Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип – це частина фундаменту будівельної компанії та відображення її репутації. Більшість людей спочатку вивчає інформацію про фірму, забудовника або ремонтну бригаду, а потім робить вибір, при цьому найчастіше покладаючись на свою інтуїцію.
З цієї причини важливо, щоб логотип привертав увагу, інформував та викликав довіру. Він повинен впливати на підсвідомість споживачів, наголошуючи на надійності та стабільності компанії, а також професіоналізм вашої команди.
Оскільки конкуренція на будівельному ринку дуже висока, фірмовий знак має виділятися та легко запам'ятовуватися.
Ідеально, якщо логотип говорить про сильні сторони бізнесу, відбиває впевненість та орієнтується на цільову аудиторію. Тобто візуальний образ компанії має давати чітке уявлення про те, що отримає споживач і які проблеми вирішує компанія.
Допомагає відбудуватись від конкурентів.
Створює зв'язок між споживачами та брендом.
Повідомляє про напрямки роботи.
Підвищує довіру до компанії, показуючи клієнтам її надійність та силу.
Зміцнює імідж забудовника.
Логотип має бути зрозумілим, впізнаваним та читабельним. Оскільки він буде наноситься на різні типи поверхні, включаючи вивіски та проектну документацію, він має презентабельно виглядати у різному форматі та розмірі.
У дизайні можна використовувати як прості та характерні специфіки бізнесу елементи та іконки (будівлі, будинки, будівельна техніка), так і незвичайні образи. Вибір ідеї залежить від того, яке враження ви хочете зробити на споживачів, від послуг, які ви надаєте, та масштабів компанії.
Багато компаній у сфері будівництва використовують у логотипах тематичні образи – силуети будівель, зображення котеджів та хмарочосів, будівельну техніку та інструменти. Це можуть бути класичні чи стилізовані логотипи, зображення для яких підбирається з урахуванням напряму діяльності компанії.
Є компанії, які спеціалізуються на чомусь конкретному, а є ті, що будують різні типи будинків та об'єктів. Тому при розробці логотипу відштовхуватися слід передусім від діяльності та цільової аудиторії.
Щоб ваш логотип не зливався з емблемами фірм, що конкурують, необхідно вивчити, які прийоми дизайну використовували конкуренти, знайти свою перевагу і креативно відобразити його у своєму фірмовому знаку.
Якщо не знаєте, з чого почати, але хочете отримати унікальний логотип з відбудовою від конкурентів, зателефонуйте нам або напишіть у чат на сайті. Дизайнери студії WLB розроблять для вашого бізнесу сучасний лого, що викликає довіру.
Логотип – це початок контакту із клієнтом. Вдалий фірмовий знак вкаже на переваги компанії та підкреслить її надійність, стабільність та авторитет на будівельному ринку. Чого не скажеш про погане і пересічне лого, яке не тільки залишиться непоміченим, а й викликатиме у споживачів неприємні асоціації, переконуючи у вашій некомпетентності та несерйозності.
У будівельній сфері частіше зустрічаються шрифтові (назва компанії та абревіатури) та комбіновані (напис+символ) лого, але деякі компанії використовують також мальовані, оскільки вони виглядають оригінально та швидко запам'ятовуються.
Створити гарне враження про компанію можна за допомогою правильно підібраних символів, відтінків та шрифтів.
Коли мова заходить про будівництво, ми представляємо робітників на об'єкті, будматеріали та шикарні сучасні будинки. Тому іконки, що асоціюються з цією галуззю (цегляна кладка, бетонні блоки, будівельний кран, каска, робітники, дерев'яні бруси, хмарочоси тощо), найпопулярніші.
Але якщо ви хочете бути ні на кого не схожим, використовуйте нестандартні образи або обіграйте традиційні зображення.
Щоб підкреслити надійність і відповідальність компанії, можна взяти за основу логотипа геометричні фігури. Так, квадрат і куб формою нагадують будинок і асоціюються з міцністю, а трикутник говорить про силу і надійність.
