Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Вдалий логотип запалює іскорку впізнаваності, що змушує споживачів відчувати, що вони знають бренд. Він допомагає ідентифікувати компанію, встановлює міцний емоційний зв'язок із аудиторією та підкреслює переваги.
У сфері IT важливо показати вектор розвитку компанії, розкрити її філософію та наголосити на інноваціях. З цим завданням чудово справляється правильний логотип. Правильний - означає солідний, відомий і викликає довіру. Щоб отримати такий фірмовий знак, треба відкинути шаблонні варіанти та підключити уяву.
Оригінальний та виразний логотип здатний привернути увагу споживачів та покращити репутацію компанії. І далеко не всі його функції.
Сфера інформаційних технологій швидко розвивається. Ще порівняно недавно ми не знали, що таке смартфон, інтернет чи соціальні мережі, а сьогодні маємо справу з такими світовими гігантами як Microsoft, Apple, Google, Amazon, Facebook тощо. Логотипи цих компаній нам добре знайомі настільки, що де б ми їх не побачили, завжди знаємо напевно, хто перед нами.
Фірмовий знак є візитною карткою компанії. Він допомагає візуально відокремитися від інших фірм у своєму секторі та встановлює зі споживачами особливий зв'язок. Логотип потрібен будь-якому бізнесу та сфера IT не виняток. І ось чому.
Виразний логотип:
Приваблює та інтригує. Він розповідає історію про компанію та допомагає сформувати у свідомості споживачів певний образ. Якщо цей образ знайде відгук у душі людини, він стане вашим клієнтом.
Вирізняє компанію серед конкурентів. Гарний логотип емоційно приваблює споживачів. Він швидко запам'ятовується та асоціюється з конкретною фірмою, а значить не поєднується в натовпі конкурентів.
Зміцнює імідж компанії. Коли споживачі бачать логотип, вони формується певне враження. І це відчуття впливає на їхнє рішення – залишитися з цією компанією чи шукати іншу. Щоб зачепити аудиторію, вам потрібен унікальний та цікавий лого.
Підвищує довіру. Люди більше довіряють тим компаніям, які мають логотип. Наявність фірмового знака переконує їх у серйозності та надійності фірми.
Гарантує якість продукту/послуги. Сам собою логотип, звичайно ж, нічого не обіцяє, але він впливає на підсвідомість людей. Стильний та солідний лого відображає високу якість продукту, а бляклий та банальний «говорить» про низьку кваліфікацію та несерйозний підхід до роботи.
Рекламує продукт. Логотип, який розміщується на різних носіях (сайт, вивіска, документи, сувенірна та рекламна продукція) допомагає в просуванні продукту. Чим частіше він постає перед очима споживачів, тим швидше запам'ятається. Але слід пам'ятати про здоровий глузд і не наносити його абсолютно на все.
Якщо ви хочете отримати привабливий логотип IT-компанії, що викликає довіру, ласкаво просимо до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери готові втілити в життя вражаючі ідеї, щоб змінити ваш бізнес. Щоб поставити будь-яке запитання, напишіть нам у чат.
Логотип IT-компанії має відображати серйозність, надійність, відповідальність та динамічність. Тому при його розробці варто відмовитися від м'яких ліній та стандартних зображень (комп'ютери, монітори тощо), адже популярні ідеї не завжди найкращі. Такі варіанти лише інформують аудиторію про специфіку бізнесу, але не відображають його характер, а значить і не виділяють серед безлічі схожих фірм.
Фірми, що працюють у сфері інформаційних технологій, відрізняються своєю спеціалізацією та комплексом послуг. Ці особливості необхідно враховувати під час розробки лого.
Наприклад, якщо йдеться про студію дизайну або рекламне агентство, фірмовий знак може бути яскравим і яскравим, а от digital-агентствам і аутсорсинговим компаніям краще зупинитися на стильному лаконічному лого.
Дизайн логотипу відрізняється і за напрямом застосування технологій. Якщо компанія працює у сфері розваг (кінопортали, сайти з музикою, ігри, онлайн-бібліотеки) або спілкування (соціальні мережі, чати тощо), краще використовувати яскраві відтінки та образи. А якщо ви розробляєте та впроваджуєте програми для бізнесу, логотип може бути спокійнішим, стриманішим і авторитетнішим.
Стартап дозволяє реалізувати принципово нову ідею та заробити на цьому. Успіх справи залежить від того, яке враження справить проект і чи викличе він довіру.
Тому важливо, щоб логотип був актуальним, тобто відображав пропозицію, і символізував прогрес та рух уперед.
Найчастіше в дизайні використовують абстрактні символи, що підкреслюють інновації, розвиток і динаміку (стрілки, лінії, геометричні форми), а також барвисті комбінації кольорів, які притягують погляди. Перевагу віддають зеленим, синім, червоним та чорним відтінкам, але якщо дозволяє специфіка можна підключити життєрадісні тони, такі як жовтий або помаранчевий.
Хороший логотип стартапу передає філософію та місію бренду. Краще створювати комбіновані лого, тобто поєднувати назву та символ. Це підвищує впізнаваність та полегшує пошук проекту в інтернеті.
Онлайн-ресурси пропонують різні послуги для спрощення роботи та економії часу. За допомогою таких сайтів можна робити все, що завгодно – від пошуку інформації та спілкування до створення логотипів та редагування фото.
Логотип online-сервісу має бути лаконічним та зрозумілим, щоб користувачі чітко розуміли, які можливості їм надано. Для цього можна використовувати тематичні іконки, геометричні фігури, прості лінії та мінімальну кількість кольорів.
