Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Створити логотип для салону краси – це одночасно легко та неймовірно складно. Легкість завдання пояснюється простотою та зрозумілістю візуальних образів, а також відомою всім та кожному сферою діяльності. Складність ж полягає у створенні оригінального логотипу, який би виділявся серед решти зображень, яких на сьогодні якщо не мільйони, то тисячі. У цій статті ми розповімо, на які категорії можна поділити логотипи салонів краси та покажемо найкращі приклади для кожної з них.
Кількість дрібних перукарень та великих салонів краси невблаганно зростає. При цьому кожен хоче виділитися, бути оригінальним і незабутнім. І завдання це лягає головним чином на «плечі» логотипу. Точніше, плечі дизайнера, який створює цей логотип. Як правило, завдання ускладнюється ще й тим, що зображення має бути стильним і таким, що відображає настрій салону краси, його філософію, ставлення до клієнтів і бачення своєї професії.
Не впадайте у відчай, нездійсненних завдань не буває. Просто до якихось із них потрібно докласти більше зусиль та креативу. Для зручності та більшої наочності ми розбили всі логотипи салонів краси на категорії за символами, що були використані в їх дизайні. І ось що вийшло.
Цей символ найчастіше використовується в дизайні логотипів для салонів краси, тому що дає пряме та чітке відсилання до діяльності фірми. Це однозначний образ, який миттєво зчитується аудиторією та не викликає жодних питань чи сумнівів. Тому вважається безпрограшним варіантом.
Підводне каміння: занадто широка поширеність, побитість образу. Під час роботи з таким символом потрібно бути обережним, щоб уникнути повторення чужого логотипу.
До цієї категорії можна віднести ще фени та інші інструменти, які використовують у салонах краси. Використання зображення ножиць є безпрограшним варіантом щодо передачі напряму діяльності через візуальні образи. Цей символ зчитується аудиторією легко і однозначно, тому його часто використовують під час створення дизайну логотипів для салонів краси.
Підводні камені: висока популярність образу та частота використання, побитість образу. Незважаючи на недоліки та складнощі з пошуком оригінального рішення, цей символ найкраще асоціюється із салоном краси.
Як правило, орнаменти використовують для надання логотипу вишуканості та оригінальності. Знайти або створити унікальний незвичайний орнамент набагато простіше, ніж зображення ножиць чи голови, але не завжди асоціюється з салонами краси. Проте при його розробці можна дати волю фантазії.
Підводне каміння: відсутність прямого посилання на діяльність підприємства, розмитість образу. Тим не менш, відмовлятися від використання вензелів і завитків не варто, адже вони завжди чудово виглядають і роблять стиль більш витонченим і хитромудрим.
Зображення крил метеликів та всіляких квітів на логотипах бьюті-салонів співвідносять їх із жіночністю та красою. Такі символи роблять образ м'якшим, і навіть досить легко зчитуються аудиторією.
Підводне каміння: неможливість використання для чоловічих салонів краси, що не розкривають напрямок роботи компанії. Незважаючи на недоліки, стилізовані образи метеликів та квітів надають логотипу легкість, легкість та чарівність.
З появою барбершопів виникла потреба створення суто чоловічих логотипів для салонів краси. Головна складність полягає в тому, щоб розробити мужнє та стильне зображення, уникаючи при цьому асоціацій із традиційним жіночим салоном краси.
Підводне каміння: невеликий вибір візуальних образів, які можна використовувати, обмеженість у палітрі кольорів. Тим не менш, логотипи для барбершопів – це благодатний ґрунт для реалізації крутих дизайнерських ідей.
Деякі салони краси відмовляються від художніх образів та роблять ставку на назву та/або ім'я майстра. Цей крок цілком виправданий, адже сама назва стає візитною карткою салону. А ще такий логотип найшвидше запам'ятовується аудиторією.
Підводне каміння: оформлення відрізняється лише стилем шрифту, складно виділитися і натомість конкурентів. Щоб логотип на основі назви виглядав стильно та оригінально, доведеться докласти чимало зусиль та вигадки, але результат того вартий.
Люди, які втомилися від затертих образів ножиць, голів і метеликів-квіточок, застосовують нестандартний підхід – використовують зображення, які ніяк не пов'язані з б'юті-індустрією. І роблять абсолютно правильний вибір. Такі логотипи різко вирізняються своїм унікальним стилем, привертають увагу аудиторії, тому миттєво запам'ятовуються.
Підводні камені: невідповідність образу та сфери діяльності підприємства, відсутність необхідних асоціацій. Проте такі логотипи виглядають завжди свіжо та цікаво, залучають прогресивну креативну аудиторію, дозволяють зайняти свою унікальну нішу.
Не знаєте, кому довірити розробку логотипу ? Тільки досвідченим дизайнерам, які вміють по-новому подивитись на звичні речі та люблять знаходити нестандартні та оригінальні рішення. Знайдіть свій унікальний стиль у студії We❤Brands.