→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для води – створюємо виразний та оригінальний фірмовий знак

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для води – створюємо виразний та оригінальний фірмовий знак

Ринок мінеральних вод настільки перенасичений, що новачкам і дрібним компаніям складно втриматися на плаву. Лідерство утримують великі виробники і знамениті бренди, а невеликі компанії або орієнтуються на окремий регіон, або ж губляться в натовпі. Щоб виділитися серед конкурентів, привернути увагу і легко запам'ятатися аудиторії, потрібен цікавий і виразний логотип для води.

Під час знайомства з торговою маркою або продуктом споживачі спочатку звертають увагу саме на логотип. Якщо фірмовий знак впадає в око та інтригує, то шанси на те, що людина візьме до рук пляшку води та купить її, збільшуються. А це якраз те, що потрібно бізнесу, чи не так?

Логотип формує перше враження про бренд, є свого роду гарантією якості та захистом від підробок. Його завдання - приваблювати і переконувати. Ось тому фірмовий знак і важливий для бізнесу.

Навіщо потрібен логотип для води?

 

логотип водыІдентифікує компанію на ринку і допомагає їй відбудуватися від конкурентів.

логотип водыІнформує споживачів про продукт і його переваги.

логотип водыРозкриває індивідуальність бренду.

логотип водыФормує у свідомості аудиторії певний образ про компанію.

логотип водыПідвищує довіру і лояльність до бренду.

логотип водыСприяє збільшенню продажів.

 

Оригінальний логотип води приваблює аудиторію, швидко запам'ятовується і працює на імідж компанії. Тому до його розробки слід поставитися відповідально, тобто добре подумати над ідеєю та відмовитися від стандартних і банальних рішень. 

Особливості створення логотипів для води

Коли ми думаємо про бренди питної або мінеральної води, в голові автоматично з'являється образ води або природи. Адже саме ці зображення найчастіше обирають для логотипів. 

Символи підбирають з урахуванням того, яку воду розливають у пляшки, наскільки великими є обсяги виробництва, і в якому ціновому сегменті буде представлено продукт.

Так, на ринку можна знайти:

  • столову питну воду в бутлях;

  • мінеральну газовану та негазовану воду;

  • мінеральну воду з добавками й ароматизаторами (м'ята, лимон, апельсин тощо);

  • солодкі газовані напої. 

логотип водылоготип водылоготип водылоготип воды

Часто компанії використовують краплі, хвилі, гори і річки в дизайні фірмових знаків. Ці образи хороші тим, що передають чітке повідомлення аудиторії, але вони неефективні в боротьбі за покупця, оскільки не вирізняють бренд з-поміж конкурентів і не викликають інтересу у споживачів.

Щоб зачепити аудиторію, потрібен нестандартний підхід і цікаве дизайнерське рішення. Наприклад, можна відмовитися від традиційних водних образів і створити простий шрифтовий логотип, використовуючи незвичайний шрифт або гру з текстом. Такий фірмовий знак матиме лаконічний, стильний і статусний вигляд.

Дизайн логотипа для води: поради щодо вибору символу, колірної гами та шрифтів

Кожен логотип справляє на аудиторію певне враження, викликаючи ті чи інші емоції та асоціації. Щоб домогтися потрібного ефекту, слід правильно підібрати елементи дизайну, зокрема зображення, колір і шрифт.

З їхньою допомогою можна привернути і зацікавити споживачів, а також викликати в них бажання роздобути продукт. 

Як же створити ефектний і ефективний логотип для мінеральної води, розглянемо далі.

Образ як відображення індивідуальності бренду

Поширеними в цій сфері є зображення води, крапель, бризок, хвиль, водойм, листя і дерев. Водні елементи відображають рух і плинність, а природні мотиви символізують натуральність і свіжість. 

Часто використовуються також стилізовані образи крапель і традиційні символи в цікавій інтерпретації. Такі знаки інформують про продукт і водночас мають незвичний і стильний вигляд.

логотип воды

Для розробки нестандартних логотипів води можна вибрати несподівані образи (тварини, карта регіону тощо) або геометричні форми. Такі знаки будуть виділятися серед конкурентів і привертати увагу. Цікавим варіантом для компаній з історією стане також створення емблеми.

