Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Розплідник рослин для більшості власників – хобі, що переросло у бізнес. А щоб ця справа набирала обертів, звичайно ж, потрібні клієнти. Залучити споживачів та одночасно виділитися на тлі конкурентів допоможе яскравий візуальний образ. Іншими словами, вам слід створити логотип для розплідника рослин, який буде добре запам'ятовуватися та працювати на імідж компанії, перетворюючи ваших клієнтів на постійних покупців.
Споживачі вперше помічають фірмовий знак на рекламній вивісці, а у разі пошуку розплідника в інтернеті – на сайті або у соціальних мережах. Потім його впізнають на рекламних буклетах, візитках, сувенірній продукції та інших носіях.
Щоб логотип врізався в пам'ять аудиторії та викликав приємні асоціації з вашою компанією, він має бути зрозумілим, привабливим та унікальним. А створити оригінальний фірмовий знак вам допоможуть кваліфіковані спеціалісти.
#1Ідентифікація компанії. Логотип, створений з урахуванням місії бізнесу, трендів у дизайні та спеціальних елементів для привернення уваги підказує спеціалізацію розплідника.
#2Виділення на фоні конкурентів. Оригінальне лого дозволяє відбудуватися від конкуруючих фірм та залучити нових покупців.
#3Лояльність покупців. Запам'ятовується логотип та якісне обслуговування — запорука повторних звернень та довгострокового партнерства.
#4Підвищення довіри. Наявність у компанії логотипу є своєрідною гарантією якості та свідчить про кваліфікацію персоналу.
#5Приємні асоціації. Формування позитивного образу компанії важливе ще на етапі знайомства клієнта із нею. Унікальний логотип допомагає справити позитивне враження в момент першої взаємодії споживача з розплідником, а застосування при розробці логотипів допоміжних елементів дозволить збільшити продажі та прибуток.
Розробка логотипу в дизайнерському агентстві передбачає візуальну передачу трендів, ідей, цінностей та місії компанії. Крім того, якісний знак спрощує розробку рекламної продукції та презентаційних матеріалів, а також сприяє просуванню бізнесу.
Як відрізнити хороше лого від неякісного? Варто звернути увагу, чи допомагає воно досягти поставленої мети. Якщо так – у вас ефективний фірмовий знак, а якщо ні – доопрацюйте його або розробите новий.
Характеристики якісного логотипу:
Впізнаваність. Прості логотипи з мінімумом елементів легко запам'ятовуються та викликають асоціацію з компанією.
Унікальність. Виключає повторення у вашій ніші та гарантує просту процедуру реєстрації логотипу та товарного знака як активу компанії.
Масштабованість. Якісно розроблений фірмовий знак однаково добре виглядає на візитній картці, зовнішній рекламі та веб-сайті розплідника.
Актуальність . Хороші логотипи не потребують переробки чи редизайну. Їх створюють з урахуванням популярних трендів, а тому лого зберігає свою актуальність понад десять років.
Дослідження брендологів показують, що розплідники рослин з логотипом викликають більше довіри у клієнтів, ніж компанії з однією лише назвою. А оскільки візуальний образ на підсвідомому рівні впливає на вибір споживачів, фірмовий знак повинен викликати позитивні емоції.
При формуванні місії компанії, а також перед розробкою логотипу спитайте себе, що спільного у відвідувачів розсадника рослин? Що їх поєднує, а що відрізняє? Адже одні вирощують рослини для отримання творчого задоволення та задоволення результатом, комусь подобається праця, пов'язана із землею, а хтось садить різні культури, щоб ушляхетнити територію та підкреслити свій статус.
Більшість прагне організувати гармонійний простір у приватному будинку чи квартирі, облаштувати двір чи садок. Для когось рослинництво — це хобі та бажання вживати екологічно чисті продукти. Для інших – це можливість покращити фінансовий стан.
Але з якою б метою люди до вас не прийшли, їх поєднує прагнення отримати якісні саджанці та насіння, ґрунт та добрива, а головне — кваліфіковану допомогу та грамотну раду з вирощування рослин.
Хороший розплідник — не просто місце продажу. Це також клуб любителів рослин. Тому важливо, щоб логотип інформував клієнтів про діяльність компанії, створював позитивний настрій та атмосферу з перших моментів взаємодії.
Як правило, в розплідники приїжджають на автомобілях, і щоб клієнти легко знаходили дорогу, інформація про нього розміщується на плакатах та банерах біля доріг. Це означає, що для привернення уваги фірмовий знак повинен добре читатися і бути пізнаваним з великої відстані при великій швидкості пересування.
Щоб отримати логотип, що викликає емоції та підвищує довіру, необхідно правильно підібрати елементи дизайну. Важливі інструменти у розробці лого — шрифти, образи та кольори. Розгляньмо їх далі.
Основні складові гарного лого:
Назва розплідника може бути пов'язана з найменуваннями рослин і підкреслювати спеціалізацію бізнесу. При цьому важливо уникати повторень та посилань до компаній конкурентів.
Шрифт має бути читаним. Бажано зупинитись на мінімалістичних варіантах. Окремі літери можна оформляти як символічне зображення рослини чи його частини.
Зображення зміцнюють та підсилюють візуальний образ. У лого сучасних розплідників переважно використовують зображення рослин або їх частин, наприклад, гілок, квітів та плодів. Оформлення може бути як натуралістичним, так і символічним.
