Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Щодня створюються нові логотипи рекламних агентств, які, як і особи у людей, повинні бути унікальними, яскравими та впізнаваними. У старих вестернах, ковбої, щоб позначити належність худоби, використовували тавро, у такий спосіб вони відзначали своє право власності. Мета створення логотипу та сама: його наявність на вашому веб-сайті, друк на візитівках та іншій продукції вказує на право власності та розповідає потенційним клієнтам, який тип послуги ви пропонуєте.
Логотип рекламного агентства розкриває характері і відбиває індивідуальність. Одні компанії хочуть підкреслити надійність, стабільність і свій статус, тому вибирають прості, а іноді й суворі фірмові знаки в стилі мінімалізм, інші воліють привертати увагу яскравими фарбами і несподіваними образами, роблячи акцент на своїй креативності і позитиві.
При створенні логотипу для рекламних компаній та PR-агентств важливим є нестандартний підхід. Це допоможе не лише продемонструвати можливості фірми, а й дозволить їй виділитися на ринку та викликати інтерес у споживачів.
Створення унікального логотипу для рекламного агентства починається із відмінної ідеї. Щодня фірмовий знак пояснюватиме потенційному клієнту, чому варто співпрацювати саме з вами. Перед тим як розпочати його створення, знайдіть відповіді на запитання:
Які переконання та цінності має рекламне агентство?
Про що має розповідати потенційним клієнтам логотип?
Що робить вас особливими?
Що ви робите краще, ніж конкуренти?
В одну мить лого рекламного агентства має показати: хто ви і чим займаєтесь. Кольори, форми, типографіка та інші елементи дизайну безпосередньо впливають на сприйняття бренду Вашою аудиторією. Якщо зробити все вірно – лояльність потенційного клієнта гарантована. Існує 5 характеристик ідеального логотипу рекламної агенції:
# 1 Правильна форма
# 2 Ідеальні ділові репліки
# 3 Унікальне поєднання кольорів
# 4 Розумна відповідність трендам
# 5 Правильні розміри
Вдалий рекламний логотип добре запам'ятовуватиметься, викликатиме емоції, підвищуватиме довіру та лояльність аудиторії. Тому для його розробки потрібна хороша ідея та правильно підібрані елементи дизайну (колірна гама, шрифт, форма та символ).
У рекламній сфері найчастіше зустрічаються текстові та комбіновані логотипи, у яких поєднуються символ та текст.
При створенні фірмових знаків в Україні та світі найчастіше використовуються абстрактні елементи, геометричні фігури, лінії та стилізовані зображення тварин, а для оформлення тексту обирають прості шрифти без засічок та рукописні шрифтові стилі.
Що стосується колірної гами, то найпоширенішими є одно- та двоколірні лого з використанням синього, сірого, червоного, чорного та помаранчевого відтінків.
Рекламні компанії по всьому світу вибирають переважно двоколірні логотипи, але часто трапляються також знаки, пофарбовані в один колір. Популярними є поєднання чорного з іншими яскравими відтінками, а також сіро-сині та сіро-жовтогарячі колірні рішення.
Поєднання трьох і більше кольорів зустрічається рідше. Різнобарвні лого більш характерні для українського ринку, ніж закордонного.
Особливості використання кольору в рекламних логотипах:
Україна . Українські рекламні компанії обирають чорний, синій, жовтий та червоний відтінки, а популярними комбінаціями є чорний із червоним, білим чи синім.
США . Тут найпоширеніші одноколірні рекламні логотипи. На першому місці стоїть чорний, за ним за популярністю йде помаранчевий та синій. Якщо використовуються два кольори, то переважають поєднання сірого з червоним та чорного з різними яскравими відтінками (синім, фіолетовим, помаранчевим тощо).
Європа . Для європейських країн теж більше характерні одноколірні лого. Улюбленими відтінками рекламних агентств є чорний, червоний та синій, а у разі вибору двоколірного знака – чорно-сині та червоно-білі поєднання.
