Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У світі немає схожих один на одного людей, хіба що зовнішнє. У кожній людині є щось особливе, чи то хода, чи своєрідний сміх чи тембр голосу. Аналогічно і з компаніями, які працюють у сфері дизайну. Кожен бізнес унікальний, має свої характерні риси та сильні сторони. А щоб наголосити на індивідуальності та специфікі діяльності, важливо розробити ефективний логотип для дизайн-студії.
Вдалий фірмовий знак не тільки відображає ваші особливості, але й виділяє компанію на ринку, приваблює споживачів та викликає у них довіру.
Логотип студії дизайну має привертати увагу, врізатися в пам'ять та бути унікальним. Він повинен викликати в людей позитивні емоції та асоціації з креативністю, надійністю та почуттям стилю.
Фірмові знаки відрізняються за видами та формами. Щоб вибрати відповідний варіант, необхідно враховувати спрямованість студії, її завдання та те враження, яке потрібно зробити на споживачів.
Види логотипів:
Символьні. Є дуже популярними, оскільки легко сприймаються та допомагають передати аудиторії потрібне посилання. Тут можуть використовуватись конкретні тематичні образи, геометричні фігури та абстрактні символи. При погляді на такий знак виникає асоціація з певними предметами, тому він добре запам'ятовується.
Текстові. Складаються з літер та слів. Напис найчастіше є назвою компанії або абревіатурою. При створенні такого знака акцент робиться на фірмових шрифтах, а ще цікаво можуть обігруватися літери. Текстові лого відрізняються лаконічністю, а виглядають при цьому стильно та привабливо.
Комбіновані. Такі знаки є найпоширенішими. Вони включають текст і зображення, що дозволяє точніше відобразити специфіку діяльності і передати ідею компанії.
Емблеми. Є символом, який несе в собі певну цінність. Ці знаки часто використовують, щоб показати прихильність до традицій і розповісти про багаторічну історію компанії.
Що стосується форм логотипу, то кожна з них щось символізує та справляє різне враження. Найчастіше у фірмових знаках дизайн-студій використовують кола, квадрати, трикутники, рівні та вигнуті лінії.
Оскільки логотип дизайн-студії повинен відображати стиль та характер компанії, то й створювати його слід, використовуючи відповідні елементи. Наприклад, якщо ви хочете сформувати легкий позитивний образ, використовуйте круги, теплі відтінки та яскраві забавні зображення, а щоб відобразити вишуканість та простоту, вибирайте стиль мінімалізм та абстрактні символи.
Якщо говорити про стиль — тут немає меж. Підключайте уяву, використовуйте нестандартні ідеї та дизайнерські рішення. Тоді ви отримаєте живий та креативний логотип, який виділятиме вас на фоні конкурентів та викликатиме інтерес у аудиторії.
Тільки пам'ятайте, що фірмовий знак, незалежно від виду та стилю, повинен бути зрозумілим, легким для сприйняття та унікальним. Тому не завантажуйте логотип численними деталями і не повторюйте помилки, які роблять недосвідчені дизайнери.
6 табу під час створення логотипів:
Растрові малюнки. Навіть незначне збільшення такої картинки перетворить її на мозаїчну, що зробить її незручною для використання. Тому зображення створюються в Corel Draw, Adobe Illustrator, там, де є векторна графіка.
Погоня за трендами. Іти в ногу з модою – добре, але треба бути обережнішим. Не варто сліпо дотримуватись модних тенденцій або вибирати швидкоплинні тренди, оскільки такі знаки через пару років стануть неактуальними. Це не означає, що треба відмовитись від трендів зовсім – просто вибирайте ті з них, які допоможуть вам посилити логотип, не перетворюючи його на щось вигадливе.
Перевантаження лого. Логотипи з великою кількістю елементів складні для сприйняття, а при їх зменшенні багато деталей губляться або виглядають розмито.
Погано підібраний шрифт. Шрифт є одним із основних елементів логотипу. Неправильний, нечіткий шрифтовий стиль може викликати неприємні емоції та недовіру клієнтів.
Орієнтація виключно на себе, а не на клієнта. Для побудови довгострокових відносин із клієнтом необхідно враховувати його потреби.
Штампи. Не можна застосовувати те, що вже набридло, оскільки це викликає нудьгу і відторгнення.
Дотримуйтесь цих рекомендацій, не бійтеся експериментувати і завжди ставте до центру потреби вашої цільової аудиторії. Тоді ви отримаєте логотип, який допоможе вам побудувати із споживачами довгострокові відносини.
Психологи стверджують, що перше враження формується за 90 секунд. Тому, щоб зробити потрібний ефект, логотип повинен не тільки чудово виглядати, а й викликати інтерес.
Емоції та почуття можна викликати за допомогою кольору, зображення та шрифтового стилю. Тому до їхнього підбору треба віднестись відповідально.
