Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Ви вирішили відкрити свій бізнес у фармацевтичній сфері, тому що вірите, що ваші клієнти можуть з його допомогою отримати ресурси, які допоможуть їм почуватися здоровими та щасливими. Західна медицина або природні способи оздоровлення не має значення, адже ви вмієте вирішувати проблеми зі здоров'ям і вам потрібні правильні інструменти, щоб розповісти про це громадськості.
Отже, як справити перше незабутнє враження на клієнта? Правильно, потрібний логотип. Тому що це ваш шанс розповісти, хто ви і чим займаєтесь. Все, що пов'язано будь-яким чином зі здоров'ям людини – важливо та серйозно. Тому сьогодні є багато причин для створення логотипу аптеки (мережі аптек). Тобто пошук логотипу на продукції – це вже тенденція серед покупців. Для аптеки це відмінний знак та можливість закріпити бренд у сфері охорони здоров'я.
Ціль існування логотипу – просувати бізнес у всьому світі. Привабливий товарний знак стане першим кроком до створення веб-присутності. При цьому зовсім необов'язкове сліпе дотримання старих і вже відживших своє традицій і ідей. Поставтеся до створення логотипу аптеки як до проектування її майбутнього. Дизайн лого говорить не тільки про те, як щось виглядатиме, це ціла історія про те, як щось працюватиме. Аптека підвищує цінність життя пацієнта і тому її логотип повинен справлятися з тим, щоб повідомляти про цю цінність як колективно, так і індивідуально.
1. Підвищує шанси на впізнаваність аптечного бренду.
Простіше кажучи, створюють проінформованість споживачів про особу постачальника фармацевтичних послуг. Унікальний та привабливий логотип аптеки відображає вашу індивідуальність та стиль. Він зрозуміло пояснить людям хто ви, що пропонуєте і створює ваш професійний імідж.
2. Зміцнює довіру.
Ви здивовані? Люди з більшим бажанням будуть купувати лікарські препарати у вашій аптеці, якщо у вас буде добре продуманий логотип. Цей елемент брендингу продемонструє довговічність вашої практики. Колірна гама, яку ви використовуватимете в дизайні, передасть інформацію глядачеві. Як це працює? Наприклад, медичні працівники жіночої статі часто обирають форму рожевого кольору, щоб транслювати тепло, турботу та формувати почуття довіри.
3. Ваші послуги та продукція – це щось видатне.
Добре продуманий та розроблений логотип допомагає виділитися серед конкурентів. Думайте про ваш логотип як про візуальне представлення вашого аптечного бренду. Він покаже клієнтам, чим ви відрізняєтесь від конкурентів і чого їм чекати від якості ваших послуг.
4. Відображення професійного іміджу.
Якщо ваше лого розробив талановитий двоюрідний брат або сусід, який вам повинен грошей, не варто розраховувати, що люди віднесуться до нього серйозно. Сьогодні легко знайти брендингову агенцію, яка пропонує професійну розробку логотипів. Вартість буде залежати від ваших вимог.
5. Збільшить продаж.
Так, ви все правильно зрозуміли! Логотип – це ефективний маркетинговий інструмент. І перше, що бачать клієнти, які вперше відвідали аптеку або ваш веб-сайт.
Люди можуть не згадати назву аптеки, але обов'язково запам'ятають її логотип. Можна провести аналіз серед логотипів конкурентів, але не варто їх копіювати. Подумайте, чим ваша аптека відрізняється від конкурентів? Ви працюєте з певною аудиторією, такою як жінки та діти? Чи, можливо, ваш бізнес має цікаву історію заснування?
Спираючись на цю інформацію маркетологи, ілюстратори та дизайнери допоможуть вам вибрати колір, шрифти та форму логотипу. Детально про це буде написано нижче.
Сьогодні фармацевтичні компанії становлять основу медичної діяльності. Усі види ліків досліджуються та продаються фармацевтами. І тому між компаніями ведеться досить жорстка конкуренція, адже точиться боротьба за клієнтів, від яких залежить їхній добробут. Оскільки існує висока конкуренція, брендинг фармацевтичних компаній потребує великих витрат.
