Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
У цій статті мова знову піде про логотипи! Адже саме цей елемент корпоративного стилю сильно запам'ятовується цільовій аудиторії. Та й узагалі лого - це елемент, без якого бізнес довго не протягне. Оскільки саме воно допомагає залишатися компанії конкурентоспроможною і залучати якомога більше клієнтів.
Сьогодні ми хочемо вам детально розповісти про особливості створення емблеми для архітекторів та архітектурних бюро. У цій сфері, як у жодній іншій, лого просто необхідне. Адже як же інакше сподобатися потенційному замовнику?
Не має значення, чи володієте ви архітектурним бюро, чи ви просто архітектор, який працює сам на себе. Логотип потрібен незалежно від масштабу підприємства. Адже правильно розроблене лого допоможе залучити якомога більше потенційних клієнтів.
Емблема має показувати, що замовник має справу з відповідальним архітектором. Який виконає свою роботу надійно і якісно. Важливо підкреслити прекрасний смак майстра, а також здатність створити унікальний неповторний стиль. Покажіть високу кваліфікацію працівників свого бюро. Зробіть акцент на тому, що ви звертаєте увагу на деталі та ретельно опрацьовуєте кожну дрібницю в проєкті.
Логотипи з архітектурної сфери — речі незвичайні. Вони повинні показати цільовій аудиторії професіоналізм співробітників. І водночас викликати довіру і бажання звернутися саме до певного архітектора.
До того ж цей елемент корпоративного стилю безпосередньо пов'язаний з репутацією організації-замовника. Адже за логотипом потенційний клієнт зазвичай визначає: де йому зроблять гарну емблему, а де - не дуже. Бо якщо профі створили собі круте лого, то й основні свої завдання виконають не гірше.
Приватний архітектор
Якщо ви архітектор і працюєте самі на себе, то лого необхідне вам для створення особистого бренду. За цією емблемою потенційні замовники впізнаватимуть вас. Тому потрібно підкреслити всі свої особливості та переваги в лого. Зробіть це за допомогою незвичайних графічних елементів, які притаманні тільки вам.
Архітектурна компанія/бюро
Команда архітекторів потребує емблеми. Адже ця маленька картинка виступає своєрідним знаком якості. Спираючись на нього, цільова аудиторія вирішуватиме, чи варто до вас звертатися. Зробіть акцент на тому, що ви виконуєте свою роботу добре. Доповніть лого відповідними іконками та стильними відтінками.
Ви ніколи не дізнаєтеся, скільки дизайнер витратив часу на розробку вашого логотипу. Ба більше, навіть здогадуватися не зможете. Тому що зовні здається, що розробити емблему - справа кількох годин. Але насправді, лого вимагає вкладення набагато більшої кількості часу і сил.
Давайте розберемося, які види логотипів бувають:
Монограма/абревіатура — стилізація однієї або декількох букв. Підійде брендам зі складною назвою
Логослово — назву компанії красиво оформлюють і використовують як логотип
Емблема — схожа на старовинні герби та печатки
Символ — використання графічної та літерної символіки
Абстрактний знак — розробка абстрактного символу або знака, який передає філософію бренду
Логотип-талісман — використання фірмового персонажа-талісмана в логотипі
Комбінований (текстово-графічний) — використання як слів, так і зображень
При розробці логотипу для архітектора важливо не переборщити з декором і різноманітністю кольорів. Найкраще виглядатимуть лаконічні однотонні відтінки. Наприклад, сірий.
Підбирайте пастельні тони. Кольори мають бути стриманими. Причому не радимо об'єднувати величезну їхню кількість. Достатньо буде 1-3 відтінки, щоб показати свою концепцію потенційним замовникам і підкреслити свій професіоналізм.
Зробіть акцент на тому, що ви відчуваєте міру і володієте неповторним стилем. Що навіть зі, здавалося б, тьмяних кольорів, можете створити приголомшливу емблему.
За допомогою шрифту в логотипі можна створити необхідне враження про власника. Адже ці невеликі літери впливають на загальне сприйняття лого. І якщо ви неправильно оформите текст, то можете зіпсувати всю думку про емблему в негативний бік. Тому дуже важливо правильно підбирати дизайн шрифту.
Завдяки шрифту споживач правильно засвоює меседж. Оскільки текст на лого передають ідею філософії компанії. Важливо зробити кожен символ розбірливим, щоб потенційний клієнт зрозумів усе правильно.
Ми розробили для вас три нескладних правила. Дотримуйтеся їх під час підбору шрифту - і якісний дизайн літер на лого вам забезпечений.
Насамперед звертайте увагу на читабельність шрифту. Адже це один із головних критеріїв. Він важливіший навіть, ніж безпосередньо сам зовнішній вигляд тексту. Причому важливо, щоб шрифт був розбірливий у будь-якому масштабі.
Не використовуйте шрифти з різноманітними закарлючками. Вони роблять логотип більш неохайним. І до того ж їх майже не видно. А ось враження від емблеми зіпсується надовго.
