Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Надання бухгалтерських послуг, серед яких ведення обліку та складання різних форм звітності, є відповідальним та скрупульозним заняттям, що потребує певних знань. Тому компаніям у цій галузі важливо показати свій професіоналізм та надійність при першому ж знайомстві. А щоб залучити клієнтів та викликати довіру, необхідно мати не лише відмінну репутацію, а й авторитетний візуальний образ.
Хороший логотип бухгалтерської компанії підкреслює професіоналізм, зміцнює імідж і переконує споживачів у надійності та якості послуг. Фірмовий знак інформує про специфіку роботи та ідентифікує фірму на ринку, тому важливо, щоб він був зрозумілим та легко запам'ятовувався.
Відбудова від конкурентів . Логотип привертає увагу і формує у свідомості споживачів певний образ компанії. Вдалий фірмовий знак легко запам'ятовуватиметься і пов'язуватиметься саме з вашим бізнесом.
Зміцнення репутації . Логотип, що відбиває характер компанії та створює відчуття надійності, працюватиме на імідж фірми.
Підвищення довіри . Компанії, що мають оригінальні та ненудні лого, не лише привертають увагу, а й викликають довіру.
Логотип бухгалтера може спонукати споживачів до замовлення послуги або змусити їх шукати іншу фірму. Яке рішення буде прийнято, залежить від особливостей дизайну і тих асоціацій, які фірмовий знак буде викликати. Щоб донести потрібний посил до аудиторії та сформувати образ відповідальної та стабільної компанії, слід використовувати відповідні символи, форми та кольори.
Для створення фірмового знака використовуються різні дизайнерські прийоми, але головне – це ідея, яку потрібно донести до споживачів, та враження, яке він справлятиме.
Щоб зацікавити клієнтів та викликати у них правильні асоціації, логотип бухгалтера має бути сучасним, серйозним та шляхетним. Закладений у нього посил передається за допомогою різних форм, символів та відтінків.
Популярними для сфери бухгалтерських послуг є зображення книг, канцелярських товарів, калькуляторів та цифр. Ці образи асоціюються з фінансами, тому активно використовують у дизайні лого. Але щоб візуально відокремитися від інших фірм та зацікавити споживачів, можна поекспериментувати із символами та формами для створення нестандартних логотипів.
У дизайні може знайти відображення напрямок діяльності та ключові переваги компанії. Наприклад, фірма надає послуги повного циклу (податки, звіти, платежі, нарахування зарплати, ведення документації та обліку) або ж займається лише складанням звітів, має великий штат співробітників або йдеться про невелику сімейну фірму з 2-3 фахівцями.
Вибираючи елементи дизайну, необхідно відштовхуватися від цільової аудиторії. Бухгалтерські послуги потрібні різним компаніям і приватним підприємцям, і важливо переконати їх у тому, що вони не помиляються, звернувшись до вас.
Щоб отримати ефективний та відомий логотип, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Наші дизайнери сповнені ідей та цікавих рішень для створення стильного візуального образу, що викликає довіру. Якщо хочете уточнити деталі та отримати консультацію, зателефонуйте або напишіть у чат.
Передати потрібне посилання і викликати певні асоціації можна за допомогою правильно підібраних образів, відтінків та шрифтів. Кожен із цих елементів дуже важливий для створення цільної привабливої картинки, а їх гармонійне поєднання дозволяє отримати оригінальний фірмовий знак.
Як створити ефективний бухгалтерський логотип:
Зображення
У цій сфері активно використовуються іконки, пов'язані з фінансами та канцелярією (калькулятори, рахунки, книги, папки, олівці, перо, графіки тощо). Вони можуть зображуватися у своєму звичному і добре впізнаваному вигляді або стилістично обігруватися і змішуватися з літерами та іншими елементами. Часто також звичні зображення замінюються на монограми. Такі логотипи створюють відчуття величі та авторитетності.
Колір
Для бухгалтерської сфери характерні нейтральні та суворі тони. Особливо популярні чорний, сірий та синій відтінки. Іноді для створення акценту використовуються червоні, зелені та інші яскраві кольори.
Синій використовується у фінансовій галузі найчастіше, оскільки асоціюється зі стабільністю, відповідальністю та надійністю, а сірий виглядає стильно та сучасно, особливо у поєднанні з іншими відтінками.
Популярність чорного викликана тим, що він вважається формальним, елегантним та стриманим. При цьому він асоціюється з силою і статусністю. Логотип у чорних тонах може бути консервативним чи сучасним – залежно від інших елементів дизайну.
Ви можете вибрати і інший колір (як основний або для акценту), але бажано, щоб він говорив про компетентність та серйозність компанії.
Незважаючи на обмеження щодо використання відтінків у фінансовій сфері, все ж таки створюються і яскраві логотипи, що поєднують у собі більше трьох кольорів. Це свідчить, що необов'язково суворо дотримуватися всіх правил. Головне тут знайти те рішення, яке представить ваш бізнес у найвигіднішому світлі.
Шрифт
Зображення відображає характер і впливає на впізнаваність логотипу. Бухгалтерські компанії найчастіше вибирають шрифти без засічок, щоб підкреслити авторитет та стабільність.
