→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для спа-салону – краса та релакс

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для спа-салону – краса та релакс

Логотип – це обличчя будь-якої компанії. Його бачить потенційний клієнт, вперше стикаючись із вами. Тож саме від логотипу залежить, чи захоче споживач мати з вами справу.

 

Емблема уособлює ідею бренду. А також його філософію та цінності. Допомагає налагодити зв'язок із цільовою аудиторією. Та й взагалі лого має багато корисних функцій.

У цій статті ми хотіли б розповісти про важливість логотипів для спа-салонів. Оскільки при замовленні розробки лого для цієї галузі, клієнт часто плутається у своїх ідеях та уподобаннях. 

Головними функціями для спа-салонів є рекламна, естетична та відмінна. Рекламна функція формує певний образ у власних очах споживача. Естетична відповідає за оформлення атрибутики, необхідної у спа-салонах: рушники, халати, капці тощо. Відмінна виділяє ваш бізнес серед конкурентів, наголошує на перевагах. Заохочує клієнтів йти у ваш спа-салон, а не в інший.

 

Для чого логотипи потрібні спа-салонам?

У б'юті сфері конкуренція є досить високою. І щоб виділитися серед подібних до вас компаній, важливо створити особливий імідж. Неповторний та яскравий. Для його створення потрібний логотип.

З його допомогою ви зможете підкреслити переваги свого спа-салону та підвищити його репутацію. А також здобути авторитет серед клієнтів, викликати довіру у цільової аудиторії.

Логотип для спа-салону

Транслювавши через логотип красу, чарівність та щастя, ви зможете швидко залучити нових відвідувачів. А головне – підняти продажі.

Основне завдання лого для спа-салону – запам'ятатися споживачеві та заразити певними емоціями. Показати, які переваги отримає клієнт відвідавши ваш заклад. А потім залучити його і зробити постійним відвідувачем.

Особливості створення логотипів для спа-салонів

Логотип салону краси — це не проста іконка. Це своєрідна гарантія краси та здоров'я відвідувачам. Яка має виділятися у конкурентному середовищі.

За допомогою логотипу для спа-індустрії потрібно викликати довіру та інтерес до свого бізнесу. А також розповідати про всі свої переваги без слів.

До розробки лого важливо підійти дуже відповідально. Оскільки саме цей атрибут бренду показує рівень вашого успіху та процвітання. Вибирайте ідею його створення дуже ретельно. Щоб показати потенційним відвідувачам, що ви найкращий.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

Зазвичай при дизайні лого для спа використовують іконки, що асоціюються зі здоров'ям та красою. Наприклад, контури губ, жіночий силует, квіти. Шрифти зазвичай витончені та витончені, без прямих кутів та грубих ліній. У цій сфері немає місця суворості. Тут — лише релакс, здоров'я та задоволення.

Особливості створення логотипу для різних видів спа

  • спеціальний спа-центр

Спа-центри найчастіше - це величезне приміщення, в якому орієнтуються лише на спеціальні процедури. Як правило, у таких місцях відвідувач оплачує фіксовану суму та знаходиться на території спа весь день. Зазвичай там є лазні, басейни, масажні кабінети та багато іншого.

Тому в логотипах для подібних місць потрібно зазначити, що ваш спа-центр це територія розслаблення. Радимо використовувати спокійні приглушені відтінки та непомітні шрифти. Все має бути гармонійно.

Логотип для спа-салону

  • невеликі спа-салони

Вони схожі на спа-центри, але площа в спа-салонах набагато менша. Більшість послуг присвячена спа-процедурам і масажам. Але крім них, у таких закладах відвідувач може зробити манікюр, педикюр та інші послуги б'юті.

Тому в дизайні логотипів для спа-салонів ви можете пофантазувати та використовувати незвичайні іконки та кольори. Ваше завдання — показати, що ви займаєтеся не лише саунами та масажами, а й послугами краси.

  • спа-зона в салонах краси

Деякі салони краси люблять облаштовувати спа-зони. Розслаблюючим процедурам зазвичай приділяється менше 20% всього спектра послуг. Найчастіше пропонують послуги, які не вимагають застосування дорогого обладнання. Вони в салонах є другорядними складовими. А на першому місці — укладання, манікюр, стрижки тощо.

