Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип логістичної компанії – це її візуальний образ та імідж. Щоб показати переваги доставки вантажів, зацікавити споживачів, посилити їхню довіру та лояльність, лого має бути крутим і незабутнім.
Зараз нікого не здивуєш логотипами із зображенням вантажівок та стрілок – таких варіантів повно, і всі вони в очах споживачів зливаються в одну пляму. Щоб виділитися серед конкурентів (а конкуренція на цьому ринку не слабка), вам потрібний простий, але ефектний та привабливий фірмовий знак. Як його створити? Розглянемо у цій статті.
Вказує на рід діяльності. Споживач, при одному погляді на логотип, розуміє, чим займається компанія. Логотип відображає індивідуальність бізнесу і розкриває про переваги, які отримає клієнт.
Працює на імідж компанії. Вдалий логотип швидко запам'ятовується та починає асоціюватися з вашою компанією. Якщо він підкреслюватиме переваги, наприклад швидкість або надійність перевезень, довіра споживачів зросте, а репутація компанії зміцниться.
Вирізняє бренд серед конкурентів. Логотип може стати ефективним відбудовою від конкуруючих фірм. Для цього необхідно створити простий, але цікавий знак, щоб він привертав увагу, легко запам'ятовувався та формував у свідомості споживачів потрібний вам образ.
Просуває послуги. Особливість транспортних компаній у тому, що логотип розміщується на різних носіях – від візиток та сувенірної продукції до сайту та вантажівок. Людина може поки що не потребувати вантажних перевезень, але побачивши транспорт з виразним логотипом, запам'ятає його і в необхідний момент уже знатиме, до кого звертатися.
Хороший логотип – той, що інформує, приваблює та викликає довіру. Він не лише відображає особливості роботи компанії, а й однаково естетично виглядає на папері, в електронному вигляді та на транспортних засобах.
Вантажоперевезення – це насамперед швидкість, надійність та стабільність, тому для транспортної компанії краще створити сучасний та енергійний логотип. Також слід врахувати нюанси роботи і те, яке враження необхідно справити на споживачів.
Залежно від сфери діяльності логістичної компанії та послуг, які вона надає, дизайн логотипу може відрізнятися.
Так, якщо йдеться про компанію, яка перевозить вантажі на будь-які відстані до будь-яких країн і займається їхньою розмитненням, «міжнародну» особливість слід показати в логотипі. Аналогічно, якщо компанія займається виключно перевезенням автомобілів і співпрацює із заводами-виробниками та автосалонами або організовує транспортування небезпечних та отруйних вантажів.
Є компанії, які надають весь комплекс послуг зі зберігання та транспортування будь-яких вантажів у будь-яку точку світу, а є ті, що перевозять невеликі вантажі всередині однієї країни та орієнтовані більше на домашній переїзд, ніж на промислові потреби. Всі ці особливості тісно пов'язані з потребами аудиторії і тим болем, якого ви допоможете їй позбутися. Звідси – ваші ключові переваги, які повинні лягти в основу логотипу.
Транспортній компанії важливо донести до споживача свою ідею та цінності. Посилання закладається в логотип за допомогою різних іконок, тематичних зображень та колірних рішень. Наприклад, при бажанні відобразити швидкість доставки вантажів компанії часто використовують стрілочки та годинник.
Щоб виділитися серед конкурентів та привернути увагу споживачів, необхідно вивчити логотипи інших фірм та вибрати щось незвичайне. Якщо конкуренти використовують зображення транспорту для відображення специфіки діяльності (вантажівки, автомобілі, кораблі, літаки), ви можете обіграти ці візуальні образи, посиливши їх фішкою, або вибрати інше рішення. Наприклад, взяти за основу лого вантажівку і створити її трансформацію у лева, як символ швидкості, лідерства та динаміки.
При перевезенні токсичних вантажів в логотип найчастіше ставлять спеціальні символи, що вказують на небезпеку (вогонь, знак оклику, значок радіації, блискавка, череп і т.д.) і використовують характерні кольори (червоний, жовтий, помаранчевий).
Якщо транспортна компанія займається офісними та домашніми переїздами, то за основу логотипу можна взяти зображення меблів, різних типів приміщень та видів транспорту, а якщо організовує доставку будматеріалів та вантажів для промислових підприємств, відобразити цю особливість в емблемі.
При розробці дизайну логотипу логістичної компанії слід враховувати і той момент, що знак наноситиметься на маленькі предмети і великий транспорт, тому повинен бути чітким, однаково добре читатися в різному розмірі і добре переглядатися з великої відстані. А оскільки поверхня, на яку наноситься логотип, не завжди буде гладкою, краще відмовитися від використання дрібних деталей у логотип, щоб уникнути спотворень.
Щоб привернути увагу споживачів мало показати, чим займається компанія. Людям необхідно розповісти історію. Зробити це можна за допомогою різних іконок, форм, відтінків та елементів дизайну.
Іконки зрозумілі будь-якою мовою, вони впадають у вічі, полегшують сприйняття інформації та роблять логотип таким, що запам'ятовується. Можна підібрати тематичні зображення на спеціальних ресурсах, але тоді немає гарантій, що схожа картинка не виявиться на фірмовому знаку ще якоїсь компанії, або ж розробити іконку спеціально під ваш бізнес. Тоді ви отримаєте унікальне та емоційне зображення.
