→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Навіщо масажному салону потрібний логотип?

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Навіщо масажному салону потрібний логотип?

Сьогодні масажний салон став для наших сучасників чудовим способом для релаксу, можливістю розслабитися та побалувати себе. Завдяки стрімкому зростанню попиту підприємці дедалі частіше почали розглядати його як ідеальний варіант для бізнесу.

Але поряд з насущними проблемами (кредит у банку, набір персоналу, турбота про дизайн салону тощо) вам потрібно продумати створення логотипу масажного салону, щоб привертати увагу клієнтів і справляти на них незабутнє враження.

Allied Market Research оприлюднили дані згідно з якими буквально 2022 року попит на масаж у світі досягне обороту 154,6 мільярда доларів. Людям потрібна ця процедура не лише з медичною метою. Завдяки зростанню стресових ситуацій у жінок, зростанню популярності цієї послуги у чоловіків і навіть підлітків пошук методів розслабитися та відновити емоційне здоров'я продовжується. Через високий попит на послуги релаксації можна зустріти в інтернеті безліч зворушливих логотипів з плавною типографікою, грамотно підібраними кольорами та іконками.

Тобто унікальне лого – це необхідність для масажного бізнесу, який хоче виділитися серед конкурентів та побудувати глибокий емоційний зв'язок із клієнтами. Звичайно ж, можна знову  зробити аргумент вагоміше за допомогою статистики досліджень Массачусетського університету, але на випадок, якщо все ж таки для вас цього буде недостатньо, внизу я залишу 5 причин, з яких масажисту потрібен логотип.

5 причин які переконають вас у необхідності логотипу

#1 Ви більше не матимете шансу зробити перше враження. Саме воно задає тон вашим подальшим взаєминам. Логотип повинен викликати інтерес і бажання дізнатися більше про ваш салон, послуги та продукти. Варто подумати про перше враження справлене логотипом на глядача як про першу зустріч зі своїм клієнтом. Навряд чи в цей момент ви з'явилися б перед ним у м'ятій піжамі і зі сплутаною зачіскою. Адже від цього залежить успіх вашого бізнесу. Швидше за все, вашим вибором став би привабливий і незвичайний лук, щоб дати зрозуміти, що ви професіонал своєї справи.

#2 Логотип – це можливість виділитися у такій висококонкурентній сфері, як послуги релаксації. Він ніби говорить – «Погляньте сюди!». І цієї миті ви можете розповісти їм, що відрізняє вас від інших масажних салонів. Якщо у вас немає логотипу, то ви станете просто ще одним безликим салоном, який загубиться серед своїх успішніших конкурентів.

#3 Ефективний дизайн допомагає утримувати існуючих клієнтів. Як це працює? Коли існуючі клієнти дивляться на ваш логотип, він повинен вселяти почуття впевненості. Якщо клієнт при погляді на ваше лого не думає – «У цього масажного салону саме така репутація та імідж, які я шукаю», ви ризикуєте його втратити.

#4 Він чітко відокремлює любителя від професіонала. Люди прагнуть купувати послуги, у тому числі послуги масажу у найкращих фахівців. Якщо клієнт захоче з'ясувати любитель ви або професіонал, перше, що він зробить – це знайде наявність вашого бренду в інтернеті: на сторінках в соціальних мережах, перевірить наявність веб-сайту,   оцінить вивіску вашого салону. Що між цим усім спільного? Він скрізь побачить ваш логотип. В очах споживача це так: аматорський логотип для любителів. Професійний логотип для серйозної компанії з добрими фахівцями.

#5 Унікальність бренду. Тепер, коли ви привернули увагу клієнта та пояснили, що у вашому масажному салоні працюють виключно фахівці високого рівня. Викладіть сильний бік свого бренду – поясніть за допомогою лого у чому ваша унікальність. Адже саме ця сильна сторона є особливим соусом, який допоможе створити вам базу лояльних шанувальників бренду.

