Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ринок мінеральних вод настільки перенасичений, що новачкам і дрібним компаніям складно втриматися на плаву. Лідерство утримують великі виробники і знамениті бренди, а невеликі компанії або орієнтуються на окремий регіон, або ж губляться в натовпі. Щоб виділитися серед конкурентів, привернути увагу і легко запам'ятатися аудиторії, потрібен цікавий і виразний логотип для води.
Під час знайомства з торговою маркою або продуктом споживачі спочатку звертають увагу саме на логотип. Якщо фірмовий знак впадає в око та інтригує, то шанси на те, що людина візьме до рук пляшку води та купить її, збільшуються. А це якраз те, що потрібно бізнесу, чи не так?
Логотип формує перше враження про бренд, є свого роду гарантією якості та захистом від підробок. Його завдання - приваблювати і переконувати. Ось тому фірмовий знак і важливий для бізнесу.
Ідентифікує компанію на ринку і допомагає їй відбудуватися від конкурентів.
Інформує споживачів про продукт і його переваги.
Розкриває індивідуальність бренду.
Формує у свідомості аудиторії певний образ про компанію.
Підвищує довіру і лояльність до бренду.
Сприяє збільшенню продажів.
Оригінальний логотип води приваблює аудиторію, швидко запам'ятовується і працює на імідж компанії. Тому до його розробки слід поставитися відповідально, тобто добре подумати над ідеєю та відмовитися від стандартних і банальних рішень.
Коли ми думаємо про бренди питної або мінеральної води, в голові автоматично з'являється образ води або природи. Адже саме ці зображення найчастіше обирають для логотипів.
Символи підбирають з урахуванням того, яку воду розливають у пляшки, наскільки великими є обсяги виробництва, і в якому ціновому сегменті буде представлено продукт.
Так, на ринку можна знайти:
столову питну воду в бутлях;
мінеральну газовану та негазовану воду;
мінеральну воду з добавками й ароматизаторами (м'ята, лимон, апельсин тощо);
солодкі газовані напої.
Часто компанії використовують краплі, хвилі, гори і річки в дизайні фірмових знаків. Ці образи хороші тим, що передають чітке повідомлення аудиторії, але вони неефективні в боротьбі за покупця, оскільки не вирізняють бренд з-поміж конкурентів і не викликають інтересу у споживачів.
Щоб зачепити аудиторію, потрібен нестандартний підхід і цікаве дизайнерське рішення. Наприклад, можна відмовитися від традиційних водних образів і створити простий шрифтовий логотип, використовуючи незвичайний шрифт або гру з текстом. Такий фірмовий знак матиме лаконічний, стильний і статусний вигляд.
Кожен логотип справляє на аудиторію певне враження, викликаючи ті чи інші емоції та асоціації. Щоб домогтися потрібного ефекту, слід правильно підібрати елементи дизайну, зокрема зображення, колір і шрифт.
З їхньою допомогою можна привернути і зацікавити споживачів, а також викликати в них бажання роздобути продукт.
Як же створити ефектний і ефективний логотип для мінеральної води, розглянемо далі.
Поширеними в цій сфері є зображення води, крапель, бризок, хвиль, водойм, листя і дерев. Водні елементи відображають рух і плинність, а природні мотиви символізують натуральність і свіжість.
Часто використовуються також стилізовані образи крапель і традиційні символи в цікавій інтерпретації. Такі знаки інформують про продукт і водночас мають незвичний і стильний вигляд.
Для розробки нестандартних логотипів води можна вибрати несподівані образи (тварини, карта регіону тощо) або геометричні форми. Такі знаки будуть виділятися серед конкурентів і привертати увагу. Цікавим варіантом для компаній з історією стане також створення емблеми.
Специфіку цього бізнесу якнайкраще відображають синій, блакитний, білий і зелений відтінки. Але активно використовуються й інші яскраві кольори, зокрема червоний і жовтий.
Синій колір асоціюється з водною стихією і символізує спокій і умиротворення, зелений відображає життя, здоров'я і гармонію, червоний розбурхує нервову систему і говорить про енергію, а жовтий є теплим і доброзичливим тоном.
Яскраві відтінки найчастіше поєднуються з іншими кольорами для створення акценту, гри на контрасті та привернення уваги споживачів.
Щоб логотип мав гармонійний і ненав'язливий вигляд, рекомендується використовувати 1-3 кольори. Одноколірні знаки мають лаконічний і стильний зовнішній вигляд, двоколірні дають змогу підкреслити якусь деталь, а багатоколірні впадають в око, але в разі бездумного вибору відтінків можуть, навпаки, напружувати і відштовхувати покупців.
Якщо ви хочете виділитися серед конкурентів, вибирайте нестандартні для цієї сфери кольори - наприклад, рожевий, фіолетовий або чорний. Такий логотип буде виділятися й ефектно виглядатиме.
Шрифт є одним із найважливіших елементів дизайну. З його допомогою ви не тільки доносите до аудиторії інформацію, а й формуєте певний образ, який запам'ятовується споживачами і пов'язується потім саме з вашим брендом.
Найчастіше компанії обирають класичні шрифти із зарубками і без них. Активно використовують великі літери, м'які лінії та похиле накреслення.
Вибираючи шрифт, пам'ятайте, що він має відповідати специфіці бізнесу, а отже, не може бути надто суворим.
Для створення оригінальних логотипів краще розробити унікальний шрифт або ж адаптувати наявний під ваші завдання.
Мінімалізм. Картинками природи, зображеннями хвиль і крапель уже нікого не зачепиш. Тому відомі бренди та великі виробники все частіше схиляються до спрощення лого. Вони обирають прості та лаконічні знаки в один-два кольори з використанням мінімальної кількості елементів, щоб виділитися та привернути увагу.