Іконки для транспортних компаній повинні підкреслювати швидкість доставки, надійність та відповідальність компанії. Ці риси можна передати за допомогою зображень вантажівок, чітких ліній та стрілок.
Вибір кольорів. Логотип логістичної компанії може бути виконаний у будь-якому кольорі, що асоціюється з динамікою, технікою та прогресом. Як правило, використовуються червоні, сині, оранжеві, сірі та чорні тони.
Але якщо ви хочете виділитися, варто розглянути інші варіанти та вибрати несподівані поєднання кольорів. Такий прийом хороший за відсутності корпоративного стилю. Якщо ж у компанії є фірмові кольори, то у логотипі слід використовувати саме їх.
Щоб вибрати відтінок, вивчіть психологічний вплив різних кольорів на людей. Наприклад, помаранчевий вважається бадьорим і грайливим, червоний – енергійним і життєстверджуючим, жовтий – життєрадісним та доброзичливим, синій асоціюється з надійністю та стабільністю, а зелений – з екологічністю та гармонією.
Оптимальним рішенням вважається використання 2-3 кольорів, а також чорно-білі варіанти.
Якщо ви плануєте здійснювати міжнародні перевезення, дізнайтеся, яке значення має той чи колір у різних країнах. Так ви зможете уникнути незручних ситуацій та подвійних смислів. Так, у нас білий – це символ чистоти та невинності, а в деяких східних культурах – колір жалоби.
У логотипах транспортних компаній краще не використовувати рожеві та бузкові відтінки, оскільки вони асоціюються з м'якістю та жіночністю, а це не ті якості, які мають бути притаманні фірмам з вантажоперевезень. Хоча знов-таки – все індивідуально. Якщо такий колір допоможе розкрити ваші особливості та виділитися на тлі конкурентів, то можна і погратись з ним.
Символи. Найпопулярнішими елементами в цій сфері є стрілки, лінії та годинники. Вони відображають напрямок діяльності та такі переваги як швидкість та динамічність.
Вибираючи символ, слід пам'ятати про простоту. Оскільки логотип наноситься на різні типи поверхонь, він повинен добре читатися і красиво виглядати на всіх носіях.
Щоб отримати стильний та відомий логотип, замовте його розробку у студії WeLoveBrands. У наших дизайнерів не лише безліч ідей, а й багатий досвід створення фірмових знаків різних типів та на будь-яку тематику.
Якщо у вас немає натхнення та ідей, зверніться за допомогою до професіоналів. Наші дизайнери знають, як створити стильний та оригінальний логотип, який буде вигідно виділятися на тлі інших, викликати інтерес та посилювати імідж компанії. Щоб отримати консультацію, зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті.
Кращі світові транспортні компанії використовують переважно шрифтові та комбіновані лого. Найчастіше в основі дизайну лежить назва компанії чи абревіатура імен засновників.
У США більшість логотипів прості та зрозумілі. Деякі компанії використовують символи та іконки, а такий відомий на весь світ логістичний оператор, як FedEx Express, сховав у своєму фірмовому знаку прихований символ – стрілку, що вказує на високу швидкість доставки. Вона причаїлася у просторі між літерами «E» та «x» у другій частині слова.
Для країн Європи характерні лаконічні та стримані логотипи з акцентом на надійність та статус компанії. Але зустрічаються також барвисті та нестандартні варіанти.
У країнах Азії у дизайні логотипів логістичних компаній люблять використовувати червоний, синій та помаранчевий кольори. Логотип, як правило, складається з назв компаній, доповнених тематичних іконками.
Розробка логотипу – творчий процес, що потребує певних знань та вмінь. Ви можете спробувати створити його самостійно за допомогою спеціальних ресурсів, що дають змогу підібрати іконки на будь-яку тему.
Але якщо ви хочете отримати унікальний логотип, який не лише відображатиме напрямок діяльності та привертатиме увагу споживачів, а й позиціонуватиме компанію на ринку, розкриваючи її цінності та посилюючи імідж, то від шаблонних рішень та звичних іконок краще відмовитися.
Так, замовити індивідуальну розробку логотипу у дизайнера буде коштувати дорожче, ніж зробити лого самому, але й результат того вартий.
Якщо вибирати між фрілансером та агентством, то у другому випадку ви не ризикуєте заплатити гроші та залишитися ні з чим. Як правило, у студіях працює ціла команда професіоналів, які знають свою справу.
Це не означає, що фрілансери не зможуть зробити якісний фірмовий знак, але розумної та відповідальної людини ще треба знайти. А як показує практика, замовники частіше стикаються або з дизайнерами-початківцями, яким потрібно набити руку, або із завантаженими досвідченими дизайнерами і як наслідок – з палаючими термінами, або ж з людьми, які багато обіцяють за невеликі суми, але представлені варіанти залишають бажати кращого.
Тому рекомендуємо звернутися за створенням логотипу саме в студію або агентство. Вам запропонують на вибір кілька тарифних пакетів, за умовами яких ви отримаєте ту чи іншу кількість варіантів логотипу з правом на внесення правок за обумовлений термін. Тобто ви чітко розумітимете скільки і за що платите.
Студія WeLoveBrands розробить для вас емоційно чіпляючий і добре відомий логотип або персонажа для логістичної компанії.
Якщо ви все ще сумніваєтеся, можете поставити будь-яке запитання нашому дизайнеру та отримати детальну консультацію. Для цього зв'яжіться з нами будь-яким зручним для вас способом – телефоном або онлайн-чатом.