Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Готельна справа – один із тих видів бізнесу, де конкуренція особливо сильна. Як правило, всю увагу звертають на великі компанії, що вже давно представлені на ринку, в той час як маленькі хостели або готелі вибираються клієнтами випадково або за чиєюсь порадою. Щоб бути поміченим своєю цільовою аудиторією, необхідно задуматися про створення логотипу для готелю.
Саме з логотипу починається знайомство з готелем, його ідентифікація та формування емоційної реакції клієнта. У разі, якщо емблема яскрава, унікальна, та така, що говорить – то вона з більшою ймовірністю приверне увагу та змусить людину залишитися саме в цьому готелі, а не продовжити свій пошук.
Логотип необхідний у будь-якій сфері, і готельний бізнес не став винятком.
У сфері готелів лого потрібно для:
Створення та підтримання репутації, іміджу самої компанії.
Візуального виділення серед конкурентів.
Виклику позитивних емоцій.
Інформування про послуги, що надаються.
Підкреслення індивідуальності та переваг.
Поліпшення довіри з боку партнерів та клієнтів.
Привернення уваги та формування клієнтської бази.
Крім того, персональна емблема – це підтримка впізнаваності закладу, невід'ємна частина візуального дизайну. З її допомогою можна не лише привернути увагу, а й показати клієнту статусність та якість обслуговування до того, як він заселиться у номер.
Тому важливо створювати виключно оригінальні логотипи для готелів, які відповідатимуть за їх ідентифікацію серед конкурентів, а також працюватимуть на створення іміджу серед туристів та туристичних агенцій.
Під час розробки лого для готелю, насамперед на думку приходять ідеї про малюнки будівель, рукописні шрифти, різні лаконічно обіграні елементи в стилі мінімалізму.
Як правило, зображення для емблеми підбирається в залежності від типу закладу. Більші та брендові готелі з великою кількістю зірок віддають перевагу преміальним логотипам, що говорять про якість обслуговування. У той же час невеликі готелі вибирають лаконічний та яскравий спосіб привернути увагу.
У готельному бізнесі розрізняють:
готелі;
хостели;
міні-готелі;
мотелі;
апарт-готелі;
гостьові будинки;
курортні готелі;
бізнес-готелі;
СПА-готелі і так далі.
Логотипи для готелів часто містять стандартні та повторювані елементи. Наприклад, будівлі, ліжка, морські хвилі, пальми, спальні приналежності та багато іншого. Трапляються й оригінальні обігравання самих назв, а також унікальне написання слова «hotel».
Оскільки ринок переповнений всілякими логотипами у сфері готельної справи, які схожі один на одного, необхідно наголосити на незвичайності, яскравості подачі та цікавому рішенні. Рекомендується відмовитися від графічних елементів у вигляді ліжко-місця, а також будиночка на користь більш лаконічних, мінімалістичних малюнків.
Готелі, орієнтовані на клієнтів у сфері бізнесу, віддають перевагу більш стриманим та елегантним логотипам, що відображають комфорт. А от місця, які мають унікальне місцезнаходження чи цікаві природні особливості, мають візуалізувати це у своєму фірмовому знаку. Наприклад, якщо поблизу є океан – не зайвим буде додати графіку води, а якщо поруч виноградник – виноградну лозу.
Для класичних закладів, орієнтованих на проживання широкої аудиторії, варто наголосити на комфорті, затишку, приємному та швидкому обслуговуванні. Це може виражатися у м'якому, дружньому кольорі та рукописних шрифтах.
Основне завдання логотипу – привернути увагу, передати потрібні емоції та створити певне враження про місце, в якому він розташований. Для цього застосовуються кілька основних інструментів, серед яких – шрифт, колір та графіка.
Стилістика шрифтів, їх зовнішній вигляд і розмір найчастіше є єдиним способом привернути увагу клієнта і вже за допомогою лого створити враження про готель. Шрифтові стилі більше, ніж графічні елементи, передають правильне посилання, настрій, впливають безпосередньо на сприйняття компанії та її імідж.
Розмір, зображення та вид шрифту рекомендується підбирати залежно від особливостей готелю. Якщо він позиціонується як friendly, має ненав'язливий дизайн та яскраві фарби всередині, то краще зробити вибір на користь рукописних, здатних відобразити цей настрій.
