Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Енергетичні компанії потребують створення надійного та серйозного образу, який буде приваблювати та вселяти довіру. Забезпечити необхідний ефект допоможе логотип. Хороший фірмовий знак дозволить компаніям, що працюють в енергетичній галузі, при першому ж знайомстві заявити про свою солідність та професіоналізм. Логотип інформуватиме споживачів про рід діяльності підприємства та відображатиме переваги.
Продуманий візуальний образ зміцнює репутацію, викликає довіру та приємні асоціації. Але щоб досягти такого результату, слід відкинути шаблонні рішення та створити оригінальний логотип.
Фірмовий знак формує певний образ у свідомості споживачів. Він здатний не лише привернути увагу та зацікавити у продукті, а й відштовхнути.
Сучасний та стильний логотип викликатиме довіру до компанії та переконуватиме в її надійності та безпеці, а банальний та нудний може створити відчуття некомпетентності.
Ефективний енергетичний логотип допомагає:
виділитися серед конкурентів;
повідомити про специфіку бізнесу;
підкреслити переваги;
підвищити впізнаваність;
покращити репутацію компанії;
викликати довіру;
залучити нових клієнтів.
Логотип має бути цікавим, щоб привертати та утримувати увагу, зрозумілим, щоб люди швидко зорієнтувалися, яка компанія перед ними, та емоційним, щоб впливати на поведінку споживачів через їхні почуття та відчуття.
Якщо логотипи енергетичних компаній діляться з аудиторією енергією та теплом, вони цим налаштовують її на позитивну хвилю і викликають приємні асоціації. Для створення такого логотипу слід використовувати оригінальну ідею та підібрати відповідні образи, форми та кольори.
При виборі елементів дизайну необхідно відштовхуватися від напряму діяльності компанії та цільової аудиторії.
Так, нафтогазові компанії можуть розміщувати на своїх фірмових знаках краплю нафти чи вогонь, електростанції – лампочки, блискавки чи опори електропередач, гідроелектростанції – греблі, атомні станції – символи радіаційної небезпеки, а підприємства, пов'язані з відновлюваними джерелами енергії – образи живої природи.
Останнім часом стає дедалі популярнішою «зелена» енергетика. З'являються нові великі та невеликі компанії, які одержують енергію з невичерпних природних ресурсів (сонячне світло, вітер та дощ). Ці особливості можна закласти в основу логотипу, створюючи цим чистий і екологічний образ компанії.
У дизайні можна використовувати як тематичні образи, так і абстрактні елементи. Головне, щоб логотип був впізнаваним і викликав відчуття стабільності.
Для замовлення фірмового знака зателефонуйте до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери втілюють у життя будь-які ідеї, щоб представити ваш бізнес із кращого боку.
Кожен елемент дизайну впливає на загальну картинку та сприйняття логотипу. За допомогою різних символів, шрифтів і відтінків вдається створити певний образ компанії та достукатися до споживачів.
Логотип, який підкреслює надійність та зміцнює імідж енергетичної компанії, складається із суворих ліній, простих шрифтів, яскравих кольорів та образів, прямо чи асоціативно пов'язаних з енергетикою. Розглянемо ці елементи докладніше.
Як вибрати колір, образ та шрифт для енергетичного логотипу?
Зображення
Найчастіше в основі логотипу лежить символ, що має відношення до сфери енергетики. Підбирається він відповідно до специфіки діяльності компанії. Наприклад, для сонячних електростанцій – сонце та сонячні батареї, для вітряних – турбіни, для гідроелектростанцій – греблі та краплі води, для ТЕС – лінії електропередач, лампочки та блискавки.
Якщо ви хочете використовувати нейтральний образ, вибирайте геометричні форми, які викликатимуть потрібні асоціації. Це дозволить створити привабливий та сучасний лого.
Колір
У дизайні логотипів енергетичних компаній перевага надається яскравим та сонячним кольорам. Популярними є жовті, червоні, оранжеві, зелені та сині відтінки. Вони асоціюються з енергією, сонцем та природою.
Для компаній, що працюють з альтернативними джерелами енергії, відмінно підійдуть зелений та жовтий відтінки, для гідроелектростанцій – синій, а для теплових станцій – помаранчевий та чорний.
Відмінним рішенням стане поєднання яскравого кольору з нейтральним, наприклад сірим або чорним. Такий фірмовий знак виглядатиме стильно та солідно.
