→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Навіщо консалтинговій компанії потрібний логотип?

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Навіщо консалтинговій компанії потрібний логотип?

Коли ви відкриваєте свій консалтинговий бізнес – це може стати захоплюючим, але водночас напруженим часом. Кредити, вибір офісу, меблів, набір персоналу і додайте створення логотипу в цей вир справ. Чи дійсно він вам потрібен?

Давайте розглянемо ситуацію на прикладі Олександра, власника нехай не консалтингової агенції, а припустимо, сервісу з ремонту велосипедів. Яким буде завдання логотипу? Зв'язати споживача із послугами Олександра. Логотип викликає емоції та спогади, які нагадують про його бізнес. Девід Айрі у своїй книзі «Кохання в дизайні логотипу» говорить про те, що споживачі обирають послуги або продукт ґрунтуючись на їх гаданій цінності, а не реальній.

Консалтингова компанія без логотипу – це як би людина без обличчя. Сагі Хавів відомий графічний дизайнер з Нью-Йорка якось сказав: «Логотип це не тільки спілкування бренду з публікою, в першу чергу – це ідентифікація. Хавів створив одні з найзнаковіших логотипів сьогодні – National Geographic, National Broadcasting Company (NBC) та Armani Exchange тощо. І він стверджує, що добрий логотип не просто має подобатися публіці. Він має працювати. Основною причиною створення логотипу консалтингової компанії є індивідуальність.

Логотип – це не мистецтво, а стратегічний бізнес-інструмент. З його допомогою ви можете формувати емоції у своєї аудиторії: глибокий синій колір викликає довіру, надлишок жовтого кольору в логотипі – занепокоєння. Емоції, які викликають кольори – це ціла наука. Використовуючи цю інформацію, ви можете створити дизайн логотипу, який спонукає клієнтів позитивно ставитися до вашого бізнесу ще до зустрічі з вами. Поєднанню кольорів та вибору шрифтів буде присвячений цілий блок нижче.

Особливості створення логотипу для консалтингової компанії

Консультанта консалтингової компанії можна порівняти із супергероєм. Кого компанія може покликати на допомогу, щоб урятуватися від проблем? Саме тому консалтинговий логотип має бути схожим на емблему, яку носить супергерой на грудях, показуючи світові свою сутність. Дизайн логотипу, що працює на вашу репутацію випромінює впевненість, досвід та ефективність – 3 найважливіші якості консультанта. Він запам'ятається вашій аудиторії, якщо покаже, що консультант може для них зробити. Замість того щоб голосно кричати що ви найкращий серед конкурентів, подумайте як транслювати інформацію про те, що саме ви – це найкращий вибір для вирішення проблем клієнта. Консалтинг має безліч ниш, і в більшості випадків безпосередньо конкурувати з іншими консультантами ви не будете. Перед створенням логотипу визначимо два етапи роботи консультанта:

  1. Виявити проблему

  2. Запропонувати рішення

І як можна поєднати: досвід, впевненість, ефективність разом із виявленням та вирішенням проблем у логотипі? Досить використовувати символізм у виборі дизайну.

consulting-logo

Цінні поради

Не завжди ефективно обирати пропозиції з вигідними ціновими категоріями. Приклад вашої сфери діяльності: деякі сектори консалтингу мають вищу ціну, ніж у конкурентів. І це означає — їх клієнт наймає, тому що йому потрібен хтось, здатний зробити компанію кращою. І вони готові платити за це великі гроші. Цей принцип працює при створенні логотипу для консалтингової компанії. Слово – дорого, нахабне слово. Проте важливо пам'ятати різницю між ціною і завищеною ціною. Дорогий логотип розроблений командою вузькопрофільних спеціалістів на основі попереднього маркетингового дослідження ідеально підходить для консультантів, які працюють з клієнтами, які не шкодують коштів на розвиток бізнесу.

Початок ефективної роботи над створенням логотипу

Що це логотип? Частина графічного дизайну, яка потребує оволодіння навичками:

  • Креативного мислення

  • Теорії кольору

  • Брендінгу та маркетингу

  • Естетики

  • Типографіки

  • Художньої майстерності

Тут ми торкаємося лише ключових моментів. Вибір дизайну, кольору або форми, або шрифту безпосередньо залежатиме від того, ким ви є як бренд.