Особливості створення логотипу для масажного салону

Насамперед важливо зрозуміти що лого масажного салону — це зовнішнє вираження внутрішньої краси вашого бренду. Тобто перш за все ви продаєте стиль. І саме тому надзвичайно важливо, щоб ваш логотип був стильним, унікальним та жіночним. Тому для створення дизайну вибирайте ніжні заспокійливі кольори. Не варто вибирати шрифт, який важко читати. Природні символи, такі як вода, листя тощо будуть відмінно поєднуватися з логотипом масажного бренду.

masseur-logo

Деякі масажні салони попутно з послугами пропонують свою продукцію: олії для масажу, піну і сіль для ванн, догляд за шкірою та ін. Якщо те, що відрізняє масажний салон – це класична жіночність, ваш логотип має це відображати. Використовуйте рожевий, лавандовий та інші традиційно жіночні кольори. Предмети чи доглянуті частини людського тіла: руки, обличчя, жіночий силует. Графічний дизайнер брендингового агентства повинен відчувати золоту середину і грамотно включити жіночну тематику в логотип щоб вона не виглядала нудотно-солодко. Якщо масажний салон пропонує використання екологічно натуральних продуктів, варто подумати про використання зеленого кольору.

Для більшості бізнесменів бізнес – їхнє дітище. Тому вони хочуть, щоб логотип включав їхні імена. Можна експериментувати з цією ідеєю, включивши в ініціали імені предмети масажу. Наприклад: ви пропонуєте клієнтам масаж з використанням гарячого каміння. Відобразіть це у своєму логотипі, включивши ініціали, дерево, ставок та каміння. Це буде створювати настрій для релаксу, та й представляти одну з ваших процедур.

Яку б ідею для логотипу масажного салону ви не вибрали, це має бути витвором мистецтва, який відображає ваш бренд та його унікальність. Варто повністю відмовитись від усіх відтінків коричневого, сірого та чорного. Вони створюють брудний, землистий ефект, який вам зовсім не потрібен. Але це радше рекомендація ніж правило.

Цінна консультація маркетолога, ілюстратора та дизайнера

Логотип має бути адаптованим. Перед його створенням подумайте, де він буде використовуватися. Чи буде він розміщений поза своїм бізнесом? Чи всередині масажного салону на стіні? Тому варто переконатися, що він чудово виглядатиме в будь-якому розмірі і на будь-якому носії, починаючи від футболки співробітника, закінчуючи сторінкою в соціальних мережах. Як він виглядатиме у чорно-білому варіанті? Адже логотип може бути використаний на брошурах та папері, де не завжди використовуються кольори.

Людське око любить пропорції, рівновагу та збалансованість. Хороший логотип масажного салону має бути пропорційним. Тому інтервал та симетрія важливі. Об'єднайте окремі елементи у єдине ціле.

Легко створити логотип під впливом модних тенденцій, але у цьому випадку кожні кілька років його редизайн стане обов'язковим заходом. Краще, щоб ваш бренд представляв торговий знак, який буде актуально виглядати сьогодні і через десять років.

masseur-logo

Перед тим як звернутися до брендингової агенції, знайдіть час, щоб задати собі 3 питання:

 

masseur-logoЯкою буде ваша цільова група?

 

masseur-logoЩо ви хочете їй повідомити?

 

masseur-logoЯкі елементи та конструкції ви можете використовувати для того, щоб це зробити?

 

SUPER! Тепер можна сміливо приступати до вивчення наступного блоку.

Поради щодо підбору кольору та шрифтів

Для початку ми розкладемо логотип на компоненти: колір, шрифт та символ.

Логотип — це символ, який допомагає просувати та ідентифікувати послуги чи продукцію бренду. Як правило, логотип має форму абстрактного або ілюстративного символу.

Деякі масажні салони використовують назву (шрифт) як логотип, але більшість схильні комбінувати в логотипі символ і шрифт, це спрощує ідентифікацію та запам'ятовування бренду.

Колір є важливим складником логотипу. Він впливає на наші емоції та відіграє вирішальну роль у розробці ефективного логотипу.

Сьогодні грамотно складена кольорова гама в логотипі важливіша, ніж будь-коли. Це ваша заява про місію бренду. Тому тон та формулювання візуального повідомлення має вирішальне значення, тому що сьогодні логотип працює ефективніше, ніж слова. Вам просто необхідно грамотно використати такий сильний інструмент, як психологія кольору. Нижче наведені найбільш поширені відчуття, пов'язані з описаною колірною гамою.

Червоний – один із найпопулярніших кольорів у логотипах. Він асоціюється з сильними емоціями: голод, гнів, пристрасть, ентузіазм та енергія.

Помаранчевий – дуже затишний та теплий колір. Як правило, його використовують сміливі та творчі бренди.