Слідкуйте за тим, щоб усі деталі лого поєднувалися. Не комбінуйте масивні шрифти в стилі “графіті” з витонченим обрамленням. Приміром, якщо ви обрали зробити букви вишуканими, то й обрамлення має бути відповідним. Пам'ятайте про гармонію всіх елементів.
Під час підбору шрифту завжди згадуйте про ці правила. І буде вам щастя:) Тільки хочемо додати, що краще віддавати перевагу базовому класичному оформленню букв, а не сучасним трендам. Адже тенденції підуть, а лого — залишиться. Хоча, вирішуйте самі.
Кожна геометрична фігура викликає у людини певні емоції. І якщо ви правильно скористаєтеся інформацією про це під час підбору форми для лого - будете на коні.
Хочемо вам розповісти, як же кожна форма впливає на наш мозок?
Коло, овал, еліпс
Через відсутність кутів ці фігури викликають у нас відчуття спокою. Компаніям з логотипами круглих форм ми на підсвідомому рівні починаємо довіряти. Адже кола вселяють оптимізм і асоціюються з дружелюбністю. Якщо виберете таку форму для лого — аудиторія сприйме вас як друга.
Квадрат і прямокутник
Прямі кути — символ балансу. Тому квадрати і прямокутники асоціюються у людей з міцністю і стабільністю. Своєрідне позначення балансу. Вони також як і круглі форми викликають дружелюбність. Але мають більш суворий вигляд.
Трикутник
Найсуворіша і найсерйозніша форма для лого — трикутна. Влада, впевненість у собі та закон - це все про трикутник. Особливо часто його люблять використовувати бренди, націлені на чоловічу цільову аудиторію. Хочете показати свою впливовість і силу? Обирайте трикутний логотип.
Архітектурним компаніям найкраще обирати квадратну або прямокутну форму лого. Але ви можете фантазувати і створювати свій унікальний варіант. Неповторну фішку.
Для іконки архітектора найкраще підійдуть елементи, пов'язані з професією. Різні креслення і креслярські інструменти покажуть націленість на серйозну роботу. Також можна використовувати абстрактні зображення, які ненав'язливо зображатимуть архітектурні будови.
Якщо лого створюється для приватного архітектора або для іменної студії, хорошим варіантом стане стилізація прізвища або ініціалів замовника. Красиве оформлення імені виглядає стильно і мінімалістично.
Також як будь-яка інша сфера, розробка логотипів має свої тренди. Вони створюють певний імідж. Ми зібрали для вас добірку з п'яти крутих стильних ідей. Можливо, серед них ви знайдете гарний варіант для себе.
Асиметрія
Асиметрія робить зображення більш живим. Так картинка буде більш природною. Цей тренд допоможе виділитися серед конкурентів.
Тонкі мінімалістичні лінії
Якщо в будь-якому малюнку лінії зробити тоншими — він вийде вишуканішим. Тому якщо ви хочете підкреслити свою витонченість - використовуйте тонкі лінії. Вони зроблять ваше лого витонченим.
Символи
Розробка персонального лого-символу - це не новинка. Багато популярних компаній, як-от Nike, Apple, Adidas тощо давно використовують символи в логотипі. То чому б не спробувати створити свій?
Градієнт
Цей тренд - чудовий варіант для поєднання непоєднуваних кольорів. Плавні переходи і ніжні тони додадуть вашій емблемі легкості і створять неповторний стиль.
Накладання
Накладання тексту або картинок одна на одну — дуже оригінальний варіант. Наприклад, ви можете спробувати накладати одне для одного одне й те саме слово, але різними кольорами. Така багатошаровість зараз у моді.
Щоб створити хороший логотип, потрібно обов'язково подивитися на логотипи конкурентів. Виділити в кожному з них сильні сторони і розробити свою неповторну ідеальну емблему. Ми зібрали для вас найкращі приклади українських лого архітекторів.
Якщо вам виявилося недостатньо попередніх прикладів або ж ви зібралися розвивати свій бізнес закордоном, зверніть увагу на іноземні лого. Адже в кожній країні особливі поняття про вдалі емблеми.
Тут відсутні яскраві кольори та іконки. Цей логотип показує строгість і лаконічність. Але водночас відображає неймовірне відчуття стилю замовника. Шрифти підібрані зі смаком.
Попри те, що цей логотип чорно-білий, він дуже яскравий. Усе завдяки нестандартному відтінку фону. Також хочеться звернути увагу на сучасний шрифт, який так і хочеться роздивлятися.
Лого виглядає дуже оригінально, незважаючи на те, що в ньому немає особливих іконок і яскравих кольорів. Стримано, красиво, лаконічно.
Гра з розмірами шрифтів у цьому лого добре вписується в ідею архітектурного агентства. Виглядає сучасно. Просто, але зі смаком. Він не потребує жодних доповнень, оскільки сам по собі гарний.
У цьому прикладі дуже цікаво оформлена розшифровка абревіатури назви компанії. Під кожною буквою написано слово-трактування. Здорово підібрано поєднання кольорів. Виглядає круто.
