→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для косметолога: чому важливо використовувати?

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для косметолога: чому важливо використовувати?

Логотип вже давно перестав бути звичайною картинкою для донесення ідеї компанії до ЦА. Тепер він використовується і для залучення нових клієнтів, і для створення певної репутації, і захисту від плагіату. Також логотип можна сміливо назвати «обличчям» фірми.

Втім, без цієї заповітної маленької картинки ви далеко не поїдете. Особливо, якщо у вашій сфері велика конкуренція. Адже саме логотип виділить вас серед схожих підприємств.

У цій статті ми хотіли б торкнутися б'юті-галузі і важливості логотипу в ній. А якщо точніше — в сфері косметології.

У б'юті промисловості стильний лого виконує особливу функцію. Він підвищує вашу впізнаваність і покращує запам'ятовування. Результат - до вас прийде більше клієнтів, прибуток підвищиться.

Навіщо косметологу потрібен логотип?

У промисловості краси конкуренція досить велика. Косметологи буквально «лізуть зі шкіри геть», щоб отримати клієнта. І якщо ви хочете виділитись серед схожих бізнесів, необхідно створити неповторний імідж. З цим чудово справляється стильний логотип. За допомогою естетичного лого можна наголосити на своїх перевагах, виділити переваги, зробити акценти на спектрі послуг. А також надати особливого шарму та елегантності. Це дозволить збудувати потрібний образ.

У косметологічній сфері логотип може виконувати кілька функцій:

 

Логотип для косметолога Відмінну

 

Логотип вирізняє вас серед конкурентів. Клієнту легше знайти вас. Він завжди може впізнати вас серед багатьох інших косметологів. Особливо це корисно, якщо ви просуваєте свій бізнес у соціальних мережах.

 

Логотип для косметолога Рекламну

 

Це та функція, через яку більшість компаній і замовляють собі емблему. Логотип створює певний імідж для вашої фірми. А також допомагає цільовій аудиторії підібрати правильні асоціації із компанією. Вибудовує певну репутацію, знайомить із цінностями та філософією підприємства.

 

Логотип для косметолога Захисну

 

Ця функція є актуальною для косметологів, які просувають свої послуги в Інстаграм або Фейсбук. Вони часто викладають у профілі фотографії своїх робіт. Деякі конкуренти можуть чинити нечесно і «красти» у вас фото. Щоб цього уникнути, достатньо просто додавати свій логотип на зображення.

Як бачите, причин для розробки логотипу для б'юті-сфери досить багато. Тому якщо ви косметолог і досі не замовили собі логотип, то поспішайте це виправляти.

Особливості створення логотипу косметологам

На плечах косметолога лежить особлива відповідальність. Адже йому, по суті, довіряють одну з найважливіших складових краси людини — обличчя. Різноманітні маски, пілінги, ін'єкції можуть поліпшити зовнішність, так і навпаки її зіпсувати. Саме тому за допомогою логотипу важливо викликати у клієнтів довіру до вас. Показати те, що ви справді відповідальний фахівець і що до вас можна звертатися без жодних побоювань.

До того ж, косметологічні послуги – задоволення не з дешевих. І потрібно показати, що клієнт не пошкодує, віддавши вам кровно зароблені. Також важливо показати свою цінову політику через логотип. Щоб людина точно знала, яких витрат їй варто очікувати. Ще в логотипах для б'юті фахівців необхідно показувати ваш рівень. Якість, вміння, висококваліфікованість тощо. Втім, усіма силами показувати і доводити, що ви - найкращий з найкращих!

Логотип для косметолога

Також важливо, щоб лого було незабутнім і відрізнялося серед інших. Таким чином ви «відкладетесь» у пам'яті у клієнта. Особливо це актуально для косметологів, які публікують свої роботи в соцмережах. Тому що облікові записи фахівців практично однакові. Через це вас легко сплутати з конкурентами.

Отже, які моменти потрібно враховувати при створенні логотипу косметологу?

  • Лого має викликати у людини довіру
  • Потрібно презентувати цінову політику через емблему
  • Підкреслити свою високу кваліфікацію та якість робіт
  • Показати, що ваша робота коштує кожної копійки, яку заплатить вам клієнт
  • Логотип має відрізнятись від логотипів конкурентів

Логотип для косметолога

У створенні крутого лого для б'юті фахівця чудово допоможуть стильні трендові відтінки та сучасні шрифти. Як їх підібрати читайте далі.

