Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Аграрний сектор є одним із найуспішніших в Україні. Різні агрофірми та фермерські господарства займаються виробництвом сільськогосподарської продукції, її продажем на українському ринку та експортом до інших країн.
В умовах жорсткої конкуренції необхідно показати споживачам, що ви дбаєте про їхнє здоров'я та благополуччя, постачаючи якісні, екологічно чисті продукти, щоб завоювати довіру, збільшити інтерес до продукції та забезпечити зростання продажів.
Підвищити впізнаваність компанії, підкреслити її переваги та виділити на тлі конкурентів допоможе логотип агрофірми. З його допомогою можна розповісти про напрямок діяльності та відобразити ключові цінності бізнесу.
Фірмовий знак – не забаганка, а необхідний інструмент у побудові сильного та авторитетного бренду. В агросекторі він поєднує в собі технології та природу, вказує на природність та високу якість.
Вдалий логотип дозволяє:
завоювати довіру потенційних клієнтів;
вивести продажі за межі своєї країни в майбутньому;
придбати базу лояльних постійних покупців;
зарекомендувати себе як фахівців у аграрній галузі;
ефектно презентувати свою компанію;
підвищити впізнаваність;
виділитися серед конкурентів;
відобразити ідею, місію, цінності фірми.
Хороший логотип повідомляє про рід діяльності, підкреслює сильні сторони та допомагає вибудувати з аудиторією глибокий емоційний зв'язок. З його допомогою можна показати людям, що для вас важливо і чим корисні.
Логотипи відіграють ключову роль розвитку аграрної компанії. Вони створюються, щоб розповісти клієнтам про те, чим займається організація та що може запропонувати.
Неважливо чим саме ви займаєтеся, чи то продовольчі культури, м'ясна продукція чи виготовлення обладнання для ведення сільського господарства. У будь-якому випадку для привернення уваги аудиторії та гарантії високої якості продукції вам потрібен унікальний фірмовий знак.
При цьому, при його створенні слід пам'ятати, що він має бути простим для сприйняття, інформативним і таким, що викликає позитивні емоції.
Визначитись з видом лого
Логотип формує імідж компанії та є одним із найважливіших засобів відмінності її від конкурентів. Ви будете використовувати його на різних носіях (від візиток до офіційного сайту), тому надзвичайно важливо вибрати такий вид знака, який відображатиме вашу суть.
Існує кілька класифікацій логотипів за типами. Хільда Моронес, наприклад, поділяє всі знаки на три основні групи. Розглянемо їх докладніше.
Монограми (акроніми)
Якщо назва компанії занадто довга або складається з кількох слів, найкраще скоротити її і використовувати тільки перші кілька літер. Це надасть більше можливостей для розробки логотипу, а покупцям буде простіше запам'ятати абревіатуру, ніж кілька слів. Aeronautics and Space Administration, яке перекладається як Національне управління з аеронавтики та дослідження космічного простору).
При розробці такого логотипу потрібно бути уважним при виборі шрифту. Він повинен легко читатися і відповідати іміджу компанії.
Текстові знаки
Такий логотип підійде компаніям, які мають коротку і зрозумілу назву, яку легко запам'ятати. Тут теж необхідно ретельно вибирати шрифти, щоб зробити знак зрозумілим. А ще можна пограти з літерами та словами, щоб створити оригінальний та стильний логотип.
Знаки та символи
Як ви знаєте, добре продуманий логотип здатний виділити аграрну компанію на ринку, залучаючи до неї більше клієнтів. Зацікавити аудиторію можна за допомогою символів та незвичайних образів. Такі знаки мають сенс і передають основну ідею. Серед популярних зображень в агросекторі – соняшник, крапля соняшникової олії, поле, сільськогосподарські тварини та птиця, фрукти, листя, колос та ін. Також у дизайні може використовуватись карта регіону, в якому працює компанія.
Абстрактні логотипи
Такі логотипи досить легко зробити, що є їхньою основною перевагою. Головне, щоб вони передавали настрій і чудово виглядали на упаковці, сайті та інших носіях.
Також слід зазначити, що такий вид відмінно підходить для міжнародних компаній. Якщо ви плануєте продавати аграрну продукцію по всьому світу, може бути складно створити образ, що викликає схожі емоції в різних країнах. А якщо це абстрактний символ, то сприйматися на різних континентах він буде краще.
