Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ветеринарні клініки, як і медичні установи, потребують того, щоб їм довіряли. А довіру і лояльність споживачів завоювати часом дуже непросто. Тут важливі не тільки якісні послуги та безпека, а й турбота та добре ставлення до братів наших менших. І добре, якщо все це знайде відображення в такому елементі айдентики як логотип для ветеринарної клініки. Адже саме він формує перше враження про вашу лікарню.
Фірмовий знак одним із перших потрапляє в поле зору споживачів під час знайомства з клінікою. Людині достатньо кількох секунд, щоб оцінити побачене й ухвалити рішення - звернутися сюди по допомогу чи шукати далі. Ось тому й важливі ті емоції та асоціації, які викликатиме логотип ветклініки.
Ефективний лого привертає увагу, виділяється на тлі конкурентів і підвищує довіру аудиторії. Тому він потрібен для будь-якої ветклініки, яка зацікавлена в потоці клієнтів.
Відбудова від конкурентів. Хороші ідеї дають змогу створювати оригінальні логотипи, які будуть виділятися на тлі конкуруючих фірм.
Зміцнення репутації компанії. Фірмовий знак, який викликає позитивні емоції та формує гарне враження, працює на ваш імідж.
Донесення потрібного посилу до аудиторії. За допомогою різних елементів дизайну можна створити знак, при погляді на який споживачі чітко розумітимуть, які послуги вони отримають і як тут ставляться до тварин.
Підвищення довіри та лояльності клієнтів. Цікаве та інформативне лого привертає увагу, вселяє довіру і викликає бажання прийти у вашу ветклініку.
Гарантія якості. Статистика свідчить про те, що клініки з логотипом викликають більше довіри, ніж з однією тільки назвою. Фірмовий знак є свого роду гарантією якості послуг і вказівкою на те, що перед вами не кабінет-одноденка.
Гарний логотип виділятиме вашу клініку на ринку ветеринарних послуг і залучатиме аудиторію. А емоційна айдентика в поєднанні з якісними послугами та відмінним сервісом дасть змогу розширити клієнтську базу та збільшити дохід.
Логотип ветеринарної клініки повинен відображати любов до тварин і турботу. З цієї причини, багато компаній обирають комбіновані лого, що складаються з назви і тематичного образу.
Як зображення часто вибирають різних тварин, лапки і символи, пов'язані з медичною сферою (інструменти, хрест, серце тощо).
Підбір картинки залежить від сфери послуг і напряму клініки. На ринку представлені:
приватні ветеринари, які приймають вдома або виїжджають на виклик;
невеликі ветеринарні кабінети;
великі клініки з лабораторією та операційними;
мережі ветклінік;
вузькопрофільні лікарні, що спеціалізуються на конкретному виді послуг (тільки стоматологія для тварин, щеплення, стерилізація/кастрація тощо).
Залежно від того, на чому спеціалізується клініка, обирається образ та інші елементи дизайну. Наприклад, якщо ви надаєте екстрену допомогу, можна використати сліди лапок домашніх улюбленців і зображення хреста, а якщо займаєтеся лікуванням худоби, можна помістити в основу лого силуети корови, кролика або коня.
Правильний підбір образу дає змогу створити зрозумілий та інформативний фірмовий знак, який викликатиме у споживачів потрібні вам емоції та асоціації..
Вдалий фірмовий знак привертає увагу, швидко запам'ятовується, викликає довіру і зміцнює імідж компанії. Важливо, щоб він не зливався з лого конкурентів, а виділявся на їхньому тлі. Домогтися цього можна за допомогою цікавої ідеї та нестандартного дизайнерського рішення.
Якщо хочете отримати унікальний логотип ветклініки, який стане вашою візитною карткою і гарантією якості, телефонуйте в студію WeLoveBrands. Дизайнери вивчать особливості вашого бізнесу, конкурентів і очікування цільової аудиторії та створять для вас впізнаваний лого. Для уточнення деталей і вартості послуги напишіть у чат на сайті.