Азія . На відміну від Європи та США, азіатські компанії при створенні логотипів частіше використовують два кольори (синій із помаранчевим, червоний із жовтим, сірий із чорним та чорний із яскравими відтінками).
Якщо подивитися на картину в цілому, то можна зробити висновок, що український та світовий рекламний ринок дуже любить чорний, синій та помаранчевий/жовтий відтінки. Ці кольори зустрічаються досить часто як у вигляді основного тону, так і як акцент.
За статистикою, більшість рекламних логотипів, незалежно від континенту, країни та регіону, – шрифтові. Компанії віддають перевагу простим лого, оскільки вони добре сприймаються аудиторією і легко запам'ятовуються.
На другому місці за популярністю стоять комбіновані логотипи, що поєднують текст та символ. Вони привертають увагу до компанії та підкреслюють її індивідуальність.
Найчастіше у таких фірмових знаках використовуються геометричні фігури, різні лінії та абстрактні елементи. Якщо ж компанії хочуть виділитися серед конкурентів та зацікавити споживачів, то вибирають стилізовані зображення різних тварин та птахів.
Українські та європейські агенції віддають перевагу геометрії та тваринам, американські використовують переважно геометричні форми (коло, квадрат, трикутник), а азіатські більше люблять шрифтові лого без будь-яких символів, але якщо картинка присутня, то це буде та сама геометрія та лінії.
Наукові основи графічного дизайну: кожна фігура має свої візуальні асоціації, тому необхідно узгодити форми логотипу із посланням бренду своєї цільової аудиторії.
Коло чи овал – привабливий і доброзичливий.
Об'ємні лінії – розслаблюючі, інтригуючі та грайливі.
Геометричні фігури – домінування, лідерство, авторитарність, ефективність, безпека та надійність.
Шипи та гострі кути – агресія, різкість та незвичайність.
Горизонтальні лінії – надійність та стабільність.
Вертикальні лінії – успіх та процвітання.
Мозковий штурм допоможе знайти геніальне рішення. У процесі створення логотипу рекламного агентства варто спробувати думати також як ваша потенційна аудиторія. Створіть список асоціативних слів, що їх описує рекламне агентство. Після того, як з'явилося чітке уявлення про ваш бренд, настав час почати втілювати ідеї в дизайн.
Українські та зарубіжні компанії обирають шрифтові та комбіновані лого (перші – у двох випадках із трьох).
Найпопулярнішими є прості шрифти без засічок та шрифтові стилі з м'якими лініями. Часто використовуються також рукописні шрифти, щоб підкреслити креативність та легкість.
Особливості використання шрифтів у рекламних логотипах:
за писемністю – латинські шрифти переважають над кириличними (навіть в Україні таких знаків понад 60%);
на вигляд – найчастіше використовуються шрифти без засічок та рукописні шрифтові стилі;
по регістру - великі шрифти використовуються в 50% рекламних логотипів, потім йдуть малі та змішані;
за накресленням – переважає у логотипах реклами пряме написання слів, але часто зустрічається також похилий та курсивний;
за товщиною лінії – найбільше фірмових знаків із середніми за товщиною літерами, а друге місце займають жирні лінії.
Якщо порівнювати особливості використання шрифтів при створенні фірмових знаків у різних країнах, то побачимо, що шрифти без засічок і прописне накреслення є найпопулярнішими.
Емоційний тон шрифтових рішень у логотипі:
Шрифти із засічками асоціюються з традиціями, надійністю, респектабельністю та комфортом.
Без засічок — чистота, об'єктивність та сучасність.
Рукописні шрифти - креативність, елегантність та витонченість.
Як ви вже помітили кожен шрифт, передає свій настрій та індивідуальність бренду: серйозність та витонченість, або грайливість та недбалість. При виборі шрифту варто враховувати не особисті переваги, а особливості рекламного агентства.
Українські рекламні компанії обирають прості та м'які шрифти. А щоб привернути увагу, відбудуватися від конкурентів та створити незвичайний акцент, з накресленням люблять експериментувати, наприклад, розривати літери чи створювати розмиті краї.