Талісман
Перевагою цього виду є пряма взаємодія з аудиторією та завоювання довіри покупців. Цей логотип є зображенням персонажа, який є частиною компанії і відображає її унікальні риси.
Текст + зображення
Тут назва фірми та зображення працюють разом, максимізуючи і посилюючи один одного у своєму впливі. Як символ можна використовувати будь-який, що відповідає роду діяльності і передає аудиторії необхідну інформацію.
Герб/емблема
Найчастіше це логотип з текстом усередині зображення. Його вибирають ті компанії, які хочуть підкреслити свою відданість традиціям, наприклад, навчальні заклади або автомобільні концерни. І якщо ви хочете показати, що шануєте традиції, можете використати цей вид лого.
Після того, як визначитеся з видом логотипу, можна приступати до наступних етапів – вибір символу, кольору та шрифту.
Переконатися, що вибрані кольори та шрифти викликають правильні емоції
Використовуйте лише один або два кольори. Аналогічно зі шрифтами. Складний дизайн із великою кількістю елементів лише заплутає глядачів.
Оскільки різні кольори по-різному впливають на людей, використовуйте лише ті, які можуть викликати потрібні вам почуття та асоціації, пов'язані з вашим брендом. А шрифти – найкращі помічники в тому, щоб надати індивідуальності вашому логотипу.
Орієнтуватися на галузеві стандарти
Подбайте про те, щоб потенційні клієнти розуміли, чим ви займаєтеся, з першого погляду на логотип.
Щоб досягти такого ефекту, доповніть свій знак різноманітними елементами, які асоціюються у людей із фермерським господарством. Це можуть бути тварини, інструменти, природа, різноманітні зернові культури чи інші продукти виробництва. Все залежить від того, чим саме ви займаєтесь і що хочете розповісти про себе покупцю.
А щоб визначитися з палітрою кольорів, достатньо подивитися на відтінки у природі. Для аграрного бізнесу відмінно підійдуть зелені, коричневі, оранжеві та жовті кольори. З їх допомогою ви зможете вибудувати стійку асоціацію у людей з екологічністю, натуральністю та якістю вашої продукції.
Якщо ви врахуєте всі ці аспекти, то отримаєте логотип, який забезпечить вам впізнаваність та постійний потік покупців.
Будь-який шаблонний або стандартний дизайн може нашкодити вашому бізнесу, оскільки клієнти схильні пов'язувати неякісний логотип, що збиває з пантелику, з нижчою якістю продуктів. Тому слід розробити оригінальний фірмовий знак, який не схожий на інші і відображає певну ідею.
Вибирайте світлі відтінки
Темний логотип для аграрного сектора – не найкраще рішення. Для відображення свіжості, натуральності та легкості слід вибирати світлі відтінки. Можна також поєднувати їх з яскравими, наголошуючи на якомусь елементі.
Пам'ятайте про простоту
Переконайтеся, що дизайн фірмового знака аграрної компанії досить простий за структурою та зовнішнім виглядом. Так його легше буде прочитати, зрозуміти і запам'ятати.
Мінімалістичний підхід до дизайну передбачає, що ви повинні залишати тільки ті елементи, яких достатньо для передачі повідомлення. Тому приберіть все зайве, особливо, якщо ці частини не мають ніякого сенсу.
Приділіть більше уваги шрифтам
Слід обережно використовувати шрифти у дизайні аграрних логотипів, щоб не заплутати та не відлякати аудиторію. Краще вибирати прості класичні шрифтові стилі, щоб наголосити на надійності компанії. Можна також використовувати великі літери, а от від вигадливих шрифтів із завитками варто відмовитися, тому що вони не зовсім відповідають специфіці діяльності.
Підберіть правильні зображення
Логотип агрофірми має формувати позитивний імідж, посилювати репутацію та залучати клієнтів. Цього можна досягти за допомогою символів та зображень, що відображають діяльність та цінності компанії.
Визначте цільову аудиторію
Не поспішайте з розробкою, не дізнавшись заздалегідь все про вашу цільову аудиторію. Пам'ятайте, що логотип не може подобатися абсолютно всім. Він націлений на певне коло людей, в яких компанія бачить потенційних клієнтів.
Дізнайтеся, хто купує вашу продукцію, який у цих людей спосіб життя, які інтереси, що їх хвилює, а що ні. Тоді ви зможете створити ефективний фірмовий знак, який приваблює саме тих, хто вам потрібен.
