Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Фармацевтичний бізнес вважається одним із найдинамічніших і найприбутковіших у світі. Ситуація на ринку не стоїть на місці – раз у раз з'являються новачки, розширюються існуючі компанії та змінюються лідери.
Виробники медичних препаратів у всьому світі щорічно заробляють мільярди доларів. Не відстає у цьому питанні й Україна. Український ринок стрімко розвивається, а продаж ліків з кожним роком збільшується. Так, 2019 року медикаментів було продано на $42,7 млрд.
У зв'язку з високою конкуренцією на ринку, компаніям важливо виділятися на загальному тлі та добре запам'ятовуватися. Щоб ефективно взаємодіяти з цільовою аудиторією та впливати на поведінку споживачів, потрібний гарний логотип фармацевтики. Мається на увазі, що фірмовий знак повинен асоціюватися з галуззю, повідомляти про специфіку бізнесу, відокремлювати компанію від конкурентів і бути впізнаваним.
Зрозумілий та привабливий дизайн логотипу підвищує естетичну цінність товару та формує емоційний зв'язок з аудиторією. Люди при погляді на фірмовий знак будуть впізнавати компанію та приймати рішення про покупку.
Логотип допомагає:
виділитися серед конкурентів;
ідентифікувати компанію;
підкреслити переваги;
підвищити довіру та лояльність клієнтів;
покращити імідж компанії.
Хороший логотип дозволяє споживачам швидше зорієнтуватися на ринку, відокремлюючи одного виробника від іншого. Він інформує про напрям діяльності компанії та формує у свідомості клієнтів необхідний образ, викликаючи певні емоції та асоціації.
В Україні працюють вітчизняні та міжнародні фармацевтичні компанії. Є українські виробники, орієнтовані виключно на внутрішній ринок, а є компанії, які експортують продукцію до інших країн, і тих, хто купує невеликі іноземні підприємства з метою розширення та виходу на закордонні ринки.
Дизайн логотипів може залежати від статусу компанії, її цілей та асортименту (де буде продаватися продукція, йдеться про ліки широкого попиту або про спеціальні товари, призначені, наприклад, для хірургів, пологових будинків, проведення хіміотерапії тощо). Тому при виборі символів і форм рекомендується відштовхуватися від діяльності компанії та очікувань клієнтів.
Якщо правильно підібрати всі елементи дизайну, фірмовий знак привертатиме увагу аудиторії та сприятиме вибудовуванню з нею довірчих відносин.
Щоб споживачі легко впізнавали логотип, він має бути оригінальним. Тому традиційні для сфери фармацевтики та медицини образи краще не використовувати. Замість звичних зображень хреста, чаші зі змією, капсул та таблеток слід вибрати нестандартну картинку або абстрактні елементи, які асоціюються зі здоров'ям, безпекою та енергією.
Образ .
Класичний варіант для логотипів фармацевтики – це картинки на медичну тематику, зображення таблеток та символи природи (листя, дерева тощо). Ці образи можна стилістично обіграти або вплести символ у текст.
Такі логотипи повідомляють про діяльність компанії. Вони прості та зрозумілі аудиторії, але не виділяють компанію. Щоб створити оригінальний, а не посередній фірмовий знак, слід вийти із зони комфорту та реалізувати нестандартну ідею.
Колір .
Найпоширенішими відтінками у цій галузі є білий, зелений та синій. Вони асоціюються з чистотою, здоров'ям та надійністю.
Щоб зробити логотип привабливішим та виразнішим, можна додати до світлих і приглушених тонів трохи яскравих фарб. Тільки робити це слід акуратно, щоб не перетворити знак на щось строкате. Такий логотип, звичайно, приверне до себе увагу, але довіру аудиторії навряд чи викличе.
Шрифт .
Фармацевтичні бренди вибирають, як правило, суворі шрифти та чіткі лінії, щоб надати логотипу серйозності, підкреслити стабільність та безпеку компанії.
Для отримання впізнаваного та оригінального фірмового знака краще використовувати незаїжджені та цікаві шрифти без завитків та складних палітурок. Можна розробити власний шрифтовий стиль або адаптувати під себе будь-який існуючий.
Багато фармацевтичних компаній використовують у дизайні логотипів традиційні образи, тому вони стали звичними і вже нікого не чіпляють. Для забезпечення унікальності слід відкинути шаблонні рішення та поекспериментувати із символами, формами та відтінками.
Галузеві кліше . Тобто всі ті картинки, які безпосередньо пов'язані з певним бізнесом. Для фармацевтики – це таблетки, капсули, червоний хрест, чаша зі змією, листя для акценту на екологічність тощо.
Щоб диференціювати компанію та привернути увагу, необхідно наповнити логотип новим змістом та використати цікаву ідею.
Абревіатури. Перші літери назви компанії та абревіатури використовуються в логотипах досить часто, тому цей прийом уже не такий ефективний. Простий фірмовий знак без цікавого обігравання букв не виділятиметься на тлі конкурентів і доноситиме до споживачів ідею бренду.
Абревіатури можна використовувати тільки в тому випадку, якщо підключити фантазію і додати до дизайну якусь фішку.
Дерева та чоловічки . Дерево як символ життя відмінно підходить для логотипів фармацевтики, але також є шаблонним рішенням. Аналогічно й із людськими фігурами, включаючи стилізовані. Використовуючи такі образи в дизайні, можна забути про унікальність та ідентичність.