Кольорова гама – впливає на підсвідомість аудиторії, пробуджуючи емоції

Специфіку цього бізнесу якнайкраще відображають синій, блакитний, білий і зелений відтінки. Але активно використовуються й інші яскраві кольори, зокрема червоний і жовтий. 

Синій колір асоціюється з водною стихією і символізує спокій і умиротворення, зелений відображає життя, здоров'я і гармонію, червоний розбурхує нервову систему і говорить про енергію, а жовтий є теплим і доброзичливим тоном.

Яскраві відтінки найчастіше поєднуються з іншими кольорами для створення акценту, гри на контрасті та привернення уваги споживачів.

логотип воды

Щоб логотип мав гармонійний і ненав'язливий вигляд, рекомендується використовувати 1-3 кольори. Одноколірні знаки мають лаконічний і стильний зовнішній вигляд, двоколірні дають змогу підкреслити якусь деталь, а багатоколірні впадають в око, але в разі бездумного вибору відтінків можуть, навпаки, напружувати і відштовхувати покупців. 

Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів, вибирайте нестандартні для цієї сфери кольори - наприклад, рожевий, фіолетовий або чорний. Такий логотип буде виділятися й ефектно виглядатиме.

Шрифт – впливає на сприйняття логотипу та його впізнаваність

Шрифт є одним із найважливіших елементів дизайну. З його допомогою ви не тільки доносите до аудиторії інформацію, а й формуєте певний образ, який запам'ятовується споживачами і пов'язується потім саме з вашим брендом.

Найчастіше компанії обирають класичні шрифти із зарубками і без них. Активно використовують великі літери, м'які лінії та похиле накреслення. 

Вибираючи шрифт, пам'ятайте, що він має відповідати специфіці бізнесу, а отже, не може бути надто суворим. 

Для створення оригінальних логотипів краще розробити унікальний шрифт або ж адаптувати наявний під ваші завдання. 

Логотип для води без води: 4 ідеї для створення оригінального лого

  1. Мінімалізм. Картинками природи, зображеннями хвиль і крапель уже нікого не зачепиш. Тому відомі бренди та великі виробники все частіше схиляються до спрощення лого. Вони обирають прості та лаконічні знаки в один-два кольори з використанням мінімальної кількості елементів, щоб виділитися та привернути увагу.

    логотип воды

  2. Геометрія. Геометричні фігури не властиві для цієї сфери, тому їх використовують для створення незвичайних логотипів води. Можна вибрати будь-яку форму, головне, щоб вона відображала характер вашого бізнесу. А якщо поєднати геометрію і персонажа, то вийде цікавий фірмовий знак, що приваблює аудиторію.

  3. Акцент на шрифт. Якщо відмовитися від картинки і вибрати шрифтовий логотип, то шрифт має бути нестандартним. Тоді він матиме ефектний вигляд і швидко запам'ятовуватиметься. Можна вибрати рукописні або декоративні шрифти, а також цікаво обіграти класичні. Незалежно від того, який шрифтовий стиль ви оберете для лого, пам'ятайте, що він має бути виразним і помітним, оскільки вся увага буде спрямована саме на текст.

    логотип воды

  4. Незвичайні образи. Подумайте, що можна відобразити в логотипі, чого немає в інших, і що може підкреслити особливості вашого бізнесу. Це може бути карта того регіону, в якому ви працюєте, створений вами персонаж або ж несподіваний образ, що відображає певні риси та якості. Такі логотипи приваблюватимуть, інтригуватимуть і викликатимуть певні асоціації.

Якщо вам потрібен унікальний і впізнаваний логотип для води, звертайтеся до студії WeLoveBrands за телефоном або в онлайн-чаті. У нас працюють креативні та досвідчені дизайнери, які вивчать ваші переваги, конкурентів і цільову аудиторію, вироблять стратегію і створять виразний фірмовий знак, що підсилює репутацію вашої компанії.

Логотипи найкращих брендів води в Україні

На українському ринку води досить висока конкуренція. Свою продукцію пропонують безліч вітчизняних і зарубіжних брендів – як великих, так і невеликих компаній, що працюють по всій країні та в окремих регіонах. 

