Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ви напевно знайомі з фразою: "по одягу зустрічають, а за розумом проводжають". І справді без привабливого зовнішнього вигляду успіх малоймовірний. Причому не має значення, до якої сфери це стосується. Ось і у веденні бізнесу зовнішність дуже важлива. Естетичний корпоративний стиль привабить багато клієнтів. Тому радимо звертати увагу на зовнішній вигляд своєї компанії. А особливо – на логотип.
Це найважливіша складова корпоративного стилю будь-якої компанії. Без гарного лого клієнти навряд чи зацікавляться вашими послугами. Якісно розроблений логотип допоможе здобути авторитет серед цільової аудиторії. Не заощаджуйте на ньому свої сили і час, вибирайте найкращий варіант із найкращих. Крута емблема підніме ваш рейтинг та посприяє просуванню.
У сьогоднішній статті ми хотіли б торкнутися теми логотипів для політичних партій. Ця сфера особлива тим, що не потрібно продавати. Тут важливо переконати.
Запуск політичної партії – справа відповідальна. І без логотипу у цій справі зараз нікуди. Якщо ви вирішили йти в політику та збирати свою команду, логотип вам необхідний.
Логотипи використовуються не тільки для підвищення продажів та просування бізнесу. У боротьбі за владу вони теж можуть стати в нагоді. Усі політичні партії використовують лого під час виборів. Воно окреслюється партійна символіка. Але насправді це звичайний лого.
Логотип представляє ідеологію політичної партії як ілюстрацій. Він показує місію та бачення блоку.
Тому за правильної розробки емблеми можна побудувати необхідний імідж кандидату. А якщо логотип буде зроблено недостатньо добре — зруйнувати існуючий імідж.
Логотип допомагає презентувати ідею та цілі політичної партії, підкреслити пріоритети. А також створити певний образ в очах громадян і переконати, що ваші ідеї — найкращі.
Головне завдання логотипу для політичної партії — привернення уваги виборців. А також пропаганда цілей, поглядів та завдань. Логотип — це своєрідний показник боротьби за права громадян держави.
Найчастіше політики люблять використовувати у своїх лого елементи, які приковують себе погляди. Яскраві кольори, яскраві іконки та патріотичні мотиви — те, що особливо часто можна зустріти у логотипах політичних партій.
Класичні лого для політиків складаються з кількох ліній (переважно хвилястих) на тлі назви політичної партії чи імені кандидата. Незважаючи на те, що модні течії дизайну логотипів змінюються, деякі складові залишаються незмінними.
Виділити ідеологію політичної партії можна за допомогою кольору. У всьому світі кожна ідея асоціює себе з певним кольором. Давайте розберемося докладніше, кому який колір належить:
Червоний – колір “лівих” партій. Таких як комуністи, соціалісти тощо. У США це колір правоконсервативної Республіканської партії.
Синій та чорний – консервативні партії. А в США – ліволіберальна Демократична партія.
Рожевий – соціал-демократичні партії.
Жовтий – ліберали.
Зелений – партії, які виступають за охорону навколишнього середовища.
Пурпуровий та білий – кольори монархії. Але зараз не надто актуальні.
На плечі автора логотипу політичної партії лягає особлива відповідальність. Бо у сфері державних справ важливо створити логотип, який не лише приверне увагу виборців, а й переконає їх голосувати за кандидата.
Так що чим краще ви продумаєте всі деталі логотипу, тим більше людей переконаєте, що ваші ідеї найперспективніші. Важливо правильно підбирати кожну дрібницю для лого: чи то іконка, чи шрифт.
Але перед тим як розробляти емблему мрії, розберемося в тому, яких вона може взагалі бути форматів.
Монограма / абревіатура - просто одна або кілька букв, підійде для компаній з довгим складним неймінгом
Логослово - назва компанії, оформлена під лого
Емблема — створюються за принципом гербів та печаток
Символ – графічні та буквені символи
Абстрактний знак - знак або символ, який передає ідею компанії
Логотип-талісман — у логотипі присутній персонаж
Комбінований (текстово-графічний) - містить у собі слова та зображення
Для логотипу політичної партії важливо вибирати яскраві кольори. Щоб вони привертали увагу виборців та викликали їхній інтерес. Колірну гаму вибирають виразну. А відтінки підбирають такі, які "врізаються" в пам'ять людей і вплинуть на психологічному рівні.
Тому необхідно "забарвлювати" логотипи в "патріотичні" кольори. У тони, що асоціюються у вашій державі з любов'ю до батьківщини. Наприклад, кольори символіки країни: прапор, герб тощо. Часто політики люблять додавати до логотипів білий колір, оскільки він позначає чистоту та чесність. І зелені тони, пов'язані з процвітанням.
Для українських політичних партій залишаються актуальними жовтий, блакитний та синій кольори. Оскільки вони безпосередньо пов'язані з державною атрибутикою.
Хорошим прикладом підбору кольорів для логотипів політичних партій можуть похвалитися США. Завдяки використанню квітів із прапора — червоного, синього та білого, лого викликають почуття партіотизму.