Поради щодо підбору кольору та шрифтів для логотипу

Отже, вам необхідно визначитися з тим, яку інформацію нестиме ваш бренд, тому настав час вибрати кольорову гаму логотипу та шрифт.

Як знайти свій шрифт?

Один з найважливіших елементів дизайну – це типографіка. Вона може впоратися з тим, щоб передати не тільки назву консалтингової компанії, але і її характер. І саме тому більшість компаній пов'язують прибутковість свого бізнесу безпосередньо зі шрифтом. Як це працює? Компанія White Mountain Footwear заявила, що її продаж зріс приблизно на 20% після редизайну шрифту логотипу. Існує три основні типи шрифтів, кожен з яких має сильні та слабкі сторони. Вони мають сотні різновидів. Тож вибір буде нелегким.

Шрифти із засічками

Ця група навіює асоціації про наукові роботи та друковані видання. Дослідження, проведене маркетологами, показало, що шрифт впливає на довіру. Цитата, написана шрифтом Baskerville, мала значний вплив на довіру читачів. І якщо ви віддаєте перевагу традиційному професійному стилю, шрифти із засічками – це ваш вибір. Але, на сайті, наприклад, шрифт із засічками може виглядати застарілим.

Ось приклад того, як виглядає шрифт у геплого.

consulting-logo

Без засічок

Шрифт, який просто люблять в інтернеті. Його використовують повсюдно: у блогах про здоровий спосіб життя, у технологічних стартапах тощо. Він виглядає чисто та сучасно. Навіть якщо надрукувати шрифт дрібно, він легко читається. Єдине, на що варто звернути увагу – логотип буде таким самим, як у всіх. Через популярність шрифтів без засічок є ризик, що цей вибір буде не найкращим способом виділити ваш бізнес. Так він виглядає у логотипі.

consulting-logo

Скриптові шрифти

Це непроста родина. Так, я згодна, у них багато індивідуальності, вони можуть бути: творчими, повсякденними, драйвовими та креативними. Якщо логотип консалтингової компанії  молодий і сповнений невгамовної енергії цей шрифт стане ідеальним вибором. Ось приклад логотипу, де використовувався скриптовий шрифт.

consulting-logo

Вибір кольорової гами

Кожен колір має свою індивідуальність. Згідно з опитуванням каліфорнійських маркетологів у 2020 році, 80% споживачів стверджують, що колір підвищує впізнаваність компанії. The Logo Company вивчила вплив кількох кольорів  на почуття та емоції людей.

 

consulting-logoЧервоний – хвилюючий, енергійний, молодий та сміливий.

 

consulting-logoПомаранчевий – дружелюбний, веселий. Транслює впевненість у собі.

 

consulting-logoЖовтий – оптимістичний, ясний, теплий.

 

consulting-logoЗелений символізує молодість, розвиток, зростання і свіжість.

 

consulting-logoФіолетовий – творчий, мудрий та винахідливий.

 

consulting-logoconsulting-logoЧорний та білий – врівноваженість, нейтральність, спокій.

 

consulting-logoСиній – сила, довіра та надійність.

 

Значення можуть змінюватися в залежності від кольору, що використовується в логотипі. Також доведено, що більшість жінок воліють ніжніші відтінки (змішані з білим), а чоловікам подобаються яскраві кольори (можливо змішані з чорним). Якщо логотип включатиме в дизайн кілька кольорів, краще використовувати поєднання схожих відтінків. Рішення використовувати акцент передбачає використання кольору, який сильно контрастує з основною палітрою. У Pinterest можна надихнутися незвичайними ідеями поєднання кольорів. Також варто провести порівняльний аналіз серед конкурентів для виявлення ефективних прийомів дизайну. Але це вже завдання бренд-менеджера, маркетолога та дизайнерів брендингової агенції.