Жовтий – його асоціюють з радістю та літом, але його надлишок може викликати занепокоєння.

Зелений – його люблять бренди, які хочуть вказати на зв'язок із природою, екологічність або позначити прагнення до зростання та розвитку.

Синій – також один із найпопулярніших кольорів, які воліють експлуатувати бренди у своїх логотипах тому що він уособлює спокій, довіру та стабільність.

masseur-logo

Фіолетовий – колір здавна улюблений аристократами і тому міцно асоціюється з розкішшю та якістю. Він ідеально підходить для елітних брендів.

Рожевий – юність, енергійність, романтика та жіночність (залежно від концентрації кольору).

Коричневий – його часто використовують чоловічі бренди, щоб підкреслити надійність, простоту, природність та мужність.

Чорний – якщо грамотно використовувати його в дизайні, колір може надати йому шик, витонченість та класику.

Білий – свіжий та чистий нейтралітет.

Сірий – при правильній комбінації з іншим кольором він асоціюється зі зрілістю та загадковістю. Але може бути нудним.

masseur-logomasseur-logomasseur-logomasseur-logo

Колірне колесо

Цей дизайнерський інструмент включає 12 основних кольорів, про які нам відомо з дитячого садка. Дизайнер, використовуючи колірне колесо, вибирає контрастні та додаткові кольори. В основному при розробці логотипу вибирають кольори, які ближчі один до одного на колесі.

Скільки кольорів можна мати у логотипі?

Середньостатистичний дизайнер відповість – « В основному ефективний логотип має 2-3 кольори. Якщо використовувати більше, то можна досягти ефекту хаосу. На що Ebay, Google, NBC тільки розсміються йому у відповідь. Справді, є багато легенд щодо кількості кольорів у логотипі. І ось одна з них – «Наявність більше 3 кольорів у логотипі створить відчуття безладдя та хаосу». Але перед тим як ви поселите у свій логотип веселку, розглянемо переваги логотипів з мінімальною кількістю кольорів:

  • Логотип легко нанести на будь-яку поверхню;

  • Легше масштабувати;

  • Краще запам'ятовується та згодом ідентифікується.

Тому для легкості використання на практиці все ж таки не вітається багатоколірність. І в цьому негласному правилі є своя логіка. При великій кількості кольорів дуже складно досягти гармонії. Крім цього, строкатий логотип може дратувати глядача, який бачить на день більше 1000 рекламних пропозицій.

Перейдемо до вибору кольорів для логотипу масажного салону.

До вашої уваги 6 питань, які допоможуть визначити індивідуальність вашого бренду і, отже, вибрати кольори, що працюють на певну аудиторію. Вашу аудиторію.

 

masseur-logoСтать: Бренд чоловічий чи жіночий?


masseur-logoТон: він серйозний або з почуттям гумору?


masseur-logoЦінність: доступна або елітна?


masseur-logoЧас: класика чи сучасність?


masseur-logoВік: молодий чи зрілий?


masseur-logoЕнергія: спокійна або гучна?

 

Ваші відповіді дадуть вам повну інформацію, яким ви хочете представити бренд своїй потенційній аудиторії, і дизайнери скористаються нею, щоб допомогти вам вирішити який з кольорів підходить вашому бренду найбільше.

Вибір шрифту

Незважаючи на те, що шрифт, на перший погляд менш помітний, ніж зображення та колір на вашому логотипі – це сполучна ланка, яка дозволяє зробити логотип гармонійним. Правильно підібраний шрифт розповість історію бренду, буде його голосом та індивідуальністю. Будь то в друкованому вигляді або на сторінці вашого сайту, цільове використання хорошого шрифту може зацікавити або відлякати вашу аудиторію.

Коли ви переходите до етапу вибору шрифтів, їхня різноманітність доступна в наші дні може бути приголомшливою. Нижче будуть рекомендації для підбору шрифтів, які найкраще підходять вашому бізнесу.

