Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Напис коричневого кольору – ось переважна більшість логотипів шоколаду. Якщо ваше лого схоже на лого конкурентів – як глядач може запам'ятати вас? Як ваш бренд знайде нових клієнтів?
Тому професійно створений логотип має вирішальне значення для успішного бізнесу, особливо у такій висококонкурентній сфері як виробництво або реалізація шоколаду. Тут я залишу 4 аргументи на користь створення ефективного логотипу.
Великі логотипи справляють чудове перше враження. Перш ніж покупець побачить плитку шоколаду на полиці в супермаркеті і до того, як проїде вантажівка вашої компанії, коли клієнти вирішують кому довіряти вони розглядають насамперед ваш логотип. Якщо люди можуть легко згадати ваше лого – у вас безперечно є конкурентна перевага.
Залучають нових клієнтів. Незважаючи на те, що люди щодня бачать близько сотні логотипів - вони зможуть розпізнати якісне лого. Завдяки трансляції чіткого повідомлення бренду покупцю воно допомагає йому зробити вибір на користь вашого бренду. Якщо ви не маєте суттєвого аргументу, який може переконати клієнтів у тому, що при покупці вашого шоколаду їх очікування виправдаються - вони підуть до конкурента. Геніальний логотип – це один із вагомих аргументів першого враження.
Вирізняє серед конкурентів. Якщо ви зайдете до супермаркету – то можете переконатися самі, що потенційні шанувальники шоколадного бренду мають безліч інших варіантів. Також видно, що мало логотипів виділяється на шоколадній полиці. Щоб стати переможцем у війні за клієнтів, важливо відрізнятися від конкурентів. Деякі роблять це за допомогою кольору. Замість звичних коричневих відтінків використовують холодну комбінацію кольорів.
Допомагає вибудувати стосунки із шанувальниками бренду. Коли люди бачать професійний логотип – він переконує їх у надійному іміджі. Ви працюєте рік у рік і це зміцнює довіру. Якщо дизайнер створив логотип, який передає послання бренду про надійність і професіоналізм, то більша частина роботи вже зроблена за вас.
Спочатку визначимося: який має бути логотип шоколаду?
Насичений ароматом какао
Дражливий і спокушаючий
Простий, але незабутній
Якщо для вас важливо розробити імідж оригінального бренду, що вабить, команда WeLoweBrands готова створити для вас шедевр, який знайде відображення у вашому бізнесі.
Під час створення лого для шоколаду тримайте орієнтир на свою аудиторію. Тут ваші побажання та переваги не відіграють ролі.
Подумайте про сегмент аудиторії, яка купуватиме шоколад.
Це можуть бути:
Гурмани та поціновувачі тонкого смаку (чорний шоколад, створений за унікальним рецептом)
Молодь (молочний шоколад із вибуховою начинкою)
Сім'ї з дітьми (шоколад для дітей із безпечними інгредієнтами)
Щоб логотип став частиною іміджу шоколадного бренду, який буде успішним у реалізації своєї продукції, він має максимально точно відображати цінності компанії та мати орієнтир на певний сегмент аудиторії. Звичайно, можна створити універсальний логотип шоколаду, але завдяки «відточеності» під певний сегмент, можна досягти відмінних результатів. Діти хочуть свята та веселощів, молодь – неформальний підхід, дорослі розглядають витончені та креативні рішення. Створити логотип, який буде відповідати всім вимогам – складна задача.
Його створення буде поділено на етапи:
Детальний аналіз діяльності компанії та ринку безпосередніх конкурентів фахівцями з маркетингу та PR
Робота над попередніми ескізами
Презентація нового логотипу
Оцінка ефективності
Виправлення
Ствердження кінцевого результату
Якщо з 2 по 5 пункт все зрозуміло, у клієнтів, які вперше замовляють логотип, виникають питання: що таке аналіз ринку конкурентів? І тут не йдеться про швидкий перегляд їхніх облікових записів у соціальних мережах. Це не конкурентний аналіз, а проста цікавість. Аналіз ринку кропітка робота маркетологів із цифровими даними про споживачів. Вони дадуть можливість ухвалити обґрунтовані рішення, за допомогою яких логотип стане частиною загальної маркетингової стратегії бренду.
При створенні «шоколадного» логотипу багато брендів приділяють пильну увагу дизайну та шрифту. А з колірною гамою все, здавалося б, вирішено - всі відтінки коричневого до ваших послуг. Але тут не все однозначно. Адже ваш логотип має бути унікальним і варто вийти за рамки стереотипів. Тому тут я залишу посібник з вибору найкращого кольору для логотипу вашого шоколадного бренду.