Тренди та ідеї

У зв'язку зі стрімким розвитком тенденцій кожна з консалтингових компаній стає перед вибором: дотримуватися звичного старого логотипу або бути в тренді. Незважаючи на стрімкі зміни у світі дизайну, мінімалізм ось уже кілька років міцно утримує позиції лідера. Однак це не означає, що всі логотипи, створені в цьому стилі однотипні, маркетологи знаходять спосіб зробити бренди індивідуальними.

#1 Спрощення

Уолт Вітмен якось сказав, що простота стає славою самовираження. Відома цитата у світі графічного дизайну сьогодні. Ця тенденція не тільки практична, а й орієнтована на певну мету. Жанр спрощення має безліч під-тенденцій: плоский дизайн, штриховий малюнок, спрощення форм тощо. Але їх поєднують схожі ідеї та прагнення спростити дизайн, щоб одразу перейти до справи. І змінюють логотипи на користь мінімалізму не тільки нові компанії. Spotify та Arby's також зробили вибір на користь плоского дизайну та змінили свої логотипи.

consulting-logoconsulting-logo

#2 Геометричний стиль

Також великий вплив на дизайн логотипів зробила геометрія. Симетричні лінії та форми поєднуються, для того щоб створити привабливе та незвичайне зображення. І коли все зроблено правильно, і зі смаком, геометричний стиль стає чудовим способом самовираження бренду.

#3 Малювання від руки

У наш час технологій, що стрімко розвиваються, записка від руки або намальований олівцем малюнок вже стає чимось незвичайним. І тому не дивно, що консалтингові компанії намагаються відтворити це відчуття під час використання рукописних логотипів. Неможливо досягти певного шарму та автентичності за допомогою строгих друкованих шрифтів.

#4 Адаптивні логотипи

У сучасному дизайні високо цінується не лише візуальна складова. Важлива ще його ефективність та доступність. При розробці проекту ключовими цілями є дружній інтерфейс і позитивний досвід користувача. Що таке адаптивність логотипу? Він залишається впізнаваним і не втрачає своєї унікальності за будь-якого масштабу.

#5 Тонкі лінії

Це останнє слово у тенденціях графічного дизайну. Стилю вдалося поєднати одночасно мінімалізм та складність. Логотипи, створені з використанням тонких ліній, складаються з багатьох простих деталей. Вони створюють складні оптичні ефекти та ілюзії. І, незважаючи на те, що на перший погляд цей стиль здається складним, він залишається класичним та елегантним та дає потрібне враження легкості, прозорості та невагомості.

consulting-logo

#6 Символи та значки

Цей стиль не можна назвати новою тенденцією у світі графічного дизайну. Прийом давно використовували відомі, можна сказати легендарні компанії (Apple, Twitter, Starbucks). Але цього десятиліття тренд переглянули і додали новий, свіжий підхід. Сучасні дизайнери вважають за краще створювати прості символи, які не привертають зайвої уваги для органічної взаємодії з іншими елементами дизайну, такими як написи, фон, інтерфейс, щоб забезпечити витончене враження та гармонію.

#7 Недосконалість

Завдяки наявності різноманітних графічних інструментів, дизайнери мають можливість створювати зображення, які приголомшують замовників своєю досконалістю. Суть цього тренду у зворотному ефекті. Тенденція необробленого дизайну народилася від утоми сучасних користувачів від ідеальної, технічної досконалості. Сьогодні глядачі прагнуть природності: прості лінії олівця, туш, акварельні текстури та неідеальне фарбування стають інструментами для створення автентичного дизайну логотипу. З його допомогою вдається побудувати міцний зв'язок між брендом та споживачем.

#8 Вінтаж

Говорячи про діаграму майбутніх трендів логотипів цього року, слід обов'язково згадати вінтаж. Він буквально увірвався до сучасних тенденцій графічного дизайну, створюючи атмосферу безтурботного дитинства. Товсті лінії з простими формами і проста палітра кольорів, допомагає створювати логотипи старої школи, яким вдається об'єднати: автентичність, ностальгію і неповторність. Тому цього і наступного року набудуть небувалої популярності веселі, дитячі дизайни логотипів. Їм вдається викликати у глядача спогади про щасливі дитячі часи. Компанія, яка зробила ставку на веселий стиль мультфільму, забезпечує собі широке охоплення аудиторії і отримує вигоду з ностальгічного настрою людей.

