Отримайте презентацію послуг та консультацію фахівця
Найкращі люди індустрії займаються процесом розробки вашого бренду
→ З бомжа у мільйонери. Встигни заробити Bums — нова криптовалюта в Telegram, інвестуй та заробляй.
Що вам зелений колір? Які емоції він викликає та з чим асоціюється? Може, це свіжість літнього ранку та шерех листя. Або відчуття свіжості та аромат свіжоскошеної трави. А може, це весна та пробудження самого життя? У будь-якому випадку, шанувальників зеленого кольору дуже багато. Можливо, тому він є одним із найбільш затребуваних кольорів у дизайні логотипів.
Очевидно, що зелений колір вибирають саме через ті якості, які він транслює аудиторії на підсвідомому рівні. Незважаючи на універсальність, зелений логотип підходить не кожному виду бізнесу. Кому варто наголосити на зеленій гамі, а кому краще утриматися від таких відтінків, як люди сприймають зелений колір і як він впливає на психологію – про все це читайте у статті.
Як правило, зелений колір сприймається у позитивному ключі, як колір життя та природи. Для багатьох людей він символізує процвітання та нові починання. Зелений колір, до речі, настільки сильно впливає на психологію людини та її підсвідомості, що навіть може зцілювати хвороби. Він розслаблює, заспокоює та утихомирює людину. Тому його часто використовують для оформлення інтер'єрів клінік і в дизайні упаковок медикаментів. Та й самі лікарі часто носять уніформу зеленого кольору (наприклад, хірурги).
Зелений має здатність нейтралізувати надто сильний вплив інших кольорів і може усувати негативні емоції від них. Тому він часто виступає як додатковий колір у дизайні.
Дивлячись на зелений колір люди відчувають спокій, впевненість, приплив життєвої енергії. Більш того, цей колір допомагає сконцентруватися, налаштуватися на робочий лад та приймати рішення. Найсильніші асоціації зеленого кольору з весною, оновленням, молодістю, природністю. Це здоров'я, гармонія, свіжість, екологічність, баланс активності та релаксу. Якщо велика кількість червоного кольору може викликати агресію та дисонанс, жовтого – надлишок емоцій та психологічний тиск, а синього – сонливість та апатію, то із зеленим кольором такого ефекту немає.
Якщо ви прагнете гармонії в логотипі і хочете уникнути колірного навантаження, вибирайте зелений лого.
Разом з тим, зелений колір може привносити в дизайн не тільки заспокоєння, а й потужний заряд енергії та динаміку. А все тому, що в нього є нескінченна кількість різних і незмінно прекрасних відтінків.
Шартрез – яскравий, позитивний, життєрадісний колір. Має високу інтенсивність, тому завжди привертає увагу. Це динаміка, імпульс, бризки шампанського, веселощі та саме життя. | ||
Нефритовий – загадковий, таємничий і такий натхненний. Холодний і водночас дуже спокійний та м'який колір. Він приваблює погляд своєю неоднозначністю. |
||
Оливковий - теплий, м'який відтінок зеленого, що зігріває. Завдяки цьому виглядає дуже ніжно та «смачно». Передає затишну домашню атмосферу та обволікає. |
||
Хакі – спокійний та холодний відтінок. Створює відчуття серйозності та зосередженості. З ним можна створювати дуже стильні поєднання. |
||
Весняна зелень – яскравість, молодість, сильна енергія передаються у цьому кольорі. Дуже динамічний, інтенсивний і при цьому колір, що зовсім не кричить. Це відображення весни, що прокинулася, і буяння молодої зелені. |
||
Фісташковий - спокійний приглушений відтінок. Має особливий шарм і магнетизм. Будучи дуже м'яким, теплим та обволікаючим, дає величезний простір для фантазії. |
||
Колір моху – глибокий насичений відтінок зеленого. Незважаючи на якусь прохолоду та стриманість, привертає увагу своєю таємничістю. Дозволяє створювати надзвичайно цікаві поєднання з іншими кольорами. |
||
Лісовий зелений – дуже приємний для ока колір. Він м'який, позитивний та теплий. Це прекрасний баланс насиченості та природної краси, яка заспокоює та дає відчуття повного релаксу. |
Це лише мала частина відтінків зеленого кольору. Сама ж палітра надзвичайно багата і різноманітна чудовими кольорами з не менш чарівними назвами. Лісовий зелений, трилисник, шартрез, лайм, нефрит, аспарагус, малахіт, віридіан оливковий, м'ятний, фісташковий – хіба це не чудово? Якщо ви думаєте, що зелений колір вам не підходить, значить, ви поки що просто не знайшли «свій» відтінок.