Оформлення логотипів

Для того, щоб лого вийшло максимально крутим, важливо ретельно підібрати для нього шрифт, стиль і колір. Спочатку давайте розберемося, які типи логотипів бувають:

Логотип для косметологаЛоготип для косметологаЛоготип для косметолога

  • логослово - складається виключно з літер.
  • емблема — графічний елемент тексту або зображення
  • літера — у такому типі лого використовується лише одна або кілька літер

Логотип для косметологаЛоготип для косметолога

  • символ — графічні або літерні символи
  • абстрактний знак — передає концепт та ідею бренду компанії за допомогою невеликого знака чи символу

Форма та колір

Перш ніж розробляти логотип, важливо підібрати для нього ідеальну форму та домінуючі відтінки. Незважаючи на те, що найкраще споживач запам'ятовує яскраві кольори, логотип косметолога в такій колірній гамі буде важко сприйматися клієнтом. Також після вибору кольорів логотипу обов'язково протестуйте їхню ефектність на різних пристроях. Оскільки на комп'ютері та смартфоні той самий відтінок може виглядати по-різному.

Косметологам найкраще підійдуть «м'які» та «неагресивні» тони. Наприклад, ніжно-рожевий, персиковий, світло-блакитний, лавандовий, бузковий і т.д. Також непогано виглядатимуть і кольори, що належать до «королівських»: золотий, фіолетовий. Можна додати і класичні тони. Таких як чорний чи білий.

Логотип для косметолога

Не радимо вибирати червоний, зелений, синій та інші яскраві відтінки. Оскільки вони можуть особливо активно впливати на психіку людини. А у випадку з косметологічною сферою нам це ні до чого. І взагалі перш ніж вибирати колір для лого, вивчіть його психологічний вплив. Тоді ви точно потрапите з відтінком «у крапку».

Логотип для косметолога

Форма логотипу також здатна впливати на людську психіку. Давайте розберемося, яким чином кожна форма впливає на мозок.

  1. Коло/овал/еліпс

Ці постаті викликають позитивні емоції. Вони сприймаються як символи дружби, кохання та єдності. Асоціюються зі стабільністю. А також іноді символізують жіночий початок.

Логотип для косметологаЛоготип для косметологаЛоготип для косметолога

  1. Прямокутник та квадрат

Чіткі лінії та прямі кути означають стабільність та баланс. Викликають відчуття міцності, ефективності, професіоналізму. До речі, краще з такими формами не використовувати сині відтінки. Оскільки вони можуть викликати відчуття холоду та непривітності.

Логотип для косметологаЛоготип для косметолога

  1. Трикутник

Ця форма тісно пов'язана з наукою, релігією та законом. А також символізує чоловічий початок. Тому для косметологів вона точно не підійде.

Логотип для косметолога

Як бачите, ідеальною формою для логотипу косметолога є коло. Але й прямокутні лого у цій сфері допустимі.

Шрифт

Незграбні загострені шрифти не особливо підійдуть косметологам. Оскільки вони асоціюються з динамічністю та своєрідною агресією. А от закруглені та «м'які» шрифти виглядатимуть на б'юті логотипах як рідні. Вони викликають відчуття певної свіжості та навіть молодості. Ще можна придивитися до курсиву. Він досить жіночний. Та й виглядає круто.

А тепер давайте поговоримо про шрифти трохи докладніше. У природі є дві групи шрифтів: Sans (З засічками) та Serif Sans (Без засічок). Не радимо вибирати шрифти, які часто використовуються. Наприклад, Times New Roman та Arial. Також ви можете створити авторський шрифт, але в цьому немає необхідності. Оскільки мережа має купу шрифтів на будь-який смак.

Логотип для косметологаЛоготип для косметолога

Для косметологів найкраще підійдуть або м'які заокруглені шрифти або стильні витончені. Тут уже на ваш смак. Головне - не використовувати «загострені». Так як у б'юті сфері вони можуть викликати недовіру у потенційного клієнта або навіть відштовхнути.

Тренди у логотипах для косметологів

Які тенденції в дизайні логотипів для б'юті сфери? Ми постаралися зібрати найтрендовіші та найстильніші варіанти.

  • Спрощений логотип

Цей тренд є одним із найдовгострокових. Він поступово стає класикою. Спрощені логотипи відрізняються своєю лаконічністю. Якщо ви фанат мінімалізму - такий варіант вам сподобається. Його можна охарактеризувати як «просто, але зі смаком». Також радимо придивитися вам до цього варіанту, якщо ви плануєте розміщувати його в різних масштабах. Спрощені логотипи будуть читати у будь-якому розмірі.

Логотип для косметолога

  • Втрачений фрагмент

У цьому варіанті дизайнери спеціально вирізають окремі частини букв або малюнка. Таким чином навіть простий напис виглядатиме незвично. Однак, не забувайте і про читабельність логотипу. Оскільки якщо ви видалите занадто багато елементів, логотип буде виглядати незавершеним. І потенційні клієнти просто не розшифрують його.