Розробите унікальну концепцію
Подивіться на логотипи конкурентів, визначте, що в них особливе, що банальне. Використовуйте ці дані, щоб створити унікальний знак, який виділиться на їхньому тлі.
Наприклад, арочна архітектура – це концепція логотипу McDonald’s, галочка – логотипу Nike, а ретро та класичні написи – це концепція старих логотипів Coca-Cola.
Враховуйте вплив кольору
Ще один важливий пункт, який слід враховувати при створенні фірмового знаку аграрної компанії, – це вибір кольору. У кожного серйозного бізнесу є певне повідомлення для своїх цільових клієнтів. Виберіть колір, який найкраще передає саме ваше послання.
Поширена помилка у дизайні логотипу – використання несумісних відтінків. Якщо ігнорувати психологічний вплив кольорів, вийде черговий нудний та безглуздий фірмовий знак.
Людські емоції, природним чином залучені до продажу, ведуть компанію до успіху. Адже це не що інше, як тригери, що спонукають до дії, тобто купівлі.
Хороший логотип безпосередньо звертається до підсвідомості цільової аудиторії. Це питання асоціацій. Якщо той чи інший колір викликає приємні емоції, людина зверне увагу на ваш продукт. Тому в аграрній сфері краще уникати неприємних відтінків, які можуть асоціюватися із брудом чи сміттям.
Які емоції викликають кольори:
Червоний. Це відтінок пристрасті, агресії, страху і сили.
Помаранчевий. Трохи м'якший за червоний, не такий небезпечний, натякає на азарт.
Жовтий. Найтепліший у спектрі. Він символізує сонце, тепло, багатство і золото.
Зелений. Затишний колір, який символізує свіжість, наполегливість, безтурботність та природу.
Синій. Стриманий і надійний відтінок, але він нудніший за теплі тони.
Фіолетовий. Іноді досить виграшний варіант. Символізує шляхетність, креативність, чуттєвість та баланс. Однак якщо застосувати його не до того фону, це здасться нудним.
Для аграрних компаній не дуже підходять такі популярні в бізнесі логотипи, як чорно-білі. Вони хоч і виглядають стильно, але відволікають від натуральності. Чорний та білий можна використовувати окремо у поєднанні з яскравими відтінками для акценту.
Взагалі, колір логотипу – найпомітніша його частина. Адже побачити світлі або темні відтінки набагато простіше, ніж конкретизувати форму. З цієї причини, багато компаній ніколи не змінюють колір у своїх фірмових знаках, навіть якщо ці відтінки вже не в тренді.
Ось тому до вибору палітри слід поставитися максимально відповідально, оскільки змінити її без наслідків ви, швидше за все, не зможете.
Не забувайте про універсальність
Простий логотип – універсальний. Він однаково органічно виглядає в маленькому і великому розмірі. Якщо дизайн буде занадто складним, багато його елементів буде не видно при зменшенні.
Універсальний логотип допоможе підвищити впізнаваність бренду, оскільки виглядатиме знайомо на будь-яких носіях.
У дизайні логотипу важливі всі його елементи – зображення, колір і шрифт. Вони повинні не лише відповідати специфіці діяльності компанії та залучати потенційних клієнтів, але також гармонійно поєднуватись між собою. Тоді фірмовий знак буде привабливим, стильним та ефективним.
Тенденції у графічному дизайні постійно змінюються настільки, що те, що було популярним торік, цього року вважається застарілим. Це означає, що не варто гнатися за супер модними трендами, які можуть не прижитися надовго.
Для створення логотипу аграрної компанії важливо використовувати прийоми та техніки, які не лише допоможуть досягти бажаного, а й зроблять його актуальним на довгі роки.
Що ж модно у дизайні логотипів:
Яскраві кольори
Це найгарячіша тенденція у 2021 році. За такої великої кількості графіки та реклами в інтернеті більшість компаній просто губляться у загальному потоці. З цієї причини цього року буде багато яскравих логотипів, які конкурують за увагу покупців.
Жирні шрифти
Шрифти матимуть більший і сміливіший зовнішній вигляд, щоб привернути увагу глядачів. Головна мета дизайнерів у 2021 році – виділитись серед інших.
Зміщення кольорів
Гра з кольором стала дуже популярною останнім часом. А такий тренд, як зміщення відтінків, стане сильним тригером для аудиторії.