Незважаючи на те, що зелений колір є універсальним і не викликає емоційного перевантаження, в деяких сферах бізнесу він може бути не надто доречним. Давайте розглянемо детальніше, як люди можуть сприймати компанію через зелений колір її логотипу.
Насправді, сприйняття зеленого кольору залежить не від його кількості в дизайні, а від відтінку. Правильно обраний відтінок дасть лише позитивні асоціації та правильне посилання. А от якщо помилитися з відтінком, вибравши занадто холодний або «брудний» тон, то можна спровокувати психологічне відторгнення навіть до такого спокійного кольору, як зелений.
Щоб уникнути цієї помилки, розробку дизайну лого потрібно довіряти лише професійним та досвідченим дизайнерам. Замовляйте дизайн зеленого логотипу у студії WeLoveBrands – наші фахівці підберуть такий відтінок зеленого кольору, який ідеально підійде до вашого бізнесу.
Створюючи дизайн логотипів для іноземних компаній, важливо розуміти, що ставлення до зеленого кольору не скрізь однаково. Це зумовлено різною історичною спадщиною, картиною світу та культурними традиціями. Як уникнути казусів та непорозуміння із зарубіжними клієнтами? Перш ніж розпочинати розробку дизайну зеленого лого, потрібно вивчити сприйняття кольору в культурі тієї країни, з якою ви працюєте. Якщо ви розробляєте лого для продукту, який згодом піде на експорт, вивчайте традиції та культуру країни-експортера.
Ось яке значення має зелений колір у різних країнах світу:
Китай – чистота, свобода від забруднень, здоров'я, користь для споживача (але не для навколишнього середовища), весна, дерево, схід, зелений дракон. Але будьте уважні: зелений капелюх означає зраду дружини.
Єгипет – позитивний колір, оаза, свіжість, життя, відродження.
Індія – родючість, життєздатність, колір землі; у деяких штатах вважається весільним, святковим кольором і означає життя та щастя.
Японія - безсмертя, безперервність, вічне життя, переродження, весна, родючість, свобода, радість, надія.
Франція – злочинність, неблагонадійність, недобрі наміри, блазенство, несерйозність.
США - безпека, стабільність, свобода, екологічність, турбота про природу; іноді – заздрість, жадібність, амбіції.
Іран – бурхливе зростання та розвиток, свіжість; і в той же час – нещастя, смуток, скорбота, злополуччя, жалоба.
Очевидно, що в деяких країнах зелений колір краще взагалі не використовувати в дизайні логотипу, а в інших навпаки потрібно робити на нього ставку. Є країни із двояким ставленням до зеленого кольору. У разі краще взагалі відмовитися від зеленого кольору чи максимально глибоко вивчити його культурне сприйняття.
Багато «їстівних» брендів вибирають саме зелений колір логотипу, як показник свіжості, високої якості та натуральності своєї продукції. Також зелений лого – незмінний супутник усіх продуктів, яким важливо донести відчуття свіжості. Ковток живлющої вологи, вдих свіжого повітря чи суперсвіжа продукція – що ще може так чітко і однозначно передати ці меседжі, як не логотип у зеленому кольорі?
Зелений колір не так часто використовується в дизайні логотипів кафе, ресторанів і фастфудів. Мабуть тому, що він не надто асоціюється з кухнею і не так збуджує апетит, як червоний колір. Тим не менш, у деяких тематичних закладах зелений лого більш ніж доречний. В основному його використовують вегетаріанські ресторани, як посилання на рослинну їжу, кафе та ресторани східної кухні – для асоціації з пряними травами або традиційним зеленим чаєм. Зелений колір часто присутній у логотипах ресторанів італійської та мексиканської кухні, як данина одному з кольорів національного прапора та традиційним інгредієнтам.