Із засічками

Ще до того моменту, як глядач прочитає та усвідомлює інформацію, шрифт вже щось йому повідомляє. Ця група шрифтів – класика. Кожному користувачеві  Microsoft Word знайомий шрифт Times New Roman, який належить до цієї групи. Стандартні, якісні, класичні шрифти, які легко читати. Вони розбірливі і наші очі звикли до їхніх форм.

masseur-logo

Без засічок

Можливо, ви вже за назвою здогадалися у чому різниця. Причина у засічках. Цей шрифт легко читаємий і повсюдно використовується в інтернеті. Він має додаткову перевагу – при низькій роздільній здатності він так само добре працює. У дизайні, де його використовують, шрифт без засічок привносить сучасний, чистий вигляд, силу та ясність. Тому сьогодні він дуже популярний в Інтернеті.

masseur-logo

З блоковими засічками або єгипетський

Якщо вам більше 30 років і є наявність досвіду використання друкарської машинки, то вам знайомий цей шрифт. Його наявність додасть бренду або проекту такий собі ретро-шарм. Але експлуатувати його потрібно обережно, тому що він більше підходить для логотипів та заголовків. У довшому тексті очі втомлюються від читання.

masseur-logo

Рукописний

Вже сама назва робить шрифт інтуїтивно зрозумілим і не потребує навіть демонстрації. Сьогодні для брендів, які хочуть використовувати ці шрифти в логотипі (і не тільки), існує величезний вибір. Він представлений каліграфічними шрифтами (як правило, що використовуються в запрошеннях на весілля) і простими стилями, які використовують блогери для імітації почерку. Їх не вибирають для довгих фрагментів тексту, але їхня присутність у логотипі надає йому жіночності, витонченості та елегантності бренду.

masseur-logo

Поради щодо вибору шрифту для масажного салону

Потрібен простий шрифт

Простий шрифт легко адаптувати для використання на різних поверхнях. Майте на увазі, що може виникнути необхідність збільшення або зменшення масштабу логотипу для друку на футболках співробітників, або при нанесенні на ручку та інші рекламні матеріали.

Проведіть порівняльний аналіз шрифтів конкурентів

Ні, тут не йдеться про наслідування. Маркетологи переконують, що ця процедура необхідна, щоб проаналізувати наскільки розумні рішення та ідеї поєднання шрифтів ваших конкурентів. Ідея в тому, щоб навчитися, використовуючи успішний досвід.

Відобразіть індивідуальність свого бренду

Правильна добірка шрифтів успішно справляється із завданням зробити впізнаваним та незабутнім ваш бренд. Він має бути серйозним, ясним і чистим? Або грайливим, повітряним і таким, що викликає яскраві емоції? Що він має передати глядачеві? Інновації, традиції чи скоріше консервативні ідеї?

masseur-logo

Вам не потрібно багато шрифтів в одному логотипі

Найкращий вибір – максимум 2 шрифти. Більше – створять відчуття наляпистості та хаосу. Як відомо, неакуратний логотип шкодить, він викликає підозру клієнта. Більшість відомих компаній використовували лише один шрифт у логотипі. Якщо бренд ще молодий, як правило, він поєднує 2 шрифти: назву та слоган.

Чи потрібний вам модний шрифт?

Варто визначитись одразу ж. Якщо ви хочете бути в тренді формувати бюджет для редизайну логотипу потрібно відразу. Щоб він не виглядав застарілим. Якщо ви хочете використовувати позачасову класику, яка буде актуальна навіть через десятиліття, нехай шрифт масажного бренду буде в стилі мінімалізму: чисто, ясно і практично.

Тренди та ідеї логотипів

Відео та анімація

Деякі дизайнери стверджують, що статичні логотипи поступово відходять у минуле. Відео та анімація цього року міцно утвердилися у брендингу. Серед масажних салонів високорозвинена конкуренція, і велика кількість реклами викликає у глядача, так звану «сліпоту», він просто перестає звертати увагу на однотипну рекламу. Потрібні нові ідеї або клієнт просто перегортатиме стрічку далі і приходитиме до більш успішних конкурентів. Тепер рекламні кампанії використовують набагато більше гіф-зображень, ніж раніше. І ця тенденція благополучно перекочувала в дизайн логотипу.

masseur-logo

Гірчичний колір замість золота

Люксові бренди часто використовують золото, щоб відобразити приналежність до преміум-класу. Гірчичний колір популярний у світі моди, а тепер він завоював серця дизайнерів та глядачів, які стежать за трендами. Він став гідною альтернативою вже набридлому за 20 років золоту. Використання цього відтінку часто поєднують з іншим трендом – мінімалізм. Вже сьогодні можна знайти в інтернеті гідні роботи дизайнерів із цим кольором та стилем. Один з них логотип відомого виробника автомобільних шин «Континенталь».

masseur-logo

Космос

Незважаючи на те, що в останні роки бренди з обережністю розглядають використання нових трендів у лого, віддаючи перевагу класиці, все ж таки туманність, ретелінг і акварельний фон змогли завоювати серця глядачів. Американські маркетологи впевнені, що не завжди масажному салону або SPA варто вибирати іконки з перших асоціацій, що виникають. Але цей тренд, швидше за все, зможе міцно освоїтися у підприємців, які розглядають незвичайний стиль інтер'єру масажного салону. Так би мовити під тематику.