Привертає увагу аудиторії не тільки картинка, а й колірна гамма та шрифти, які використовуються в логотипі. Ці елементи впливають на загальне враження і сприйняття фірмового знака.
Занадто велика кількість деталей і поєднання кількох строкатих відтінків «тисне» на споживачів і навряд чи викличе приємні асоціації. Краще використовувати один основний тон і 2-3 додаткових кольори, включно з яскравими (для акценту).
Що стосується зображення, то воно має бути м'яким, що підкреслює турботу і дбайливе ставлення до вихованців. Можна також використовувати кумедні картинки або взагалі відмовитися від них і вибрати лаконічне текстове лого. Адже головне – не в тому, щоб отримати гарний логотип ветеринарної клініки, а в тому, щоб він відображав ідею бізнесу і викликав певні емоції.
Основна маса логотипів на ринку ветеринарних послуг - комбіновані. В їх основі, як правило, лежать зображення різних тварин (котів, собак, папуг, кроликів, коней та ін.). Може використовуватися як один вихованець, наприклад, собака, так і кілька, наприклад кіт із собакою в обнімку. Такі фірмові знаки мають зворушливий і милий вигляд.
Другим за популярністю йде зображення лапок і слідів тварин. Часто вони використовуються самі по собі або в поєднанні з іншими символами, пов'язаними з лікуванням і турботою. Для створення оригінального лого можна вибрати стилізовані образи або мальовані картинки.
Ще один традиційний прийом - поставити в основу знака зображення ветеринара в оточенні тварин. Такий логотип відображає напрямок діяльності та підвищує лояльність.
Колір привертає увагу і викликає певні асоціації. Для ветеринарної клініки підійдуть різні відтінки - як спокійні та нейтральні, так і яскраві. Тут головне, не конкретні кольори, а гармонійне їх поєднання і те, як вони вплинуть на свідомість аудиторії.
Найчастіше для логотипів ветклініки вибирають чорний, білий, сірий, червоний, зелений і синій відтінки. Перші три - це нейтральний тони, які чудово підходять для комбінації з яскравими кольорами і створення контрастів. Червоний відтінок вибирають, оскільки він символізує любов і турботу, зелений асоціюється зі здоров'ям, а синій відображає безпеку і надійність.
Щоб підкреслити тепло, доброту і дружелюбність, можна додати в лого жовті та помаранчеві тони, а для створення веселих і помітних знаків - змішати кілька яскравих відтінків.
Ветеринарні клініки часто використовують класичні прості шрифти і прямі лінії. Таке накреслення відмінно вписується в яскравий логотип, що складається з великої картинки або помітних відтінків.
Щоб підкреслити дбайливе ставлення до тварин і привабливу обстановку в клініці, можна вибрати великі літери та рукописні шрифти. Такі шрифтові стилі пом'якшують фірмовий знак і надають йому ніжності.
Негативний простір. Обігравання вільних ділянок біля елементів дизайну дає змогу створювати цікаві та інтригуючі логотипи. Вони кидаються в очі, викликають інтерес і добре запам'ятовуються. Оригінальний вигляд мають знаки в чорно-білому варіанті та з використанням яскравих відтінків.
Стилізовані зображення. Традиційними зображеннями котів і собак уже нікого не здивуєш – таких логотипів дуже багато. А ось якщо трохи змінити звичну всім картинку і незвично намалювати силует тварин, вийде цікаво і стильно.
Кумедні лого. Щоб отримати живий і милий фірмовий знак, можна відійти від стандартних зображень тварин, традиційних сердець і медичних інструментів, і натомість використати веселі образи та мальовані картинки. Такі логотипи привертатимуть увагу, викликатимуть приємні емоції та підвищуватимуть довіру до клініки.
Створюючи грайливий фірмовий знак, пам'ятайте, що одного позитиву замало, адже йдеться про лікування та надання допомоги тваринам. Тому важливо в такому лого показати також професіоналізм ветеринарів і надійність клініки. Тобто баланс запалу, милоти та якості послуг - понад усе.
