Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Для ріелторської компанії логотип може стати ще одним менеджером роботи з клієнтами. І перед його створенням кожна компанія вирішує, яким він буде: надійним, солідним і таким, що викликає довіру, або сумнівним і марним.
Діяльність ріелторських компаній, як правило, схожа: продаж та купівля нерухомості. Але сказати, що більшість компаній надають однакові послуги, буде все одно що не бачити різниці між Microsoft і Apple, незважаючи на те, що вони продають те саме (комп'ютери). Між цими компаніями існує безліч фундаментальних відмінностей, які роблять їх продукт унікальним для споживача, те саме стосується і агентств нерухомості. Тоді виникає питання: чому багато агентств у сфері нерухомості використовують ідентичні логотипи? Якщо мета Вашої компанії загубитися в натовпі конкурентів, то Ви можете наслідувати їх приклад.
Правда в тому, що кожна компанія сфери нерухомості пропонує різні послуги, досвід та ставлення до клієнта. Сенс існування торгової марки у тому, щоб підкреслити подібність, а тому, щоб вигідно позиціонувати переваги.
Отже, Ви вирішили уникнути узагальнених зображень будинків і дахів? Спочатку варто розібратися в тому, що зробить логотип агентства нерухомості ефективним. Визначтеся, яким Ви бажаєте його бачити: сучасним, вінтажним, дорогим, простим, стильним тощо. Після цього можна перейти до процесу проектування.
Виберіть назву компанії (якщо Ви ще не визначились).
Чи буде включений до логотипу слоган?
Визначтеся з кольоровою гамою.
Знайдіть відповідний шрифт.
Якщо вирішено включити в логотип слоган, переконайтеся в тому, що він лаконічно звучить. Включення довгого речення може створити дисбаланс. Вибір колірної гами потрібно здійснювати з урахуванням бізнес-цінностей, щоб кольори логотипу позиціонували Вашу компанію у правильному світлі.
Синій колір – спокій, стабільність та надійність.
Фіолетовий – розкіш, мудрість та успіх.
Червоний колір – впевненість, енергійність та амбітність.
Відтінки сірого – елегантність, формальність та зрілість.
Рожевий – жіночність, ніжність.
Помаранчевий – креативність, грайливість.
Зелений – молодість, екологічність.
Сучасні агентства нерухомості віддають перевагу комбінованим логотипам – текст + графічне зображення. Перевага наявності графічного зображення в тому, що Ви маєте можливість вибрати абстрактний дизайн, використовувати графіку окремо від тексту або логотипу (веб-сайт, візитки, банера).
Вибір шрифту є ще одним важливим рішенням. Кожен шрифт «розповідає» різні історії. Наприклад: якщо Ви віддаєте перевагу традиційному варіанту поза часом і впливом тенденцій, тоді шрифт без засічок стане кращим вибором. Шрифт назви компанії має гармонійно поєднуватися зі шрифтом слогану.
Для того, щоб визначитися зі стилем логотипу, задайте собі 4 питання:
Стать: Мій бренд традиційно чоловічий чи несе в собі елементи жіночності?
Тон: Бренд буде грайливим чи солідним?
Цінність: Він буде доступним чи розкішним?
Час: Сучасним чи класичним (поза часом та тенденціями)?
Нерухомість вважається одним із найжорстокіших ринків планети. Для створення логотипу , який вважатиметься вершиною майстерності і чітко транслюватиме повідомлення компанії її цільовій аудиторії, потрібно рідкісне поєднання майстерності, відмінного брендингу та рішучості.
Уникайте поширених кліше зображень та символів у сфері нерухомості. Тисячі дизайнерів створювали логотипи для ріелторських компаній із використанням будівельних конструкцій, дахів та будинків. Які символи є доречними? Є інший підхід, який може передати послання ріелторській компанії. Відмінною ідеєю буде використання геометричних форм: трикутників, пірамід, прямокутників. Креативним рішенням також може бути застосування символів у формі орігамі. Які зображення можуть передати відчуття дома? Їх безліч: ключі, огорожі, кам'яні колони тощо.
При створенні логотипу потрібно орієнтуватися на сферу діяльності, якщо Ваша компанія пропонує послуги продажу або купівлі комерційних об'єктів нерухомості, в цьому випадку доцільно відмовитися від кліше (хмарочоси, зображення офісів та готелів). Великі ріелторські компанії Німеччини такі як Schild, The Apartmehnd, Blue Real використовували у своїх логотипах оптично тонкий ефект, який був доповнений лініями, формами, еліпсами та ромбами. І це було вдале рішення.
Світові тренди дизайну логотипів формують ідеї дизайнерів. З кожним роком тенденції змінюються. Цього року дизайнери змінюють бунт та емоції, на доступність та простоту сприйняття. Стиль мінімалізму став більшим, ніж просто нова тенденція. Завдяки зрозумілому та доступному логотипу, агентству нерухомості вдається стати ближчим до споживачів. Повідомлення компанії, яке вона прагне передати клієнту через логотип, у вигляді мінімалізму вдається розпізнати відразу.
Цей стиль став чудовим інструментом для створення логотипів ріелторських компаній. Цього року фірмові зображення представлені у формі прямокутників, кіл чи абстракцій. Низькополігональний стиль побудований на принципах 3D-дизайну (це ж напрямок) теж буде популярним у 2020 році.
Незважаючи на те, що цей стиль логотипу є популярним у великих агентств нерухомості, його досить складно реалізувати. У цьому стилі проглядається безліч деталей та багата палітра кольорів. Незважаючи на очевидну перевагу впливу мінімалізму цього року, емблеми не зникли, вони змінилися, ставши мінімалістичними. Важливо дотримуватись гармонії, хаос недоречний при створенні логотипу, який формує імідж агентства нерухомості на ринку.