А от якщо готель має більш традиційний дизайн, де підкреслюється солідність та серйозність, необхідно зробити акцент на базовому шрифті із засічками, що відображає монументальність бренду та підвищує довіру клієнтів до нього.
Графічні елементи є ще однією важливою деталлю при створенні логотипу для готелю. Головна умова – вони мають бути унікальними, отже не перегукуватися з тими, що використовуються у конкурентів.
Це дозволить насамперед справити потрібне враження, а також запам'ятатися клієнту. Згодом правильно підібраний графічний елемент асоціюватиметься саме з цією мережею готелів у будь-якому місці, де буде зустрінутий.
Найчастіше використовуються деталі, безпосередньо пов'язані з розслабленням, відпочинком, місцем розташування або певними пам'ятками. Застосовуються стилізовані версії спального приладдя, пальм, природи, хвиль, узбережжя та ін.
Добре працює комбінування графіки з текстовими елементами, а також абстрактні версії та орнаменти.
Підібраний для логотипу колір також має першорядне значення, оскільки саме від нього залежатиме емоційна оцінка та сприйняття готелю клієнтом.
Як правило, у такій галузі перевага надається або класичним, або навпаки, яскравішим відтінкам і акцентам.
Безпосередньо підбір кольору залежить від типу закладу, його концепції та дизайну загалом. Наприклад, якщо готель позиціонує себе як місце не тільки для відпочинку, але й для розваги, основна цільова аудиторія якого – це молодь, то краще вибирати яскраві та насичені відтінки.
Якщо готель розташовується на березі моря, океану або в горах, то найкращим вибором стануть природні кольори - синій, коричневий, зелений і т.д. Вони сприятимуть сприйняттю готелю як частини місцевості, де він знаходиться, та краще ідентифікувати його серед інших.
Якщо потрібно зробити акцент на хороших емоціях, то віддають перевагу теплій гамі – жовтому, помаранчевому, червоному та ін. Якщо ж необхідно підкреслити багатовікову історію закладу, прихильність до традицій, то краще підбирати відтінки золотого та синього.
Не зайвим буде й орієнтування на безпосередніх конкурентів. Якщо вони використовують класику або мінімалізм – варто вибрати протилежний напрямок, щоб виділитися на їхньому фоні та привернути увагу клієнтів.
Звичні та банальні емблеми давно не викликають позитивних емоцій і остаточно набридли. Вони не позначаються на сприйнятті готелю клієнтом і не допомагають у створенні позитивного іміджу. До таких відносять рішення у вигляді рукописних шрифтів, зображень будинків та спального приладдя.
Щоб виділитися серед конкурентів та привернути увагу, можна використовувати такі ідеї:
Символізм. Найбільш оригінальне рішення, яке дозволить вигідно виділити готель серед інших. Для цього можна використовувати традиційні для місцевості атрибути, флору, фауну або зробити акцент на особливостях самого закладу, обігравши місце розташування і назву.
Оригінальні деталі. До назви закладу можна додати незвичайний малюнок чи деталь. Наприклад, можна використовувати прийом смислової оцінки чи асоціації, що допоможе клієнту краще запам'ятовувати та виділяти місце серед конкурентів.
Мінімалізм. Цей тренд у створенні логотипу завжди в моді і легко підійде для будь-яких сфер діяльності, включаючи готельний бізнес. Щоб вивіска була яскравою і незабутньою, не обов'язково використовувати великі малюнки або елементи. Достатньо кількох букв або розробки символьного фірмового знака.
Комбінація. Хорошим рішенням стане використання текстового та графічного елемента. Наприклад, назву готелю можна доповнити символом або деталлю, що підвищує впізнаваність мережі.
Абстракція. Відійти від класичної геометрії допоможуть абстрактні зображення. Для цього використовують різні елементи – від природи до готельного приладдя, яке обігрується у формі малюнка.
А для того, щоб створити дійсно якісний і «говорячий» логотип, ви можете звернутися до компанії WeLoveBrands, що пропонує свій досвід, навички та ідеї професійних дизайнерів.
Готельний бізнес в Україні відрізняється високим рівнем конкурентності, а тому потребує уважного підходу до створення логотипу.
Головна особливість українських компаній – це орієнтир на класику та лаконічність. Застосовуються стандартні малюнки у вигляді будинків, споруд, національної атрибутики, сонця та ін. Також часто використовують геометрію – дуги, завитки і т.д.
