Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Почуття безпеки та надійності — головне посилання кожної організації, що працює у сфері фінансів. І щоб привернути до себе споживачів, слід створити фірмовий знак, який переконує їх у стабільності компанії та високій якості послуг.
Логотип для фінансової компанії, що підкреслює її сильні сторони, викликатиме у клієнтів довіру та відчуття безпеки. А ще він допоможе зміцнити позиції компанії на ринку, виділяючи її серед конкурентів та привертаючи увагу споживачів.
Логотип — це візитна картка компанії. Якщо ви помістите його на рекламні матеріали або буклет, споживачі сприйматимуть вас як авторитетну компанію зі своїм характером та цінностями. Без емблеми образ компанії буде виглядати як незакінчений або «сирий».
Емблема, виконана кваліфікованим спеціалістом:
забезпечує впізнаваність бренду;
виділяє компанію серед конкурентів;
формує у клієнтів почуття впевненості та безпеки;
підвищує довіру;
сприяє збільшенню прибутку компанії.
Щоб логотип зміцнював репутацію фінансової компанії, важливо довірити його створення досвідченим фахівцям. Неякісна робота може призвести до частого редизайну знака, а це, у свою чергу, заплутує аудиторію та призводить до фінансових втрат.
Які інструменти та графічні елементи використати, щоб виділитися серед логотипів конкуруючих фінансових організацій? Основа гарного фірмового знака — шрифт, зрозумілі символи, інформативні зображення, а також грамотний підбір кольорів.
Всі ці елементи разом дозволяють сформувати надійний образ компанії та посилити враження, яке він справляє на споживачів.
Назви фінансових установ переважно пов'язані з іменами засновників, а також з містами чи країнами, де вони були започатковані. Найми банків найчастіше складаються з одного слова, тоді як у організацій, що пропонують широкий спектр фінансових послуг, вони довші.
Ключове значення в текстових лого має шрифт, яким написано назву або виведено абревіатуру. Необхідно підбирати його відповідно до специфіки діяльності компанії та її статусу.
Шрифт повинен легко читатися та відображати напрямок діяльності компанії. Наприклад, прямі літери підкреслюють авторитет, силу та надійність, а похилі — символізує зростання та рух уперед.
Фінансові організації найчастіше використовують прості шрифтові стилі без засічок. А ось важкі шрифти із засічками вибирають рідше, в основному для компаній із багатою, багатовіковою історією.
Вибираючи шрифт, зверніть увагу на те, що логотип може використовуватися як у невеликому розмірі, як аватарка в соціальних мережах, так і на бігбордах або мерче. Тому фірмовий знак повинен однаково добре виглядати на різних носіях та в різних масштабах.
Фінансові організації покликані зберігати та примножувати достаток клієнтів. Тому фігури на логотипі слід вибирати такі, які демонструватимуть надійність, силу, благополуччя, партнерство та зростання.
Найчастіше використовуються такі образи:
Тварини та птиці – символізують силу, надійність, мудрість та енергію. Рекомендуємо використовувати стилізовані зображення лева, бика, ведмедя, орла чи сови.
Ключі, парасольки, елементи даху – уособлюють заощадження та захист.
Усічені піраміди, масонські молотки – передають почуття владності та процвітання.
Трикутники та квадрати — стійкі геометричні фігури — надають логотипу відчуття стабільності, стійкості та надійності. Це найпопулярніші постаті у логотипах фінансових організацій.
Коло — символ життя, вічність, успіх і розвиток. Його часто можна зустріти в логотипах азіатських компаній, але особливу символічність він має в Японії.
Похилі лінії – символізують розвиток та зростання.
Фігури можна зображати з кольоровою заливкою або використовувати ефект градієнта. При виборі градієнтного переходу віддайте перевагу спокійним, нейтральним і схожим тонам, наприклад, синьому, блакитному та білому. Це дозволить досягти гарного сприйняття та швидкого запам'ятовування логотипу.
Колір впливає на емоції та модель поведінки споживачів. Вдало підібрана колірна гама може притягувати чи відштовхувати, викликати почуття довіри чи агресію. Дизайнери при розробці логотипу спираються на знання в галузі психології кольору, враховуючи, яким чином той чи інший відтінок впливає на поведінку людей.
Що ж означають різні кольори:
Синій – найчастіше зустрічається в лого фінансових установ. Він асоціюється з авторитетом, владою, надійністю та впевненістю. Це також колір стабільності, спокою та порядку.
Зелений — колір грошей, благополуччя та зростання. Якщо синій можна зустріти на логотипах фінансових організацій із солідним стажем, то сучасні компанії все частіше вибирають зелений і салатовий, щоб підкреслити процвітання.
Червоний – символізує динаміку, енергію, пристрасть, швидкість та силу. Це колір лідерства та впевненості в собі. Він привертає увагу та виділяє елементи емблеми. У той же час червоний уособлює агресію. Використовувати його в лого фінансових компаній слід з обережністю, найкраще у поєднанні з більш спокійними тонами.
Жовтий — колір життєлюбства, радості, енергії та щастя. Може надавати лого деяку легковажність, тому його застосовують переважно у поєднанні з іншими кольорами, зокрема синім або зеленим.
Чорний — асоціюється з порядком, владою, духовністю і розкішшю. Використовується в логотипах авторитетних фінансових установ та компаній із багаторічною історією.