#9 Багатошарові

Нові можливості дизайну вдалося відкрити в сучасних тенденціях логотипу використовуючи багатошаровий прийом і тонкі лінії. У пошуках сміливих, унікальних рішень дизайнери проводять експерименти з кольорами та одержують дивовижні результати. За допомогою глибокого налаштування підсвічування/тіні їм вдається досягти тривимірної імітації та буквально тактильного сприйняття. Завдяки цьому логотип здається єдиним цілим, а не просто набором різноманітних об'єктів. Цим багатошаровим ідеям вдалося залучити багато адептів у 2021 році.

#10 Смілива друкарня

Її по праву можна вважати однією з найвигадливіших тенденцій цього року. Сміливий погляд на типографіку підняв представлення літер з текстового рівня та вніс концептуальні зміни. З використанням прийомів цього стилю напис може стати зображенням. Щоб підкреслити унікальність бренду та його визначний характер, дизайнери використовують дивні та незвичайні шрифти. Цей тренд сміливо можна вважати унікальним способом візуалізації успіху.

consulting-logo

Приклади логотипів консалтингових компаній в Україні

Буквально ще 5 років тому було неможливо знайти логотип на території СНД, яким можна було б надихнутися. А все через бар'єр традиційних сприйняттів. Але сьогодні я представлю кілька логотипів консалтингових компаній, які можуть допомогти знайти свій шлях серед нових віянь та тенденцій.

Стратегічний партнер

Дизайнери при створенні лого використали всього 2 кольори: сірий приємного відтінку та темно-зелений. Їм вдалося досягти контрасту. Вони не відволікають глядача від текстової інформації. А геометричні фігури із гострими кутами тримають аудиторію зосередженими. Строго інформативний текст із геометричним стилем. Непогано і цілком у стилі їхньої діяльності.

consulting-logo

Лев та кит

Ця компанія зробила ставку на надійність. Про це говорить насамперед колірна гама її логотипу: білий напис (нагадаю, білий асоціюється із чистотою) на синьому тлі приємного відтінку. Синій колір символізує стабільність, надійність та сталість. Значок зображений у вигляді щита зі слідами пазурів та абревіатурою назви. Загалом можна презентувати оплески роботі дизайнера та маркетолога. Логотип виконаний чисто та транслює інформацію публіці про надійність, захист та чистоту партнерських взаємин.

N/Z consulting

У назві консалтингової компанії фігурують перші літери назв партнерів. Тому, як кажуть дизайнери, які розробляли логотип, потрібно було їх рівнозначно включити в дизайн. Ну а наявність чорно-білого забарвлення та тонких ліній створило відчуття тонкої ділової класики. Було використано шрифт без засічок.

consulting-logo

Каскад

Компанія «Каскад» займається консалтингом та управлінням у будівництві. У логотипі було вирішено використати зелений колір двох відтінків: тут вівся чіткий розрахунок на створення відчуття молодості, свіжості, легкості та енергії. Значок у формі високоповерхової будівлі, що складається з окремих частин, легко інформує глядача про те, чим займається компанія. Загалом логотип можна оцінювати як інформативний та викликаючий відчуття довіри.

Найкращі логотипи консалтингових компаній в Америці

В Америці дизайнери з білозубою посмішкою переконують, що існують 2 золоті правила створення ідеального логотипу для консалтингової компанії:

 

consulting-logoЛоготип не повинен спотворювати ваш бізнес;

consulting-logoКолір, відстань, шрифт – все має працювати з емоціями.

 

Отже, представляємо 6 логотипів консалтингових компаній Америки, які заслуговують на увагу.