Червоний
Один із самих неоднозначних кольорів. Він передає пристрасть, домінування та силу. Варто чесно зізнатися: ми всі любимо поїсти. А для багатьох людей їжа – це пристрасть. Голод – це домінуюча емоція. Для багатьох брендів червоний колір – популярний вибір, тому що він привертає увагу. Також варто враховувати його потужний фізіологічний вплив: це підвищений артеріальний тиск та обмін речовин.
Помаранчевий
Багато компаній, які виробляють десерти і солодкі напої використовують помаранчевий у своєму логотипі, тому що цей колір так само як і червоний нагадує глядачеві про голод і спрагу. Але, замість того, щоб транслювати владу та домінування, помаранчевий передає тепло та комфорт. Зверніть увагу: при використанні помаранчевого в логотипі в різних друкованих ЗМІ, на веб-ресурсах і телебаченні він набуває різних відтінків і відображається по-різному. Перед тим, як прийняти рішення використовувати цей колір у дизайні свого логотипу, варто обговорити це з графічним дизайнером.
Жовтий
Як правило бренди, які продають солодкі десерти, використовують поєднання червоного і жовтого. Червоний вже був згаданий, тому настав час засяяти жовтому. Використання жовтого кольору в логотипі – раціонально тому що він не лише привертає увагу, а й передає почуття щастя. Якщо ви зупинили свій вибір на жовтому поєднуйте його з іншим кольором, тому що він погано сприймається очима і погано читається.
Фіолетовий, бузковий, синій
Це найскладніші кольори для «шоколадного» логотипу, оскільки він передає емоції чистоти, духовності та моральності. Ці емоції ніяк не можна назвати «апетитними». Синій — безтурботність та релакс. Повірте – це не та кольорова гама, яка потрібна логотипу шоколаду.
Бежевий та коричневий
Перша асоціація? Затишок, тепло, ароматне какао чи кава. І так почуття стабільності та надійності. Ці кольори вважаються найпопулярнішими серед «шоколадних брендів».
Чорний
Цей колір рідко використовують їстівні «бренди» для своїх логотипів. Але якщо дизайнер адаптує логотип під певний сегмент та ідею, чорний колір стане ідеальним варіантом. Жінки зрозуміють, якщо я, як приклад, представлю маленьку чорну сукню в гардеробі, яка завжди актуальна. Чорний колір стане окрасою будь-якого логотипу. Але при цьому, на жаль, з його допомогою складно транслювати повідомлення шоколадних брендів глядачеві.
Ще до того, як покупець ознайомиться з повідомленням вашого бренду, шрифт вже розповідає йому свою історію. Кожен шрифт транслює свою інформацію та має сильні та слабкі сторони.
Із засічками
Класика. «Засічки» - це декоративна лінія наприкінці символу. Один з відомих прикладів - Times New Roman. Це хороший вибір тому що ця група легкочитана і наші очі звикли до їхньої форми.
Без засічок
Назва групи шрифтів свідчить про відсутність характерної декоративної лінії. Також вони мають додаткову перевагу: відмінно працюють у низькій роздільній здатності, привносять силу, ясність та сучасність у будь-який проект. Товщина шрифту може нести зовсім різний зміст:
Шрифти з «товстими» лініями – мужні та працьовиті;
Шрифти з тонкими лініями – гламурні та сучасні.
Плиткові
Шрифти Slab – це наявність блокових засічок, які привносять в проект олдскульний, практично ботанічний шарм. Їх потрібно використовувати обережно, але, незважаючи на це, ця група шрифтів є приємною для очей.
Скриптові
Ця група має вигляд як курсів. Завдяки тому, що останнім часом люди шукають унікальні способи представити свій бренд, доступність та різновид шрифтів зросла. Унікальна скриптова група варіюється від каліграфічного стилю (як правило, його люблять використовувати у весільних запрошеннях) до простого (його експлуатують блогери, щоб імітувати почерк).
Декоративні
Ця група викликає у глядача особливі почуття. Але при їх використанні потрібно бути обережними і думати про них як про фейверки. Вони приносять масу задоволення, але використовувати декоративні шрифти можуть лише професіонали.
Незалежно від того, який би шрифт для логотипу шоколаду ви не вибрали, використання модних шрифтів недоречно, якщо ви не хочете, щоб ваш бренд виглядав застарілим після того, як тренд зміниться.
Щороку з'являються нові тренди у дизайні логотипів. Логотип важлива частина іміджу бренду – це актив, який поширює цінності та стандарти якості бізнесу. Деякі з цьогорічних трендів є розвитком минулих тенденцій. Але цього року також будуть представлені нові стилістичні рішення.
Ретро
Якщо говорити про тенденції, прийнято вважати, що старе іноді стає новим. Цей рік продемонструє відродження логотипів із великою кількістю хрому, неону та пікселів.
