій колір у логотипі буде для нього тепер актуальним? Перед вибором кольору переконайтеся, що рішення працює у чорно-білому варіанті. Таким чином, логотип може бути адаптований до будь-якого контенту.

Шрифт

Існує кілька основних стилів шрифтів. Також є безліч методів їх сортування. Одні можуть бути зосереджені на стилі. Інші на історичних фактах та іміджі. Є шрифти розділені на нескінченні підкатегорії. Але найпопулярніша серед дизайнерів схема – поділ шрифтів на 4 основні типи.

Шрифти із засічками

У чому їхня відмінна риса? «Засічки» слово, що позначає невеликий штрих наприкінці кожної літери чи символу у цій родині. Це один із найстаріших і потрібно сказати поширених типів шрифту, коріння якого сягає стародавньої латиниці.

factory-logo

Його характеристики: часті асоціації з історією, наукою та традиціями. Тому, як правило, він використовується для того, щоб позначити багатство або авторитет.

Застосування для основного тексту газетних матеріалів. Ну і бренди, орієнтовані на аудиторію люкс, часто використовують його у своїх логотипах. У брендингу найчастіше використовують сучасніший варіант «плоських» шрифтів із засічками. Вони мають творчий та сучасний зовнішній вигляд.

Шрифти без засічок

Вже сама назва говорить про те, що цей вид шрифту не використовує характерний штрих наприкінці літери чи символу. Завдяки цьому текст, написаний шрифтом без засічок, значно легше читати на екрані монітора.

Характеристика: цю групу шрифтів можна охарактеризувати як просту, сучасну та мінімалістичну. Дизайнери запевняють, що вона відмінно поєднується з негативним простором і тому справляє враження глянцю та витонченості.

factory-logo

Використання: Вони універсальні і тому бренди з однаковим успіхом використовують їх для заголовків, тексту та в логотипах. Як правило, шрифт без засічок актуальний для брендів, які прагнуть передати новаторство, прагнення інновацій та трендів.

Скриптові шрифти

Це похідні від каліграфії. Стиль універсальний, його використовують бренди, що працюють з люкс аудиторією і бренди, які хочуть продемонструвати творчий підхід. Характеристика: ця група шрифтів дає змогу олюднити текст. Вони говорять про індивідуальність та змінюють настрій логотипу загалом. Коли використовувати: їх не можна використовувати бездумно. Для основного тексту не підходять. У брендингу: за їх допомогою можна створити відчуття романтики, пристрасті та розкоші.

factory-logo

Декоративні шрифти

Ця група не для друкарських умовностей тому що з легкістю транслює різний настрій і її можна зосередити на певній тематиці. Шрифти цього сімейства часто спеціально розробляють під певний бренд.

Характеристика: існують певні складнощі з розпізнаванням тексту, тому декоративні шрифти для основного блоку не підходять. А все тому, що вони відштовхуються від естетичних тенденцій і швидко застарівають. Дизайнери рекомендують цього року утриматись від активної експлуатації декоративного шрифту. А ось окремі символи цього шрифту можуть бути гарною ідеєю підкреслити індивідуальність бренду.

factory-logo

Що ж типографіка розповідає про мій бренд?

І шрифт, і колір в лого транслюють різну інформацію. При створенні логотипу можна використовувати більше одного шрифту. Найголовніше досягти гармонії. Якщо знову і знову перемикатися між різними шрифтами, логотип може надати бренду легкої нерішучості. А це загрожує недовірою з боку клієнтів. Знайти відповідні шрифти не завжди виходить швидко. Але звузити коло вибору можна з урахуванням кількох чинників. Атрибути шрифту вказують на інформацію про бренд:

1. Товсті чи тонкі лінії. Якщо ви хочете створити почуття авторитету та стабільності, зверніть увагу на асиметричні, плоскі засічки. Якщо ваша мета створити відчуття елегантності та прогресу відмінним вибором стануть тонші шрифти.

2. Низький або високий контраст. Низькоконтрастний шрифт звичайно менш розбірливий, але при цьому менш формальний. Ну а шрифти з високим контрастом сучасніші та авторитетніші.

