Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Автомобілі – це більше, ніж просто транспортний засіб для пересування. У 21 столітті вони стали чудовим способом заявити про себе. Кожна автомобільна марка розповідає історію про людину за кермом: хто він, куди їде та що їм рухає. Зробіть заяву про бренд вашого автосалону за допомогою розробки ефективного логотипу. Адже за статистикою 93% покупців складають думку про вашу компанію за виглядом фірмового знака. А чому? Давайте детально розберемо.
Фірмовий знак – це щось більше, ніж просто набір символів або зображення. Головне завдання грамотно розробленого логотипу – це ідентифікація підприємства. Також логотип виконує ще 6 ключових функцій:
Асоціації. У більшості випадків логотип – це перше, із чим зустрічається потенційний клієнт. Він формує початкову думку про вашу компанію, а ми знаємо, що перше враження найсильніше. Тому дуже важливо, щоб фірмовий знак викликав асоціації з вашою компанією, а отже діяльністю.
Юридична власність. Логотип – це така сама правова власність організації, як і товар. Отже, він є захистом прав на ваш бренд. І якщо якась компанія використовуватиме ваш фірмовий знак, ви спокійно можете подати до суду на дане підприємство.
Підвищення довіри та лояльності клієнтів. Бувають випадки, коли трапляються підприємства без логотипу. Але якщо компаніям потрібно запам'ятатися клієнтам, то фірмовий знак допоможе цього досягти. Зазвичай, покупці довіряють тим компаніям, які мають логотип. Взяти вас, наприклад – як часто ви купуєте щось без емблеми?
Просування продукції або послуги. Оскільки логотип наноситься скрізь (товари, візитки, вітрини, вивіски), він допомагає просувати ваше підприємство. Зі сказаного вище слід зауважити, що він не повинен складатися з безлічі деталей, так як такий елемент не запам'ятається покупцям.
Унікальність та оригінальність. Логотип – важлива частина побудови бренду. Наприклад, товари марки Gucci за якістю та стилем можуть особливо не відрізнятися від інших, менш відомих, виробників, але споживачі готові платити за них більше грошей лише через відомий логотип.
Конкурентна відмінність. Логотип розкриває цінності бізнесу та його індивідуальність. Цим він привертає увагу та підвищує впізнаваність. Споживачі, глянувши на логотип, асоціюватимуть його з конкретним бізнесом.
Щоб знак був читаємим і впізнаваним, його візуальний образ має бути зрозумілим. Основне завдання логотипу – доносити інформацію про діяльність вашого підприємства та викликати певні асоціації. У нашому випадку йдеться про продаж автомобіля, це слід зафіксувати в іконці.
Якщо ви хочете підкреслити чесність угод, то використовуйте символ рукостискання. Якщо автосалон займається продажем певних марок автомобілів, то можна застосувати їх особливі риси при створенні лого. Наприклад, силует спортивної машини – адже її не можна ні з чим переплутати.
Також, перш ніж розпочати створення логотипу, необхідно проаналізувати своє підприємство. Тоді ви зможете розробити такий знак, який допоможе вам розвивати бренд, відображатиме унікальні якості вашого бізнесу, передаватиме основну ідею та виділятиме вас серед конкурентів.
Останнє питання дуже важливе і на нього рекомендується відповісти обов'язково. Наприклад, авіакомпанії часто наносять свої логотипи на хвості літаків. У нашому випадку, емблема для автосалону часто буде зображена на вивісках, візитках, рекламних банерах, сувенірній продукції, а також на сайті.
Щоб фірмовий знак гарантував лояльність та запам'ятовуваність, підвищував довіру покупців та мотивував до покупок, важливо грамотно опрацювати кожен його елемент:
Символіка. Символіка є дуже важливою частиною при створенні логотипу, адже саме вона може розповісти про діяльність вашого бізнесу. Для автосалону існує безліч варіантів іконок, але лідирують за популярністю лише кілька з них:
Абревіатура. Такий фірмовий знак робить ім'я компанії оригінальним і таким, що легко запам'ятовується. Емблема виглядає читабельно та акуратно навіть на невеликих екранах мобільних пристроїв. Також можна використовувати лише першу літеру назви у логотипі.
Тварини. Це один із найпопулярніших символів. Такі іконки асоціюються із силою, швидкістю та потужністю. Відмінним прикладом є компанія «Porsсhe», в центрі емблеми якої зображений гарцюючий кінь. Таке зображення транслює прагнення вперед і прагнення самовдосконалення.
Абстрактні символи. Дія емблеми спрямована на емоційне сприйняття. Тому дуже важливо мати великий досвід у створенні абстракцій та розуміти значення різних символів, елементів, геометричних фігур. За допомогою абстрактного символу можна передати те, що символізує ваш бренд. Який би образ ви не підібрали, переконайтеся, що він гармонійно поєднується з іншими елементами логотипу.