  • Акцент на певних деталях

Бажаєте привернути увагу до свого лого? Тоді просто перекручуйте якусь деталь. Цей тренд виглядає дуже стильно. Змініть колір однієї літери зі слова або зробіть нестандартний рисунок. Адже витончена асиметрія та своєрідний дисбаланс ще жоден логотип не зіпсували. Такі акценти надають неповторного шарму. Тільки постарайтеся не переборщити. Інакше ви ризикуєте отримати просто криву лого, а не трендове рішення.

  • Вертикальне розташування

Якщо ви плануєте розміщувати логотип на квадратній поверхні або просто не хочете горизонтальний логотип, розташуйте всі деталі один під одним. Зазвичай використовувати такі іконки зручніше за класичні горизонтальні.

Логотип для косметолога

  • Геометричні логотипи

Геометрія – те, що буде стильно завжди. Цей варіант особливо сподобається фанатам мінімалізму. Згини та лінії, гострі кути викликають почуття стабільності та впевненості. До речі, цікавим дизайнерським рішенням буде комбінація кутів та згинів з іншими фігурами. Експериментуйте та поєднуйте.

  • Округлення

Плавні вигини та закруглені кути добре виглядатимуть у логотипі. Це додасть іміджу вашої компанії певну м'якість та надійність. Викликають відчуття комфорту, пластичності. Те, що потрібне для косметологів. Але головне тут — не переборщувати із пом'якшеннями. Адже якщо перетворите лого на суцільну кулю, воно не виглядатиме ефектно.

  • Hand-drawn

Легкі акварельні малюнки та стилізовані ілюстрації можуть відмінно урізноманітнити лого. Якщо ви бажаєте виділити свою фірму серед інших та підкреслити свій творчий потенціал, зверніть увагу на цей варіант оформлення. Імітація художніх малюнків виглядає стильно та елегантно.

Логотип для косметолога

  • Тонкі лінії

Якщо ви хочете, щоб ваш логотип викликав відчуття легкості, використовуйте у його оформленні тонкі лінії. З їхньою допомогою можна також створювати складні логотипи. Однак, є у таких лого один недолік. Вони можуть виглядати нерозбірливо у зменшеному варіанті. Тому вибирайте тонкі лінії тільки якщо не плануєте розповсюджувати його в невеликому розмірі.

Логотип для косметолога

  • Герби та емблеми

Цей варіант скоріше підійде для косметологічних клінік та фірм, ніж для косметологів-приватників. Оскільки герби та емблеми виражають певну величність та серйозність, можливо навіть із нотками пафосу. Такі лого покажуть, що ви вірні традиціям і шануєте історію свого коріння. Тому якщо ваша компанія давно на ринку і вже пережила багато різних подій, можна сміливо вибирати герб як лого.

Однак радимо вам не гнатися за трендами. Адже так ви можете втратити власну особливість. Вивчайте всі тенденції, застосовуйте їх під час створення логотипу. Але не варто дотримуватися лише їх. Створюйте власний почерк і тоді вам вдасться розробити найкращий лого.

Приклади найкращих б'юті-логотипів в Україні

Пропонуємо звернути увагу на вдалі приклади логотипів від українських косметологів. Можливо, ви знайдете натхнення серед них або виберете, що саме хочете бачити у своєму лого.

  1. Цей логотип належить центру лазерної косметології. Він виглядає стильно та сучасно. Літери написані курсивом. Власники компанії вирішили зробити в логотипі акцент на слові «лазер» та виділити його червоним кольором. Також тут використано тренд «вертикальне розташування»: над головною назвою додано напис-розшифрування. Кольори у логотипі звертають увагу на те, що центр займається сучасною лазерною косметологією. Оскільки червоний у поєднанні з чорним та сірим тонами асоціюються з чимось серйозним та успішним.

    Логотип для косметолога

  2. Цей логотип виглядає досить просто і в той же час дорого, зі смаком. Його кругла форма викликає довіру і навіть певний спокій. Завдяки тому, що контур виконаний тонкою лінією, він асоціюється з легкістю. Усі літери на логотипі трохи округлені. Це додає певного шарму та стилю. А благородний золотий колір, у якому повністю виконано емблему, змушує потенційного клієнта відчути себе особливим. Вселяє те, що він вибрав найкращу косметологічну клініку.
  3. Дуже елегантний логотип одного з косметологічних центрів України. Рожеве коло стильно вписується у концепцію фірми. Він наголошує на тому, що її основна цільова аудиторія — жінки. Також приглушений чорний колір акцентує увагу на тому, що компанія серйозно ставиться до своєї роботи та клієнтів. А невелика емблема всередині кола додає нотки деякої величі. Шрифт в логотипі округлий. Це викликає довіру. Логотип зроблений вдало, виглядає дуже круто.

