Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Логотип вже давно перестав бути звичайною картинкою для донесення ідеї компанії до ЦА. Тепер він використовується і для залучення нових клієнтів, і для створення певної репутації, і захисту від плагіату. Також логотип можна сміливо назвати «обличчям» фірми.
Втім, без цієї заповітної маленької картинки ви далеко не поїдете. Особливо, якщо у вашій сфері велика конкуренція. Адже саме логотип виділить вас серед схожих підприємств.
У цій статті ми хотіли б торкнутися б'юті-галузі і важливості логотипу в ній. А якщо точніше — в сфері косметології.
У б'юті промисловості стильний лого виконує особливу функцію. Він підвищує вашу впізнаваність і покращує запам'ятовування. Результат - до вас прийде більше клієнтів, прибуток підвищиться.
У промисловості краси конкуренція досить велика. Косметологи буквально «лізуть зі шкіри геть», щоб отримати клієнта. І якщо ви хочете виділитись серед схожих бізнесів, необхідно створити неповторний імідж. З цим чудово справляється стильний логотип. За допомогою естетичного лого можна наголосити на своїх перевагах, виділити переваги, зробити акценти на спектрі послуг. А також надати особливого шарму та елегантності. Це дозволить збудувати потрібний образ.
У косметологічній сфері логотип може виконувати кілька функцій:
Відмінну
Логотип вирізняє вас серед конкурентів. Клієнту легше знайти вас. Він завжди може впізнати вас серед багатьох інших косметологів. Особливо це корисно, якщо ви просуваєте свій бізнес у соціальних мережах.
Рекламну
Це та функція, через яку більшість компаній і замовляють собі емблему. Логотип створює певний імідж для вашої фірми. А також допомагає цільовій аудиторії підібрати правильні асоціації із компанією. Вибудовує певну репутацію, знайомить із цінностями та філософією підприємства.
Захисну
Ця функція є актуальною для косметологів, які просувають свої послуги в Інстаграм або Фейсбук. Вони часто викладають у профілі фотографії своїх робіт. Деякі конкуренти можуть чинити нечесно і «красти» у вас фото. Щоб цього уникнути, достатньо просто додавати свій логотип на зображення.
Як бачите, причин для розробки логотипу для б'юті-сфери досить багато. Тому якщо ви косметолог і досі не замовили собі логотип, то поспішайте це виправляти.
На плечах косметолога лежить особлива відповідальність. Адже йому, по суті, довіряють одну з найважливіших складових краси людини — обличчя. Різноманітні маски, пілінги, ін'єкції можуть поліпшити зовнішність, так і навпаки її зіпсувати. Саме тому за допомогою логотипу важливо викликати у клієнтів довіру до вас. Показати те, що ви справді відповідальний фахівець і що до вас можна звертатися без жодних побоювань.
До того ж, косметологічні послуги – задоволення не з дешевих. І потрібно показати, що клієнт не пошкодує, віддавши вам кровно зароблені. Також важливо показати свою цінову політику через логотип. Щоб людина точно знала, яких витрат їй варто очікувати. Ще в логотипах для б'юті фахівців необхідно показувати ваш рівень. Якість, вміння, висококваліфікованість тощо. Втім, усіма силами показувати і доводити, що ви - найкращий з найкращих!
Також важливо, щоб лого було незабутнім і відрізнялося серед інших. Таким чином ви «відкладетесь» у пам'яті у клієнта. Особливо це актуально для косметологів, які публікують свої роботи в соцмережах. Тому що облікові записи фахівців практично однакові. Через це вас легко сплутати з конкурентами.
Отже, які моменти потрібно враховувати при створенні логотипу косметологу?
У створенні крутого лого для б'юті фахівця чудово допоможуть стильні трендові відтінки та сучасні шрифти. Як їх підібрати читайте далі.
Для того, щоб лого вийшло максимально крутим, важливо ретельно підібрати для нього шрифт, стиль і колір. Спочатку давайте розберемося, які типи логотипів бувають:
Перш ніж розробляти логотип, важливо підібрати для нього ідеальну форму та домінуючі відтінки. Незважаючи на те, що найкраще споживач запам'ятовує яскраві кольори, логотип косметолога в такій колірній гамі буде важко сприйматися клієнтом. Також після вибору кольорів логотипу обов'язково протестуйте їхню ефектність на різних пристроях. Оскільки на комп'ютері та смартфоні той самий відтінок може виглядати по-різному.