Колірна гама привертає увагу та допомагає створити певний настрій, тому вибір відтінку для лого є відповідальним заняттям.
У будівельному бізнесі найчастіше використовують червоний, синій та зелений кольори. Червоний асоціюється з любов'ю, енергією та силою, синій відображає спокій та стабільність, а зелений – свіжість та гармонію.
Щоб не зливатися з логотипами фірм, що конкурують, ваш фірмовий знак повинен вигідно відрізнятися за кольором, демонструючи важливі для цієї сфери якості. З цієї причини варто звернути увагу і на інші відтінки (помаранчевий, коричневий, жовтий та ін.), а також створювати цікаві поєднання двох тонів (синьо-зелені, червоно-чорні, чорно-зелені, сіро-оранжеві тощо). Тільки не треба перевантажувати лого надлишком відтінків, інакше відлякаєте клієнтів.
Шрифт, як і колір, впливає на сприйняття та впізнаваність фірмового знака. Він має бути читабельним та простим (без завитків та зайвих деталей), а також гармонійно поєднуватися з іконкою.
Вибираючи шрифт, подумайте про свій імідж і те враження, яке потрібно зробити на клієнтів. Що ви хочете виділити більше – надійність, стабільність, креативність чи ще щось?
Кожен шрифт має свій характер та настрій. Він може бути суворим, недбалим, грайливим та вишуканим. Так, жирні прямі лінії відображають міцність і стійкість, вигадливий шрифт надає елегантності, а закруглені букви асоціюються з доброзичливістю та м'якістю.
Тому шрифт слід вибирати з урахуванням того, яка якість для вас важливіша, і як він виглядатиме поряд з іншими елементами.
Щоб відрізнятися від конкурентів, не використовуйте популярні шрифти і не копіюйте їх прийоми. Підберіть оригінальне зображення і створіть незабутній і статусний логотип.
Використовуйте в дизайні елементи, що символізують стабільність, міцність та безпеку.
Уникайте зображень інструментів, оскільки вони асоціюються з незакінченим процесом та більше підходять для ремонтних бригад.
Вибирайте читальні та прості шрифти. Якщо у вас архітектурна або дизайнерська компанія, можна використовувати рукописні шрифти, щоб підкреслити витонченість та індивідуальність.
Відображайте в логотипі свої цілі та цінності.
Створюйте лого, які будуть привертати та утримувати увагу.
Встановіть зв'язок між фірмовим знаком та компанією у свідомості споживачів. Для цього можна використовувати назву та ініціали власників бізнесу.
Використовуйте такий прийом як масштабування, яке надає солідності та допомагає виділитися серед конкурентів.
Візуалізуйте майбутнє. Тобто показуйте результат роботи, а не процес будівництва. Це викликає довіру.
Логотипи будівельних компаній відрізняються строгістю та лаконічністю, але й крапля креативу не завадить. Кожна фірма має свою фішку (акцент на екологічності, сміливі проекти тощо), і її треба відобразити в лого. Вибір нестандартної ідеї та цікавого акценту дозволить отримати яскравий, але солідний фірмовий знак. Головне – не перестаратися із фантазією.
У будівельному бізнесі найчастіше використовують зображення об'єктів, будинків, будівельної техніки, будівельників, дерев та геометричних фігур. Такі лого інформують споживачів про діяльність компанії та відображають важливі для цієї галузі якості.
Ці елементи прості та зрозумілі, тому в тренді. Але багато компаній зараз намагаються виділитися та зацікавити людей, тому використовують сміливі ідеї та незвичайні образи. І ось деякі з них:
# 1 Інтерпретація стандартного малюнка
Наприклад, логотип, що є першою буквою нейма, що складається з будівельних кранів, конусів або цегли.
# 2 Символізм
Логотип може містити приховані символи або одночасно викликати кілька асоціацій (відбивати назву, говорити про специфіку роботи або розкривати перевагу). Наприклад, будівельна фірма Pulse використовувала лінію, що нагадує одночасно малюнок з кардіограми та силует міста, а компанія «Агрегація» взяла першу та останню літери нейма, поєднавши їх елементи, що нагадують міст та насип. Ще один варіант - велика літера нейма "E", дивлячись на яку проглядається зображення ключа.