Вони повинні точно транслювати повідомлення пов'язані з благополуччям та здоров'ям і повністю відмовлятися від складних та заплутаних формул. Як їхні символи вже давно використовують хрести, людські фігури та різні символи енергії та життєвої сили. Все це для того, щоб забезпечити собі унікальну конкурентну перевагу ведучи боротьбу з конкурентами, патентами та ліками, які відпускають без рецепта. Тому дизайн логотипу повинен подобатися споживачам та доводити, що використання ваших лікарських препаратів – це перевага. Тобто, фактор довіри надійності необхідно рекламувати методами пропаганди.
Унікальний дизайн
Якісні іконки у стилі мінімалізму
Гармонійно підібрана кольорова гама
Ефективний, шрифт, що добре читається
А тут деякі відомі іконки аптек
Печатка лікаря як символ рецепту
Маточка і ступка (символ натуральних препаратів від матінки природи)
Хрест (може бути різного кольору)
Змій з Епідавру
Значки звичайно можуть бути одним із визначальних факторів діяльності компанії. Але необов'язково. І це довела компанія, яка продає відому продукцію Apple. Небіжчик співзасновник Стів Джобс при замовленні розробки логотипу сказав «Це має бути весело, енергійно і не повинно лякати». Укус послужив відмітним фактором яблука, і компанія довела, що створити значок з глибоким змістом та актуальною метою, при цьому не спираючись на інформацію про її діяльність можливо. І це працює!
Незалежно від того, якій медичній сфері належить логотип: клініці, мед.працівнику, стоматології, аптеці чи лікарю різницю будуть визначати елементи дизайну, оскільки кожен з них має свої унікальні особливості. Що бажають бачити ваші споживачі? Оригінальний, автентичний із сучасними оновленнями фірмовий знак. Адже ваші клієнти хочуть відчувати, що купують продукцію у найкращій аптеці. Ваше завдання подарувати їм відчуття індивідуальності. Навпаки, стандартний, неунікальний логотип шкодить вашому бізнесу.
Зверніть увагу: лого з простим повідомленням легше зрозуміти та запам'ятати! Люди можуть впізнати логотип на банерних щитах з великої відстані та на футболках ваших промоутерів. Якщо ви хочете просувати свій фармацевтичний бізнес, ви потрапили у потрібне місце. Ознайомившись з інформацією про шрифти, кольори та іконки ви зможете зрозуміти яким ви хочете бачити свій логотип.
Подумайте про ті компанії, логотипи яких ви бачите щодня: з вікна машини на банерному щиті, на листівках, що роздаються усміхненими промоутерами або в рекламі на Ютубі. Які з них, на вашу думку, привертають увагу? Швидше за все, що найбільше запам'ятовується для вас, як для глядача логотип в якому використовувалися ключові елементи покликані переконливо представити конкретний бренд або послугу. Такі як: колір, емоції та інформація.
Купуючи в аптеці ліки, ми довіряємо своє життя та здоров'я фармацевтам. Це дуже відповідальний вибір і спонукає людей шукати професіоналів, які втілюють спокій, професіоналізм, авторитет та стабільність. Тому сьогодні багато фармацевтичних компаній намагаються транслювати ці характеристики за допомогою кольорової гами логотипів. І неминуче хворіють на подібність. Тому важливо за допомогою кольорової гами розповісти споживачам, що робить вас унікальними.
Як можна вибрати колір логотипу який зробить ваш бренд заслуговуючим на довіру, але при цьому виділитися з натовпу конкурентів? Не тільки фармакологія – вся галузь медичного обслуговування використовує синій колір як основний під час створення логотипів. І, судячи з даних статистики, близько 85% логотипів мають синій колір. Так, це добрий вибір, адже синій здавна асоціюється з безпекою, знаннями, душевним спокоєм та стабільністю. І на перший погляд, саме цей колір вдалий спосіб продемонструвати свою компетентність.