3. Формат та неформат. Настрій. Це може бути класика чи сучасність. Драма чи спокій. Нелегке завдання зрозуміти «настрій» шрифт. Шрифти із засічками вважаються класикою, старі скриптові ключі виглядають драматично, а шрифти без засічок передають прагнення сучасних трендів та інновацій. Декоративні шрифти можуть також включати все перераховане вище, але в той же час вони здаються більш драматичними. Перед тим як здійснити вибір шрифту, варто запитати себе: які якості властиві вашому бренду?

Іконка

Найчастіше найкращим способом для передачі потенціалу свого бренду стає використання іконки у своєму логотипі, тому що назва вашої компанії може транслювати потужний сигнал та викликати емоції у глядача. Але якщо поєднати назву компанії з іконкою, є шанс привернути увагу покупця, запам'ятатися і в особливо вдалих випадках навіть викликати сильну реакцію. Щоб істотно звузити варіанти вибору, спробуємо розділити значки на 6 груп.

Абстрактні символи

Ці значки вважаються найскладнішими у реалізації. Замість звичного оку зображення, яке легко впізнати, використовується, наприклад, геометрична форма. До речі, цей прийом використовувала компанія Pepsi. Якщо ваша мета створити логотип, який буде складно скопіювати – це рішення стане найкращим варіантом. Але якщо бренд ще молодий і його охоплення бажає кращого, дизайнеру буде досить складно передати почуття та емоції на асоціативному рівні.

factory-logo

Ілюстровані

Цей прийом використовувала легендарна компанія Apple, щоб ілюструвати свою назву. І завдяки фрагменту укусу логотип став таким унікальним. Ілюстрація того, чим займається бренд, допоможе закріпити його назву у свідомості клієнтів, а завдяки цікавим ідеям фрагментів, привернути їхню увагу.

Емблема

Цей варіант актуальний для компаній, які хочуть підкреслити прагнення до традицій, довголіття та класики. Як правило, це текст, включений у рамку або піктограму.

Талісман

Якщо ваш бренд володар унікальної історії або ви маєте незвичну традицію, талісман у логотипі стане чудовим способом звернути на себе увагу споживача. Завдяки талісману, можливо, створити потужний особистий зв'язок, який зробить ваш бренд «людським».

Тренди та ідеї: прогноз від WeLoveBrands

Ваш логотип важлива ланка в машині брендингу, тому дизайн повинен не тільки транслювати інформацію про те, чим ви займаєтеся, але і говорити хто ви, і як це робите. Чого ж чекати нам цього року?

Геометрія знову в моді

Так, тренд повертається, але не в спрощеній формі, як раніше, коли на лого  просто розміщувалися трикутники, квадрати та інші геометричні фігури. Цього року тренд пропонує використання оригінальної мозаїки із простих форм. Але це не завжди виглядатиме гостро, плавні вигини кіл та овалів також стануть популярними.

factory-logo

Анімація в дизайні лого

Людський погляд обожнює рухомі елементи в дизайні логотипів: хвилі, смішні люди, що скачуть, палаючий вогонь або водоспад. Це обожнювання стало мотивацією для створення тренду анімації в логотипах та можливістю для власників бізнесу затримати погляд глядача на логотипі серед строкатих пропозицій конкурентів.

factory-logo

Жодної симетрії

Бунт асиметрії чітко проглядається у дизайні логотипів цього року. Тепер популярний вільний дизайн, свобода у композиції та розрив структурованої сітки. Завдяки творчому хаосу дизайн стає унікальним у своєму роді. Для кожного дизайнера робота в цьому стилі має шанс розсунути межі простору для творчих ідей. Цього року асиметрія міцно тримає лідерські позиції.

factory-logo

Логотип із використанням тонких ліній

Завдяки цьому тренду дизайн логотипу буде витонченим та естетичним. Товсті лінії без сумніву легше побачити та розпізнати, але саме витонченість змушує  уважно розглянути ідею лого. Перед глядачем індивідуальність бренду постає як плавна, зібрана та продумана до дрібниць.

factory-logo

Приклади логотипів заводів у СНД

В наших краях як правило «Зустрічають по одягу...» не просто на папері. Це один із принципів. Тому існування серйозного промислового підприємства без логотипу важко уявити. Незважаючи на зведення строгих стандартів при створенні логотипу заводу все ж таки не варто слідувати шаблонному мисленню, тому важливо мати індивідуальний підхід і звичайно ж уважно ставитися до деталей.