# 3 Зображення замість літер
Назву компанії можна прописати звичайним способом, використовуючи відповідний шрифт, але ефектніше виглядатиме напис, що складається з літер та малюнка по темі.
# 4 Літерні метафори
Цей прийом передбачає побудову тематичної іконки з літер, взятих, наприклад, із назви компанії.
# 5 Суворий концептуалізм
Абревіатура в логотипі може виглядати стильно, сучасно і незбито, якщо підключити фантазію і використовувати нестандартні прийоми.
# 6 Колірний акцент
Логотип може бути простим, але один акцент за допомогою яскравого відтінку здатний перевтілити знак, додаючи йому впевненості та зухвалості у хорошому значенні цього слова.
# 7 Максималізм
Будівельна сфера хоч і сувора, але не варто цуратися експериментів. Використання декількох деталей та змішування яскравих відтінків у межах розумного зробить ваш логотип живим та привабливим.
# 8 Історія
За допомогою візуалізації можна показати клієнту будинок його мрії або створити позитивного персонажа, який розповість як любить свою справу і готовий робити все, щоб люди отримали якісне і красиве житло.
# 9 Статусний мінімалізм
Однотонний та лаконічний логотип говорить про престижність та авторитет компанії. Він не потребує додаткових прикрас, елементів і картинок.
Стильний та оригінальний логотип – це не тільки гарне відбудова від конкурентів, а й емоційний гачок для споживачів. Такий знак привертає увагу, інтригує і викликає довіру.
Якщо порівнювати логотипи відомих будівельних компаній в Україні та світі, то можна зробити висновок, що в нашій країні популярні як прості та традиційні для будівельної сфери лого, так і оригінальні. А в США, країнах Європи та Азії найчастіше використовуються шрифтові та комбіновані логотипи, в основі яких лежить назва забудовника, які символізують надійність та вказують на статус.
Розробити дизайн логотипу можна кількома способами – все залежить від ваших навичок, фантазії та бюджету.
Якщо ви маєте необхідні знання і вміння, можете зробити лого своїми руками. Плюс цього в економії грошей. Але якщо ви не впевнені у власних силах, за розробку краще не братися, інакше в кращому випадку ви отримаєте примітивний знак, а в гіршому – у вас взагалі нічого не вийде і час буде втрачено.
Другий спосіб – скористатися онлайн-сервісами, які надають іконки та комплект інструментів для створення логотипу. Такий варіант не вимагає великих фінансових вкладень, але й унікальності чекати не варто.
Можете також пошукати дизайнера-фрілансера. Але щоб результат виправдав ваші очікування, людина має бути творчою, досвідченою та відповідальною. В іншому випадку ви ризикуєте провалити терміни, отримати банальний і бляклий логотип або взагалі залишитися ні з чим.
Найнадійнішим способом розробки логотипу є замовлення послуги у студії чи агентстві. Як правило, там працюють професіонали, які дорожать своєю репутацією та вкладають душу у кожен проект.
Вартість розробки логотипу залежить від кількох факторів, включаючи терміни, кількість варіантів, складність та обсяг робіт. На фрілансі можна замовити емблему за 500-2000 грн (залежно від регіону, досвіду та завантаженості дизайнера). У студіях пропонують кілька тарифних пакетів із розшифровкою, за що саме ви платите гроші. Ціни в багатьох агенціях стартують від $200-300.
Логотип – це важлива складова вашого бізнесу та гарантія якості послуг. Він повинен викликати довіру, але при цьому не бути нудним та банальним. Вдалий логотип забудовника дозволяє споживачеві відчути всі переваги, які він отримає, звернувшись до вашої компанії. Тому не варто відмовлятися від оригінальних ідей та сміливих рішень.
Якщо ви хочете отримати логотип, що чіпляє, без ризику для іміджу, звертайтеся до студії WeLoveBrands. Для отримання консультації зателефонуйте нам або запитайте в онлайн-чаті.