Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Кондитерська приваблює відвідувачів найсмачнішими десертами та хвилюючим ароматом випічки. Але щоб залучити ще більше клієнтів та збільшити продажі, необхідно створити для гостей особливу атмосферу та сформувати привабливий образ компанії. Досягти цього допоможе привітний персонал, стильний інтер'єр і, звичайно, логотип кондитерської.
Оскільки люди сприймають зображення швидше за текст, важливо, яким буде ваш фірмовий знак. Емблема повинна викликати приємні емоції та асоціації, а також пробуджувати апетит.
При розробці логотипу слід відштовхуватися від уподобань споживачів. Якщо ви вивчите смаки своєї цільової аудиторії, то створите фірмовий знак, який миттєво доноситиме потрібну інформацію і стимулюватиме людей зайти у вашу кондитерську.
Фірмовий знак дозволяє виділитися серед конкурентів і повідомляє про «фішки» компанії. Він допомагає споживачеві орієнтуватися на ринку та ідентифікувати бренд. Також логотип приваблює відвідувачів та формує позитивний імідж закладу.
відмінність від конкурентів та захист від підробок – унікальний та оригінальний лого добре запам'ятовується та асоціюватиметься саме з вашим бізнесом; |
|
гарантія якості - продукт з лого викликає у споживачів більше довіри, ніж товар без нього; |
|
привернення уваги – привабливий логотип притягує погляди та підвищує цінність бренду; |
|
реклама та просування – вдалий логотип формує імідж компанії, допомагає споживачеві дізнатися про продукт і стимулює його зробити покупку. |
Щоб залучити якнайбільше відвідувачів і збільшити таким чином продажі, фірмовий знак повинен запам'ятовуватись, бути зрозумілим і таким, що пробуджує бажання купити смакоту.
апетитним; |
|
ароматним; |
|
солодким; |
|
веселим і дражливим; |
|
простим, але яскравим. |
Якщо ви хочете отримати оригінальний і привабливий фірмовий знак, замовте дизайн у студії WeLoveBrands. Наші креативні ідеї та нестандартні рішення готові знайти відображення у вашому бізнесі.
Створюючи логотип слід відштовхуватися від специфіки бізнесу. Ви робите нестандартні торти чи випікаєте солодощі, які підходять для діабетиків? У вас буде невелика затишна кондитерська-кафе чи мережа магазинів? Ті чи інші особливості вашого закладу можуть знайти відображення у логотипі, підвищуючи тим самим впізнаваність бренду та формуючи певний образ у свідомості споживача.
Великі виробництва – це фабрики та цехи. Передбачають масштабне виробництво різних кондитерських виробів із постачанням у різні магазини, кафе, готелі тощо. |
|
Магазин-кондитерська – місце, де продають солодощі та десерти як власного виробництва, так і придбані на фабриках. |
|
Кондитерська з кафе – передбачає виробництво та реалізацію продукції. Покупець може взяти десерт із собою або з'їсти його на місці, присівши за столик. У такому закладі продаються також різноманітні напої та несолодка випічка. |
|
Кондитерська-пекарня – це заклад, у якому можна купити різні хлібобулочні вироби (хліб, пиріжки, печиво, булочки та ін.). |
|
Домашня кондитерська . Це і виготовлення десертів на дому невеликими партіями, виробництво тортів на замовлення, і створення авторських кулінарних шедеврів. Замовлення можуть прийматись на сайті або безпосередньо в магазині. |
При розробці логотипу необхідно враховувати загальний стиль закладу (це тихе та затишне місце, сучасна та модна кондитерська або кафе з традиціями та сімейними цінностями) та асортимент (торти та тістечка, вироби із шоколаду, авторські та ексклюзивні десерти тощо).
Орієнтуйтесь також на свого клієнта та його побажання, а не на свої особисті уподобання. Кого ви хочете залучити? Закохані пари, сім'ї з дітьми, офісних співробітників, які хочуть взяти випічку з собою, чи молодь? Щоб логотип працював на вас та допомагав продавати, він повинен максимально відповідати напряму діяльності та цінностям компанії.