Колірне насичення. А ви знали, що 75% інформації людина запам'ятовує за допомогою зору? Так ось, грамотна кольорова гама – один із ефективних способів забезпечити запам'ятовування логотипу, а тим самим покращити впізнаваність бренду. Багато фахівців рекомендують використовувати нейтральний сірий, чорний, білий, а також кольори благородних металів. Вони створюють у клієнта відчуття надійності, прогресу та динамічності. А ще чорний колір є символом дорожнечі та елегантності. Якщо ви хочете створити довірчі відносини з клієнтом, краще використовуйте нейтральні коричневі тони. Здійснює гарне враження та привертає увагу жовтий колір. Додадуть яскравих фарб червоні відтінки. Вони асоціюються зі швидкістю та потужністю.
Шрифтове зображення. Грамотно підібране шрифтове зображення не тільки покращує запам'ятовування, але і робить вашу емблему читабельною. Для логотипу рекомендується використовувати прості класичні шрифти. А якщо потрібно посилити посил, використовуйте шрифти із засічками. Сучасні шрифтові стилі також дуже популярні. Важливо, щоб логотип читався легко, а шрифт гармонійно поєднувався з іншими елементами.
Форма логотипу. Це не менш важлива частина створення фірмового знака. Вона так само, як колір, шрифт та символ, здатна притягувати та відштовхувати потенційного клієнта. Для автосалону добре підійдуть форми прямокутника та квадрата. Вони асоціюються з довірою, порядком та стабільністю.
Відсутність деталей. Загалом у будь-якому хорошому логотипі не повинно бути зайвих деталей. Але у цій категорії дизайнери сприймають це буквально. Логотипи прочитати «на бігу» буде складно, але вони відмінно виділяються серед інших фірмових знаків.
Незвичайні шрифти. Ця ідея стала трендом 2020 року. Все більше молодих компаній використовують незвичайні шрифтові накреслення, що виділяються. При правильному кольоровому наповненні такий логотип не лише виділяється, а й привертає увагу клієнтів.
Адаптивні логотипи. Суть ідеї полягає в тому, що такі логотипи можна підлаштовувати під розмір екрану. На робочому столі показувати оригінал, а для планшета та мобільного пристрою адаптувати фірмовий знак.
Анімовані логотипи. Фірмовий знак з анімацією зможе краще розповісти про діяльність вашого бізнесу. Такий вигляд лого розважає користувача і краще запам'ятовується.
В Україні більшість автосалонів використовують комбіновані лого. Вони часто зображують геометричні образи. Логотипи являють собою шрифтове зображення з декоративними елементами або шрифтове зображення зі знаком. Більшість фірмових знаків забарвлені більш ніж у 2 кольори, при цьому двоколірних більше, ніж одноколірних. В основному палітра кольорів наповнена чорним, білим і сірими тонами, а також кольорами благородних металів. Зустрічаються логотипи у зелених та синіх відтінках.
В емблемах автосалонів зустрічаються до 4-х різних кольорів, але більшість із них двоколірні. В основному це спокійні та холодні відтінки. Градієнт у таких фірмових знаках не використовується. Якщо говорити про види логотипів, то зустрічаються ті, які є іконкою і шрифтовим накресленням. Є дуже багато абстрактних образів і символів. Шрифти здебільшого прямі та жирні, але бувають і великі накреслення.
Американські логотипи дуже креативні. Часто зустрічаються комбіновані та текстові лого. Як символи використовують геометричні образи і зображення тварин. Що стосується колірної гами, то вибирають найчастіше не більше 4-х кольорів. Часто застосовують яскраві відтінки – жовті та червоні. Також популярними є сірий, чорний, синій та білі тони.
У логотипах для автосалонів Азії можна зустріти найрізноманітніші образи, відтінки та шрифти. Найчастіше використовуються нестандартні шрифтові стилі. У палітрі кольорів переважають поєднання яскравих кольорів. В основному – це двокольорові логотипи. У символіці використовують абревіатури та геометричні образи.
Існує три варіанти створення фірмового знака:
Онлайн-конструктор. За допомогою онлайн-ресурсів можна легко та швидко створити логотип. Там ви зможете підібрати відповідну картинку, шрифт та колір. Але такі конструктори запропонують вам лише шаблонні іконки та символи. Якщо ж ви хочете унікальний та ефективний логотип, то краще звернутися за допомогою до дизайнерів.
Дизайнер-фрілансер. Послуга фрілансера вам обійдеться в середньому 40-60$, але немає гарантій, що дизайнер буде фахівцем у даній галузі. Є ймовірність, що ви отримаєте фірмовий знак, який не буде відповідати вашим очікуванням.
Агентство чи студія. У цьому випадку ви отримаєте стильний та оригінальний логотип в обумовлені терміни, але за більшу суму, ніж на фрілансі (від 150 $). У студії працюють професійні дизайнери, спеціалісти своєї справи. Перед створенням вони вивчають ринок, структуру бізнесу, його особливості для розробки логотипу, що працює на імідж вашого підприємства. Вам нададуть кілька тарифних пакетів на вибір. Вони відрізняються кількістю готових рішень та термінами здачі проекту.
У студії WeLoveBrands ви зможете замовити розробку логотипу на будь-яку тематику, вибравши один із трьох тарифних пакетів, що відрізняються термінами, кількістю готових варіантів логотипу та правок, які можна буде внести до макету за вашим бажанням. Для оформлення послуги логотипу на замовлення або отримання консультації телефонуйте або пишіть у наш онлайн-чат.