→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.

Логотип для автосервісу: як підвищити довіру та викликати інтерес

0

Оцінили: 0

Зміст:
Розмір шрифту:

Логотип для автосервісу: як підвищити довіру та викликати інтерес

А ви знали, що майже кожен власник автомобіля хоч раз звертався за допомогою до автосервісу? Рано чи пізно будь-який, навіть найякісніший автомобіль буде у ремонті. На жаль, за даними Автостату, 64% автовласників не довіряють послугам автосервісу. Тому дуже важливо зробити все, щоб переконати клієнта в тому, що ви надаєте якісні послуги. Створення логотипу – це найефективніший спосіб для залучення нових клієнтів та підвищення довіри. Фірмовий знак – це «обличчя» компанії. Він виражає індивідуальність, і навіть виконує у комерційній діяльності дуже важливі функції. Давайте розберемо основні з них.

Основні функції логотипу вашого автосервісу

У фірмового знака є такі переваги:

 

Логотип для автосервисаІдентифікує бренд. Якісний логотип виділяє компанію у конкурентному середовищі. Саме за фірмовими знаками клієнти відрізняють послугу чи товар однієї компанії від іншої.

 

Логотип для автосервисаЗахищає підприємство. Логотип як і товар є власністю компанії. Якщо конкуренти з корисливою метою скористаються вашим фірмовим знаком, то за законом їх можна притягнути до адміністративної відповідальності.

 

Логотип для автосервисаПідвищує довіру клієнтів. Оригінальний логотип говорить покупцям про те, що продукція бренду найвищої якості. Особливо важливо це для нових споживачів, які ще не знайомі з вашими послугами чи продукцією, адже вони судять про вашу компанію лише за зовнішніми атрибутами.

 

Логотип для автосервисаСтворює гарне враження. Привабливий, гармонійний логотип здатний викликати зацікавленість у споживачів та сформувати у їхньому представленні позитивний образ про підприємство.

 

Логотип для автосервисаПідвищує продажі. Це одна з головних причин, чому більшість організацій замовляють логотип. Фірмовий знак допомагає цільовій аудиторії створити певний образ про компанію, яку він репрезентує, тим самим викликаючи інтерес і залучаючи безліч покупців.

 

Специфіка створення логотипу для СТО та автосервісу

Логотип часто стає ключовим елементом у рекламних повідомленнях (за винятком аудіореклами), тому його потрібно розміщувати на різних носіях (візитки, вивіски, рекламні відеоролики, соціальні мережі, сайти тощо). Дуже важливо, щоб логотип добре читався у різних розмірах і чудово виглядав з великої відстані.

Найбільш популярними видами лого є комбіновані та текстові. Комбіноване лого складається із шрифтових та графічних елементів. Іконку та текст можна розташувати поруч, шарами накладаючи один на інший, або взагалі створити цільне зображення.

Комбінований логотип – це універсальний варіант, тому що текст і картинка доповнюють одне одну, тим самим працюючи над посиленням бренду. Такий фірмовий знак одночасно показуватиме назву компанії та доноситиме ідею бренду.

Текстове лого, як правило, включає лише назву або абревіатуру компанії. Такий знак відмінно підходить для організацій з довгою назвою, так як ім'я можна легко адаптувати в лаконічний логотип, що запам'ятовується. Для того, щоб сформувати текстовий знак, потрібно підібрати назву компанії та її шрифтове зображення. Для назви автосервісу чудово підійдуть такі варіанти:

Назва, що включає слово «авто».

  • Наприклад, АвтоСфера, Автопрестиж, Автолікар.
  • Назви зі словом «сервіс». Відмінно підійде Smart Service, Авто Сервіс, Presige Service
  • Назви, пов'язані з марками автомобілів (Auditoria, Мерседес-майстер, Ford garage).

Логотип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервиса

Оскільки в текстовому лого увага акцентується на шрифтах, дуже важливо, щоб логотип підкреслював основну думку вашої компанії та зберігав читабельність. Для картинки береться невелика кількість образів, що схожі між собою. Саме слово «автосервіс» асоціюється з мужністю та технічними деталями для автомобілів. Елементи, що передають ці асоціації, використовуються в більшості емблем для автомайстерень.