Фіолетовий — уособлює силу, шляхетність та містицизм. Часто його вибирають для відображення великих ідей, лідерства та процвітання.
Білий — символізує чистоту, спокій та безпеку. Його часто використовують як фоновий відтінок або виділяють їм інші елементи за рахунок ефекту «порожнього простору».
Колір фону в логотипі не менш важливий, ніж відтінок написів та зображень. Грамотно підібраний фон посилює посил фірмового знака, а неправильний вибір найчастіше призводить до поганого читання емблеми. При виборі кольорів потрібно розуміти значення та емоційну дію кожного з них, а також спиратися на дані про цільову аудиторію.
Цінності, які ще недавно здавалися найважливішими — велич, могутність, грандіозність та монументальність, — йдуть на другий план. Їхнє місце займають дружелюбність, комунікабельність, адаптивність та прихильність компаній. У той же час, споживачеві все також потрібні гарантії безпеки та надійності, впевненість у кваліфікації та професіоналізмі фахівців установи.
Головний тренд у створенні логотипів у 2021 році — мінімалізм. Під «ножиці спрощення» потрапили всі складові емблем: написи, шрифти, зображення та кольори.
Назви із трьох-чотирьох слів скорочуються до двох, а іноді й до одного. Шрифти з монументальних з насічками перетворюються на прості, легкі та закруглені.
Компанії відмовляються від складних зображень з великою кількістю деталей на користь простих плоских фігур з одного або кількох схематично виконаних елементів. А уникнення багатобарвних лого привело до появи одно- і двоколірних знаків. Все частіше також у дизайні з'являються неонові кольори.
При цьому кожен елемент таких логотипів стає більш продуманим і несе глибокий зміст.
Головна причина появи попиту на мінімалізм — прискорений ритм життя, де немає часу на розпізнавання складних лого. Крім того, бізнес все глибше йде в digital, а тому логотипи мають легко читатись на екранах гаджетів.
Перші українські банки успадкували старі назви та логотипи. Згодом почав зароджуватися новий фінансовий ринок України. Спочатку дизайн фірмових знаків мало відрізнявся від емблем «старої школи»: вони являли собою важкі багатобарвні лого з жирними шрифтами та великою кількістю елементів.
У процесі розвитку дизайну логотипи фінансових організацій стали лаконічними та більш незабутніми. Наприклад, логотип консалтингової компанії BFM Group Ukraine містить похилий шрифт синього кольору. Такий знак одночасно уособлює надійність та динаміку, яку підкреслює тонка червона лінія.
Емблема у вигляді ромба, що належить компанії Авеста-Україна, одночасно нагадує орла, що ширяє, і перо ручки. Так фірма доносить до клієнтів свою місію — захист ділової та фінансової інформації.
А синій колір та щит емблеми інвестиційної компанії Altana Capital — це символи надійності та захисту капіталовкладень.
Створення Європейського Союзу відбилося в емблемах фінансових компаній Європи. Прагнення до співпраці символізують блакитний та жовтий кольори, а також зірки. Наприклад, цей графічний елемент використовує у своєму логотипі Європейський Центральний Банк (European Central Bank).
Вже понад 50 років емблема міжнародної платіжної системи Mastercard відображає її прагнення поєднувати людей. Два кола миттєво впізнаються та «зчитуються», символізуючи надійний захист платіжних операцій. За час існування компанії на ринку її логотип неодноразово трансформувався. Лаконічне зображення втратило навіть назву компанії. Керівники стверджують, що 80% споживачів впізнають емблему навіть без згадки про нейм бренду.
У лого організацій США найчастіше обігруються зірки, смуги та кольори національного прапора. Таким чином, їхні засновники посилюють зв'язок з країною і викликають у клієнтів патріотичні почуття.
Для східних компаній характерні прості, але з підтекстами логотипи. Популярні образи у дизайні емблем — всевидюче око, сонце, що сходить, золоті піраміди і символи нескінченності.
Червоний колір, який часто використовується для розробки фірмових знаків, у західній культурі часто сприймається як виклик та агресія. На Сході він символізує зростання, життєву силу, активність і успіх.
Залежно від вимог до унікальності логотипу, а також термінів виконання довірити розробку можна:
Онлайн-сервісам. Спеціалізовані програми та графічні ілюстратори допоможуть самостійно — та безкоштовно — створити логотип. При цьому не варто очікувати на оригінальність, а значить і виділитися на тлі конкурентів буде складно.
Фрілансеру. Вартість створення логотипу у спеціаліста на фрілансі становить 1000 – 1500 гривень. При цьому важливо враховувати, що дизайнери не завжди мають досвід створення емблем і дотримуються обумовлених термінів здачі проекту. Починаючи співпрацю з фрілансером, попросіть його надіслати портфоліо та ознайомтеся з роботами спеціаліста.
Команді дизайн-студії. Співробітники WeLoveBrands при розробці логотипу враховують традиції та сучасні тренди, вивчають особливості бізнесу, аналізують цільову аудиторію та конкурентів. Знання в галузі дизайну та маркетингу допомагають створювати фірмові знаки, які допомагають компаніям досягати цілей.
Звертаючись до нашої студії, замовник може обрати один із трьох запропонованих тарифних пакетів. Вони відрізняються за кількістю розроблених лого, термінами виконання та вартістю. Ознайомитись із цінами на розробку логотипу для фінансових компаній можна на сайті, а щоб уточнити деталі на замовлення, зателефонуйте нам або напишіть у чат.