Зелений колір посідає друге місце. Білий – третє. Давайте розглянемо кольори, які не так популярні в рейтингу аптек, що використовуються для логотипів. Наприклад: коричневий, рожевий, фіолетовий та жовтий. Те, що коричневий не має популярності в аптечних логотипах, має певний сенс. Адже ми хочемо, щоб аптека асоціювалася у покупців зі стерильністю, а не з брудом. Що стосується жовтого та рожевого, то їх можна охарактеризувати як доброзичливі та привітні кольори. Вони цілком знайдуть застосування у сфері догляду за тілом.
Для того, щоб фахівці брендингової агенції змогли підібрати відповідну колірну гаму, потрібно знайти відповіді на наступні питання:
Аптечний бренд має чоловічу стать або жіночу?
Доступний чи розкішний?
Його вибір сучасність чи класика?
Люди при виборі компанії галузі охорони здоров'я хочуть бачити стриманий, серйозний і зрілий логотип. Ми проаналізували більше тисячі логотипів аптек більшість з яких віддали перевагу синьому, фіолетовому та чорному логотипу. Було мало компаній, які віддали перевагу помаранчевому, жовтому та червоному кольорам. Також фармацевтичні компанії покладаються на репутацію білого кольору через асоціації з чистотою та гігієною.
Якщо ваша аптека займається продажем у роздріб, варто розглянути червоний колір. Підприємці особливістю бізнесу яких є ліки на натуральних інгредієнтах віддають перевагу зеленому. Він є сигналом клієнтам про те, що тут можна купити препарати за рецептами матінки природи. Якщо ваша спеціалізація – жіноче здоров'я, рожевий колір розповість про це споживачеві. Що стосується аптек, які продають дитячі препарати, тут доречні практично всі кольори веселки.
Після прочитання нам вдалося переконати вас у виборі синього кольору? Чи вашу аптеку представить унікальний зелений логотип? Звичайно вибір кольору – особисте рішення кожного підприємця. Але завдяки розумінню кольору в маркетингу ви зможете ухвалити обґрунтоване рішення для вашого бізнесу.
Може вам колись доводилося чути фразу «Взуття створює імідж людини». Шрифти – це важливий елемент іміджу бренду. У вашому вбранні може бути все продумано до найдрібнішої деталі, проте якщо взуття старе, брудне і потерте, вам не вдасться справити хороше враження. Це правило працює і з типографікою.
Незважаючи на те, що типографіка становить лише десяту частину іміджу вашого бренду, все одно вона надає колосальний вплив на його ідентичність. Тренди можуть значно впливати на дизайн логотипів. Але шрифти при цьому мають залишатися розбірливими та унікальними. Тому що якщо клієнт не може прочитати ваше повідомлення протягом 3 секунд, він просто йде.
Шрифти із засічками часто використовують для заголовків та підзаголовків. Якщо ви у пошуках традиційного рішення, розгляньте поєднання шрифтів із засічками та без засічок. Ця класична пара відмінно доповнює один одного, тому що справляється із завданням створення візуального інтересу та створює приємний оку контраст. Але варто пам'ятати, що використання занадто великої кількості шрифтів у дизайні фармацевтичного логотипу може ускладнити розуміння повідомлення вашого бренду.
Не можна використовувати надто схожі шрифти. Це радше рекомендація, ніж правило. Небагато користувачів знають, що кожен шрифт має свою родину, і кожен з них має свою індивідуальність зі значенням. Ідея цієї рекомендації полягає в тому, щоб мати можливість створити логотип із візуальною різноманітністю. А схожі шрифти мають ймовірність конфлікту між собою і тому можуть зробити логотип незграбним та потворним. У фармацевтичному бізнесі немає потреби у використанні додаткових елементів для естетики логотипу. Причина у тому, що це серйозний бізнес. Дизайн вашого логотипу має бути доброзичливим та зрозумілим. Але без нотки легковажності та грайливості. Вона тут недоречна.
Великий вибір шрифтів може призвести до розгубленості. Тому варто дотримуватись буквально кількох шрифтів і вибирати з них. Це дасть вам чітке уявлення, у якому напрямі рухатись. Якщо вам все дуже складно і незрозуміло варто найняти брендингове агентство для розробки логотипу, адже професіонали знають як зробити ваш бізнес індивідуальним. Вони знають всі аспекти типографіки і перш ніж застосовувати рішення до вашого бізнесу, воно пройде порівняльний аналіз та тестування.