Якщо ви не знаєте з чого почати, але хочете отримати унікальний та лаконічний лого, то телефонуйте або пишіть у чат на сайті. Дизайнери студії WeLoveBrands допоможуть вам вибрати відповідний тип логотипу для вашої організації і розроблять для вас фірмовий знак.

Створюємо привабливе лого за допомогою символу, кольору та шрифту

Більшість власників автомобілів ретельно обирають автосервіс. Адже для них важливо, щоб підприємство було надійним та надавало якісні послуги. Саме такі асоціації має викликати грамотно розроблений логотип. Створити гарне враження про компанію допоможуть правильно підібрані символи, колірні відтінки та шрифт.

Вибираємо знак. Символ для логотипу автосервісу не є обов'язковим, але в цій індустрії більшість організацій використовують його, щоб посилити бренд. Для автосервісу існує безліч варіантів іконок, але стандартними є такі:

 

Логотип для автосервисаАвтомобіль. Це найпопулярніший символ для логотипів автосервісу. Він досить гармонійно виглядатиме у графічному стилі. При виборі моделі машини, віддавайте перевагу спортивним автомобілям та популярним маркам.

 

 

Логотип для автосервисаІнструменти. Такий символ легко показує діяльність підприємства, чіткіше передає сенс і асоціюється з ремонтом машин. Особливою популярністю користується гайковий ключ. Його можна зобразити всередині самої машини або з'єднати два ключі.

 

 

Логотип для автосервисаРукостискання. Іконка з рукостисканням символізує укладання угоди між замовником і виконавцем або подяку за ремонт машини. Такий знак викликає у цільової аудиторії довіру та бажання співпрацювати.

 

 

Логотип для автосервисаМеханік. Зображення механіка уособлює доброту, працьовитість і готовність завжди прийти на допомогу в ремонті автомобіля. Таку іконку можна зобразити в стилі мультфільму або графічному.

 

 

Якщо ви бажаєте виділитися серед конкурентів, радимо уникати цього переліку символів при розробці комбінованого логотипу. Якщо ж ви не готові до нового і нестандартного, скористайтеся цим списком.

Визначаємось із кольором для логотипу автосервісу

Колірні відтінки допомагають створити певні емоції та настрій для лого, тому треба відповідально підійти до їхнього вибору. Палітра кольорів для логотипів автосервісу досить обмежена. В автомобільній індустрії найчастіше використовують сірі та чорні кольори та додають відтінки червоного чи синього. Така палітра уособлює мужність та стабільність. Також, в оформленні активно використовується весела та яскрава палітра кольорів. Жовто-оранжева гама виглядає дуже яскраво та динамічно у поєднанні з чорним кольором. Для фону чудово підійде білий колір. Тоді об'єкти виглядатимуть гармонійно, а графіка не втомить очі.

Логотип для автосервиса

Підбираємо підходящий шрифт для логотипу СТО

Шрифт так само, як і колір і символіка, впливає на сприйняття та впізнаваність логотипу. Він має бути читабельним, простим і відображати основне посилання компанії. Вибираючи шрифт, подумайте про імідж вашої компанії. Що ви хочете донести до цільової аудиторії? Для автосервісу важливо показати надійність та стабільність. Тому віддавайте перевагу простим та суворим шрифтам без засічок. Якщо ви хочете виділитись серед конкурентів, використовуйте незвичайні шрифтові зображення. Головне, щоб вони виглядали гармонійно з іншими елементами. Коли ви зберете всі елементи докупи, у вас вийде логотип, який буде відповідати такому опису:

 

Логотип для автосервисаУнікальний – має мінімум подібностей із логотипом конкурентів


Логотип для автосервисаОригінальний – викликає інтерес та привертає увагу


Логотип для автосервисаАсоціативний – уособлює ваше підприємство


Логотип для автосервисаВиразний – відображає основні якості бренду


Логотип для автосервисаЕстетичний – викликає позитивні емоції


Логотип для автосервисаФункціональний – він читабельний, та його зручно розміщувати на будь-якій рекламній продукції

 

Нестандартні ідеї дизайну для логотипу автосервісу

Мінімалізм. Такий логотип не потребує додаткових деталей та елементів. Він виглядає лаконічно та акуратно, говорить про престижність та авторитет підприємства.