Такі самі прийоми використовують у США, Європі та Азії. Для створення унікальних лого вибирають прості шрифти та додають цікаві фішки, а щоб підкреслити креативність та позитив, застосовують рукописні шрифти.
При створенні логотипу для рекламної компанії, перше, про що думає дизайнер: вибрати правильний і естетичний дизайн для бренду, який не буде підвладний часу. Так, модний логотип може якийсь час привертати увагу, але з приходом нових трендів є ризик виявитися власниками застарілого торгового знака. Класична естетика не дозволяє використовувати божевільні палітри кольорів. Але, незважаючи на це, використання класичного стилю дає зрозуміти потенційним клієнтам, що ваше рекламне агентство надійне та практично.
При створенні логотипу спробуйте продумати всі варіанти асоціацій, які можуть спасти на думку при погляді на ваш логотип. Чи зрозуміє повідомлення бренду потенційна аудиторія?
Щоб створити логотип, який чітко транслюватиме повідомлення бренду цільової аудиторії, потрібно проаналізувати логотипи своїх успішних конкурентів. Існує дві стратегії: мімікрувати, підлаштовуючись під кольори та стиль конкурентів або контрастувати. Не варто використовувати занадто багато шрифтів та кольорів. Чим «чистіше», читабельніший і простіше ваш логотип, тим швидше він стане пізнаваним і незабутнім серед потенційної аудиторії.
Звивистий ретро-дизайн, який був популярний протягом останніх 3-х років, змінює чисту класику без надмірностей. Зміна тенденцій нагадує маятник, що коливається: нерідко можна спостерігати еволюцію плоского логотипу в об'ємні форми. Але, незважаючи на практичність класики, все ж таки можна відчути тугу дизайнерів за хитромудрими шрифтами і градієнтом 2018 року.
Як відомо, гумор також добре продається, як і секс. Перед веселими яскравими кольорами та милими персонажами навіть у період економічної нестабільності складно встояти. Намальовані від руки монстри, текст з подвійним змістом і поєднання кольорів, що не поєднуються, актуально в будь-який час. Такий логотип ніколи не виглядатиме застарілим.
Дивні форми, кольорові площини, незвичайні колірні рішення – так, це все про стиль Color squares, який у 2020 році знову набув популярності серед дизайнерів. Незграбну, флетову геометрію відмінно доповнюють незвичайні колірні схеми: рожевий з брудно-зеленим, сірий з темно-фіолетовим. Цього року можна відстежити тенденцію переходу до простих, опрацьованих фірмових знаків, але, незважаючи на це, Color squares став теж популярним.
Ось уже 3 роки мінімалізм зберігає лідируючі позиції. Логотип, виконаний у цьому стилі, виглядає строго та витончено. Рекламні агентства, які створюють лого в стилі мінімалізму, спираються на принцип: чим простіше знак, тим він зрозуміліший і доступніший для цільової аудиторії.
Тренд набирає популярності цього року серед дизайнерів. Геометричні фігури стають пазлами для логотипу. Завдяки цьому простому прийому відкриваються широкі можливості брендування об'єктів. Згідно з дослідженнями маркетологів та психологів, логотипи, які містять прості геометричні фігури, легко сприймаються та добре запам'ятовуються. Багато відомих рекламних агентств, логотипи яких легко впізнаються мільйонами споживачів, використовували цей тренд.
Російський рекламний холдинг BBDO, який отримав безліч нагород (D&AD, Cannes LionsClio, Awards, Epica, Eurobest ін.) при створенні свого логотипу зробили акцент на лаконічність: простий шрифт без засічок, червоний і чорний кольори, які асоціюються з енергією, пристрастю та ін. BBDO розробляючи свій логотип, свідомо уникали зайвих ефектів (об'ємність, засічки, тіні та відблиски), віддаючи перевагу простій графіці і тому їхній логотип ще довго буде ефективним маркетинговим інструментом.