Компанії, пов'язані з інформаційними технологіями, асоціюються з інноваціями, прогресом та відповідальністю, тому логотип повинен відображати ці особливості.
Для досягнення мети найчастіше вибирають геометричні форми та суворі лінії без завитків та розписних візерунків. Але щоб створити вдалий логотип, необхідно додати емоції та щіпку креативу.
Однотипні та стандартні знаки нікого вже не приваблюють. Вони здатні зіпсувати враження про будь-яку компанію, незалежно від її діяльності. Тому якщо ви хочете отримати унікальний і виразний логотип, не варто використовувати популярні рішення.
Такі поширені зображення, як комп'ютери, монітори, мишки та клавіатури можна незвичайним чином обіграти або взагалі від них відмовитися, вибираючи замість них абстрактні образи, що символізують технології та розвиток.
Вибираючи ту чи іншу форму для логотипу, ви закладаєте у нього особливе значення. У споживачів при погляді на знак з'являтимуться певні асоціації, а отже використовувати треба такий символ, щоб сформувати потрібний вам образ.
Наприклад, коло символізує єдність і дружбу, квадрат – стабільність та сталість, крива – гнучкість та адаптивність, вертикальні лінії – міцність та витривалість, а горизонтальні лінії – спокій та стабільність.
Щоб виділитися від конкурентів та зацікавити споживачів, у вас є два варіанти – розробити свій шрифт або адаптувати існуючий.
На перший план виходить не краса літер, а відповідність зображення особливостям бізнесу. Творчим компаніям, що працюють у сфері розваг, підійдуть веселі та пустотливі шрифти, а розробникам ПЗ краще вибрати серйозний шрифт, що підкреслює стабільність та надійність.
Найпоширеніше зображення в IT сфері – літери в стилі ганьби-тік.
При розробці унікального шрифту не варто гнатися за модою, оскільки такий знак через кілька років може стати неактуальним.
Колір творить чудеса і говорить про ваш бізнес більше, ніж ви думаєте. За допомогою правильного відтінку можна створити довірчі відносини зі споживачами та пробудити у них певні емоції.
Щоб зрозуміти, яка компанія перед нами, часто в назві немає необхідності. Достатньо лише побачити фірмовий колір та силует, щоб дізнатися бренд. У цьому й полягає сила кольору, і саме цим секретом користуються відомі компанії підвищення своєї впізнаваності.
Правильний відтінок викличе у клієнтів потрібні асоціації та зв'яже їх із вашим бізнесом.
В IT сфері найпопулярніші кольори – це синій, червоний, зелений та сірий. Розглянемо їх:
синій – сприяє розслабленню, викликає асоціації з упевненістю та безпекою;
червоний – це колір пристрасті, інтуїції та енергії, він пробуджує бажання та захоплення;
зелений – асоціюється з безпекою, здоров'ям та свіжістю;
сірий – символізує стриманість, справедливість та духовність.
При виборі кольору важливо, щоб він підкреслював фішки та переваги компанії. Тому, якщо вам потрібен інший відтінок, використовуйте його. Не бійтеся зухвалих рішень, незвичайних та барвистих поєднань – такі лого можуть спрацювати краще, ніж традиційні рішення.
Щоб виділитися на тлі безлічі конкуруючих фірм, залучити та зацікавити користувачів, не треба боятися сміливих рішень. Логотип із традиційними символами виглядає блякло та нудно, а оригінальний фірмовий знак здатний здивувати, а значить швидко запам'ятається.
Дизайнери студії WeLoveBrands люблять ламати стереотипи та виходити за рамки звичного, тому на вас чекають цікаві рішення. Щоб отримати безкоштовну консультацію, зателефонуйте або напишіть нам.
Логотипи українських IT-компаній можна умовно поділити на дві групи – лаконічні шрифтові та яскраві комбіновані.
Кольори і форми зустрічаються різні, є також поєднання декількох відтінків. Великі компанії не використовують традиційні символи, проте застосовують колірні акценти.
Американські логотипи online-сервісу та інших компаній у сфері IT найрізноманітніші. Тут можна зустріти як прості шрифтові логотипи в стилі мінімалізм, так і різнокольорові символьні знаки, як традиційні варіанти (смартфон, елементи коду тощо), так і несподівані образи.
Різноманітність зачіпає всі елементи логотипів – шрифти, кольори та зображення. Але мабуть найпоширенішим відтінком залишається все ж таки синій. Часто використовуються також сірий та зелений тони.
Більшість великих IT-компаній Європи розташовані у Німеччині, Франції, Великій Британії, Іспанії та Бельгії. Найчастіше вони використовують шрифтові та комбіновані лого з акцентом на шрифт.
Європейські компанії обирають нестандартні та цікаві шрифти, а також яскраві кольори. Найпопулярнішими відтінками є червоний , синій, зелений та чорний .
Шрифтові логотипи, як правило, прості та двоколірні, а комбіновані – яскравіші.
Для логотипів компаній Азії характерні лаконічність, двоколірність та геометричні форми. Більшість складається з написи та абстрактного символу.
Якщо порівнювати з американськими та європейськими лого, то можна сказати, що азіатські стриманіші та спокійніші. Тут особливо немає яскравих барв та контрастів. Поширеними відтінками є синій , чорний та червоний.
Існує кілька методів розробки логотипу. Основними вважаються три:
Замовлення послуги в студії обійдеться дорожче, ніж на фрілансі, але ви можете бути впевнені, що отримаєте той результат, на який розраховуєте.
Якщо ви хочете отримати сучасний логотип з історією, що викликає інтерес та довіру, звертайтесь до студії WeLoveBrands. Щоб уточнити деталі та замовити дизайн логотипу , напишіть у чат або зв'яжіться з нами по телефону.