Нічого зайвого. Незважаючи на відсутність помітних відтінків в емблемі, вона має дуже гарний вигляд. Особливого шарму надає незвичайний шрифт. Ну а класичний чорний колір підкреслює його красу.
Розробляючи логотип, не можна економити своїх сил, часу та інших ресурсів. Оскільки в гідну версію емблеми необхідно вкладатися. Адже лише з якісним лого вдасться завоювати повагу цільової аудиторії.
Логотип складається з величезної кількості елементів. І опрацювання кожного з них у результаті створить розкішний результат. Звісно, це займає багато часу та сил. Але те, що ви отримаєте від крутого лого буде варте того. Бо якщо дизайнер якісно виконає свою роботу, замовник отримає багато нових клієнтів, збільшить прибуток і виділиться в конкурентному середовищі.
Важливо правильно продумати ідею лого, проаналізувати цільову аудиторію, вивчити сферу діяльності та конкурентів. З чим хороший виконавець і повинен справлятися. Тому поставтеся до підбору дизайнера відповідально.
Але щоб вибрати гідного кандидата, необхідно і самому розбиратися в дизайні логотипів хоча б трохи. Тому ми детально описали для вас базові етапи розробки емблеми.
1 етап. Дослідження
Виконавець вивчає побажання замовника. Він аналізує його компанію, конкурентне середовище, особливості сфери діяльності. Також детально розглядає філософію та ідеї компанії. Збирає якомога більше інформації, щоб логотип ідеально вписався в концепцію підприємства.
2 етап. Визначення задумки логотипу
Інформацію зібрали. Але тепер її важливо правильно застосувати на етапі розробки основної концепції логотипу. Дизайнер обробляє всю отриману ним інформацію і переходить до створення загальної ідеї емблеми. А потім виводить її ідеальну формулу і створює перші начерки.
3 етап. Внесення правок у концепцію
На цьому етапі виконавець показує клієнту чорновий варіант логотипу. Клієнт, зі свого боку, висловлює свої зауваження і пропозиції. Оцінює виконану роботу, вносить виправлення. Але при цьому основна концепція не змінюється. Після цього лого допрацьовується і набуває досконалого зовнішнього вигляду.
4 етап. Запуск або поширення
Після того, як замовник залишився повністю задоволений емблемою, її починають запускати в маси. Просувають з її допомогою бренд і використовують у рекламних кампаніях. А також розміщують на корпоративних елементах і публікують у соціальних мережах.
Насправді, етапів розробки логотипу набагато більше. Але ми виділили основний фундамент, який ви можете доповнювати своїми прибудовами, залежно від особливостей вашого бізнесу.
І що краще дизайнер пропрацює кожен з етапів, то кращим вийде результат. До вас прийде більше клієнтів, зросте прибуток, ви почнете користуватися кращим авторитетом серед потенційних замовників.
Але для того, щоб логотип вийшов максимально крутим і приніс якомога більше користі, важливо знайти відповідального талановитого виконавця. Тим більше, що ми знаємо, де таких шукати.
Йдеться про співробітників студії WeLoveBrands. Вони справжні професіонали. Фанатики, для яких важливо отримати найкращий результат, а не прибуток. Наші дизайнери віддані своїй справі і готові працювати над нею днями і ночами. Аби наприкінці побачити обличчя вдячних щасливих замовників.
Будьте впевнені, що без красивої емблеми ви з WeLoveBrands не вийдете. До того ж наші виконавці виконають роботу з особливою уважністю - врахують кожне побажання. Достатньо лише поглянути на їхні роботи і ви одразу все зрозумієте:
Ну а що щодо цін? Вам зараз, напевно, здається, що якщо роботу в студії виконують дуже якісно, то й ціни будуть високими. Але ні. У нас ви можете зустріти ідеальне поєднання ціни та якості.
Розробка одного варіанту лого за 2700 гривень
Цей варіант підходить для замовників, які чітко знають, чого хочуть. У них є точне розуміння того, що їм потрібно від емблеми. Тому якщо ви вже визначилися з основними ідеями для лого, обирайте пакет за 2700 гривень.
Три варіанти логотипу за 4000 гривень
Якщо у вас припасено кілька ідей для лого, але ви не можете визначитися, який підійде найкраще — обирайте пакет із трьома варіантами логтипу за 4000 гривень. Ви зможете переглянути втілення всіх своїх задумів і обрати найкращу.
П'ять варіацій лого за 6000 гривень
Не можете ніяк зрозуміти, що вам потрібно від емблеми? Тоді замовте розробку п'яти варіантів логотипу. Наші дизайнери створять круті варіації, спираючись на специфіку вашої нішу та філософію компанії. Вам потрібно буде лише вибрати вподобаний варіант.
Якісний логотип — запорука успіху будь-якої компанії. Тому обирайте якісного дизайнера-виконавця, як в WeLoveBrands. Бажаємо успіхів!