Щоб отримати унікальний фірмовий знак, слід відкинути усі стандартні варіанти та розробити власний шрифт. Цікавим рішенням стане також адаптація існуючого шрифтового стилю під свій бізнес (шляхом розширення, потовщення або видалення ліній та частин літер).
Логотип, всі елементи якого добре продумані та відповідають цінностям компанії, має сильний вплив на споживачів. Він передає загальну ідею та відбиває характер фірми, одночасно підкреслюючи її сильні сторони. Тому не варто обмежуватися стандартними символами та прийомами, краще підключити фантазію та створити стильний фірмовий знак.
Поширеними зображеннями є канцелярське приладдя, цифри, пір'я та рахунки. Ці образи використовують багато фірм, тому вони вже нікого не вражають. Такі логотипи інформують про діяльність компанії, але не вирізняють її серед конкурентів. Тому стало актуальним відсторонитися від звичних символів на користь абстрактних та несподіваних елементів.
Популярні образи для створення бухгалтерських лого:
Якщо ви хочете отримати сучасний логотип, що викликає довіру і добре запам'ятовується, вам слід зателефонувати нам. Дизайнери студії WLB врахують ваші побажання, вивчать конкурентів та цільову аудиторію та створять фірмовий знак, який працюватиме на імідж вашої компанії.
В Україні активно працюють як невеликі бухгалтерські фірми, так і великі українські та міжнародні аудиторські компанії. Залежно від спектру послуг та масштабів використовуються різні образи та прийоми у дизайні логотипів.
Для українських фірм характерна національна символіка та яскраві кольори, а міжнародні компанії частіше використовують лаконічні логотипи, пофарбовані у 2-3 кольори.
Часто зустрічаються синій, сірий, чорний, зелений та жовтий відтінки. У логотипах переважно присутні геометричні форми та несподівані образи, а зі шрифтів вибирають в основному прості та суворі.
Логотипи американських бухгалтерських компаній відрізняються простотою та яскравими акцентами. Найчастіше використовуються двоколірні шрифтові знаки, але є одноколірні і багатобарвні варіанти.
Поширені відтінки – зелений, червоний, синій, сірий та чорний. При фарбуванні тексту в нейтральні кольори символ часто виступає як яскравий акцент.
В основі логотипів лежать переважно різні геометричні фігури.
Логотипи європейських бухгалтерських компаній – це приклад креативності та оригінальності. Вони руйнують стереотипи про стриманість та строгість у дизайні знаків для цієї сфери, демонструючи яскраві та сучасні варіанти.
До чорного тут обов'язково додається яскравий колір, а якщо використовуються два відтінки, то вони гармонійно поєднуються, або створюють контраст. Активно використовуються фіолетовий, жовтий, сірий, червоний та блакитний кольори.
Загалом, всі європейські логотипи можна умовно поділити на лаконічні та барвисті. А щодо зображень, то часто використовуються геометричні форми та абстрактні елементи.
В Азії можна побачити різні бухгалтерські логотипи (шрифтові, символьні та комбіновані). Найчастіше використовуються абстрактні образи та прості шрифти.
Основні кольори в дизайні лого – синій та червоний. Іноді вони розбавляються жовтим чи зеленим відтінком.
Якщо вам потрібен унікальний логотип, який не зливатиметься з фірмовими знаками інших компаній вашого сектору, зверніться за допомогою до дизайнера. Фахівця можна знайти на фрілансі або у дизайн-студії.
Де краще замовити логотип:
Фріланс . Щоб результат відповідав вашим очікуванням, необхідно скласти чітке технічне завдання, в якому будуть прописані всі ваші побажання та вимоги, та знайти відповідального та досвідченого дизайнера.
З плюсів можна виділити великий вибір спеціалістів та дешевшу порівняно зі студіями вартість (від 1000-1500 грн залежно від регіону та кваліфікації дизайнера).
Недоліками цього є тривалий пошук фахівця і ризик. Щоб знайти тямущу людину, необхідно витратити час та зусилля, якщо вам, звичайно ж, не пощастить і ви не потрапите на такого одразу. А ще замовлення на фрілансі – це завжди ризик. Безумовно, ви можете отримати якісний та оригінальний логотип за короткий термін, але так буває не завжди. Іноді після замовлення дизайнер пропадає з поля зору або видає вам просте шаблонне рішення.
Дизайн студія . Схема роботи майже така ж, як із фрілансером, тільки організованіша і без ризиків. Ви складаєте ТЗ, повідомляєте про всі свої вимоги, і дизайнер починає працювати над завданням. Фахівець вивчає ваших конкурентів та цільову аудиторію, визначає, що може її зачепити, та продумує варіанти.
У таких компаніях працюють талановиті дизайнери, які знають свою справу та генерують різні ідеї, тому робота буде зроблена якісно. Ціни на послуги вищі, ніж на фрілансі (від $150), але й результат того вартий.
У студії WeLoveBrands на вибір будуть представлені три тарифні пакети, які відрізняються вартістю, термінами здачі, кількістю готових варіантів та правок, які можна внести після погодження. Щоб уточнити деталі та замовити логотип бухгалтерської фірми, зв'яжіться з нами по телефону або напишіть повідомлення на сайті.