Графіка з подвійною експозицією
Був час, коли графіка з подвійною експозицією розглядалася як щось специфічне і тоді дизайнери почали відмовлятися від цієї техніки. Але, згідно з останніми дослідженнями, вона знову стає затребуваною.
Креативна типографіка
Оформлення тексту в логотипах стає творчішим. З'являються нові прийоми, що дозволяють грати зі словами, складами та окремими літерами, а також розробляються нові шрифти «з характером».
Використання негативного простору
Використання порожнього простору в логотипі – це мистецтво, яким володіють небагато дизайнерів. Але це популярна зараз тенденція, яка все частіше використовується у дизайні лого. Адже такі знаки інтригують та приваблюють.
Зображення крізь текст
Використання тексту як вікно для зображення позаду стає улюбленим стилем багатьох дизайнерів. Слова, які є основою, перетворюються на негативні простори, а картинки, які раніше були на передньому плані, виглядають назовні. Це дуже креативний прийом, і очікується, що він ставатиме все популярнішим.
3D графіка
2D логотипи втрачають свою привабливість і для глядачів, і дизайнерів. Їм на зміну приходять фірмові 3D знаки. Об'ємні емблеми виглядають сучасно та цікаво, вказують на інновації в роботі та виділяються на тлі інших.
Металеві елементи
Металеві ефекти надають логотипу реалістичної композиції. Ця техніка використовується багатьма дизайнерами як альтернатива яскравим кольорам. Деяким також подобається поєднувати блискуче металеве забарвлення з іншими яскравими відтінками, креативною типографікою чи 3D графікою. Все частіше у товарних знаках зустрічаються яскравий золотий, срібний, бронзовий чи платиновий колір.
Мальовані ілюстрації
Малюнки, зроблені від руки, та рукописна типографіка – один з небагатьох стилів, які ніколи не виходять із моди. Вони привносять особливу атмосферу, тому завжди користуються популярністю.
Асиметричний дизайн
Симетрія у графічному дизайні прирівнюється до дисципліни та порядку. Очевидно, що це негласне правило заважає творчості. Тому багато дизайнерів йдуть на ризик, порушуючи правила. Спостерігаючи за тенденціями, можна припустити, що «бунтарство» стане новим каноном для логотипів у 2021-2022 роках.
Геометричні форми
Деякі дизайнери люблять грати з геометричними формами та створювати інноваційні логотипи, використовуючи їх поєднання. Останнім часом така графіка набула популярності, а отже геометрія в логотипах залишиться надовго.
Сильний акцент на кольорі
Наразі стало модно передавати ідею бренду за допомогою кольорів. Ми знаємо, що кольори викликають пристрасть, бажання та інші емоції. Таким чином, використовуються цікаві комбінації та поєднання нейтральних з яскравими, що дозволяє акцентувати увагу на важливому.
Абстрактні логотипи
Мінімалізм продовжує залишатися у тренді. Але дизайнери шукають способи подальшого спрощення. Так вони дійшли абстрактних концепцій. Це дозволяє зробити дизайн простішим, але ефективнішим.
Адаптивні логотипи
Сьогодні майже все, що нас оточує, – цифрове. Компанії створюють сайти, бізнес-акаунти в соціальних мережах, програми для мобільних телефонів. Люди шукають та купують товари за допомогою своїх смартфонів, часто перебуваючи в дорозі або займаючись паралельно іншими справами. Отже, логотип, який не коректно відображається в мобільному, у наш час не має особливого сенсу.
Таким чином, адаптивний дизайн логотипу є актуальним завданням та стає тенденцією.
Його суть полягає в тому, що при зменшенні знака забираються деякі деталі. Так логотип зберігає читабельність та простоту. Коли він відображається на великому моніторі або його розмір збільшується, з'являється більше елементів.
Будьте собою!
Хоча простота, як і раніше, є кращою рисою фірмових знаків, багато компаній хочуть виглядати природно та оригінально. Тому вони навіть готові включати елементи, які не відповідають принципам мінімалізму.
Багато брендів не хочуть йти на компроміси та прагнуть передати свою оригінальну естетику. Наприклад, у фермерського господарства може бути відмінний мінімалістичний дизайн, і все ж таки вони вибирають передати свою сільську атмосферу, щоб клієнти могли краще зрозуміти його філософію.
Це означає, що дизайн логотипу для таких підприємств полягає у створенні їхньої автентичності як частини ідентичності бренду.