Старі логотипи аптек виглядають важко і навіть незграбно. У минулому столітті для логотипів фармацевтичних компаній використовувалися чорний, коричневий, бежевий та білий кольори. Але сьогодні завдяки новим трендам та ідеям у дизайні торговий знак може виглядати просто приголомшливо.
Гнучкість дизайну
Так, ви все правильно зрозуміли, дизайн може бути гнучким. До сьогоднішнього дня логотипи аптек залишалися незмінними протягом кількох десятиліть. Але сьогодні в просторах інтернету можна знайти логотипи, в дизайн яких власники можуть вносити незначні зміни для різних випадків. При створенні таких логотипів дизайнери брендингового агентства враховують нові вимоги бізнесу. І тому торговий знак можна використовувати у кількох варіантах для різної аудиторії, оскільки універсальний підхід сьогодні не завжди працює. Сьогодні бізнесу потрібен дизайн, здатний персоналізувати їхні стосунки з різною аудиторією: людьми похилого віку, дітьми, жінками та чоловіками.
Різноманітність візуальних експериментів та прийомів
Вже давно дизайнери проводять експерименти з ідеями створення ілюзій дизайну логотипу як тривимірного об'єкта. Проводиться пошук способу розвинути відчуття глибини. Яскравий приклад тому логотип компанії Edge Board де дизайнеру вдалося об'єднати букви Е і В таким чином, що вийшов візуальний ефект, який змушує повірити, що на лого є загнуті частини. За допомогою таких прийомів вдається досягти відмінної ідентичності бренду.
Акцент на кольоровій гамі
Бренд використав кольорову гаму, щоб розповісти свою історію. У блоці про вибір кольорів для логотипу вже писалося, що грамотно підібрана гамма кольорів в логотипі може викликати пристрасть, бажання та інші потрібні емоції. Завдяки цьому тренду сьогодні в дизайні логотипу кольори будуть розміщені навмисно та твердо.
Мультфільм логотипи
Їх використовують аптеки, які націлені на дитячу аудиторію. Мультяшні логотипи у дітей асоціюються з безпекою, веселощами та відмінним настроєм. Цього року мультиплікаційні бренди будуть ще й анімовані. Завдяки ефекту руху казкового персонажа крига між аптечним брендом та маленькими споживачами тане на очах. Чому? Все просто, тому що це виглядає цікаво, невимушено та весело.
Замальовки від руки в стилі мультфільму
Цей тренд також використовують аптеки, які націлені на роботу з дитячою аудиторією. Цього року замальовкам у мультяшному стилі з товстим контуром вдалося завоювати серця дизайнерів та глядачів своєю безпосередністю та ефективністю. Завдяки тому що дизайн намальований нібито маркером від руки виглядає весело і просто – це робить його ідеальним для логотипу аптеки, яка працює з дітьми. Логотипи, створені в цьому стилі, не надто деталізовані, тому будуть ідеально виглядати в маленьких і великих розмірах.
Анімований чорно-білий логотип
О-о-о, це класичне комбо, напевно, назавжди залишиться в тренді! Логотип створений у цьому стилі не відволікає, він класний, простий та підходить до будь-якого дизайну. До речі, в більшості випадків фармацевтичні компанії замовляють дві версії лого: кольорову та чорно-білу. Хоча іноді чорно-біла версія виглядає настільки вишукано та вражаюче, що у використанні кольорової версії немає потреби. Але використовувати чорно-білу гаму у логотипі аптеки не завжди доречно. Тільки професійний дизайнер може викласти її в такому світлі, щоб це не виглядало загрозливо та безнадійно.
Креативний літерний та символьний логотип
Ваш логотип – каже. Він транслює, розповідає та передає інформацію про бренд закладену маркетологами та дизайнером. Це ефективний інструмент маркетингу. Тому при створенні дизайнери та ілюстратори використовують безліч різноманітних методик, щоб лого залишалося «розмовляючим» і водночас простим. Сьогодні особливо популярне використання техніки негативного простору та символів, що замінюють частину літер.