Шрифт
Оскільки відмінними рисами енергетичних компаній є потужність і стабільність, це має відбиватися й у накресленні фірмового знака. Найчастіше використовуються суворі шрифти з прямими та жирними лініями.
Щоб виділятися і добре запам'ятовуватися, можна розробити власний стиль або адаптувати існуючий.
Для створення унікального логотипу необхідна нестандартна ідея. Звичні символи відбивають суть компанії, але не виділяють її серед конкурентів і не сприяють її впізнаваності. З цієї причини краще обігравати несподівані образи і використовувати цікаві колірні рішення.
Якщо у вас немає ідей, але ви хочете створити логотип, що викликає довіру, звертайтеся в студію WLB. Щоб отримати консультацію та дізнатися більше про дизайн, зателефонуйте нам або напишіть в онлайн-чат.
Логотипи українських енергетичних компаній відрізняються залежно від їхньої діяльності. Електричні компанії використовують тематичні образи (наприклад, блискавки) та геометричні форми, а сонячні станції частіше обирають символи природи та лого без символів.
Основні кольори, які є в дизайні, - це синій, жовтий, помаранчевий, зелений і чорний.
Часто компанії використовують цікаві шрифти та незвичайне накреслення, що надає логотипам солідності та елегантності.
Відмінною рисою логотипів американських енергетичних підприємств є використання різних геометричних фігур та ліній. Часто зустрічаються шрифтові лого та фірмові знаки у стилі мінімалізм.
Логотипи американських компаній пофарбовані переважно у синій, зелений, червоний та чорний кольори. Найчастіше використовуються дво- та триколірні фірмові знаки.
Європейські логотипи відрізняються нестандартними шрифтами, несподіваними образами та яскравістю.
Популярними відтінками вважаються жовтий, червоний, блакитний та зелений. Часто в дизайні використовуються понад три яскраві кольори.
Фішкою багатьох логотипів є цікаві шрифти та гра з текстом – як у шрифтових, так і у комбінованих знаках. З образів зустрічаються тварини, символи природи та абстрактні елементи.
У логотипах азіатських енергетичних компаній переважно використовуються традиційні для цієї сфери зображення та геометричні форми.
Поширеними відтінками є червоний, жовтий, зелений, синій та сірий. Часто у двоколірних логотипах використовується гра на контрасті або поєднання двох яскравих відтінків.
Створити логотип можна різними способами, але серед основних можна виділити три - самостійно за допомогою онлайн-ресурсів, замовити у дизайнера або дизайн-студії.
Якщо вибрати спосіб створення лого за допомогою конструкторів, то розраховувати на унікальний та оригінальний знак не варто. Онлайн-ресурси дозволяють підібрати відповідну по темі картинку та вибрати будь-який колір та шрифт. Тобто, на вас чекає шаблонне рішення і простий логотип.
Щоб отримати відомий, сучасний та стильний фірмовий знак, треба добре подумати над ідеєю та довірити розробку професіоналу. Дизайнера можна знайти на фрілансі та в студії/агентстві.
У першому випадку ви можете отримати якісний логотип за невеликі гроші (від 1000 грн залежно від регіону, кваліфікації та зайнятості дизайнера). Але тут є ризик, що ви потрапите на недобросовісну людину, яка підведе зі строками або видасть примітивний логотип.
При замовленні послуги в дизайн-студії ви нічим не ризикуєте, оскільки компанії цінують свою репутацію. У студіях працюють фахівці, які не лише горять своєю справою, а й знають, як зробити так, щоб ваш логотип зачепив аудиторію.
Вартість створення логотипу у студії стартує від $150, але ви отримаєте результат, на який розраховуєте. Компанії пропонують на вибір кілька варіантів, які відрізняються за ціною, термінами, кількістю варіантів лого та правок, які можна буде внести до макету.
Дизайнери студії WeLoveBrands перед тим, як розпочати роботу, вивчають особливості бізнесу, ваших конкурентів та цільову аудиторію. Потім виробляють стратегію та створюють ефективні логотипи енергетичних компаній, які добре запам'ятовуються та підкреслюють сильні сторони. Якщо вам потрібен саме такий фірмовий знак, зв'яжіться з нами одним із таких способів – зателефонуйте або напишіть у чат на сайті.