Найчастіше у логотипах використовують слово «Україна» та «готель», застосовуючи для цього незвичайні, рукописні шрифти. Також прийнято обігравати традиційну українську символіку.
Використовуються і класичні рішення кольорів. Перевага надається золотому, чорному, синьому та іншим базовим відтінкам.
Європейські готелі віддають перевагу класичним та мінімалістичним лого. Найпоширеніший варіант – це використання незвичайних текстових рішень та обігравання назв.
Особливою популярністю користуються геометричні елементи в вигляді завитків, кіл, квадратів, рамок та інших.
Більшість лого створюється у преміальному, дорогому стилі. Для цього використовують оригінальні, рукописні шрифти, а також емблеми та герби. Застосовують золотий, чорний, синій та червоний відтінки.
Ще зустрічаються античні малюнки, королівські регалії, лицарські атрибути та багато іншого, що підкреслює вірність традиціям та високу якість обслуговування.
Перевага надається строгим шрифтам із засічками, зрідка – рукописним, курсивним варіантам.
Американські готелі вважають за краще використовувати у своєму логотипі згаданий стиль мінімалізму, а також часто повністю відмовляються від додаткових елементів та малюнків. Акцент робиться на текстовому обіграванні назви, для чого підбираються унікальні яскраві шрифти, невеликі декоративні рамки для відображення ділового стилю.
Найбільші мережі готелів брендують перші літери своїх назв, додаючи до них графічні елементи у вигляді кола, завитків та інших геометричних форм.
Ще одним популярним рішенням є використання малюнка орла або Статуї Свободи, а також невеликі курортні деталі.
У колірній гамі переважають чорний, золотий, червоний та синій відтінки. Часто зустрічаються зелені та жовті тони.
Шрифтова частина представлена рукописними елементами, а також засічними шрифтами.
На відміну від лаконічніших американських логотипів, азіатські готелі використовують яскраві фарби для привернення уваги. Так, найбільш популярними є відтінки червоного – бордовий, винний та інші. Не меншим попитом користуються і класичні кольори - чорний, синій та зелений.
Головна особливість азіатських емблем – це опора на символізм та мінімалізм. Для створення логотипу застосовуються різні малюнки, що несуть смислове навантаження. Наприклад, використовуються зображення мандали, пагоди, лотоса та інші візерунки.
Часто зустрічаються також прості шрифтові логотипи, які обіграють назви самого готелю. Серед шрифтів переважають рукописні та варіанти без засічок.
Сьогодні отримати логотип для своєї компанії можна різними способами. Найпростіший – це створення власними руками за допомогою спеціальних програм (Photoshop, Illustrator та сервісу Canva). Основною перевагою такого способу є безпосередня економія, проте є ризик створити щось, що навпаки відштовхне клієнтів, а не приверне їх.
Можна також скористатися послугами найманих графічних дизайнерів, які пропонують різні варіанти вартості за логотипи, залежно від їхньої складності та унікальності. Чим оригінальніша потрібна емблема і чим складніше чекає робота – тим вище вона оцінюватиметься. Завдяки цьому можна отримати результат швидко та дешево, але не завжди так, як хотілося. Дизайнери-фрілансери можуть відмовитися вносити правки в готовий проект або зовсім припинити виходити на зв'язок після отримання авансу або передоплати. Низька ціна за роботу в такому випадку – можливість отримати як неякісну емблему, так і віддати кошти шахраю.
Найкращим варіантом є звернення до дизайнерських компаній. Наприклад, WeLoveBrands пропонує послуги досвідчених фахівців, які не просто створюють лого відповідно до побажань замовника, а й аналізують ринок, конкурентів, останні тренди у світі дизайну.
Компанія пропонує кілька тарифних пакетів, тож ви зможете підібрати оптимальний для вашого бюджету варіант. Залежно від цього, ви отримаєте різну кількість макетів (від трьох до десяти) та можливість внести свої виправлення.
Звертаючись у WeLoveBrands, ви отримуєте якісний логотип для готелю, унікальний у своєму роді. Наші дизайнери працюють на результат, беручи до уваги всі побажання клієнта. Завдяки цьому ви отримаєте емблему, яка дозволить вам обійти конкурентів. Щоб уточнити деталі та замовити дизайн лого, зателефонуйте або зв'яжіться з нами в чаті.