    Логотип для косметолога

  4. Незважаючи на мінімалістичний дизайн, це лого виглядає оригінально та незвичайно. Тут використано тренд із втраченим фрагментом. А завдяки ненав'язливості кольору логотипу, він виглядає стильно та дорого. Шрифт тексту легко сприймається. Пробіли між літерами створюють певний шарм та додають ефектності. Цю емблему можна сміливо назвати «краса у простоті».
  5. У цьому логотипі були використані приглушені, але глибокі кольори. Завдяки контрасту між ними створюється неповторний тандем. Він добре гармоніює з концепцією лого і передає «настрій» косметологічного центру. Прямокутник, присутній в емблемі, вказує на професіоналізм співробітників, додає впевненості та серйозності. Також у лого вдало підібрано шрифт. У ньому немає загострених кутів. Він більш заокруглений, ніж стандартний шрифт. І незважаючи на те, що яскравих відтінків логотип не має, він добре привертає увагу та приковує до себе погляд. Втім, зроблений зі смаком

    Логотип для косметолога

  6. Логотип цієї косметичної компанії виглядає чудово. Завдяки тому, що всі деталі виконані в одному відтінку, можна уважно розглянути кожен елемент логотипу. Стильний значок у формі фрукта-символу бренду з абревіатурою назви всередині викликає позитивні емоції. Та й виглядає дуже оригінально. А закруглений шрифт асоціюється зі спокоєм та довірою. Відтінок, до речі, підібраний дуже вдало. Він ненав'язливий, м'який. Тому такий лого сподобається кожному клієнту.
  7. Цей логотип дуже простий, але зі смаком. Його зовнішній вигляд викликає лише радість та щастя. Виглядає стильно. Творці емблеми не робили оригінальний малюнок і не фарбували її у різноманітність кольорів. Звичайна коротка назва перетворилася на бренд завдяки вдалому лого. Стильний шрифт, що нагадує буквицю - слов'янське письмо, чудово відображає філософію бренду. Приглушений сірий колір дозволяє повністю зрозуміти ідею логотипу.

Приклади найкращих б'юті-логотипів у світі

Давайте розглянемо косметологічні логотипи з азіатського, американського та європейського ринків. Раптом вам сподобається один із них?

Азія

Логотип для косметолога

  1. Цей логотип простий. Проте він привертає до себе саме цим. Завдяки стильному мінімалістичному шрифту та приємному кольору, зовнішній вигляд логотипу легко «врізається» в пам'ять. Надалі продукцію компанії важко не помітити серед подібних товарів. А чітко написану назву легко прочитати та запам'ятати. Виконаний дуже вдало, привертає увагу.
  2. У цьому лого відсутні яскраві кольори. Але він все одно виглядає цікаво та незвично. Сірий ненав'язливий колір викликає відчуття спокою. Дає можливість вивчити шрифт та ім'я компанії. Шрифт лого підібраний дуже вдало. У літерах немає гострих кутів, це заспокоює і викликає прихильність. Імітація зеленого листочка, зображеного над назвою бренду, наголошує на «натуральності» продукції. Вийшов крутий акцент, який урізноманітнив зовнішній вигляд логотипу. А головне – результат вийшов відмінний.

    Логотип для косметологаЛоготип для косметологаЛоготип для косметолога

  3. У цьому логотипі немає нічого зайвого. Просто горизонтальний напис. Але все одно це лого «чіпляє», воно виглядає чудово. Тут одну з головних ролей зіграв подовжений «хвостик» у букви Q. Він зробив логотип оригінальним і надав родзинку. Нейтральний чорний колір емблеми звертає увагу безпосередньо на саму назву. Шрифт без загострених кутів асоціюється з чимось легким та повітряним, природним. Втім, шрифт та оформлення логотипу повністю підходять під назву компанії. І чудово характеризують його.