Якщо ви хочете отримати оригінальний логотип та конкурентну перевагу, вибирайте нестандартні ідеї та образи.
Дуга . Цей елемент може зображуватись у різних варіаціях. Він символізує зростання, гнучкість, безпеку та динаміку, тому часто використовується в дизайні логотипів. Якщо в цей символ не закладено якийсь глибокий зміст, від нього краще відмовитися, віддавши перевагу абстрактним елементам і геометричним формам.
Логотип є не просто знаком відмінності компанії – це важлива складова бренду. У боротьбі за клієнтів важливо використовувати всі дієві способи, тому і логотип має бути привабливим та інтригуючим. Тоді він допоможе сформувати у свідомості споживачів потрібний вам образ та вибудувати з ними добрі стосунки.
Геометрія . Різні геометричні форми дозволяють створювати цікаві логотипи. При цьому їх можна адаптувати під свій бізнес, проводячи паралелі з продукцією, що випускається. Такі фірмові знаки відображатимуть суть компанії та привертатимуть увагу.
Тварини . Зображення птахів та тварин у логотипах фармацевтики виглядають оригінально та викликають інтерес. Головне – створити не громіздкий та стриманий фірмовий знак.
Яскравий акцент . Фармацевтична галузь не вітає поєднання декількох яскравих відтінків, але якщо грамотно вибрати колір та розставити акценти, вдасться створити стильний та привабливий лого. Яскравий відтінок можна додати до чорного, білого, сірого або темно-синього для контрасту.
Щоб реалізувати цікаву ідею та отримати стильний логотип, що викликає довіру, зверніться до студії WLB. Наші дизайнери вивчають особливості роботи компанії, конкурентів та цільову аудиторію, виробляють стратегію та створюють кілька варіантів логотипу під цілі вашого бізнесу. Для отримання консультацій та уточнення деталей зв'яжіться з нами по телефону або напишіть повідомлення в онлайн-чаті.
Українські фармацевтичні компанії працюють на внутрішній ринок та на експорт. У світовому рейтингу країн-експортерів медпрепаратів Україна посідає 61 місце ($180 млн на рік).
Найбільші компанії вибирають лаконічні логотипи в один колір (іноді в два). З символів найчастіше зустрічаються листя та геометричні фігури. Також активно використовуються абревіатури.
Популярні кольори – червоний, зелений, синій, сірий та чорний.
У логотипах американських компаній можна побачити нестандартні шрифти та незвичні образи. Тут майже не використовують традиційні для фармацевтики зображення.
Найчастіше зустрічаються одноколірні фірмові знаки, а найпоширенішими відтінками є червоний, синій, чорний та зелений.
Відомі європейські бренди у фармацевтичній галузі обирають стильні та лаконічні логотипи. Деякі компанії не побоялися ризикнути і використовували незвичні для цієї сфери елементи, наприклад, м'які шрифти або несподівані образи та відтінки.
Популярними є геометричні фігури та такі кольори як синій, червоний, зелений та сірий, але часто зустрічається також жовтий. Європейські компанії обирають переважно один або три кольори (двоколірні лого тут трапляються рідше).
Основною відмінністю логотипів азіатських компаній є яскравість. Тут активно використовують у дизайні 3 та більше яскравих відтінків, що невластиво для галузі фармацевтики.
Є також двоколірні контрастні лого, коли нейтральний тон поєднується з яскравим. Часто зустрічаються червоний, зелений, блакитний та жовтий відтінки.
Щодо зображень, то активно використовується геометрія.
Отримати простий фірмовий знак із стандартною тематичною іконкою можна за допомогою онлайн-ресурсів. Такі сайти дозволяють швидко та недорого створити логотип, що відповідає вашому бізнесу. Але цей спосіб має один істотний недолік – відсутність унікальності. Тобто система видасть вам шаблонне рішення, яке не особливо виділятиметься на тлі інших схожих лого.
Щоб отримати сучасний фірмовий знак, що привертає увагу, викликає емоції та підвищує довіру, необхідно довірити розробку досвідченому фахівцю з гарною фантазією. Творчий дизайнер зможе продумати та реалізувати різні ідеї, щоб ви отримали ефективний логотип.
Знайти такого фахівця можна на фрілансі або дизайн-студії. Перший варіант вважається бюджетним, оскільки вартість розробки логотипу стартує від 1000 грн (залежно від регіону, досвіду та завантаженості дизайнера).
Щоб отримати якісний результат, необхідно витратити час і зусилля на пошуки відповідної людини. Інакше, довірившись першому, хто пообіцяє зробити все швидко та дешево, можна залишитися ні з чим. У кращому випадку несумлінний дизайнер не встигне з термінами, а в гіршому - видасть банальний і нудний лого або ж зовсім пропаде з поля зору.
Звертаючись до студії, ви можете бути впевнені, що отримаєте те, що очікуєте. У компаніях працюють дизайнери, які зможуть втілити в життя навіть найскладніше рішення. Вони цінують свою репутацію, тому здадуть проект в обумовлені терміни та створять оригінальний фірмовий знак. Але за якість та унікальність доведеться заплатити дорожче (від $150 залежно від обраного тарифного пакету).
У студії WeLoveBrands на вас чекають цікаві ідеї та нестандартні підходи до роботи. Все для того, щоб ваш бізнес отримав відомий і такий, що викликає довіру логотип фармацевтики. Для замовлення послуги дизайну та уточнення деталей зателефонуйте нам або напишіть у чат.