Accenture

Консалтингова компанія, що працює в галузі управління. Згідно зі звітами за 2018 рік їх обіг склав 40 мільярдів доларів, що вже говорить про вдалий брендинг частиною якого є їхній логотип. Що вони пропонують? Стратегічні, цифрові та операційні послуги. У своєму логотипі компанія захотіла визначити майбутнє клієнта після співпраці з ними. Це вдалося зробити за допомогою простої ідеї – знак «>»  (Більше), вони помістили над літерою «t». Таким чином вдалося створити простий і зрозумілий мільйонам глядачів логотип, який насправді містить глибоке послання, що легко читається.

consulting-logo

Capgemini

На прикладі цієї компанії можна побачити, як побудувати брендинг бізнес-імперії навіть у тому випадку, якщо ваш логотип не відображає послуги, які ви хочете продати. З початку діяльності Capgemini в логотипі було закладено піковий туз. А причина цього – бридж, карткова гра, якою захоплений засновник компанії. Просто, мило і так, у цьому випадку — працює.

DLA Piper

Коли ви звертаєтеся до юриста, що насамперед ви хочете побачити? Більшість клієнтів юридичної компанії дадуть відповідь, що вони цінують нестандартне мислення. Якщо уважно подивитися на їхній логотип, то можна зробити висновок, що не до кінця замкнене коло транслює відкритість, дружелюбність та бажання спілкуватися. Тепер ви бачите, як логотип набуває сенсу? Навіть на прикладі компанії DLA Piper.

consulting-logo

Deloitte

Компанія при створенні логотипу віддала перевагу позачасовим формам, які виглядатимуть ідеально практично в будь-якому маркетинговому повідомленні. Логотип не відволікає приголомшливим дизайном і великою кількістю кольорів від інформації, яку воно транслює. Для консалтингової компанії це ідеальний варіант. Крапка в кінці – означає, що консультанти звикли доводити справу до кінця і досягати успіху.

Створення логотипу консалтингової компанії

Щоб визначитися з виконавцем, спочатку умовно їх протестуємо і проведемо порівняння послуг зі створення дизайнів логотипів. Якщо ви користувач інтернету, то вам доступна інформація про те, що існує сотні сервісів з розробки логотипів. Яким потрібні ваші гроші. Але перед тим як їх використовувати, подумайте, чи потрібний вашому бізнесу шаблонний логотип, що виглядає так, ніби його створила дитина. Онлайн-шаблони, які попередньо відформатовані, безумовно роблять завдання простіше дозволяючи створити швидкий і брудний логотип.

Попередньо створені шаблони, що використовуються онлайн-конструктором обмежені у творчій свободі, тобто як власник бізнесу ви завжди будете обмежені тим, що платформа дозволяє вам зробити.

Немає вибору шрифтів. Шрифти важливі не тільки в логотипі, але й у будь-якому іншому брендінговому активі. Оригінальні шрифти також спілкуються з аудиторією та привносять у ваш логотип щось унікальне. Онлайн-сервіс використовує загальноприйняті та стандартні шрифти позбавляючи ваш логотип індивідуальності, в чому власне і полягає ідея його існування.

Стокові зображення. Стокові зображення – це візуальні ефекти до яких отримує доступ кожен на онлайн-платформах, і їх уже бачили тисячі людей. І тому вони не одразу реагують на логотип і не можуть легко встановити емоційний зв'язок із брендом.

Є інший вихід: замовити створення логотипу у спеціаліста, що працює віддалено. Тут є свої плюси та мінуси. В першу чергу, звертаючись до фрілансера вперше ви не можете оцінити рівень його професіоналізму. Ціни на його послуги нижчі, ніж у брендинговому агентстві, але цьому є пояснення. Для створення логотипу потрібно провести комплекс попередніх досліджень ринку, в якому бере участь: бренд-менеджер, маркетолог та команда дизайнерів. Проводиться попередньо мозковий штурм. Його мета - знайти рішення, яке дозволить створити логотип, що транслює інформацію про характер бренду та його діяльність. Цей логотип буде унікальним у своєму роді. І він працюватиме. Що стосується фрілансера, розробку він проводитиме сам і у вільний час від інших проектів. Перспектива не тішить.

Логотип – це одна із частин формування іміджу компанії. Це відповідальне завдання варто довірити професіоналам WeLoweBrands. Розробкою логотипу вашої консалтингової компанії займатимуться спеціалісти різного профілю: ілюстратори, маркетологи, бренд-менеджери та дизайнери. Щоб отримати консультацію, скористайтеся чат-ботом або номером телефону, вказаним у контактах.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5