Так що при розробці логотипу наголошуйте на б'юті процедури. Але можна показати і те, що надаєте і спа-послуги. Використовуйте при цьому кольори та шрифти, які притаманні звичайним салонам краси.

Поради щодо дизайну логотипів для спа-салонів

Щоб створити ідеальний логотип, важливо опрацювати кожну деталь. Колір, шрифт, іконка та форма мають бути оформлені ідеально. Чим більше ви подбаєте про дизайн кожної дрібниці в логотип, тим краще його сприйме цільова аудиторія.

Перед тим, як вибирати кольори та форму для емблеми, потрібно розібратися у тому, які формати логотипів взагалі бувають.

 

Логотип для спа-салону Монограма / абревіатура - одна або кілька літер, добре підійде для складної назви з кількох слів

 

Логотип для спа-салону Логослово - неймінг компанії, оформлений під лого

 

Логотип для спа-салону Емблема — створюються за принципом гербів та печаток

 

Логотип для спа-салону Символ – графічні та буквені символи

 

Логотип для спа-салону Абстрактний знак - знак або символ, що передає ідею компанії

 

Логотип для спа-салону Логотип-талісман — у логотипі присутній фірмовий персонаж

 

Логотип для спа-салону Комбінований (текстово-графічний) містить у собі як слова, так і зображення

 

Який колір вибрати?

Вибір кольору залежить від концепції вашого спа-салону. Ви можете вибрати пастельні відтінки. Наприклад, ніжно-рожевий або світло-блакитний. Це додасть вашому логотипу легкості та простоти. Повітряності та спокою.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

Якщо ви хочете підкреслити свою винятковість та унікальність, гарним варіантом стануть контрастні відтінки. Такі, як червоний, чорний, золотий. Особливо добре вони підійдуть спа-салонам із luxury сегменту.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

Чи не вдається визначитися з кольором? У такому разі гарною ідеєю стануть градієнти, особливо райдужні. Залежно від вибраних вами кольорів, ви зможете транслювати потенційному клієнту той чи інший меседж.

Який шрифт підібрати?

Не останню роль у дизайні логотипу відіграє шрифт. Адже він доносить до споживача певне послання. Тому якщо ви виберете нечитабельний шрифт, то на вас зверне увагу менша кількість потенційних клієнтів.

У логотипі для спа-салону ми радимо використовувати легкі та повітряні варіанти. Елегантні та навіть м'які. Добре підійдуть курсив та шрифти, написані прописом. Витончені або ламані літери також добре виглядатимуть на емблемах. Намагайтеся не використовувати шрифти з прямими строгими лініями.

Щоб вибрати ідеальне оформлення для тексту, радимо дотримуватись цих правил:

 

Логотип для спа-салону Не використовуйте шрифти з дрібними деталями . Різні засічки та завитки – це не дуже хороша ідея для логотипів. Тому що при його масштабуванні літери спотворюватимуться. Текст буде складно прочитати.


Логотип для спа-салону Вибраний шрифт повинен поєднуватися з іншими складовими логотипу . До масивного зображення підійдуть великі літери. А витончену іконку краще доповнити витонченим шрифтом. Гармонія має бути у всьому.


Логотип для спа-салону Слідкуйте за читабельністю . Це навіть важливіше, ніж зовнішній вигляд тексту. Слова мають бути перебірливими у будь-якому масштабі.

 

Яку форму вибрати?

Форма логотипу особливо впливає на нашу підсвідомість та сприйняття інформації. І кожна з них будить у нас певні почуття та емоції.

  • Коло, овал, еліпс

Найбільш “дружня” форма. Відсутність кутів викликає почуття спокою та тепла. Заражає позитивними емоціями.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

  • Квадрат та прямокутник

Прямі кути та чіткі лінії асоціюються з надійністю, міцністю, ефективністю та стабільністю. Квадрати та прямокутники — це про баланс та якісну роботу.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

  • Трикутник

Трикутники свідчать про владу та закон. Цю форму люблять власники компаній, орієнтованих на чоловічу аудиторію. Адже яка форма може виглядати серйозніше, ніж ця?

Логотип для спа-салону

Для спа ми радимо вибрати круглу або овальну форму. Але ви можете експериментувати та використовувати нетипове обрамлення логотипу.

Яку іконку підібрати?

В індустрії краси при розробці логотипів часто використовують жіночі силуети, метелики, квіти, серця та інші елементи, які пов'язані зі здоров'ям і красою.