Мінімалістичні логотипи у геометричному стилі
Ці логотипи були спрощені. Вони складаються переважно з геометричних фігур. І сьогодні логотипи геометричної форми залишаються на вершині успіху. Їх можна легко і делікатно впровадити у всі види матеріалів брендингу, при цьому не відволікаючи глядача на непотрібні деталі. Щоб зробити їх більш незабутніми, дизайнери використовують унікальний колірний код.
«Бажаємо здоров’я»
Згідно з дослідженнями SMD лого аптеки «Бажаємо здоров’я» посідає друге місце у списку найуспішніших фармацевтичних компаній. Незважаючи на те, що дизайнер при створенні логотипу використовував два найскладніші кольори, тому що червоний підвищує тиск, а синій – допомагає його нормалізувати. До речі, це поєднання кольорів в Україні використовують також екстрені служби.
«Вітус»
Аптечна мережа «Вітус» при створенні логотипу зробила акцент на зеленому кольорі, який, як відомо, має заспокійливий ефект і асоціюється з природою. Завдяки цьому у глядача на підсвідомому рівні формується відчуття безпеки та впевненості у продукції цієї мережі аптек. Згідно з дослідженнями зелений колір – безпрограшний варіант для фармацевтичної продукції.
«Будь здоров»
Ефективний прийом був використаний мережею аптек «Будь Здоров». Як правило, добре ставлення і побажання викликають реакцію у відповідь – розташування та формування стійких взаємин між брендом та споживачем. Колірна гама логотипу – червоний та зелений. Червоний – колір пристрасті та крові, зелений – колір природи та екології. Незвичайне поєднання колірної гами, але це працює.
Одні з найпоширеніших елементів дизайну, які можна знайти в логотипах аптек – це жезл Асклепія, ступка і маточка, хрест і чаша Гігієї. Поширена кольорова гама – синій, зелений, білий та червоний. Синій, зелений та білий асоціюються зі спокоєм, чистотою та гігієною. Але аптечна сфера дуже різноманітна, і саме тому обмежитися цими кольорами та формами було б помилкою. Це можна побачити на прикладах логотипів американських аптек.
Neofarm
Pure Heritage
Pharm House Logo
Немає кращого індикатора індивідуальності бренду ніж його логотип. Адже він є публічним обличчям вашого бренду. Отже, якщо ви не дизайнер і маркетолог, займатися самостійно його розробкою не рекомендується. Тому потрібно виділити достатньо коштів на розробку логотипу в брендинговому агентстві. Де взяти професійний дизайн логотипу? Виконайте пошук в Інтернеті на запит «індивідуальний дизайн логотипу», і ви зіткнетеся з сотнями тисяч варіантів від самопроголошених компаній з розробки логотипів та фрілансерів з усього світу. Деякі з них можуть вартувати вашого часу, а більшість із них ні. Ну а подібний вибір призведе до ретельного відбору та процесу просіювання. Отже, до втрати часу та зливу бюджету. Отже, агентство чи фрілансер?
Фріланс
Дві руки та одна голова для різнобічного проекту, тобто дуже обмежені можливості для створення логотипу, який стане обличчям вашої аптеки. І перед початком співробітництва варто запитати себе: чи принесе найм одного дизайнера різноманітність та креатив дизайнерських ідей, які так вам необхідні? Чи задіє незнайомий фахівець усі творчі можливості чи запропонує обмежений варіант? Що якщо існує інший спосіб створення логотипу аптеки, надійніший і безпечніший? Наприклад створення лого у брендинговому агентстві.
Брендингова агенція
Співпраця з брендинговим агентством гарантує високу якість роботи та своєчасну здачу проекту. Перед прийомом на роботу дизайнери проходять перевірку, отже, загальний рівень кваліфікації високий. Брендингове агентство пропонує професійний підхід до виконання проектів будь-якої складності, і саме тому вартість створення логотипу буде значно вищою, ніж у фрілансера.
То фрілансер чи брендингове агентство? Реальність така, що найкраще рішення залежить від потреб вашого бізнесу та ваших планів. Якщо ви плануєте відкрити аптечну мережу, варто забезпечити найкращу якість логотипу і, отже, вибрати брендингове агентство WeLoveBrands.