Косметологам найкраще підійдуть «м'які» та «неагресивні» тони. Наприклад, ніжно-рожевий, персиковий, світло-блакитний, лавандовий, бузковий і т.д. Також непогано виглядатимуть і кольори, що належать до «королівських»: золотий, фіолетовий. Можна додати і класичні тони. Таких як чорний чи білий.
Не радимо вибирати червоний, зелений, синій та інші яскраві відтінки. Оскільки вони можуть особливо активно впливати на психіку людини. А у випадку з косметологічною сферою нам це ні до чого. І взагалі перш ніж вибирати колір для лого, вивчіть його психологічний вплив. Тоді ви точно потрапите з відтінком «у крапку».
Форма логотипу також здатна впливати на людську психіку. Давайте розберемося, яким чином кожна форма впливає на мозок.
Коло/овал/еліпс
Ці постаті викликають позитивні емоції. Вони сприймаються як символи дружби, кохання та єдності. Асоціюються зі стабільністю. А також іноді символізують жіночий початок.
Прямокутник та квадрат
Чіткі лінії та прямі кути означають стабільність та баланс. Викликають відчуття міцності, ефективності, професіоналізму. До речі, краще з такими формами не використовувати сині відтінки. Оскільки вони можуть викликати відчуття холоду та непривітності.
Трикутник
Ця форма тісно пов'язана з наукою, релігією та законом. А також символізує чоловічий початок. Тому для косметологів вона точно не підійде.
Як бачите, ідеальною формою для логотипу косметолога є коло. Але й прямокутні лого у цій сфері допустимі.
Незграбні загострені шрифти не особливо підійдуть косметологам. Оскільки вони асоціюються з динамічністю та своєрідною агресією. А от закруглені та «м'які» шрифти виглядатимуть на б'юті логотипах як рідні. Вони викликають відчуття певної свіжості та навіть молодості. Ще можна придивитися до курсиву. Він досить жіночний. Та й виглядає круто.
А тепер давайте поговоримо про шрифти трохи докладніше. У природі є дві групи шрифтів: Sans (З засічками) та Serif Sans (Без засічок). Не радимо вибирати шрифти, які часто використовуються. Наприклад, Times New Roman та Arial. Також ви можете створити авторський шрифт, але в цьому немає необхідності. Оскільки мережа має купу шрифтів на будь-який смак.
Для косметологів найкраще підійдуть або м'які заокруглені шрифти або стильні витончені. Тут уже на ваш смак. Головне - не використовувати «загострені». Так як у б'юті сфері вони можуть викликати недовіру у потенційного клієнта або навіть відштовхнути.
Які тенденції в дизайні логотипів для б'юті сфери? Ми постаралися зібрати найтрендовіші та найстильніші варіанти.
Спрощений логотип
Цей тренд є одним із найдовгострокових. Він поступово стає класикою. Спрощені логотипи відрізняються своєю лаконічністю. Якщо ви фанат мінімалізму - такий варіант вам сподобається. Його можна охарактеризувати як «просто, але зі смаком». Також радимо придивитися вам до цього варіанту, якщо ви плануєте розміщувати його в різних масштабах. Спрощені логотипи будуть читати у будь-якому розмірі.
Втрачений фрагмент
У цьому варіанті дизайнери спеціально вирізають окремі частини букв або малюнка. Таким чином навіть простий напис виглядатиме незвично. Однак, не забувайте і про читабельність логотипу. Оскільки якщо ви видалите занадто багато елементів, логотип буде виглядати незавершеним. І потенційні клієнти просто не розшифрують його.
Акцент на певних деталях
Бажаєте привернути увагу до свого лого? Тоді просто перекручуйте якусь деталь. Цей тренд виглядає дуже стильно. Змініть колір однієї літери зі слова або зробіть нестандартний рисунок. Адже витончена асиметрія та своєрідний дисбаланс ще жоден логотип не зіпсували. Такі акценти надають неповторного шарму. Тільки постарайтеся не переборщити. Інакше ви ризикуєте отримати просто криву лого, а не трендове рішення.
Вертикальне розташування
Якщо ви плануєте розміщувати логотип на квадратній поверхні або просто не хочете горизонтальний логотип, розташуйте всі деталі один під одним. Зазвичай використовувати такі іконки зручніше за класичні горизонтальні.