Освіжаюча м'ята

О, цей тренд буде успішним. Деякі дизайнери навіть прогнозують, що він займе цьогорічні лідерські позиції. Незвичайний, м'який відтінок дасть можливість бренду яскраво та свіжо «зазвучати» серед однотипних та очікуваних логотипів конкурентів. Нагадаємо, цей тренд був популярний у 2017 році і в моді та в дизайні логотипів. І тепер очікується його тріумфальне сходження цього року.

masseur-logo

Контраст та градієнт? Чому ні

Дев'яності роки у світі дизайну ознаменувалися тим, що використання градієнта вважалося відсутністю смаку. Хоча причина насамперед була в тому, що лого в цьому стилі були погано опрацьовані. Цей рік дав можливість відродитись градієнту з використанням контрастних кольорів. Дизайнери створюють успішні градієнтні логотипи з використанням пастельних контрастних тонів.

masseur-logo

Значки та символи

Якщо масажний салон шукає спосіб надати своєму бренду автентичності, варто розглянути можливість використання символів у логотипі. Цей тренд не можна назвати інноваційною ідеєю, тому що безліч відомих брендів йдуть цим шляхом уже десятиліття. Насамперед використання значків і символів має на меті показати не те, чим займається компанія, а те, навіщо вона це робить.

masseur-logo

Приклади логотипів у СНД

Школа інтегративної тілесної терапії «Інкорте»

На погляд символ логотипу відбиває одну з давньоіндійських технік. Так, дійсно дизайнерський задум: об'єднати відображення зв'язку між хребцями та символ однієї з найдавніших цивілізацій. Для цього також було використано сонячну кольорову гаму на білому тлі. Білий символізує чистоту та ясність помислів. Жовтий – енергію сонця та радість. Червоний позначає пристрасть, кохання та життя. В цілому логотип «Інкорте» можна охарактеризувати як зрозуміле з ноткою містики повідомлення глядачеві.

masseur-logo

Kinesthetic  therapy

Рідкісний успіх знайти приклад логотипу м'якого, вибіленого відтінку коричневого (теракот) в логотипі майстра масажу (Москва). Найчастіше масажні салони, як і SPA прагнуть уникати цих відтінків. Але ж успішний логотип завжди виходить за рамки і суперечить загальноприйнятим стандартам, чи не так? У лого дизайнер використав символ кульбаби, щоб показати відчуття легкості після процедур. Таким чином бренд розповість глядачеві не те, що він робить, а яку мету переслідує (як уже писалося вище).

Rojal Thaj

Масажний салон, що пропонує ряд процедур, засоби догляду за шкірою та багатий асортимент масел для масажу. Очевидно, що дизайнер хотів продемонструвати повне єднання з природою і тому зелений колір і значок квітки в центрі якого зелений лабіринт (очевидно йдеться про тайські техніки).

masseur-logo

Чудеса дотику

Мета логотипу – показати майстерність фахівців масажного салону. Були вибрані контрастні кольори: помаранчевий та синій. Очевидно, завданням дизайнера було реалізувати в одному символі почуття позитивної енергії та релаксу. Силует людини з витягнутою долонею і клієнтом. В цілому зрозумілий логотип, що читається.

Приклади найкращих логотипів масажних салонів Америки

RestoreMove

Зараз перед вами представлений один із найкращих (на мою думку) логотипів масажної терапії, який мені колись доводилося бачити. Дизайнер чудово зробив свою роботу, створивши дизайн, який викликає почуття надії на звільнення від хронічного болю та відновлення свободи рухів, яку відчували раніше клієнти. Знак R представлений фігурою людини. Він біжить і це показує стрілка (вона позначає рух). Завдяки використанню в логотипі поєднання синього та зеленого кольорів формуються асоціації: природність, професіоналізм, довіра та здоров'я.

masseur-logo

Гірський масаж

Як можна описати кількома словами цей логотип? Унікальний, сучасний, незабутній і привабливий. Знак «М» тут представлений як гори з ефектом каскаду. Легке, приємне тремтіння яке людина відчуває після масажу тут також передана за допомогою ефекту брижів. Колірна гама  викликає захоплення: на чорному тлі чудово виглядає комбінація блакитного, синього та білого кольорів. Приголомшливо.