В Україні ветеринарні клініки почали відкриватися в 1990-х роках. Спочатку з'являлися невеликі кабінети, потім великі лікарні, а потім і цілі мережі ветклінік. Зараз на українському ринку налічується понад 2000 ветеринарних лікарень і кабінетів.
Щоб відбудуватися від конкурентів і привабити клієнтів, ветклініки почали створювати яскраві логотипи з використанням чорного, червоного, синього, зеленого, жовтого і помаранчевого кольорів.
Найчастіше зустрічаються двоколірні комбіновані лого. Як образ обирають тварин, включно з несподіваними для цієї сфери (лисиця, миша тощо), лапки та серця. Активно застосовуються традиційні та стилізовані зображення.
Деякі клініки використовують також шрифтові лого, в яких акцент робиться на незвичайний шрифт і яскравий колір.
Американські ветеринарні логотипи вирізняються своєю різноманітністю. Тут можна зустріти як стандартні комбіновані знаки із зображеннями тварин, так і емблеми, шрифтові двоколірні лого з акцентом і лого з прив'язкою до конкретного регіону.
Популярними відтінками є синій, чорний, сірий, червоний і помаранчевий.
Активно використовуються шрифти із зарубками та без них. Незалежно від шрифтового стилю, здебільшого спостерігаються прямі лінії та похиле накреслення. Рукописні шрифти використовуються рідше.
Європейські фірмові знаки вирізняються своєю простотою і лаконічністю. Це переважно шрифтові двоколірні лого та комбіновані лого із зображеннями домашніх улюбленців.
Крім тварин, компанії люблять використовувати традиційні медичні символи, наприклад, змію і хрест.
З кольорів найчастіше трапляються чорний, зелений, синій, блакитний і помаранчевий. А що стосується шрифтів, то найпоширенішими є прості шрифти без зарубок.
В Азії, як і в усьому іншому світі, ветеринарні логотипи мають в основі зображення тварин (котиків, собачок, рибок, пташок та інших вихованців). Це або традиційні картинки, або силуети, або стилізовані образи. Часто до зображень тварин додають й інші символи (хрест, серце, пальми тощо).
Популярними є одно- і двоколірні комбіновані лого. Але активно також використовуються шрифтові фірмові знаки з рукописними та нестандартними шрифтами.
Що стосується відтінків, то ветклініки найчастіше вибирають чорний, червоний, жовтий і синій тони.
Простий логотип можна створити і самостійно, використовуючи шаблони на онлайн-ресурсах. Але якщо ви хочете отримати унікальний і емоційний фірмовий знак, який виділятиметься серед конкурентів, легко запам'ятовуватиметься аудиторією і підвищуватиме довіру до клініки, краще звернутися до досвідчених дизайнерів.
Замовити послугу розробки логотипу ветклініки можна:
на фрілансі – бюджетне рішення, за допомогою якого можна отримати якісний логотип, але за умови, що ви знайдете відповідального і кваліфікованого фахівця;
у компанії – надійніший варіант, що дає змогу отримати унікальний фірмовий знак в обумовлені терміни.
Вартість створення логотипу на фрілансі становить у середньому 1000-1500 грн (залежно від професіоналізму і зайнятості дизайнера, а також від регіону), а в дизайн-студіях - від $150.
Вища ціна пов'язана з тим, що в компаніях працює команда дизайнерів, які генерують ідеї і знають свою справу. Перед створенням лого вони вивчають ринок, особливості бізнесу, конкурентів і цільову аудиторію, щоб знайти сильні сторони, виробити стратегію і розробити фірмовий знак, що працює на імідж вашої компанії.
В студії WeLoveBrands ви зможете вибрати один із трьох тарифних пакетів, які відрізняються термінами здачі проєкту, кількістю готових варіантів лого і правок, які можна внести в макет.
Звернувшись до нашої дизайн-студії, ви отримаєте ефектний логотип ветеринарної клініки, який привертатиме увагу аудиторії та викликатиме довіру. Для отримання консультації та замовлення послуги зателефонуйте нам або напишіть у чат.