Якщо ви бажаєте розповісти історію або передати цінності компанії, використовуйте цікаві образи. Це може бути все, що завгодно – головне, щоб картинка відповідала специфіці вашої діяльності та тому посиланню, яке треба донести до аудиторії.
Багато компаній обирають:
стилізовані зображення тварин, птахів та рептилій (собаки, коти, метелики, папуги та ін.);
несподівані елементи, які в поєднанні з назвою чи гаслом розкривають суть бренду (наприклад, помідор і фраза «стиглі рішення» або апельсин та нейм «Кожура»);
геометричні форми, які символізують стабільність, надійність, легкість та дружелюбність (квадрати, кола, лінії);
абстрактні елементи, які допомагають у створенні стильних сучасних логотипів, що відображають статус компанії.
Також вибір зображення залежить від спрямованості бізнесу (веб-дизайн, дизайн інтер'єрів, брендингова агенція і т.д.).
Сфера дизайну передбачає поєднання професіоналізму та креативності, але не обов'язково створювати яскраві та забавні фірмові знаки, щоб підкреслити творчий початок. Для відображення ідеї можна вибрати спокійні відтінки та абстрактні елементи. Такі мінімалістичні лого виглядають стильно та елегантно.
Колірна гама відіграє велику роль у тому, чи запам'ятає вас клієнт чи ні, відштовхне його відтінок, чи навпаки, притягне. Щоб зачепити споживачів, колір повинен відповідати вашим цінностям та роду діяльності.
Наприклад, якщо ви позиціонуєте себе як серйозну авторитетну компанію, вам навряд чи підійдуть рожеві відтінки, а якщо ви хочете сформувати легкий образ, не варто вибирати червоний, коричневий або чорний колір.
Оскільки кожен тон викликає певні асоціації перед використанням відтінків у дизайні, варто ознайомитися з їх впливом на свідомість споживачів.
Що ж означають основні кольори:
чорний — говорить про авторитарність, високий клас і силу;
білий — означає чистоту, легкість та бездоганність;
зелений — відображає безпеку, відкритість, молодість та свіжість;
синій — це колір гармонії, безтурботності та стабільності;
фіолетовий — асоціюється із творчістю, фантазією, загадковістю, романтичністю;
червоний — завжди привертає увагу, але крім пристрасті та любові, несе ще й агресію;
жовтий — це життєрадісний колір, що відображає позитив, оптимізм, креативність та дружелюбність;
помаранчевий — символізує зростання, динамічність, прагнення вершини, енергію.
Створюючи логотип для дизайн-студії, пам'ятайте, що оптимальним рішенням є поєднання 2-3 відтінків, але можна використовувати і один колір.
Чи бачили ви колись лого серйозної організації, де використовується дитячий веселий шрифт? Швидше за все, ні, адже це було б дуже дивно. Шрифт підбирається за тематикою, специфікою діяльності та тим враженням, яке треба зробити.
Перед вибором шрифту дайте відповідь на кілька запитань:
Що саме ви хочете донести до споживачів?
Який імідж вам хочеться мати?
Хто ваша цільова аудиторія?
Що важливо для вашої аудиторії?
Чи зможете ви охарактеризувати кількома словами вашу компанію?
Відповіді на ці запитання допоможуть точно сформулювати ваші побажання щодо створення логотипу. Також є кілька золотих правил, дотримуючись яких ви отримаєте найкращий результат.
Ось кілька із них:
Акцент. Якщо ви акцентуєтеся на графіку — шрифт використовуйте невеликого розміру. Таким чином він буде гармонійніше виглядати з малюнком і не затуляти його.
Шрифт. Для цієї сфери підійдуть як суворі, так і рукописні шрифтові стилі. Тільки пам'ятайте, що шрифт повинен добре читатись, тому вибирайте легкі красиві варіанти без складних завитків.
Відстань. Простір між символами зробить логотип легким для сприйняття, а вузький, навпаки, ускладнить логотип.
Комбінування. Комбінація несхожих шрифтів дозволить зробити цікавий контраст.
Для свого логотипу ви можете вибрати будь-який існуючий шрифт або ж розробити унікальний – саме під ваші завдання.
Створення якісного логотипу потребує серйозного та професійного підходу з урахуванням сучасних тенденцій дизайну. Давайте розглянемо найпопулярніші.
Ідеї для створення оригінального лого:
Чим простіше — тим краще.
Зарубіжні та вітчизняні компанії вирішили не морочитися і перейти на більш легкі варіанти. Мінімалізм та прості знаки виглядають елегантно та стильно.
Контрастні градієнти.
Все частіше трапляються незвичайні колірні переходи. До цього відноситься використання несполучених кольорів або кислотних відтінків. Тобто те, що призводить до wow-ефекту!
Незвичайні форми.