Випічка та солодощі . Традиційні десерти (кекси, круасани та тістечка) – одні з найпопулярніших зображень, що використовуються в кондитерських логотипах. Такий знак збуджує апетит і підштовхує до покупки. Якщо підійти до розробки нестандартно, вийде оригінальний та цікавий логотип (наприклад, кекс замість бутону квітки чи сукні у дівчини). |
|
Торти . Якщо ви приймаєте замовлення на ексклюзивні вироби або випікаєте торти різних форм і розмірів з оригінальним оформленням, повідомте про це у логотипі. Наприклад, торт можна подати у вигляді корабля, свічки, замку і т.д. |
|
Млинці, пончики, макарони – гарне рішення для сучасних та молодіжних кондитерських. Трохи креативу та свіжих ідей – і у вас з'явиться зухвалий та стильний лого. |
|
Хліб або пшениця . Підійде для закладів, що спеціалізуються на несолодкій випічці. Такий логотип повідомлятиме, що ваші продукти натуральні та корисні. А якщо підключити уяву, то вийде створити незвичайний знак, що запам'ятовується. |
|
Анотація логотип . Така емблема має привертати увагу та бути зрозумілою. Навіть якщо ви не використовуєте зображення солодощів при створенні логотипу, він має асоціюватися саме з кондитерською. |
Хороший логотип буде відповідати загальному стилю компанії. Це стосується й кольорової гами. Вибираючи відтінок для лого, насамперед слід відштовхуватися від фірмових кольорів, але й враховувати, які відтінки є більш підходящими для солодкого бренду.
Пастельні тони . Натуральні відтінки використовуються, щоб підкреслити традиції та викликати бажання купити продукт. |
|
Рожевий . Колір асоціюється з ніжністю, легкістю та м'якістю та орієнтований на жіночу аудиторію. |
|
Помаранчевий . Життєрадісний відтінок привертає увагу та піднімає настрій. |
|
Коричневий . Колір асоціюється із шоколадом, символізує затишок та викликає довіру. |
|
Світло зелений . Відтінок передає свіжість та натуральність, тому чудово підійде для кондитерських, які пропонують відвідувачам низькокалорійні продукти. Колір добре поєднується з рожевим, бузковим та коричневим. |
Слід уникати темних відтінків та не допускати веселки у логотипі. Знак має бути яскравим, але не строкатим. Найкраще використовувати світлі, ніжні та соковиті тони, які асоціюються із веселощами та насолодою.
Велике значення мають і шрифти. Вони повинні відповідати специфіці бізнесу, добре поєднуватися з іншими елементами логотипу і бути читабельними. Для кондитерської чудово підійдуть рукописні шрифти.
Працюючи над емблемою, необхідно враховувати, що вона розміщуватиметься на різних носіях – серветках, посуді, пакетах, уніформі співробітників, в інтер'єрі та на сайті. Незалежно від місця розташування, лого має виглядати гармонійно.
Популярні кольори – червоний (пробуджуючий апетит), рожевий (віддзеркалення легкості та легкості), коричневий (колір шоколаду) та синій (що уособлює спокій, надійність та довіру).
У логотипах використовуються в основному класичні шрифти та шрифти з плавними лініями.
Американські компанії та фабрики найчастіше обирають шрифтові логотипи. Це прості фірмові знаки, пофарбовані в один чи два кольори. Якщо використовуються символи, то це найчастіше тематичні картинки та образи, пов'язані із сімейними цінностями.
У дизайні активно зустрічаються синій, червоний, фіолетовий та блакитний відтінки. Виробники цукерок та карамелі часто створюють яскраві та різнокольорові знаки.
Європейські логотипи кондитерських відрізняються своєю різноманітністю. Тут можна зустріти знаки у стилі мінімалізм, яскраві лого, логотипи з незвичайними образами та традиційними зображеннями.
Компанії використовують цікаві шрифти, включаючи рукописні. Поширеними відтінками є золотистий, коричневий, червоний, синій та жовтий.
У країнах Азії найчастіше можна зустріти прості шрифтові логотипи. Акцент у таких знаках робиться на незвичайний шрифт та зображення.
Як правило, фірмові знаки не містять традиційних кондитерських зображень. Символи якщо і використовуються, то це в основному сонце та зірки.
Найчастіше азіатські кондитерські заводи вибирають червоні логотипи. Іншими популярними відтінками є сірий, білий, рожевий, фіолетовий, чорний та синій.
Фірмовий знак має бути не просто привабливим і хвилюючим, а й комерційно успішним. Щоб він виконував усі свої функції, необхідно створити унікальний та емоційний логотип кондитерської компанії.
Існує 3 основних способи створення лого:
Солодкий бренд має бути солодким у всьому. А якою буде ваша кондитерська? Які емоції вона викликає у відвідувачів?
Щоб викликати у споживачів потрібні асоціації, створіть ефективний логотип. Не знаєте як? Замовте дизайн фірмового знаку у студії WeLoveBrands. Наші дизайнери із задоволенням розроблять для вас апетитний і привабливий логотип – вам же залишиться лише радувати відвідувачів найсмачнішими кулінарними шедеврами.