США

Логотип для косметолога

  1. Логотип виглядає дуже цікаво завдяки красивому зображенню перед великою літерою. У цій емблемі відсутні яскраві кольори. Але він привертає увагу до себе. Вдале поєднання відтінків викликає довіру до компанії. Літери без гострих кутів написані курсивом. Виглядає елегантно та витончено. Логотип підкреслює те, що компанія націлена на жіночу аудиторію. Зроблено стильно та зі смаком.
  2. Назва компанії відмінно доповнена написом-описом та незвичайним малюнком. Круті «крапельки» під великою літерою наголошують на назві. А підпис добре відбиває філософію косметологічного бренду. Незважаючи на те, що весь текст у логотипі чорного кольору, він не відрізняється особливою серйозністю та строгістю. Малюнок приглушеного блакитного відтінку на початку логотипу викликає відчуття спокою. Незважаючи на свою простоту, логотип привертає до себе увагу та відрізняється своєю оригінальністю.

    Логотип для косметологаЛоготип для косметологаЛоготип для косметолога

  3. Стильне та розкішне лого. Золотий колір наголошує на винятковості цієї косметологічної компанії. Велика буква, оформлена як голова дівчини з короною, виражає філософію бренду: дорожнеча, гламур. Відмінно золотий напис доповнюють блакитні букви знизу та зверху. Ніжний блакитний відтінок і багатий золотий дуже відрізняються один від одного, але чудово доповнюють. Вдало також підібрано поєднання шрифтів. Курсив добре виглядає разом із класичним нахилом букв. Втім, логотип вийшов чудовий.

Європа

Логотип для косметолога

  1. Цей лого виглядає суворо. По ньому можна зрозуміти, що косметологічна компанія дуже серйозна і вона цінує свою репутацію. Акцент на першій літері виділяє логотип серед багатьох схожих. А підпис під назвою висловлює ідею та філософію бренду. Вдало також підібрано шрифт. Він трохи закруглений, добре вписується в ідею лого. Ця емблема викликає позитивні емоції, викликає довіру до компанії. Але водночас і наголошує на її серйозності.
  2. Логотип дуже крутий. Він оригінальний та з першого погляду привертає увагу до себе. А також викликає інтерес. Незвичайний шрифт, схожий на лист від руки, підкреслює витонченість і особливий шарм компанії. Невелика корона над п'ятою буквою виправдовує назву – принцеса. І бренд справді для принцес. Ще це лого наголошує на свою цільову аудиторію. Ця цікава емблема змушує кожну дівчину відчути себе принцесою. Чорний колір логотипу виступає тут як нейтральний. Акценту на кольорі в лого немає. Спеціально для того, щоб людина змогла повністю оцінити цікавий шрифт і стильну корону.

    Логотип для косметологаЛоготип для косметологаЛоготип для косметолога

  3. Просто, але зі смаком. Це лого не має оригінальних малюнків та колірних акцентів. Але все одно вийшло дуже стильно. Короткий логотип чорного кольору ніколи не вийде з моди. Цим і керувалися творці. Така емблема не набридає і завжди виглядає виграшно. Також відмінно підібраний шрифт. Втім, нічого зайвого.

Створення логотипу для косметолога: як, де та за якою ціною?

Насправді, створювати логотип значно складніше, ніж здається. Цей процес є трудомістким і вимагає багато часу. Якісне лого зазвичай розробляється у чотири етапи:

Логотип для косметолога

1 етап. Дослідження

На цій стадії дизайнер збирає інформацію та аналізує її. Ретельно готується до створення шедевра для вас.

 

Логотип для косметолога

2 етап. Визначення концепції

Продумується ідея лого виходячи з філософії компанії замовника.

 

 

Логотип для косметолога

3 етап. Внесення правок у концепцію

Логотип узгоджується із замовником, вносяться виправлення виходячи з побажань. Але не на противагу основній концепції.

 

 

Логотип для косметолога

4 етап. Запуск

Логотип починають використовувати в засобах реклами. Друкувати на візитівках тощо. Розповсюджують в інтернеті.

 

 

Дуже важливо, щоб кожен із цих етапів був ретельно опрацьований. Тоді результат порадує вас та ваших клієнтів. Саме тому в жодному разі не можна довіряти розробку логотипу будь-кому. Необхідно вибрати справжніх професіоналів, які зможуть втілити усі ваші ідеї у реальність.

Не знаєте де знайти таких? Тоді зверніться до WeLoveBrands! Адже там працюють справді профі. Вони вам такий логотип розроблять, що всі конкуренти позаздрять. Ви тільки подивіться, яку красу вони вже створили:

Та й ціни там розраховані на людей. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень.

А якщо ви не знаєте, яку концепцію вибрати для логотипу косметолога, можете замовити кілька унікальних варіантів. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.

Логотип – це окремий вид мистецтва. Тож створюйте такий логотип, який не соромно повісити у Луврі. Ну а фахівці WeLoveBrands допоможуть вам у його розробці та втілять усі ваші ідеї в життя!

Бажаємо вам удачі, гарного логотипу та багато клієнтів!

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5