Вже сама незвичайна назва Grey (у перекладі з англ. означає сірий) для рекламного агентства, яке вирішує креативні завдання, говорить про те, що логотип компанії буде як мінімум неординарний. Їхній девіз – «Знайти нові грані» відображений у лого з помаранчевою кулею, що вигідно контрастує на фасаді першого офісу компанії, виконаного в класичному сірому кольорі. Дизайнери, що розробляють логотип Grey Global Group, креативно підійшли до виконання поставленого завдання, поєднавши характер та цілі бренду з історією компанії.
Рекламне агентство «Молоко» (Мінськ, Білорусь) під час створення логотипу уникали химерності та нав'язливості. Завдяки скромній чорно-білій колірній гамі та шрифту без засічок їм вдалося досягти ефекту асоціації з послугами категорії люкс. Агентство вигідно виділяється на тлі конкурентів, які мають кольорові емблеми. З мінусів цього дизайнерського рішення – необхідність відповідати логотипу, послуги агенції мають бути високоякісними. З плюсів: логотип чудово виглядатиме як чорно-білої документації, так і на футболці співробітника.
Американське агентство The Pod на ринку представляє комбінований логотип. Треба сказати, що цей вид логотипів один із найпопулярніших. Логотип гармонійно поєднує стиль шрифту та іконки, завдяки цій вдалій комбінації виник унікальний, цілісний образ, який асоціюється з даним рекламним агентством. Зелений колір у логотипі виглядає як синтез енергії та свіжості, не викликаючи небажаного дисонансу та не перенасичуючи емоціями.
Власник американського рекламного агентства «Smartsites» одного разу сказав: «Репутація бізнесу будується роками, іноді навіть століттями, тому без пізнаваного символу існування рекламного агентства неможливе». За послуги агентства «Smartsites» завдяки його репутації, клієнти готові платити суми з безліччю нулів, а їх комбінований логотип направляє цільову аудиторію, будучи ефективним маркетинговим інструментом, здатним протягом 15 секунд передати послання бренду і розповісти потенційному клієнту про те, що дане рекламне агентство пропонує вирішення креативних завдань. Поєднання чорного та жовтого кольорів передає міць, елегантність, енергію та позитив.
«ThreeSixtyEight» розпочали своє існування у 2011 році. Щоб відобразити цінності агентства, дизайнер використав просту фігуру прямокутника, в якому розміщена ще одна геометрична фігура, створюючи образ входу в коридор, таким чином передаючи послання агентства «Для нас відкриті всі двері та рішення». Розробник логотипу передав відчуття стабільності, міцності та креативного підходу до вирішення завдань. Помаранчевий колір символізує відкритість та сучасне мислення.
Де знайти виконавця, який створить з тексту, графічних зображень та палітри кольорів логотип рекламного агентства, який продемонструє можливості компанії та чітко транслюватиме її повідомлення цільової аудиторії? Існує 3 варіанти для пошуку розробників: сучасні фріланс-майданчики, пошук виконавця серед брендингових агенцій або автоматизовані ресурси для створення логотипів.
На фріланс-ресурсах можна знайти дизайнера, який працює віддалено. Вартість розробки логотипу буде на 40% дешевша, ніж у брендинговому агентстві. Його якість та оригінальність звичайно будуть під питанням. Крім того, є можливість того, що Вам продадуть плагіат.
Непогана ідея для тих, кому потрібний логотип за 15 хвилин за 350 грн. Але чи може логотип такої якості представляти Вашу рекламну компанію?
Команда WeLoweBrands після підписання договору розпочне розробку Вашого фірмового знака. Завдяки створенню якісної візуальної айдентики, наші клієнти мають шанс стати амбасадорами стилю та бренду на ринку рекламних послуг. Всі рішення, які запропонують наші фахівці, будуть ґрунтуватися на детальному аналізі вашого бізнесу, чіткому розумінні бізнес-ідеї та ринку конкурентів. Для того щоб отримати консультацію та дізнатися вартість розробки логотипу, можна використовувати чат-бот або зателефонувати за номером, вказаним у контактах .