Логотип для автосервиса

Сільський стиль. Якщо ви любите класичні традиції автомобільної індустрії та хочете відобразити це у вашому логотипі, сільський стиль відмінно підійде для демонстрації цього у вашому дизайні.

Сучасний стиль. У сучасному стилі використовується оригінальний шрифт, простий дизайн та яскраві кольори. Такий логотип показує, що ви йдете в ногу із сучасними технологіями. Він також має велике значення у встановленні довіри до вашої цільової аудиторії.

Логотип для автосервиса

Анімація. Мультиплікаційні логотипи – Відмінний спосіб заявити про себе більш молодій клієнтській базі. Він надає дизайну захоплюючого візуального ефекту. Такий логотип – чудовий спосіб виділитися серед конкурентів.

Металевий дизайн. Металеві шрифти та елементи допомагають створити відчуття сили, розкоші та довіри. У такому дизайні використовуються текстові лого з простими та жирними шрифтами.

Логотип для автосервиса

Приклади логотипів автосервісів в Україні

Більшість підприємств розробляють текстові логотипи. Українські логотипи пофарбовані в не більше ніж 2 кольори, при цьому двоколірних більше ніж одноколірних. Часто зустрічаються чорні та сірі відтінки із поєднанням шрифту без засічок, тим самим створюючи акцент на лаконічності.

Логотип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервиса

Логотипи для автосервісу у світі

США. У США віддають перевагу сучасним логотипам у мінімалістичному стилі. Тут найпопулярнішими зображеннями є автомобіль та інструменти. Найчастіше зустрічаються сині, червоні та білі відтінки. Також популярними є кольори благородних металів. Шрифти, які обирають підприємці, здебільшого прості, з великими літерами. Каліграфічні шрифти застосовуються досить рідко.

Логотип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервиса

Європа. Європейські логотипи відрізняються своєю креативністю. Незважаючи на те, що більшість – класичні та традиційні, багато з них цікаві та незвичайні. Часто використовують геометричні образи, автомобілі та рукостискання. Для привернення уваги дизайнери поєднують яскраві кольори, такі як жовтий, помаранчевий, червоний та відтінки синього. Що стосується шрифтів, то зустрічаються як прості, так і декортативні, з м'якими лініями та креативними накресленнями.

Логотип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервиса

Азія. В Азії дизайнери використовують незвичайні образи (тварини, птахи, жіночі образи) та яскраві кольори, завдяки яким створюють контраст. Якщо проаналізувати азіатські логотипи для автосервісів, можна сказати, що найпоширенішими є комбіновані і текстові лого. Використовують чорні та сірі кольори з яскравими відтінками. Зі шрифтів найчастіше зустрічаються класичні та сучасні стилі.

Логотип для автосервисаЛоготип для автосервисаЛоготип для автосервиса

Створення логотипу для автосервісу: де і за якою ціною?

Для того, щоб отримати привабливий логотип, який виділятиметься серед конкурентів і викликатиме інтерес у цільової аудиторії, важливо обрати хорошого спеціаліста чи надійну студію. Є два варіанти замовлення логотипу:

Фріланс. Замовити послугу у дизайнера фрілансера можна на будь-якому онлайн-ресурсі з фрілансу. Така послуга коштуватиме 40-60$. Але є деякі ризики замовлення роботи у фрілансера: можна отримати нудний і одноманітний логотип, який не відповідає вашим очікуванням, або ж не вкластися вчасно. Тому, щоб потім не шкодувати, ретельно вибирайте фрілансера.

Студія графічного дизайну. Вартість розробки логотипу стартує від 250$, але й послуги відповідають ціні. У студії вам нададуть на вибір тарифні пакети, які відрізняються кількістю готових варіантів та правок, які можна буде внести до логотипу за вашим бажанням, а також термінами виконання замовлення. Ви чітко бачитимете, за що платите.

Дизайнери студії WeLoveBrands приступають до розробки логотипу лише після вивчення ринку та конкурентів, особливостей вашої індустрії та потреб цільової аудиторії. Таким чином, фахівці створять логотип, який відображатиме вашу індивідуальність, залучатиме покупців і викликатиме довіру. Для замовлення послуги або отримання консультації телефонуйте або пишіть в чат на сайті.

Оцініть матеріал:

Натисніть на сердечко, щоб проголосувати!

Кількість голосів: 0

Середня оцінка 0 / 5