Інко

Суворий напівпрозорий чорний фон у поєднанні зі світло-сірим та коричневим.

factory-logo

КІЖ

Це дизайнерське рішення просто вражаюче. Як правило, існує зведення строгих правил (негласних), які використовують дизайнери при створенні логотипу заводу. Тут про них мабуть не чули. І тому ми можемо оцінити не похмурий графічний елемент, а яскравий персонаж ведмедя, якого б'є струмом. Так. Це яскравий доказ того, що при творчому підході все нудне і серйозне можна перетворити на драйвовий маркетинговий інструмент.

factory-logo

УЗПО

Вдале поєднання промисловості та продукту. Як це? - спитаєте ви. Краплі молока всередині латинської букви U (Урал). Ця ж літера є ємністю для краплі молока.  Це лого цілком можна назвати навколомолочним.

Приклади логотипів заводів в Америці

Американські маркетологи впевнено заявляють, що чіткий та лаконічний логотип у діловому світі так само важливий, як і впевнений потиск рук. Тобто присутність логотипу на веб-сайті та інших рекламних матеріалах стає візуальним рукостисканням. У логотипі має існувати три важливі компоненти:

  1. Назва

  2. Унікальний образ

  3. Слоган

І ці компоненти використовують у різноманітних комбінаціях. Я пропоную розглянути 3 логотипи відомих компаній-виробників. Більшість покупців у світі асоціюють якість із виробництвом продукції США. Тому деякі виробники йдуть на хитрість, використовуючи кольори прапора цієї країни у своєму логотипі, щоб підсвідомо переконати глядача в якості виробленої продукції.

Fuji

Цим прийомом скористався виробник велосипедів Fuji. Ця компанія на початку своєї діяльності вважалася японським виробником, але в 1971 році цей бренд викупила американська компанія, але ім'я залишили колишнім на згадку про його японське походження, хоча прибрали червоний колір з логотипу.

factory-logo

Форд

Тут використано горизонтальний овал синього кольору та градієнт. Щодо шрифту, його розробили на замовлення компанії. Два цих елементи не працюватимуть самі по собі. Споживач не впізнає синій горизонтальний овал без назви компанії та їхнього фірмового шрифту. Кожен елемент працює на репутацію компанії-виробника.

factory-logo

Мітсубісі

Логотип складається з двох елементів: коло з трьох різних ромбів та три чорні літери. До речі вони можуть з'являтися без інших елементів і бути також впізнаваними. Так само як і ромбоподібний трикутник.

Створення логотипу заводу: де, як і за якою ціною?

Запрошуємо порівняти професіоналізм, ризики та можливості виконавців.

Фрілансер

Звичайно багато чого залежатиме безпосередньо від як особистих якостей виконавця так і від майданчика, де буде проводитися його пошук. Тобто якщо пошук професіонала буде здійснюватися в соціальних мережах, і ви його знайдете, ваш рівень везіння можна порівнювати з рівнем вдачі людини, що знайшла діамант серед бананів. В основному професіонали віддають перевагу профільним ресурсам.

 

factory-logoПлюси співпраці з фахівцем, що працює віддалено:

  • Недорого

  • Швидко

  • Можливий торг

  • Прямий зв'язок із дизайнером

factory-logoМінуси:

  • Ризик плагіату

  • Зрив термінів

  • Відсутність документів

  • Шанс нарватися на шахрая

Агентство

Все, що пов'язано з роботою команди професіоналів, унікально, круто, довго і дорого. Якщо вас цікавить кінцевий результат, а не мінімальний бюджет, брендингова агенція WeLoveBrands – ваш вибір.

 

factory-logoПлюси співпраці:

  • Гарантований комплексний підхід (аналіз ринку, спільна робота дизайнера з маркетологом, бренд-менеджером та ілюстратором)

  • Плагіату немає. Створюємо лише унікальні логотипи

  • Строго дотримуємось дедлайнів

  • Надаємо юридичним особам усі необхідні документи

  • Комфортний офіс для мозкового штурму

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5