Без гарного шрифту привабливого логотипу у вас не вийде. Тому що шрифт дуже впливає на сприйняття меседжу логотипу виборцями. Якщо він буде нерозбірливий чи нечитальний, можете вважати, що емблеми у вас немає.
Тож вибирати шрифт потрібно дуже ретельно. Оскільки він відповідає за правильне повідомлення посилу до аудиторії. Радимо дотримуватися нескладних правил, щоб вибрати правильне оформлення тексту:
Уникайте дрібних деталей у шрифтах. Йдеться про всілякі завитки та засічки. По-перше, вони все одно будуть погано помітні на логотип. А по-друге, вони зроблять зовнішній вигляд логотипу недбалим, а самі літери нерозбірливими.
Слідкуйте за тим, щоб шрифт поєднувався з іншими складовими логотипу. Іконка, форма та інші елементи лого мають добре виглядати у тандемі з текстом.
І останнє, але не важливо, правило. Слідкуйте за читабельністю літер. Вона важливіша навіть, ніж безпосередньо оформлення тексту. До того ж літери мають бути розбірливими у будь-якому масштабі.
Шрифт може багато розповісти про ідеї вашої політичної партії. Найчастіше розробники лого для політиків вважають за краще використовувати класичні шрифти. Такі як Arial, Times New Roman, Verdana. Вони зазвичай символізують мудрість, зрілість та вірність національним традиціям.
Якщо ви віддасте перевагу сучасним трендовим шрифтам, пам'ятайте, що вони будуть актуальні лише деякий час. Але вони показують, що політична партія прагнути йти в ногу з сучасністю.
Форма досить сильно впливає підсвідомість виборця. До того ж кожна по-своєму. Форма лого має своє приховане послання та пробуджує певні емоції. Тому, пропонуємо вам розібратися, як кожна форма впливає на наші почуття і мозок:
Завдяки тому, що у цих постатях немає кутів, вони сприймаються нашим мозком позитивно. Вони викликають на душі тепло, від них віддає дружелюбністю та привітністю, стабільністю та спокоєм.
Прямі кути в цих фігурах на підсвідомому рівні асоціюються з балансом і надійністю. А також символізують стабільність, якісну роботу та впевненість у завтрашньому дні.
Фігуру трикутник люблять використовувати при розробці компаній для чоловічої цільової аудиторії. Трикутник - це влада і закон, суворість та серйозність.
Для логотипів із політичною тематикою найкраще підійде квадратна форма. Оскільки саме вона сприймається людським мозком як символ балансу та спокою. Але ніхто не заважає вам фантазувати та вигадувати щось нове, приміряти інші форми логотипів для цієї сфери.
Для оформлення логотипу політичних партій розробники найчастіше обирають різні предмети чи тварини. Вони мають асоціюватися у виборців з вами та вашою партією.
Можна вибирати всілякі абстракції та візерунки. Оформляйте їх у стилі програми своєї партії чи суспільних цінностей.
Хорошим варіантом стане створення власної символіки та зображення її на логотипі. Втім, думайте і розробляйте свою унікальну іконку.
Наприклад, у США існують вже узвичаєні іконки лого. Незважаючи на те, що вони не мають жодного сенсу, громадяни вже звикли до них. Зображення віслюка вважають символом Демократичної партії США, а зображення слона — символом республіканців. Ці іконки мають багату історію, тому й сприймаються електоратом позитивно.
Логотипи з різних галузей проходять багаторічні етапи. Тому в їх розробці з'являються свої тренди та модні течії. Ці тенденції слід враховувати, коли ви продумуєте концепцію свого лого. Але пам'ятайте, що у політичній галузі з ними краще не переборщувати. Комбінуйте їх із базовими елементами.
Спрощення
Цей тренд створено для фанатів мінімалізму. Логотипи з використанням спрощення позитивно сприймаються цільовою аудиторією та викликають позитивні емоції. Простота – це не завжди погано.
Емблема
Формат логотипу “емблема” як інший підійде для політичної партії. Тренд відмінно підійде для політичної агітації та переконання виборця. Виглядає офіційно, але водночас сучасно.
Градієнт
Якщо ви не знаєте, як зробити свій логотип яскравішим і виразнішим, спробуйте застосувати градієнт. У ньому ви можете поєднувати всі улюблені кольори і виділитися серед конкурентів. Експериментуйте з переходами та, можливо, саме вони допоможуть вам вивести свою ідеальну формулу логотипу!
Виділення деталей
Бажаєте, щоб виборці звернули увагу на певну деталь у вашому логотипі? Тоді просто виділіть її. Зробіть її тоншою або тоншою за основні деталі лого.
Геометрія
Геометрія вже кілька років не сходить із вершин хіт-параду трендів логотипу. Вона виглядає стильно та оригінально. А якщо ваша мета показати за допомогою лого, що ви йдете в ногу з часом, то цей варіант однозначно для вас!