При застосуванні таких образів важливо розуміти, що вони символізують і уособлюють. У комбінації із зображенням рослин можна також застосовувати схематичні ілюстрації сонця. Помилкою буде розробка лого із зображенням рослини, яка несе містичний чи ритуальний зміст.
Кольори та відтінки. У цій сфері найчастіше використовують відтінки зеленого, а також червоний, помаранчевий, жовтий або фіолетовий, рідше — синій або блакитний. Для свого логотипу ви можете вибрати кольори, які асоціюються з природою, енергією, зростанням, а також поєднання нейтральних та яскравих акцентних тонів для привернення уваги.
Загальне правило застосування кольору у логотипах — зменшення їх кількості до двох чи трьох. Важливо враховувати, що червоний та помаранчевий можуть передавати агресивний підтекст. Тому вони мають не переважати, а акцентувати увагу на певних елементах логотипу. Такі відтінки часто комбінують із спокійнішими.
За допомогою символу, кольору та шрифту можна зачепити аудиторію, викликати у неї емоційний відгук та збільшити лояльність до вашої компанії. Адже кожен елемент несе певний зміст і по-своєму впливає на сприйняття лого. Але щоб передати ідею, потрібні ще й цікаві дизайнерські рішення - прийоми, за допомогою яких вдається одержати оригінальний фірмовий знак.
Основна тенденція у створенні логотипів для розсадників рослин — мінімалізм та спрощення. Це можна простежити як у назвах компаній, так і в графічних елементах та кольоровій гамі.
Зменшення кількості деталей і квітів сприяють легкому запам'ятовування і полегшує впізнавання фірмового знака.
Ще один тренд — закруглені шрифти. Форми, близькі до кола, часто зустрічаються у природі та сприймаються гармонійно. Тому вони такі популярні в цій сфері.
При розробці лого дизайнери все частіше вдаються до використання інструментів нейромаркетингу. З їхньою допомогою вдається розробити знаки, які впадають у вічі навіть з великої відстані, добре запам'ятовуються і виділяються на тлі логотипів конкурентів.
Дизайнери компанії WeLoveBrands ретельно вивчають нішу, в якій функціонує бізнес, конкурентні переваги та цільову аудиторію, щоб створити оригінальні логотипи, айдентику та інші візуальні елементи.
У лого українських розплідників використовують:
м'які, закруглені літери у назві у комбінації із символічним зображенням пишного дерева;
квіти з вираженою національною символікою та відтінками;
відтінки зеленого – від м'якого пастельного до яскравого смарагдового;
імена або прізвища засновників бізнесу, українські назви квітів та рослин, а також похідні від англійських та латинських garden, flora.
Всі логотипи підкреслено доброзичливі, оформлені у м'яких тонах з акцентними деталями.
Старовинні, з довгою історією розплідники можуть використовувати логотипи з традиційними елементами: складні шрифти, яскраві зображення дерев, квітів та кущів, а також їх частини. Можливе використання чорно-білих логотипів.
Молодші компанії використовують прості логотипи. Зображення рослин на них схематичні та максимально спрощені. Назви виконані легкими, найчастіше похилими стилізованими літерами. Переважає зелений колір, але зустрічаються також приглушені червоний, помаранчевий та жовтий. Основна ідея лого розплідників — формування позитивного враження ще на етапі знайомства з компанією.
В Азії найчастіше зустрічаються комбіновані логотипи, що складаються з назви розплідника та традиційних для цієї ніші образів (гілки, листя, квіти та бутони). Багато з них містять також ієрогліфи, зображення лотоса, сакури та екзотичних рослин.
Великі компанії та сучасні розплідники створюють шрифтові лого у стилі мінімалізм. Такі символи виглядають стильно і підкреслюють статус.
Найпоширеніші кольори – зелений та червоний, але використовують ще рожевий, жовтий, помаранчевий, чорний та ін.
Сьогодні в Мережі представлено безліч сервісів для самостійної розробки логотипу. Такий спосіб заощаджує гроші, проте не дозволяє створити унікальний логотип.
Щоб отримати ефективний фірмовий знак, здатний виділити ваш розплідник на фоні конкурентів і зацікавити аудиторію продукцією, необхідно звернутися за допомогою до професіоналів. І тут у вас два шляхи:
Замовити лого у фрілансера. Цей спосіб передбачає відносно невисокі витрати (в середньому, 1500-2000 гривень, але буває і дорожче), але щоб не пошкодувати про своє рішення, ознайомтеся спочатку з портфоліо фахівця та уточніть, чи має він досвід створення логотипів у цій ніші.
Замовити логотип у дизайнерській компанії – найнадійніший варіант. Фахівці при створенні лого спираються на досвід та знання у дизайні, маркетингу та психології споживачів. Вони вивчають традиції та нові тренди. Це робиться для того, щоб розробити фірмовий знак, що викликає довіру та працює на імідж вашої компанії. Тому і вартість послуги в компаніях трохи вища – від 150 доларів.
Дизайнери студії WeLoveBrands перед створенням лого вивчають сферу діяльності, місію та цілі фірми, конкурентів та цільову аудиторію, щоб ви отримали оригінальний, впізнаваний логотип з гарною масштабованістю. Він однаково добре виглядатиме на рекламних вивісках, друкованих об'єктах, а також в інтернеті.
Потрібна консультація дизайнера? Бажаєте замовити логотип для розплідника рослин? Телефонуйте або пишіть у чат на сайті.