Логотипи популярних українських компаній води вирізняються лаконічністю. Це переважно шрифтові лого в один або два кольори. Комбіновані фірмові знаки теж є - в якості картинки в них використовуються традиційні образи (найчастіше листя і бризки води). 

логотип водылоготип водылоготип водылоготип воды

Найпоширенішими є червоний і синій відтінки. За ними йдуть зелений, блакитний і білий.

Шрифти використовуються найрізноманітніші – класичні, рукописні, із зарубками і без них. Зустрічаються також прописне накреслення та цікаві шрифтові стилі.

Традиційні та незвичайні логотипи води у США

Американські бренди води не зациклюються на якомусь певному вигляді лого. Тут можна зустріти прості шрифтові знаки, комбіновані зі стандартними символами і несподіваними образами, а також емблеми.

Найпопулярнішим зображенням є гори та природа. А ще активно використовуються тварини та потоки води.

Найчастіше зустрічаються синій, червоний і білий відтінки. Але люблять тут також чорний і жовтий тони.

логотип водылоготип водылоготип водылоготип воды

Шрифти, які компанії обирають для логотипів, здебільшого прості, з великими літерами. Рукописні шрифти зустрічаються рідко.

Оригінальні логотипи води в Європі

Європейські логотипи вирізняються креативністю. Незважаючи на те, що тут багато традиційних і простих фірмових знаків, більшість із них все ж таки вельми цікаві та незвичайні.

Для привернення уваги використовують унікальні шрифти, незвичні поєднання кольорів і несподівані образи (наприклад, хмара з дощем). Активно також обирають геометрію.

Ще одна особливість європейських лого - створення знаків «під старовину», які відображають індивідуальність і вказують на багаторічну історію компанії.

логотип водылоготип водылоготип водылоготип воды

Відтінки використовуються найрізноманітніші - від звичного білого, синього і червоного до невластивих помаранчевого, рожевого і фіолетового.

А що стосується шрифтів, то трапляються як прості й строгі шрифтові стилі, так і декоративні, з м'якими лініями, обіграванням літер і цікавим накресленням.

Яскраві логотипи брендів води в Азії

В Азії в дизайні логотипів активно використовують яскраві кольори та з їхньою допомогою створюють контрасти. Для одноколірних знаків найчастіше обирають червоний, зелений і синій відтінки, а якщо кольорів кілька, то популярними поєднаннями є чорний із зеленим, синій із жовтим або помаранчевим, а також зелений із червоним.

логотип водылоготип водылоготип водылоготип воды

Якщо проаналізувати логотипи азіатських брендів, то можна сказати, що найпоширенішими є комбіновані знаки із зображеннями гір або водних символів, лого з використанням геометричних форм, а також шрифтові логотипи.

Зі шрифтів найчастіше зустрічаються класичні та рукописні стилі.

Створення логотипів для води: де і за якою ціною замовити

Щоб отримати цікавий фірмовий знак, який не буде зливатися з логотипами конкуруючих компаній, його розробку краще довірити досвідченому дизайнеру. Знайти такого можна на фрілансі або в дизайн-студії. 

Якщо ви розраховуєте на бюджетний варіант, обирайте фрілансера (вартість розробки залежить від кваліфікації дизайнера, поставлених вами термінів і регіону - в середньому, це 1000-1500 грн). Тільки врахуйте, що при замовленні послуги наосліп ви ризикуєте натрапити на недобросовісного фахівця й отримати простенький і банальний логотип.

Компанії ж дорожать своєю репутацією, тому виконають роботу в обумовлені терміни і якісно. За логотип доведеться заплатити трохи більше, ніж на фрілансі (в середньому, від $150), але і результат того вартий.

Дизайнери в студіях відповідально підходять до вирішення кожного конкретного завдання. Спочатку вони вивчають ринок, оцінюють конкурентів і знаходять те, чого від бренду води очікують споживачі, і тільки після цього приступають до дизайну.

В компанії WeLoveBrands ви зможете вибрати один із трьох тарифних пакетів. Вони відрізняються термінами, кількістю представлених на ваш розгляд логотипів і кількістю правок, які за вашим бажанням можна внести в макет. Тобто, вибравши тарифний пакет, ви будете чітко розуміти, що отримаєте за ту чи іншу суму. 

Якщо вам потрібен ефектний, сучасний і добре запам'ятовується логотип води, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5