Для спа-салонів добре підходять іконки вигинів жіночої фігури. А також круто виглядатимуть абстракції та елементи із градієнтами.

Логотип для спа-салонуЛоготип для спа-салонуЛоготип для спа-салону

Тренди та ідеї в дизайні логотипів спа-салонів

Трендовий логотип – це набагато краще, ніж звичайний логотип. Він приверне більше уваги до вас. І створить репутацію модної та сучасної компанії. Тому представляємо до вашої уваги тренди 2020 року в логотипах. Тільки не використовуйте занадто багато тенденцій в одному лого. Краще комбінуйте їх із класичними та базовими елементами.

  1. Контрастні градієнти

Якщо раніше плавні переходи вважалися немодними, то зараз вони є на піку популярності. Ви можете комбінувати будь-які кольори, залежно від вашої діяльності. Особливо круто виглядають градієнти між контрастними кольорами.

Логотип для спа-салону

  1. Хаотичне розміщення елементів

Хаотичне компонування літер із назви спа-салону або інших елементів виглядає незвично і дуже круто. З таким логотипом ви однозначно виділятиметеся серед конкурентів. Але пам'ятайте, що це не повинно зашкодити загальній гармонії логотипу.

  1. Недбалі малюнки

Неідеальні малюнки у стилі "від руки" - дуже стильний тренд. Виглядає оригінально. Для спа-салону ви можете вибрати зображення чогось властивого цій сфері. Наприклад, банний халат чи силует жінки.

Логотип для спа-салону

  1. Багатошарові лого

Розробка цього логотипу не потребує особливих зусиль. У цьому тренді немає особливих нагромаджень чи складних малюнків, але виглядає дуже незвичайно. Ви можете інтерпретувати ідею на свій смак.

  1. Символи

Зображення ілюстративних символів добре підійде практично будь-якій галузі. До речі, цей тренд використовується багато років популярними брендами (Nike, Starbucks). То чому б вам не поповнити їхні лави?:)

Логотип для спа-салону

Вдалі приклади логотипів спа-салонів компаній в Україні

Буває, що при підборі ідей для логотипу очі розбігаються і не вдається сфокусувати увагу. Тому ми вирішили зібрати для вас кілька прикладів вдалих українських лого. Раптом ви побачите тут варіант, який затьмарить усі попередні?

  1. Цей логотип виконаний у приємних синіх та блакитних відтінках. Невелика абстрактна іконка у поєднанні з красивим шрифтом створюють чудовий тандем. Змотається дуже вдало.

  1. Логотип виконаний в одному кольорі. Проте виглядає дуже дорого. Вдало підібраний нейтральний відтінок та красиве абстрактне зображення зробили цей логотип супер крутим.

  1. Емблема круглої форми з приємним блакитним відтінком чудово перегукується з кольором назви та абстрактною картинкою. Комбінація блакитного та золотого гармонує з концепцією цього спа-салону.

  1. Вдале поєднання золотого та чорного робить цей логотип "дорогим". Виглядає ефектно, хоча в ньому і немає оригінальних малюнків та ікон. Гарно та просто.

  1. Цей логотип виготовлений в одному відтінку золотого. Ефектний та стильний. Особливу увагу привертає іконка медичного хреста з листком та дівчиною. Незвичайно та красиво.

Вдалі приклади логотипів спа-салонів у світі

Знати логотипи своїх конкурентів по всій країні, звичайно, добре. Але бути знайомим із закордонним ринком — краще. Придивіться до тенденцій у лого, які використовують у різних краях. Це особливо стане вам у нагоді, якщо ви збираєтеся розширювати свій бізнес і відкривати філії за межами рідної країни.

Азія

  1. Цей лого — добрий приклад тренду з емблемою. Сірувато-білий колір добре гармонує із тлом. Незвичайний формат логотипу виглядає своєрідно, але круто.

  1. Мальована бабка і стильний напис добре виглядають у тандемі. Бабка зроблена в стилі тренду неідеальних зображень. Через те, що іконка у квадраті, логотип виглядає незвично.

Америка

  1. Дивлячись на цей логотип, одразу помічаєш стильну іконку у вигляді аркуша з дерева. Зробити листок білим, а тло зеленим — цікаве рішення. А нейтрального кольору напис добре поєднується із зображенням.