Pura Vie Spa

Салон у своїй назві поєднав французьку та іспанську мову. Pura Vie Spa перекладається як «Чисте життя». У дизайні використовується зображення рук із чистою краплею води. При першому погляді на логотип відразу приходять думки про очищення, догляд, зцілення та оновлення. Синій колір асоціюється з довірою, владою та професіоналізмом. Завдяки помітній назві та дизайну, лого справедливо можна вважати однією з найкращих ідей для масажного салону.

masseur-logo

ООО «Динамічна мобільність»

Бренд обрав складну спеціалізацію: тренування мобільності та масажну терапію. Фахівці бренду пропонують відновити діапазон рухів у клієнтів, розробку витривалості, стабільності та сили. Дизайнер чудово впорався з поставленим завданням та відобразив у дизайні логотипу індивідуальність бренду. До речі, незважаючи на те, що перед написанням матеріалу ми проаналізували кілька тисяч логотипів, нам уперше довелося побачити чорно-білий логотип у цій сфері діяльності.

masseur-logo

Off The Essence

Off The Essence ще один американський бренд, який пропонує своїй аудиторії масажну терапію. Він став володарем простого але ефектного логотипу. У дизайн включили зображення лотоса та назву бренду (трохи нижче за значок). Але найкраще на думку глядачів – це використання приємного для очей  поєднання синьої та світло-сірої кольорової гами.

Створення логотипу масажного салону: де, як і за якою ціною?

Як стати власником ідеального логотипу для масажу? Скільки коштує його створення? Що ж, може бути відповіді на наші запитання є у Google? Отже, Олекса скільки коштує логотип? Хм, відповіді немає? В першу чергу підприємці, які створюють логотип вперше, вбивають у пошук запит: «Створити логотип недорого». Але чи справді вони зможуть отримати кінцевий продукт такий, яким вони його собі уявляють? Безумовно ні. Адже хороший логотип часто буває дорогим, а дешевий – поганим. Безумовно, є винятки, але вони трапляються рідко. Отже, логотип може бути навіть безкоштовним або коштуватиме десятки тисяч доларів. Якщо у вас невеликий бізнес на розробку логотипу масажного салону, варто виділити бюджет від 300 до 1500 доларів.

Розробка логотипу у дизайнера працюючого віддалено

У цьому випадку є шанс знайти перспективного дизайнера із невеликим портфоліо, який може створити універсальний логотип. І навіть дешево. Для вас така співпраця може стати відмінним досвідом: поганим чи добрим залежить від вибору фахівця. Але те, що ця угода буде ризикованою – це факт. Є великий відсоток ймовірності, що дизайн логотипу може бути краденим, а це ризик судових позовів і знову ж таки – відсутність індивідуальності та асоціації з іншим брендом.

Генератор логотипів

Ви станете власником логотипу практично безкоштовно та миттєво. Тільки на виході логотип буде посереднім (через використання стандартних шрифтів та значків). Чи є сенс створювати логотип взагалі, якщо він не передає індивідуальності бренду та не транслює його повідомлень глядачеві?

Брендингова агенція

При замовленні розробки логотипу, ви отримаєте увага ..... логотип! При замовленні логотипу у брендинговому агентстві WeLoveBrands ви отримаєте так званий безтурботний пакет послуг, до якого включено: всебічне дослідження ринку, аналіз конкурентів, роботу ілюстраторів, маркетологів, дизайнерів та менеджерів. У нашому агентстві працює творча група, яка гарантує різнобічний підхід до виконання поставлених завдань. А це означає, що ви придбаєте:

  • Логотип у кількох форматах.

  • Повне право використання (документи, які підтверджують право власності бренду на цей логотип).

  • Висока якість роботи.

Для того, щоб отримати першу консультацію у бренд-менеджера, використовуйте будь-який зручний для вас засіб зв'язку: наш чат-бот або номер телефону вказаний в контактах.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5