Градієнт не є новою тенденцією, але, незважаючи на це, його популярність зросла у 2020 році. Використовуючи цю техніку, дизайнер може спроектувати ефект опуклості, глибини або тіні на графічному зображенні. Насичена гамма кольорів не дратує завдяки тому, що колір плавно перетікає з одного відтінку в інший. Дизайнери прогнозують, що наступного року популярність цієї тенденції буде меншою.
Компанія «RB Group»
Компанію «RB Group» представляє на ринку комбінований логотип: ініціали та геометричні фігури представлені у вигляді хмарочосів великого мегаполісу. Чорно-білий логотип. Його стримана кольорова гама виглядає лаконічно та стильно, не створює інформаційного шуму та асоціюється з послугами «люкс» категорії. Дизайнер зміг вигідно виділити логотип на тлі кольорових фірмових знаків конкурентів. При правильно організованій брендинговій розкрутці, логотип сприятиме швидкому просуванню на ринку.
АН «Куб»
Агентство Нерухомості «Куб» представив дуже незвичайний логотип-емблема з геометричною фігурою всередині. Як правило, логотип у цьому стилі обирають для демонстрації традиційних цінностей навчальні або урядові установи. У рядового споживача послуг емблема асоціюється зі стабільністю та надійністю. Хороший вибір для агентства нерухомості чи не так? Вибір колірної гами гармонійно зі стилем логотипу. Коричневий колір заспокоює та дає відчуття стабільності та безпеки.
АН «Inter City»
Агентство нерухомості «Inter City» під час створення логотипу дотримувалося принципів інновацій, чіткості та мінімалізму. Графічний знак зміг чітко передати політику компанії, її цілеспрямованість та відкритість. Також завдяки використанню геометричних форм вдалося транслювати сучасний стиль архітектури. Колірна гамма логотипу сильна та контрастна: білий, червоний та синій. Шрифт групи sans-serif став гармонійною та цілісною частиною образу.
АН «Докон»
У роботі над логотипом АН «Докон» дизайнер запропонував ідею створити логотип у формі ключа. Незважаючи на поширене зображення, йому вдалося креативно обійти кліше. Компанія шукала можливість створити інформативний логотип, при першому погляді на який було б зрозуміло, які послуги пропонує «Докон». Колірна гама: блакитний та синій. Ця кольорова гама транслює спокій та впевненість.
АН «Beta Nieruchomości» (Польща)
Агентство нерухомості Beta Nieruchomości при створенні логотипу використовували вертикальні смуги, цей тренд не можна назвати універсальним. Але в цьому випадку логотип міг чітко передати характер і політику компанії: цілеспрямованість та прогресивність. Про це говорить також поєднання кольорової гами: червоний та темно-сірий кольори.
АН «Green-Haus Real Estate Advisors» (Литва)
Агентство нерухомості Green-Haus Real Estate Advisors пропонує продаж та купівлю елітної нерухомості в Литві. Кольори використовуються в логотипі (зелений і світло-коричневий) говорять про екологічність, любов до природи та достаток. Як дизайнеру вдалося обійти штампи (зображення будинку в логотипі агентства нерухомості) і максимально точно передати одну з основних сфер діяльності компанії: продаж вілл, котеджів та комплексів сільського туризму.
«Tim Perry Real Estate Sales»
Американська компанія Tim Perry Real Estate Sales при виборі логотипу віддала перевагу стилю мінімалізму. Усередині подвійного кола розміщена абревіатура. Завдяки простому дизайну логотипу агентство транслює цільовій аудиторії політику компанії – послуги без надмірностей та складнощів.
АН «Hawai'i Life Real Estate Brokers»
Цей логотип показує важливість вибору правильного шрифту. Завдяки тому, що немає класичного «квадратного» шрифту, дизайнеру чудово вдалося передати гавайську естетику. Графічний знак у вигляді невеликої хатини говорить про те, що ціни на нерухомість доступні будь-якому покупцеві.
Вартість логотипу , його якість та терміни, безпосередньо залежать від методу розробки. Тож кому довірити розробку фірмового знаку Вашої компанії? Є кілька варіантів: створити логотип самостійно, довірити розробку брендинговій агенції, використовувати онлайн-сервіси.
Що для цього потрібно? Знання основ маркетингу, брендингу та навички для роботи у графічних редакторах. Бюджет – 0 грн.
На біржі фрілансу можна знайти дизайнера, що працює віддалено. Бюджет також потішить – 6000 – 15 000 грн. Але цей метод може стати невиправданим витрачанням бюджету. Над створенням фірмового знака дизайнер працює один, без маркетолога і бренд-менеджера. Мета створення логотипу – досягти унікальної конкурентної відзнаки та створити знак, який транслюватиме повідомлення компанії її аудиторії. Також за короткий час переконатися у високому рівні професіоналізму та відповідальності неможливо. Тому незважаючи на популярність, цей метод вважається ризикованим.
Новинка, яка не могла не привернути увагу. Буквально протягом кількох хвилин та за помірну ціну, програма створює кілька варіантів логотипу та надає Вам усі права на використання. Бюджет – 600 грн. Втілення безглуздих ідей, штампи та кліше – гідні причини для того, щоб викинути логотип у смітник. Розробити унікальний логотип можна лише після низки досліджень ринку та діяльності самого агентства нерухомості.
Фахівці WeLoveBrands вже багато років створюють культові образи та круту айдентику . Ми вважаємо за краще не слідувати трендам, а займатися їх створенням. Є 2 причини, чому Вам потрібно використати наш чат-бот або зв'язатися з нашими бренд-менеджерами за номером вказаним у контактах: