Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип - це обличчя будь-якого бренду. Тому кожна компанія, що поважає себе, серйозно ставиться до розробки свого лого. Особливо якісна емблема важлива, коли йдеться про інтернет-магазин. Адже вона має розташовуватися на кожній сторінці та додаватися на всі фото товарів. Щоб конкуренти не скопіювали ваші фотографії на свою сторінку. Логотип необхідний для підвищення впізнаваності. Щоб потенційні покупці миттєво розпізнавали, на чию сторінку вони зайшли. А ще він допоможе підвищити рівень інтересу до вашого бізнесу. Загалом, функцій у лого багато. На їх перерахування піде багато часу. Тому просто читайте цю статтю і заглиблюйтесь. Ми постараємося пояснити вам усі нюанси створення іконки для інтернет-магазину максимально коротко. Але водночас змістовно. Вивчайте.
Логотип інтернет-магазину, насамперед, спрямований на залучення цільової аудиторії. Він допомагає знайти нових покупців і зацікавити їх асортиментом і якістю товарів. Лого - як обгортка від цукерки. Саме за нею ми насамперед визначаємо, смачна цукерка чи ні. Ось і в бізнесі так.
Емблема повинна розповідати про всі переваги інтернет-магазину. Наприклад, про те, що у вас в асортименті тільки оригінальна продукція. Або про те, що у вас у магазині доступні ціни. Лого має бути максимально інформативним і показувати якомога більше ваших переваг.
Крім цього, корпоративна символіка має бути такою, що запам'ятовується. І подобатися не тільки вам, а й вашій цільовій аудиторії. Так ви більше “западете в душу” покупцям. І під час наступної покупки вони обов'язково розпізнають вас серед ваших конкурентів.
Інтернет-магазини можуть продавати абсолютно різні товари. Як продукти, так і автомобілі. Просто цільова аудиторія у всіх магазинів різна. Тому кожному сегменту притаманні свої особливості, які приваблюють певну категорію покупців.
Але незалежно від групи товарів, що продаються вами, логотипи інтернет-магазинів мають свої особливості. Вони мають гарантувати якість товару, доступність цін і надійність безпосередньо самого інтернет-магазину. Цей “набір” може доповнюватися певними критеріями, залежно від специфіки пропонованої вами продукції.
Логотип для інтернет-магазину косметики має бути особливо красивим. Важливо показати, що завдяки правильно підібраній косметиці людина може перетворитися. Також обов'язково підкресліть те, що ви поширюєте тільки якісну косметику. Ну і куди без підтвердження надійності.
У лого для магазину косметики дуже важлива місія. Воно має викликати бажання придбати у вас товар, асоціюватися з красою і запевняти потенційного клієнта в тому, що ви не шахраї.
Під час дизайну лого обирайте яскраві читабельні написи, ніжні квіти, абстрактні візерунки, силуети. Але також можна пофантазувати і розробити щось своє. Те, чим ви виділитеся серед конкурентів. Кольори логотипу, до речі, можуть бути абсолютно різними: як приглушеними, так і яскравими.
Розробка логотипу для дитячої аудиторії вимагає особливих навичок. Адже важливо викликати довіру не тільки у дітей, а й у їхніх батьків. Ніжна шкіра малюків, яка схильна до подразнення, потребує особливого догляду та особливо якісного одягу.
Тому необхідно запевнити батьків, що ваш товар найвищої якості. А також, що їхні діти будуть одягнені дуже стильно. Постарайтеся викликати бажання зробити замовлення у вашому інтернет-магазині дитячого одягу.
Ви можете обирати для логотипа як яскраві кольори веселки, так і ніжні приглушені. Усе залежить від того, для дітей якого віку ви продаєте одяг. Постарайтеся асоціюватися у цільової аудиторії зі щирими позитивними дитячими емоціями.
Інтернет-магазини в Інстаграм вирізняються тим, що потенційний покупець може і не планувати покупку від початку. Він може просто випадково зайти на вашу сторінку і побачити якусь річ. Тому завдання логотипу магазину в Інстаграм - зачепити і викликати особливий інтерес.
Логотип інтернет-магазину в Інстаграм має бути максимально привабливим, але водночас ненав'язливим. Для нього радимо використовувати пастельні або преміальні відтінки. Ніжно-рожевий або золотий - вибір за вами.
Важливо, щоб емблема була лаконічною, але водночас демонструвала вашу унікальність і концепцію. Цього можна домогтися трендовою ненав'язливою іконкою. Наприклад, абстракцією в стилі fashion.
Ну а якщо ж ви плануєте розробляти безпосередньо сайт, а не сторінку в Інстаграмі, можете вибрати для інтернет-магазину що-небудь яскравіше. Щось, що чіпляє і виділяється серед конкурентів. Покажіть, що ви розбираєтеся в трендах і у вас можна придбати по-справжньому стильну річ.
Також не забувайте і про те, що потрібно показати, що ви надійний магазин і що одяг у вас продається якісний. Загалом, переконайте потенційного покупця в тому, що ви — кращі з кращих!
Насамперед, розкажіть за допомогою лого, на яких саме подарунках ви спеціалізуєтеся. Кумедні, класу люкс або, може, дитячі? Також можете використовувати в логотипах символіку свята. Таку як повітряні кулі, феєрверки, торт.
Покажіть, що ви несете радість і святковий настрій. А ще, що на вас можна покластися і вибрати презент для важливої події. Адже ви не підведете з термінами доставки та якістю пакування. Підбирайте яскраві відтінки, які асоціюються у потенційних покупців зі щастям.
Як правило, цільова аудиторія таких магазинів - чоловіки та жінки від 20 років. Тому важливо показати всі свої переваги через логотип і переконати потенційних покупців, що ви — кращі на ринку. Транслюйте за допомогою лого, що вам можна довіряти і що ви торгуєте виключно якісним товаром.
А також те, що ви — чесний продавець. І проблем з доставкою або поверненням товару не виникне. Радимо показати і вашу цінову політику. Автозапчастини для автомобілів якого класу ви можете запропонувати клієнту?
Дизайн, як правило, у таких логотипів помітний. Поєднання кольорів ніби створені для того, щоб сподобається покупцям, особливо чоловікам. Зазвичай власники автомагазинів воліють у своєму логотипі поєднувати чорний або сірий кольори з яскравим відтінком. Наприклад, червоним або синім. Як іконку можна обирати зображення тварин, абстракції або авто.
Піжама — це один із найпотаємніших елементів гардероба кожного з нас. Адже ви в ній спите і ходите по дому. Тому якісна піжама має бути максимально зручною, ніби друга шкіра. Тож логотип для інтернет-магазину піжам має викликати довіру й асоціюватися з домашнім затишком.
Використовуйте ніжні спокійні кольори та милі іконки. Що зазвичай асоціюється у вас зі сном і спокоєм? Те й зображуйте. Так ви точно не помилитеся.
Ніжність, легкість і комфорт — слова, якими можна описати ідеальну піжаму. А тепер спробуйте перенести їх на логотип. І ви одразу зрозумієте, яким має бути найкращий лого для інтернет-магазину піжам.
Розробка логотипу для інтернет-магазину взуття чимось схожа зі створенням лого для інтернет-магазину одягу. Однак, на продавцях взуття лежить набагато більша відповідальність, ніж на продавцях одягу. Тому що якісне взуття - це запорука здоров'я. І якщо на одязі ще можна заощадити, то на взутті - ні.
Тому логотип для магазину взуття насамперед має показувати, що ваше взуття якісне. І що покупець може бути впевнений у тому, що туфлі не розповзуться після першого ж носіння. Ще обов'язково підкресліть, що ваше взуття має стильний і сучасний вигляд. Завоюйте повагу і довіру цільової аудиторії. І тоді зростання продажів буде у вас у кишені.
Кольори та іконки можуть бути абсолютно різними. Залежно від того, на якому взутті ви спеціалізуєтеся. Якщо у вас в асортименті більшість найменувань - це урочисті туфлі, то обирайте спокійні відтінки логотипу і стримані іконки. Ну а якщо ви продаєте екстравагантне взуття - робіть емблему яскравою і зухвалою. Загалом, ідею ви зрозуміли.
Оскільки кросівки в 21 столітті стали вже мало не окремим видом мистецтва, багато бізнесменів відкривають магазини, де продається виключно спортивне взуття. Тому ми вирішили присвятити кросівкам окремий пункт.
Цей вид взуття асоціюється майже у всіх зі спортом. Тому при розробці логотипу постарайтеся передати всю енергійність і позитивний настрій спортсменів. Адекватні фізичні навантаження - це завжди джерело здоров'я і гарного настрою. І ваша емблема має транслювати ці ж відчуття.
Використовуйте яскраві кольори, які заряджають оптимізмом. Для цього можете подивитися психологічний вплив кожного відтінку на людину. Іконки можете брати як абстрактні, так і якісь спортивні. Наприклад, баскетбольний м'яч або скейтборд.
Посуд може як викликати апетит, так і навпаки огиду. Тому ваше завдання, як продавця посуду, вибрати такий логотип, який викликатиме бажання придбати ваш товар. А для цього потрібно показати, що вашим кухонним приладдям покупцеві буде хотітися користуватися. І причому з великим задоволенням.
Ви можете зобразити на логотипі симпатичну тарілку, чашку або іншу посудину. Радимо робити цей елемент у світлих відтінках, бажано холодних. Не забарвлюйте такі деталі в жовтий, коричневий або інші особливо теплі кольори. Бо ваш посуд має виглядати чистим на емблемі. А чистота найчастіше асоціюється з холодними світлими відтінками.
Час іде… А разом з ним у ногу йдуть і офлайн-магазини, які поступово переходять в інтернет-формат. Якщо раніше крутий годинник можна було купити тільки зайшовши до величезного магазину, де сила-силенна людей, то зараз його легко придбати онлайн.
У логотипі інтернет-магазину годинників важливо показати, який клас годинників у вас в асортименті. Категорія люкс або економ. А також, які види годинників є у вас в наявності. Чи продаєте ви тільки наручний годинник або у вас ще є настінні, на ланцюжку і т.д.? У якому стилі годинники, які ви демонструєте? Всі ці нюанси рекомендуємо вказати під час розробки емблеми для інтернет-магазину годинників.
Кольори в лого можуть бути абсолютно різними. Усе залежить від вашої концепції та вподобань цільової аудиторії. Як доповнення до лого використовуйте всілякі стрілки, циферблати та інші “елементи часу”. Спирайтеся на свою фантазію та очікування потенційних клієнтів.
Логотип містить у собі багато складових. І кожна з них має бути опрацьована ідеально. Щоб лого вийшов максимально вдалим. Адже навіть найменша неправильно оформлена деталь може зіпсувати загальний вигляд логотипу.
Колір, іконка, шрифт і форма логотипу впливають на сприйняття всієї емблеми загалом. Ці невід'ємні частини лого мають бути підібрані виходячи з ваших уподобань. А також з переваг цільової аудиторії. У цьому розділі ми хочемо вам докладно розповісти, як вибрати ці елементи без помилок.
Але почнемо, мабуть, з азів. Давайте розберемося, які види логотипів існують у природі.
Монограма/абревіатура — оформлення однієї або декількох букв. Підходить для брендів зі складним неймінгом.
Логослово — дизайн назви компанії. Оформляється як лого.
Емблема — виконується в стилі старовинних гербів і печаток.
Символ — використання графічних і буквених символів.
Абстрактний знак — розробка символу або знака, який передасть ідею бренду.
Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі. Комбінований (текстово-графічний) - використання як слів, так і зображень.
Кожен відтінок впливає на нашу підсвідомість по-своєму. Кольори можуть як приваблювати і викликати інтерес, так і відштовхувати. Тому до вибору кольору потрібно підходити відповідально.
Багато інтернет-магазинів воліють використовувати в логотипах відтінки червоного, синього і зеленого кольорів. Саме ці кольори допомагають задати настрій, відповідний для покупок. Але не забувайте відштовхуватися і від специфіки сфери вашого бізнесу. Спирайтеся на відтінки, використання яких передбачає ваша галузь.
Також радимо вам звернути увагу на своїх конкурентів. Якій колірній гамі для свого логотипу віддали перевагу вони? Проаналізуйте ринок і конкурентне середовище. І виберіть оптимальні для себе відтінки.
Хочемо звернути вашу увагу на те, що використання великої кількості кольорів в одному логотипі буде виглядати як несмак. Якщо ви не хочете обмежуватися одним відтінком у лого, то використовуйте до чотирьох тонів. Але пам'ятайте, що вони всі мають поєднуватися між собою. Слідкуйте і за тим, щоб лого гармоніювало з оформленням сайту інтернет-магазину. І виділявся на тлі його дизайну.
А загалом фантазуйте і відштовхуйтеся від концепції свого магазину. Звертайте увагу і на психологічний вплив відтінку. І тоді вдалий лого буде вам забезпечений.
Шрифт сильно впливає на сприйняття логотипу в цілому. Він може докорінно змінити враження від нього як у позитивний, так і в негативний бік. Тож дуже важливо вибрати гідний шрифт. Який не тільки доповнить лого і зробить його більш естетичним, а й правильно донесе інформацію до цільової аудиторії.
Якщо ви виберете невідповідний варіант оформлення букв, то зіпсуєте якість донесення головного посилу логотипу до споживача. Адже важливий не тільки зовнішній вигляд шрифту, але і його читабельність. Тому підійти до його вибору потрібно з усією відповідальністю.
Спеціально для вас ми вивели три нескладних правила. Дотримуйтеся їх під час підбору шрифту. І тоді захоплення вашим лого не пройде повз вас.
Головне правило вибору шрифту - це стежити за читабельністю. Букви на вашому логотипі мають бути чіткими і розбірливими. Читабельність шрифту набагато важливіша, ніж його зовнішній вигляд. Тому між красивими буквами з “закорлючками” і розбірливим шрифтом — вибирайте другий варіант. Текст має бути читабельним, до того ж у будь-якому масштабі.
Забудьте про шрифти з дрібними деталями. Мало того, що вони спотворюють букви, так ще й надають їм неакуратності. Наприклад, маленькі завитки або зарубки зроблять логотип неохайним. Вони будуть погано помітні здалеку. Але ось загальний зовнішній вигляд зіпсують сильно.
Не забувайте і про гармонію. Слідкуйте за тим, щоб усі елементи в логотипі поєднувалися між собою. Масивна іконка має бути доповнена масивним шрифтом. А витонченому обрамленню підійдуть витончені літери.
Ви можете вибирати як трендові, так і класичні шрифти. Але ми рекомендуємо все-таки підбирати щось стандартне. Адже саме базові шрифти ніколи не вийдуть з моди і ви зможете використовувати логотип не один рік. Але, в будь-якому разі, вибір за вами.
Форма логотипу, подібно до кольору, впливає на наш мозок по-різному. Кожна геометрична фігура несе “приховане послання”. Провокує в нас певні почуття та емоції. Тож давайте детально розберемося, як кожна фігура впливає на наше сприйняття:
Коло, еліпс, овал
Оскільки ці фігури не мають кутів, вони сприймаються людським мозком позитивно. Викликають спокій. А також від них віє дружелюбністю і теплотою. Якщо ви хочете сприйматися клієнтом, як друг і завоювати його довіру, обирайте круглу форму логотипу. Коло, еліпс і овал символізують спокій і асоціюються у нас із позитивними емоціями.
Квадрат і прямокутник
Серйозність і впевненість — це про геометричні фігури з прямими кутами. Вони символізуються з міцністю, стабільністю, спокоєм. Вселяють упевненість. Також квадрат і прямокутник - це гарантія якісної роботи. Форму такого логотипу вибирають компанії, для яких важливо показати свою надійність, ефективність і перевагу над конкурентами.
Трикутник
Трикутник — фігура з трьома гострими кутами. А гострі кути асоціюються із серйозністю та строгістю. Трикутна форма логотипу підійде брендам, які націлені на чоловічу аудиторію. Трикутники - це про владу і про закон. Тому найкраще її використовувати тим компаніям, кому потрібно транслювати свій авторитет, впевненість, справедливість і баланс.
Залежно від спеціалізації вашого інтернет-магазину, ви можете обирати будь-яку з цих форм. Також можна вигадувати щось унікальне і неповторне - своє, фірмове. Загалом, фантазуйте і підключайте свій креатив. А ми вам допоможемо, якщо це знадобиться:)
Вибір символу для логотипу інтернет-магазину залежить від сфери вашої діяльності. Важливо повністю показати асортимент магазину і ваші родзинки. Головне, щоб іконка запам'ятовувалася і з першого ж погляду сподобалася клієнту.
Використовуйте іконки, які безпосередньо пов'язані з товарами з вашого магазину. Наприклад, якщо ви продаєте парфуми, використовуйте на своєму логотипі флакон парфуму. А якщо у вас інтернет-магазин одягу, гарною ідеєю буде додати на лого зображення вішалки або сукні, як варіант.
Багато інтернет-магазинів вважають за краще використовувати персонажів-талісманів в якості іконки на логотип. Симпатичний, правильно розроблений герой, відмінно відобразить вашу концепцію і запам'ятається цільовій аудиторії.
Модні течії в розробці логотипу змінюються з кожним роком. Одні тренди приходять, інші йдуть. Тому важливо бути в курсі, що зараз модно, а що краще не використовувати. Ми зібрали для вас найбільш підходящі для інтернет-магазину тренди.
#1 Спрощення
Мінімалістичні елементи зараз на піку популярності. Тому якщо ви думаєте над тим, щоб зробити хитромудрий логотип — подумайте ще раз. Адже спрощені лого виглядають набагато стильніше та сучасніше. Гарним доповненням таких логотипів будуть і відповідні прості шрифти. Приміром, Sans Serif. Усе геніальне — просто.
#2 Геометрія
Ускладнені геометричні мозаїки стануть чудовим варіантом для вашого лого. Особливо круто вони впишуться в емблеми для логотипів з IT сфери та магазинів техніки. Залежно від того, як ви інтерпретуєте цей тренд, його можна буде застосувати в будь-якій галузі.
#3 Градієнт
Якщо ви раптом не можете визначитися з кольором для логотипу — градієнт на допомогу. У ньому легко вдасться поєднати кілька відповідних вам відтінків. А також виділитися серед конкурентів. Плюс до всього, градієнт можна комбінувати і з іншими ідеями лого. Головне — не переборщіть.
#4 Нагромадження
Великий простір між буквами — вже не модно. Нагромаджені лого — ось, що сучасно. Велика кількість елементів викликає почуття надійності і навіть деякою мірою відчуття безпеки. Крім цього, захаращення буквами має суперстильний вигляд.
#5 Хаотичність
Сучасне мистецтво не змогло оминути і тренди логотипів. Хаотичність і безлад зараз у моді. Вони однозначно здивують вашу аудиторію. Це неординарне дизайнерське рішення перекреслює всі дизайнерські норми. Тож якщо ви хочете додати “родзинку” у свій логотип, використовуйте хаотичність.
#6 Виділення окремих елементів
Акцент на певній частині логотипа — це чудовий спосіб привернути до неї увагу. Якщо вам потрібно, щоб потенційний клієнт звернув увагу на певну деталь, просто виділіть її! Особливо добре цей тренд підійде для текстових логотипів. Достатньо лише зробити одну літеру товстішою за решту — і на неї одразу ж буде максимальна увага.
#7 Загублений фрагмент
Якщо ви не хочете робити помітний і яскравий лого, але все ж хочете виділитися, просто приберіть із нього певний фрагмент. Таким чином навіть найбанальніший логотип стане ультрасучасним. Наприклад, приберіть фрагмент букви або шматочок іконки. Ось побачите, емблема відразу ж заграє по-новому.
Але пам'ятайте, що найкраще - ворог хорошого. Тому не слід використовувати занадто багато трендів в одному логотипі. До того ж, усі тренди, рано чи пізно, стають антитрендами. Краще комбінуйте їх із класичними базовими елементами.
Ми можемо годинами розповідати вам про те, як важливий логотип для компанії. Але без яскравих прикладів ви не зможете уявити важливість лого повною мірою. Тому хочемо показати вам вдалі приклади логотипів українських інтернет-магазинів з різним асортиментом.
Універсальний інтернет-магазин
Хороший приклад логотипу для інтернет-магазину, де продаються товари з різних галузей. Персонаж-талісман виділяє емблему серед конкурентів і піднімає настрій.
Інтернет-магазин косметики
У цьому лого немає яскравих іконок і помітних кольорів. Але завдяки комбінації різної товщини літер логотип виглядає сучасно та стильно. Те, що потрібно для інтернет-магазину косметики.
Інтернет-магазин дитячого одягу
Емблема має оригінальний вигляд. Мікс шрифтів і поєднання розмірів букв викликає позитивні емоції та довіру. Поєднання темно-синього і салатового відтінків виглядає виграшно.
Інтернет-магазин жіночого одягу
Еталонний логотип для магазину жіночого одягу. Символічне зображення сукні на вішалці та неординарне оформлення букв приковує до себе увагу потенційних покупців.
Інтернет-магазин подарунків
Дивлячись на позитивну іконку у вигляді мордочки з вусами хочеться посміхнутися. Незважаючи на те, що логотип виконаний у чорному кольорі, він виглядає оптимістично. А лаконічний шрифт доповнює зображення.
Інтернет-магазин автозапчастин
Незвично оформлена літера “о” у вигляді автомобільної деталі чудово описує концепцію магазину. Темно-сірий і синій кольори підкреслюють сферу асортименту.
Інтернет-магазин піжам
Для інтернет-магазину піжам потрібно підбирати легкі для сприйняття відтінки. Цей логотип виконаний у малиновому кольорі, який викликає відчуття домашнього затишку та релаксу. А стильний шрифт і маленьке сердечко відображає ідею цього сайту.
Інтернет-магазин взуття
Дизайнер цього лого вдало поєднав два відтінки зеленого. Букви з округленими кутами чудово вписуються в концепцію емблеми. А стильна іконка з відбитком взуття гармонує зі шрифтом.
Інтернет-магазин кросівок
Дивлячись на цей логотип, відчувається бунтарський дух магазину. Незважаючи на те, що тут немає яскравих іконок, лого все одно виділяється серед інших. Помітний шрифт стримується нейтральним чорним кольором. Виглядає вдало.
Інтернет-магазин посуду
Симпатична іконка у вигляді каструлі та ополоника одразу показує, що в інтернет-магазині з таким логотипом продається посуд і столові прилади. Усередині каструлі написано назву магазину. Витончений шрифт відмінно акцентує увагу на неймінгу і запам'ятовується покупцеві.
Інтернет-магазин годинників
При погляді на цей логотип, в очі кидається іконка у вигляді годинника. Вона одразу транслює, що в цьому інтернет-магазині можна придбати годинник. Для тексту вдало підібрано поєднання приглушених, але трендових відтінків - ніжно-бірюзового і темно-сірого. Виглядає гармонійно й естетично.
Якщо ви плануєте виходити на світовий ринок, вам обов'язково потрібно ознайомитися з прикладами логотипів інших країн. Ми зібрали для вас кілька варіантів іноземних лого, щоб ви простежили за «заморськими» тенденціями.
Якісний логотип, ніби створення сторінки для інтернет-магазину, складається з безлічі невеликих, але важливих деталей. І що якісніше буде опрацьована кожна з них, то кращим вийде результат.
Розробка якісного логотипу забирає багато часу і сил. Але якщо дизайнер виконає роботу правильно, емблема приведе до вас багато нових клієнтів. Її створення складається з безлічі етапів. Таких як продумування концепції, вивчення цільової аудиторії, збір інформації тощо. Тому економити свої ресурси і фантазію в цій справі ми вам не радимо.
Підходьте до створення одного з головних елементів корпоративного стилю відповідально і ретельно підбирайте дизайнера-виконавця. Щоб він міг втілити всі ваші ідеї в реальність і врахувати кожне побажання.
Які ж етапи має пройти скромна іконка, щоб перетворитися на розкішну емблему? Читайте далі.
1 етап. Дослідження
Перший етап складається зі знайомства дизайнера з вашою компанією. Він збирає інформацію про вас. Дізнається більше про вашу філософію, вивчає концепцію. А також розбирається в ідеях інтернет-магазину. Визначає цільову аудиторію, спираючись на цінову політику й асортимент товарів. Шукає відповіді на всі питання, що його цікавлять, щодо бізнесу. Щоб розробити ідеальну концепцію, яка сподобається вам і вашим клієнтам.
2 етап. Визначення концепції
Після збору всієї необхідної інформації дизайнер переходить до наступного ступеня - створення концепції. Маестро обробляє всі зібрані ним факти і продумує ідею логотипу. Яка сподобається замовнику і сподобається цільовій аудиторії. Дизайнер намагається максимально заглибитися у вашу філософію і вивести найкращий варіант концепту логотипу.
3 етап. Внесення правок у концепцію
Після того, як профі розробив концепцію, він показує її замовнику. Погоджує начерки логотипу. Клієнт, своєю чергою, вносить свої коригування та побажання. Але не зачіпає головну ідею лого. Потім емблема набуває фінального зовнішнього вигляду. Результат третього етапу - ідеальний логотип.
4 етап. Запуск або поширення
Після того, як непоказна картинка трансформувалася в красиву емблему, її починають потихеньку поширювати. Використовують під час запуску рекламних кампаній, роздруковують на елементах корпоративного стилю. Додають на пакети, коробки, упаковки та іншу атрибутику, яка впливає на імідж інтернет-магазину. Розміщують на листівках і в офісах, на складах.
Взагалі, етапів набагато більше. Але ми виділили найбазовіші, без яких ви не зможете обійтися і отримати логотип мрії.
Що краще дизайнери працюватимуть над кожним з етапів, то вища ймовірність завоювати повагу потенційних клієнтів. І створити ідеальний варіант логотипу саме для вас. З урахуванням усіх ваших “родзинок” і побажань. Якісна емблема допомагає залучити максимум клієнтів у ваш інтернет-магазин, збільшити товарообіг і кількість замовлень, виділитися в конкурентному середовищі.
Якщо ви хочете, щоб лого виконувало всі свої функції на “відмінно” і приносило вашому бізнесу максимум користі, ретельно підбирайте розробника дизайну емблеми. Шукайте професіоналів, які зможуть створити найкращий логотип. Хоча, можете вже не шукати. Адже вони вже самі знайшли вас і готові втілювати всі ваші ідеї в реальність - розробляти ідеальне лого.
Ми говоримо про дизайнерів студії WeLoveBrands. Саме тут працюють справжні професіонали своєї справи. Вони, немов фанатики, можуть робити для вас лого вдень і вночі. Кілька разів переробляти та передумувати основну концепцію. А все заради того, щоб ви отримали круту емблему. Тут співробітники працюють не заради прибутку, а заради задоволених клієнтів і кращих результатів. Наші дизайнери - це люди, які не відстануть від вас і від вашого логотипу, поки ви не будете задоволені кожною деталлю на сто відсотків.
Хочемо підкреслити одну з переваг наших співробітників — особливу уважність. Варто вам хоча б раз згадати своє побажання при них - його одразу втілюють у реальність. Вони не упустять жодної деталі при втіленні ваших приміток у життя. Загалом, зроблять так, щоб логотип повністю виконував усі необхідні вам завдання. Подивіться на їхні роботи — ви відразу зрозумієте, про що йдеться:
До речі, ціни в WeLoveBrands не змусять вас панікувати і вигрібати зі свого гаманця останню копійку. Оскільки прайс тут невисокий. Можна сміливо стверджувати, що розробка лого тут поєднує в собі хорошу ціну і відмінну якість.
• Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень
Якщо у вас є чітке уявлення про те, що ви хочете бачити у своєму логотипі та можете це точно описати - сміливо замовляйте розробку одного варіанту логотипу. Ми втілимо ваші задумки в життя, вдосконалимо їх. Перетворимо ідею-алмаз на справжній лого-діамант.
• Три варіанти логотипу за 4000 гривень
Не знаєте, що краще виглядатиме на логотипі, але у вас все ж є кілька ідей? У голові змішалася купа варіантів і ви не знаєте, який з них втілити в реальність? Тоді обирайте пакет зі створенням трьох варіантів дизайнів лого. Він добре підходить замовникам, які приблизно уявляють, що хочуть бачити на логотипі, але остаточно вибрати не можуть.
• Пять вариаций лого за 6000 гривен
Чи траплялося у вас таке, що ви хочете чогось, але не можете визначитися, чого саме? Це явище трапляється не лише в повсякденному житті, а й під час вибору ідеї для логотипу. Якщо ви хочете отримати лого, але не можете навіть припустити, що має на ньому бути - обирайте пакет із п'ятьма варіаціями емблем. Він підійде для тих, хто не знає, що саме хоче бачити на своєму логотипі.
Логотип - це “обличчя” бізнесу будь-якої сфери. Емблема має бути привабливою для вас і для цільової аудиторії. Пам'ятайте про це, коли обиратимете виконавця для розробки її дизайну. Адже по одягу зустрічають…:)