Від руки
Цифрова досконалість тепер не викликає інтересу. А ось необроблені програмами намальовані від руки логотипи стають популярними. Завдяки цьому стилю є можливість надати бренду нотку автентичності. І якщо компанія виробляє шоколад за старими рецептами та використовує виключно натуральні інгредієнти, необроблений, намальований вручну логотип ідеально відповідатиме її вимогам до дизайну.
Анімовані лого
Ви все ще впевнені, що логотипи є нерухомими? Нова тенденція – анімовані логотипи продемонстрували нам, що це не так. Анімована графіка стала невід'ємною частиною візуальної реклами і цю тенденцію залишили в 2021 році, тому що рухи допомагають - зробити логотип привабливим на будь-якій цифровій платформі.
Смілива типографіка
Якщо говорити про логотипи, то друкарня тут грає чи не найважливішу роль. Дизайн шоколадного бренду може бути привабливою креативною ідеєю, але неправильний вибір шрифту може все зіпсувати. І цього року дизайнери прогнозують, що ми побачимо справді багато логотипів із кумедним дизайном, його підтримають сміливі шрифти, які ми ще ніколи не бачили.
Шоколадний бренд «Росія»
У 2015 році шоколад «Росія» доповнив улюблений та відомий багатьом жителям СНД смак ребрендингом логотипу, який став не лише ближчим до молодої аудиторії, а й доповнив сучасний образ бренду. У логотипі представлено красу архітектури Росії завдяки різнобарвним куполам із золотими елементами. Тепер шанувальникам бренду значно легше знайти улюблені шоколадні плитки на полицях супермаркетів.
«Каркунов»
Продукція цього шоколадного бренду не дарма вважається преміальною, коштує - дорого та цінується за високу якість. За це 2006 року марку удостоїли статусом офіційного постачальника Кремля. У 2011 році було проведено ребрендинг. Логотип створений у стилі ретро, і деякі із споживачів згідно з опитуванням вважають, що фірма була заснована ще під час революції.
«Оленка»
Бренду є чим пишатися, адже шоколадки «Оленка» були ласим десертом для кількох поколінь дітей та, до речі, з 1966 року дизайн упаковки не змінювався. А ось що стосується асортименту, він був розширений. Наразі смакова гама розширена до 11 варіантів. На окрему увагу заслуговує фірмовий логотип – «Червоний жовтень». І його ретро-дизайн явно орієнтований на старше покоління.
Нутелла
Шоколадний сніданок, який люблять мільйони дітей по всьому світу, випускає концерн Ferrero. Незважаючи на те, що продукт орієнтований на дітей, логотип шоколадно-горіхової пасти складається з назви продукту червоного кольору. Максимально інформативна типографіка без засічок дозволяє швидко ідентифікувати продукт на полицях супермаркету.
Наявний бізнес або стартап, професійний логотип буде корисним на всіх рівнях. Він не тільки зміцнить довіру користувачів, а й створить певну емоційну прихильність. Скільки коштує створення професійного логотипу? Якщо ви не працюєте у сфері графічного дизайну, буває складно визначити ціновий діапазон. Виконавці можуть озвучувати високі або низькі ціни, але варто пам'ятати, що ціна повинна бути рівною рівню навичок і часу витраченому на його створення. Що стосується виконавців, то тут є 3 варіанти: онлайн-конструктор, фріланс-виконавець або брендингове агентство.
Сайти з виробництва логотипів онлайн привабливі не лише низькою ціновою категорією, а й швидкістю створення логотипів. Хоча мають суттєві мінуси:
Обмежені рішення (всі логотипи шаблони, створені без маркетингового
дослідження та не розповідають історію бренду).
Немає СЕО можливостей і тому продукт не приводить клієнтів.
Так, поза сумнівом онлайн-конструктор може бути корисним для тих, хто обмежений у фінансах та часі, але логотипи, які він створює, можна сміливо назвати напівфабрикатами у світі дизайну.
Незважаючи на те, що велика спокуса зробити вибір на користь фахівців працюючих віддалено через оптимізацію доходів, співпраця з фрілансерами може бути ризикованою не тільки через ризик зриву терміну виконання завдання, а й сумнівів стосовно якості професійних навичок. Замовники, які готові ризикувати, повинні правильно оцінювати трудовитрати фрилансера.
Брендингова агенція пропонує більш дорогі, якісні, комплексні послуги. Як відрізнити професіоналів від виконавців-початківців, які зняли офіс? Послухайте що агентство розповідає про візуальні рішення: говорячи про брендинг варто розуміти, що тут не відіграють вирішальної ролі нові дизайнерські тренди, творчий підхід чи новомодні графічні елементи. Графічна концепція, яку розробляє група вузькопрофільних фахівців, насамперед орієнтується на саму суть бренду, переваги його цільової аудиторії та маркетингові дослідження. Для того, щоб отримати консультацію бренд-менеджера WeLoweBrands, можна скористатися чат-ботом або номером телефону вказаним у контактах.