Геометричні логотипи
Геометрія – те, що буде стильно завжди. Цей варіант особливо сподобається фанатам мінімалізму. Згини та лінії, гострі кути викликають почуття стабільності та впевненості. До речі, цікавим дизайнерським рішенням буде комбінація кутів та згинів з іншими фігурами. Експериментуйте та поєднуйте.
Округлення
Плавні вигини та закруглені кути добре виглядатимуть у логотипі. Це додасть іміджу вашої компанії певну м'якість та надійність. Викликають відчуття комфорту, пластичності. Те, що потрібне для косметологів. Але головне тут — не переборщувати із пом'якшеннями. Адже якщо перетворите лого на суцільну кулю, воно не виглядатиме ефектно.
Hand-drawn
Легкі акварельні малюнки та стилізовані ілюстрації можуть відмінно урізноманітнити лого. Якщо ви бажаєте виділити свою фірму серед інших та підкреслити свій творчий потенціал, зверніть увагу на цей варіант оформлення. Імітація художніх малюнків виглядає стильно та елегантно.
Тонкі лінії
Якщо ви хочете, щоб ваш логотип викликав відчуття легкості, використовуйте у його оформленні тонкі лінії. З їхньою допомогою можна також створювати складні логотипи. Однак, є у таких лого один недолік. Вони можуть виглядати нерозбірливо у зменшеному варіанті. Тому вибирайте тонкі лінії тільки якщо не плануєте розповсюджувати його в невеликому розмірі.
Герби та емблеми
Цей варіант скоріше підійде для косметологічних клінік та фірм, ніж для косметологів-приватників. Оскільки герби та емблеми виражають певну величність та серйозність, можливо навіть із нотками пафосу. Такі лого покажуть, що ви вірні традиціям і шануєте історію свого коріння. Тому якщо ваша компанія давно на ринку і вже пережила багато різних подій, можна сміливо вибирати герб як лого.
Однак радимо вам не гнатися за трендами. Адже так ви можете втратити власну особливість. Вивчайте всі тенденції, застосовуйте їх під час створення логотипу. Але не варто дотримуватися лише їх. Створюйте власний почерк і тоді вам вдасться розробити найкращий лого.
Пропонуємо звернути увагу на вдалі приклади логотипів від українських косметологів. Можливо, ви знайдете натхнення серед них або виберете, що саме хочете бачити у своєму лого.
Давайте розглянемо косметологічні логотипи з азіатського, американського та європейського ринків. Раптом вам сподобається один із них?
Азія
США
Європа
Насправді, створювати логотип значно складніше, ніж здається. Цей процес є трудомістким і вимагає багато часу. Якісне лого зазвичай розробляється у чотири етапи:
1 етап. Дослідження
На цій стадії дизайнер збирає інформацію та аналізує її. Ретельно готується до створення шедевра для вас.
2 етап. Визначення концепції
Продумується ідея лого виходячи з філософії компанії замовника.
3 етап. Внесення правок у концепцію
Логотип узгоджується із замовником, вносяться виправлення виходячи з побажань. Але не на противагу основній концепції.
4 етап. Запуск
Логотип починають використовувати в засобах реклами. Друкувати на візитівках тощо. Розповсюджують в інтернеті.
Дуже важливо, щоб кожен із цих етапів був ретельно опрацьований. Тоді результат порадує вас та ваших клієнтів. Саме тому в жодному разі не можна довіряти розробку логотипу будь-кому. Необхідно вибрати справжніх професіоналів, які зможуть втілити усі ваші ідеї у реальність.
Не знаєте де знайти таких? Тоді зверніться до WeLoveBrands! Адже там працюють справді профі. Вони вам такий логотип розроблять, що всі конкуренти позаздрять. Ви тільки подивіться, яку красу вони вже створили:
Та й ціни там розраховані на людей. Розробка одного логотипу коштуватиме вам 2700 гривень.
А якщо ви не знаєте, яку концепцію вибрати для логотипу косметолога, можете замовити кілька унікальних варіантів. Наприклад, три варіанти лого за 4000 грн. Або п'ять варіацій лого за 6000 гривень.
Логотип – це окремий вид мистецтва. Тож створюйте такий логотип, який не соромно повісити у Луврі. Ну а фахівці WeLoveBrands допоможуть вам у його розробці та втілять усі ваші ідеї в життя!
Бажаємо вам удачі, гарного логотипу та багато клієнтів!