    Цей лого — добрий приклад тренду з емблемою. Сірувато-білий колір добре гармонує із тлом. Незвичайний формат логотипу виглядає своєрідно, але круто.

  1. Елегантність та витонченість – опишемо ми логотип цього спа-салону. Симпатичне обрамлення та приємний шрифт ніби створені один для одного. В результаті вийшло розкішне лого.

Європа

  1. Стильна абстрактна іконка відразу впадає у вічі. Вона нагадує роботи Ван Гога. І чудово вписується у логотип. Нижче наведено назву спа-центру. Шрифт дуже приємний та елегантний. А сама емблема ненав'язлива та викликає приємні емоції.

  1. Назва спа-салону оформлена рукописом. Що вписується в концепцію логотипу дуже вдало. А абстрактний малюнок краплі води добре доповнює композицію. Загалом, вийшло гарно.

Розробка логотипу для спа-салону: як, де та за якою ціною?

Створення логотипу - це трудомісткий і складний процес. Він складається із певних етапів. Саме покрокове дотримання цих етапів дозволяє створити справжній шедевр. Те саме лого, яке сподобається вашим потенційним клієнтам.

Тому до вибору виконавця ваших задумів потрібно підійти відповідально. І підібрати гідного дизайнера.

Але перед цим давайте розберемося, які ж етапи має пройти просте замальовка, щоб стати крутим логотипом?

Логотип для спа-салону 1 етап. Дослідження

На першому кроці дизайнер збирає інформацію про вашу компанію та аналізує її. Чим ви керуєтеся при роботі, якими є ідеї та концепція фірми? Яким є ваш ціновий сегмент і хто цільова аудиторія? Професіонал шукає відповіді на ці та інші питання та поступово продумує ідею та концепцію логотипу.

 

Логотип для спа-салону 2 етап. Визначення концепції

Після того, як дизайнер дослідив всю інформацію про вас, він обробляє її і приступає до не менш важливого ступеня. Повноцінна розробка логотип концепції. Маестро виводить ідеальну формулу логотипу. Щоб емблема потрапила не тільки вам, а й вашим потенційним клієнтам.

 

Логотип для спа-салону 3 етап. Внесення правок до концепції

Далі проміжний результат узгоджується із замовником. Вносяться певні коригування. Обговорюється, що клієнту подобається, а що подобається. Після цього логотип опрацьовується остаточно. Результат – ідеальна емблема.

 

Логотип для спа-салону 4 етап. Запуск

Коли логотип вже створили, недоліки прибирали і причепитися більше нема до чого, лого починають потихеньку запускати в маси. Використовують при розробці корпоративного стилю та створенні реклами. Застосовують у дизайні офісу, сторінок у соціальних мережах, елементах айдентики тощо.

 

Насправді етапів набагато більше. Але ми виділили основні, без яких не можна обійтися.

Якщо дизайнер правильно пропрацює кожен етап, то ідеальний лого у вас у кишені. Красива якісна емблема допоможе знайти нових клієнтів, підняти продажі і стати першим серед конкурентів.

Тому розробку логотипу потрібно довіряти професіоналам. А знайти справді гідних виконавців досить складно. Але не переживайте. Розслабтеся, ви можете не думати, де їх шукати. Вони ж знайшли вас самі!

Так так, це ми про студію WeLoveBrands ! Це не те місце, де все крутиться лише довкола прибутку. Співробітники тут справді кайфують від роботи та створюють справжні витвори мистецтва. А все заради задоволених клієнтів та їх усмішок. Тут від вас не відстануть, доки ви не будете повністю задоволені результатом. 

Наші дизайнери втілять у логотипі всі ваші ідеї. А їх особлива уважність дозволить не прогаяти жодної деталі та врахувати всі побажання. Хочете переконатись у цьому? Тоді подивіться на їхні роботи :

До речі, ціни у WeLoveBrands зовсім не кусаються. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень. Для елемента, який привабить вам масу нових клієнтів та збільшить продаж у кілька разів, це казкова ціна!

Ну а якщо у вас багато ідей і ви не знаєте, яку концепцію вибрати, можете замовити відразу кілька варіантів логотипу. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.

Вибирайте розробку логотипу у WeLoveBrands та насолоджуйтесь результатом. Бажаємо вам успіхів!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5