Геометрія. Геометричні фігури не властиві для цієї сфери, тому їх використовують для створення незвичайних логотипів води. Можна вибрати будь-яку форму, головне, щоб вона відображала характер вашого бізнесу. А якщо поєднати геометрію і персонажа, то вийде цікавий фірмовий знак, що приваблює аудиторію.
Акцент на шрифт. Якщо відмовитися від картинки і вибрати шрифтовий логотип, то шрифт має бути нестандартним. Тоді він матиме ефектний вигляд і швидко запам'ятовуватиметься. Можна вибрати рукописні або декоративні шрифти, а також цікаво обіграти класичні. Незалежно від того, який шрифтовий стиль ви оберете для лого, пам'ятайте, що він має бути виразним і помітним, оскільки вся увага буде спрямована саме на текст.
Незвичайні образи. Подумайте, що можна відобразити в логотипі, чого немає в інших, і що може підкреслити особливості вашого бізнесу. Це може бути карта того регіону, в якому ви працюєте, створений вами персонаж або ж несподіваний образ, що відображає певні риси та якості. Такі логотипи приваблюватимуть, інтригуватимуть і викликатимуть певні асоціації.
Якщо вам потрібен унікальний і впізнаваний логотип для води, звертайтеся до студії WeLoveBrands за телефоном або в онлайн-чаті. У нас працюють креативні та досвідчені дизайнери, які вивчать ваші переваги, конкурентів і цільову аудиторію, вироблять стратегію і створять виразний фірмовий знак, що підсилює репутацію вашої компанії.
На українському ринку води досить висока конкуренція. Свою продукцію пропонують безліч вітчизняних і зарубіжних брендів – як великих, так і невеликих компаній, що працюють по всій країні та в окремих регіонах.
Логотипи популярних українських компаній води вирізняються лаконічністю. Це переважно шрифтові лого в один або два кольори. Комбіновані фірмові знаки теж є - в якості картинки в них використовуються традиційні образи (найчастіше листя і бризки води).
Найпоширенішими є червоний і синій відтінки. За ними йдуть зелений, блакитний і білий.
Шрифти використовуються найрізноманітніші – класичні, рукописні, із зарубками і без них. Зустрічаються також прописне накреслення та цікаві шрифтові стилі.
Американські бренди води не зациклюються на якомусь певному вигляді лого. Тут можна зустріти прості шрифтові знаки, комбіновані зі стандартними символами і несподіваними образами, а також емблеми.
Найпопулярнішим зображенням є гори та природа. А ще активно використовуються тварини та потоки води.
Найчастіше зустрічаються синій, червоний і білий відтінки. Але люблять тут також чорний і жовтий тони.
Шрифти, які компанії обирають для логотипів, здебільшого прості, з великими літерами. Рукописні шрифти зустрічаються рідко.
Європейські логотипи вирізняються креативністю. Незважаючи на те, що тут багато традиційних і простих фірмових знаків, більшість із них все ж таки вельми цікаві та незвичайні.
Для привернення уваги використовують унікальні шрифти, незвичні поєднання кольорів і несподівані образи (наприклад, хмара з дощем). Активно також обирають геометрію.
Ще одна особливість європейських лого - створення знаків «під старовину», які відображають індивідуальність і вказують на багаторічну історію компанії.
Відтінки використовуються найрізноманітніші - від звичного білого, синього і червоного до невластивих помаранчевого, рожевого і фіолетового.
А що стосується шрифтів, то трапляються як прості й строгі шрифтові стилі, так і декоративні, з м'якими лініями, обіграванням літер і цікавим накресленням.
В Азії в дизайні логотипів активно використовують яскраві кольори та з їхньою допомогою створюють контрасти. Для одноколірних знаків найчастіше обирають червоний, зелений і синій відтінки, а якщо кольорів кілька, то популярними поєднаннями є чорний із зеленим, синій із жовтим або помаранчевим, а також зелений із червоним.
Якщо проаналізувати логотипи азіатських брендів, то можна сказати, що найпоширенішими є комбіновані знаки із зображеннями гір або водних символів, лого з використанням геометричних форм, а також шрифтові логотипи.
Зі шрифтів найчастіше зустрічаються класичні та рукописні стилі.
Щоб отримати цікавий фірмовий знак, який не буде зливатися з логотипами конкуруючих компаній, його розробку краще довірити досвідченому дизайнеру. Знайти такого можна на фрілансі або в дизайн-студії.
Якщо ви розраховуєте на бюджетний варіант, обирайте фрілансера (вартість розробки залежить від кваліфікації дизайнера, поставлених вами термінів і регіону - в середньому, це 1000-1500 грн). Тільки врахуйте, що при замовленні послуги наосліп ви ризикуєте натрапити на недобросовісного фахівця й отримати простенький і банальний логотип.
Компанії ж дорожать своєю репутацією, тому виконають роботу в обумовлені терміни і якісно. За логотип доведеться заплатити трохи більше, ніж на фрілансі (в середньому, від $150), але і результат того вартий.
Дизайнери в студіях відповідально підходять до вирішення кожного конкретного завдання. Спочатку вони вивчають ринок, оцінюють конкурентів і знаходять те, чого від бренду води очікують споживачі, і тільки після цього приступають до дизайну.
В компанії WeLoveBrands ви зможете вибрати один із трьох тарифних пакетів. Вони відрізняються термінами, кількістю представлених на ваш розгляд логотипів і кількістю правок, які за вашим бажанням можна внести в макет. Тобто, вибравши тарифний пакет, ви будете чітко розуміти, що отримаєте за ту чи іншу суму.
Якщо вам потрібен ефектний, сучасний і добре запам'ятовується логотип води, зателефонуйте нам або напишіть повідомлення в чат.