Якщо вам потрібно більше ідей для розробки логотипу політичної партії, пропонуємо подивитися на вдалі приклади логотипу вашої сфери з України. Можливо, вам сподобається якийсь із варіантів і ви захочете інтерпретувати його на свій лад.
Кожна держава інтерпретує тренди логотипів на свій лад. Тому якщо ви плануєте розвивати свою політичну партію за кордоном, то важливо знати, як же справи з дизайном лого за тридев'ять земель. Ми про вас уже подбали і зібрали кілька вдалих прикладів емблем з усього світу.
Створення логотипу — процес непростий та досить довгий. Тому якщо ви вважаєте, що достатньо лише включити комп'ютер, натиснути пару вікон і лого намалюється сам — ви не маєте рації. Це набагато трудомістка і складніша робота, ніж ви можете припускати. Логотип розробляється у кілька етапів.
Продумується концепція, збирається інформація, підбирається відповідний шрифт тощо. Ці та інші етапи створюють розкішну емблему. Тож не шкодуйте сил, енергії та фінансів на її розробку. З відповідальністю підходить до вибору дизайнера-виконавця всіх ваших логотипних побажань. Адже ви хочете, щоб ваш логотип був кращим?
Давайте розберемося, через який шлях має пройти маленька іконка, щоб стати "цукеркою".
1 етап. Дослідження
Початковий етап розробки емблеми мрії. Він складається зі збирання всієї інформації, яка потрібна для розробки логотипу. Дизайнер вивчає вашу політичну партію та безпосередньо її особливості. Які ідеї ви просуваєте та які цілі переслідуєте? Всі ці нюанси, необхідні для створення власної "родзинки" логотипу враховуються. Продумується ідея для лого.
2 етап. Визначення концепції
Чим більше інформації про вас збирає дизайнер, тим якісніше у результаті вийде результат. Точніше можна буде визначити ідеальну концепцію. Це власне і відбувається на другому етапі розробки. Маестро намагається створити ідеальну формулу лого. Щоб на фінальному кроці ви отримали не просто картинку, а змістовну та привабливу емблеми. Щоб вона працювала на вас і переконувала виборців у тому, що ваші ідеї найкращі.
3 етап. Внесення правок до концепції
На цьому етапі в арсеналі дизайнера вже є начерки логотипу. Вони узгоджуються із замовником. Якщо потрібно, вносяться певні корективи, враховуються побажання. Що додати, що прибрати. Логотип набуває “товарного” вигляду і проходить щабель доопрацювання. На виході клієнт милується ідеальним логотипом.
4 етап. Запуск або розповсюдження
Коли лого вже остаточно відредаговано, підходить остаточна стадія. Логотип запускають у маси, презентують цільову аудиторію. Його використовують у політичних кампаніях, зображують на флаєрах, у газетах та білбордах. Оцінюється остаточний результат.
Взагалі весь процес проходить набагато складніше. А етапів набагато більше. Але ми виділили основні, без яких не обійтися.
Якщо ретельно опрацювати кожен із перерахованих вище етапів, ви отримаєте досконалий логотип. Ідеальний його варіант, який переконуватиме і продаватиме. Він допоможе вам порозумітися з виборцями і виділитися серед конкурентів.
Звучить привабливо, правда? Для того, щоб логотип працював на вас і виконував всі свої функції на сто відсотків, важливо довірити його розробку справжнім профі. І не варто ламати голову та думати, де їх шукати. Вони ж самі вас знайшли!
WeLoveBrands це те місце, звідки ви вийдете задоволеними. Тут співробітники женуться не за прибутком, а за крутим результатом. Все робиться на совість. А кожен дизайнер працює заради вашого ж блага. Повірте, вони будуть пихати над лого, поки ви не скажете впевнене: “Так, це саме те, що я хотів!”.
Наші дизайнери вирізняються особливою уважністю. Жодне побажання чи коментар не будуть пропущені “мимо вух”. Якщо ви думаєте, що це можливо тільки в казці, то подивіться на їхні роботи та переконайтеся в цьому самі:
Що стосується цін, то після замовлення логотипу в WeLoveBrands, ви не залишитеся голим та босим. Тому що ціни дуже демократичні. Розробка одного варіанту лого коштуватиме вам 2700 гривень. Це чудова ціна, якщо враховувати, що натомість ви отримаєте повагу своєї цільової аудиторії.
Якщо у вас безліч ідей і ви не можете вмістити їх все в одному варіанті логотипу, то просто замовте кілька. Три несхожі один на одного логотипи коштуватимуть 4000 гривень. Ну а якщо ви хочете "вичавити" з наших дизайнерів усі концепції та ідеї, то замовте 5 варіантів за 6000 гривень.
Логотип для політичної партії особливо важливий. Адже він допомагає презентувати вашу позицію виборцям. З його допомогою ви можете здобути повагу та авторитет серед громадян. Лого — це обличчя вашої позиції та ідеології. Воно відбиває стратегію. І з правильною емблемою ви зможете "згорнути гори".
Тож не затягуйте з її розробкою і замовляйте швидше. Щоб якнайшвидше насолодитися результатом!:)