Компанії тепер знаходять власні способи виділитись серед конкурентів. Вони експериментують із кольорами, шрифтами та іншими елементами дизайну, щоб показати бренд у його справжній сутності.
Деякі тенденції відчутно домінують у дизайні логотипу цього року. До них відносяться варіативні логотипи, візуальні прийоми, простота, використання абстракції, велика увага до кольорів та градієнтів, грайливість, адаптивний дизайн тощо. Ви повинні розуміти важливість фірмового знака та експериментувати з трендами, щоб створити ідеальний логотип для аграрної компанії.
Аграрні компанії по всьому світу вибирають найчастіше комбіновані логотипи, які максимально прозоро доносять потенційним клієнтам інформацію про сферу діяльності, місію та філософію. У сільськогосподарському бізнесі підприємці віддають перевагу кольорам, що асоціюються з природою: зеленому, жовтому, синьому. Комбінують вони зазвичай по два відтінки. Основні кольори зазвичай доповнюють білим, а чорний зустрічається дуже рідко.
Аграрні компанії України вважають за краще використовувати комбіновані фірмові знаки (рідше – текстові). В їх основі лежать зображення, що асоціюються з природою та продукцією компанії. Часто також зустрічаються лого з геометричними фігурами та абстрактними символами.
Якщо подивитися на знаки найбільших агрохолдингів України, то побачимо, що найпоширенішим кольором є зелений (світлі темні відтінки). За ним йдуть жовтий, синій та білий. Чорний зустрічається рідше і переважно використовується в комбінаціях із зеленим.
Шрифти переважно строгі, без засічок, з жирними лініями, іноді зустрічаються великі літери.
Європа. Європейські компанії також віддають перевагу комбінованим логотипам, доповнюючи їх рослинними елементами (в основному, листя та рослини). На другому місці за популярністю геометричні форми. Зустрічаються також емблеми, що дуже характерно для аграрної галузі.
У текстових логотипах використовуються як класичні строгі шрифти, так і м'які рукописні, але без зайвих завитків.
Кольорова палітра різноманітніша, ніж в українських. Активно використовуються білий, зелений, синій, жовтий, чорний, сірий та фіолетовий відтінки.
США. В американських сільськогосподарських логотипах набагато частіше трапляються комбіновані знаки, ніж шрифтові. Підприємці США люблять прозоро демонструвати діяльність своєї компанії, використовуючи зображення рослин, овочів та тварин. Найчастіше зустрічаються білий, зелений, синій, червоний та жовтий колір.
Азія. Логотипи азіатських агрофірм також переважно комбіновані. Як символ використовуються геометричні форми та абстрактні фігури, рідше – елементи природи, такі як листя, і персонажі, наприклад, фермер.
Найпоширенішими кольорами є синій, жовтий, зелений, чорний та червоний.
Шрифти, як і в усьому світі, використовуються стандартні.
Простий логотип можна створити самостійно, використовуючи онлайн-ресурси, що пропонують готові рішення та можливість вибрати потрібні відтінки, шрифти та символи. Але якщо ви хочете отримати оригінальний фірмовий знак, який відрізнятиметься від лого конкурентів і викликатиме правильні асоціації у споживачів, слід звернутися до професіоналів.
Є два варіанти пошуку дизайнера:
1. Фріланс-біржі. Якщо ви розумієте, що вам потрібно в логотипі, ви можете скласти докладне ТЗ і підшукати відповідного дизайнера на біржах фрілансу. Складність полягає в тому, щоб знайти справжнього фахівця в цій галузі, адже деякі новачки видають чужі роботи за свої, а деякі не відрізняються відповідальністю, що загрожує вам зривом термінів або результатом, який не виправдовує ваших очікувань. Вартість розробки складає в середньому від 1000 грн.
2. Співпраця з брендинговим агентством чи дизайн-студією.
Тут вам не доведеться витрачати нерви, час і сили на пошук хорошого дизайнера, адже компанії дорожать своєю репутацією та беруть у команду лише найкращих. Ціни на лого стартують від $150.
Дизайнери WeLoveBrands гарантують повне занурення у ваш проект та детальне опрацювання кожного елемента логотипу. В результаті ви отримаєте фірмовий знак, який допоможе в просуванні на ринку і викликатиме довіру в аудиторії.
Щоб отримати консультацію та замовити логотип агрокомпанії, зв'яжіться з нами по телефону або в чаті на сайті.
WeLoveBrands – з любов'ю до вашого бренду!