Розпливчасті туманності та розмазані плями — їх однозначно варто використати. Такі знаки миттєво приковують погляд.
Відсутні деталі.
Прочитати такі логотипи «на бігу» не вийде, але в цьому і сіль, точніше величезний плюс. Побачивши такий напис, спрацьовує наша підсвідомість, наш мозок починає додумувати, що там написано. Це хороший спосіб привернути увагу та зацікавити.
Хочете бути в тренді, виділятися серед інших компаній та викликати інтерес у споживачів? Тоді вам точно до нас! Звертайтеся до студії WeLoveBrands і наші дизайнери створять для вас фірмовий знак, який викликатиме емоції та підвищуватиме лояльність аудиторії.
Особливістю логотипів для українських дизайн-студій є лаконічність та естетика. Багато компаній створюють стильні шрифтові лого або комбіновані, але з невеликою графікою.
Як символи використовуються геометричні фігури та прості елементи, але часто також зустрічаються цікаві образи.
Щодо кольору, то тут немає жодних обмежень. Відтінки використовуються різні – від білого та чорного до жовтого, червоного та фіолетового. Найчастіше зустрічаються двоколірні лого, у яких основним є нейтральний тон, а за допомогою яскравого створюють цікаві акценти.
Американські логотипи переважно виконані у стилі мінімалізм. Найчастіше зустрічаються шрифтові фірмові знаки, пофарбовані в один максимум два кольори. Такі лого виглядають сучасно та вишукано, наголошуючи на статусі компаній.
З поширених прийомів можна назвати гру з текстом та використання унікальних шрифтів. Це дозволяє отримати логотипи, що привертають погляди та викликають інтерес.
Популярні кольори – чорний, білий, червоний та зелений.
Для Європи характерно використання шрифтових і комбінованих логотипів, у яких акцент робиться на шрифт або колір.
Тут часто зустрічаються геометричні форми, абревіатури та абстрактні елементи, що відображають позитив, надійність та легкість. При цьому відтінки вибирають різні – чорний, червоний, синій, жовтий, зелений, рожевий та ін.
Шрифти використовують суворі без засічок, а також унікальні шрифтові стилі. Популярний прийом – ігри з текстом.
Азіатські логотипи найчастіше виконані у стилі мінімалізм. Вони прості, стильні та зрозумілі. Популярні види – текстові та комбіновані з використанням 1-2 відтінків.
Яскраві кольори (червоний, синій, рожевий, жовтий та ін.) застосовуються більше для створення акцентів і контрастів, тоді як основним тоном часто виступає чорний, білий або сірий.
Що стосується шрифтів, то зустрічаються переважно прості без засічок, часто з великими літерами та похилим накресленням.
Зробити простий логотип можна самостійно за допомогою спеціальних онлайн-платформ та генераторів. Але такий варіант не дасть вам потрібного результату, адже такі ресурси пропонують шаблонні рішення без родзинки, тобто такі, що не відображають характер вашого бізнесу.
Отримати унікальний логотип дизайн-студії, що викликає емоції і вселяє довіру, можна при замовленні послуги на фрілансі або в спеціалізованих компаніях.
Дизайнер-фрілансер створить вам якісний фірмовий знак за відносно невелику суму (в середньому, 1500 грн). Але отримати добрий результат ви зможете тільки, якщо не пошкодуєте часу на пошуки досвідченого фахівця з гідним портфоліо. В іншому випадку, ви ризикуєте потрапити на дизайнера, який через зайнятість або недосвідченість видасть вам банальне рішення, що не відображатиме ваші сильні сторони.
Щоб отримати ефективний логотип, що підкреслює унікальність вашого бізнесу та посилює репутацію компанії, замовте послугу у студії дизайну. Тут працює ціла команда фахівців, які генерують ідеї та готові до вирішення найскладніших завдань. Вартість розробки лого в такому разі становитиме від $150, але ви чітко розумітимете, за що платите і коли отримаєте готовий макет.
В компанії WeLoveBrands вам нададуть на вибір 3 тарифні плани, які відрізняються термінами здачі проекту, кількістю створених лого та правок, які можна буде внести до макету.
До того ж, наша особливість – ми постійно кидаємо виклик собі, створюючи щось приголомшливе.
Для цього дизайнери:
вивчають останні тенденції та вирішують, як краще поєднати старе та нове;
аналізують головних конкурентів;
визначають потреби споживачів та і вислуховують ваші побажання;
складають портрет цільової аудиторії;
оцінюють можливості, сильні та слабкі сторони компанії.
Наша компанія несе повну відповідальність за розробку професійного логотипу, на відміну від фрілансу. Тому, якщо ви хочете отримати логотип дизайн-студії, що чіпляє вашу аудиторію за живе, залиште запит на сайті. А щоб поставити запитання дизайнеру та отримати консультацію, зателефонуйте нам по телефону або напишіть у чат.