Деякі IT компанії та бренди цифрових технологій використовують зелений колір у дизайні своїх логотипів, щоб показати дружелюбність та привітність. Таким чином вони намагаються розвіяти стереотип про те, що цифрові технології складні, страшні та бездушні. Погодьтеся, у зеленому кольорі цифровий світ виглядає більш добрим, людяним, відкритим та привітним.
Зелений колір досить часто зустрічається у логотипах фінансових установ, зокрема банків. Очевидно, він використовується для того, щоб на асоціативному рівні пов'язати грошові вклади із зростанням та збільшенням добробуту клієнта. На зразок рослин, які ростуть з кожним роком все більше, якщо вкладати в них сили та турботу. Також зелений колір логотипу створює позитивний імідж фінансової установи та сприяє підвищенню довіри та лояльності клієнтів.
Зелений колір транслює свіжість, впевненість та чистоту. Його обирають ті, хто любить порядок, гармонію та стабільність. Разом з тим зелений колір знімає напругу, розслаблює, заспокоює. Саме тому він так добре підходить для логотипів брендів господарських товарів та клінінгових компаній. До речі, міжнародний знак вторинної переробки виконано саме у зеленому кольорі.
Для компаній, які займаються енергетикою та паливом, зелений колір не рідкість. Причому це характерно як для традиційних паливних компаній, так і для тих, хто займається альтернативними джерелами енергії. Останні, наприклад, таким чином транслюють екологічність, турботу про природу та безпеку виробництва енергії для довкілля. Звичайним паливним компаніям та мережам автомобільних заправок зелений логотип надає більше дружелюбності, відкритості до спілкування з клієнтами та дає відчуття чистоти та безпеки нафтопродуктів. Може здатися, що на «зелених» заправках паливо краще і чистіше і автомобіль з ним буде «здоровіше».
Зелений колір у логотипах мережевих магазинів зустрічається досить часто. Він чудово врівноважує будь-який інший колір, тому є практично безпрограшним варіантом. До того ж, зелений лого викликає набагато більше довіри у клієнтів, підвищує їхню лояльність та формує позитивну оцінку.
Зелений колір найбільше асоціюється з міцним здоров'ям, оновленням і молодістю. Тому його дуже часто використовують у логотипах медичних закладів, аптек та лікувальних препаратів. Більш того, зелений колір створює відчуття безпеки, захищеності та спокою, що також позитивно позначається на сприйнятті цільової аудиторії.
Турфірми часто застосовують зелений колір та його відтінки у дизайні логотипів. А все тому, що він розслаблює, навіває думки про дику природу, ліси, гори, колір морської хвилі і так далі. Також він створює відчуття легкості, ковтка свіжого повітря, яке кожен турист отримує у подорожі. Разом з тим, зелений розслаблює, заспокоює та знімає можливий стрес та хвилювання, які можуть виникнути при плануванні поїздки. І, звичайно, налаштовує на позитивний лад – що ще потрібно у відпустці?
Погодьтеся, бренд Victoria's Secrets виглядав би дуже дивно у зеленому кольорі, та й Тіндер теж. Зелений колір зовсім не підходить для всього, що пов'язане з еротикою, любов'ю, спокусою та чуттєвістю. Для цього є червоний та загадковий чорний. Але аж ніяк не зелений. Дивіться, як це виглядало:
Вся фішка логотипів фастфуду саме в тому, що вони розпалюють апетит та стимулюють аудиторію до імпульсних покупок. Зелений колір дає зворотний ефект, а це зовсім не те, що потрібно мережам швидкого живлення. Та й із розпеченою плитою та метушнею на кухні зелений колір не асоціюється. Ось для веганських ресторанів, де всі спокійні та перебувають у гармонії з природою, зелений логотип підходить ідеально. А для фастфуду – навряд.
Вчені довели, що зелений колір асоціюється у людей із гірким чи кислим смаком. Але аж ніяк не з солодким. Ви помічали, що зелені лого часто зустрічаються на м'ятних жуйках, чаї, каві, пиві, а на цукерках та десертах ніколи? А все тому, що маркетологи знають про цю особливість зеленого кольору і використовують це знання за призначенням. До речі, для кондитерських магазинів зелені логотипи теж навряд чи підійдуть.
Зелений колір дуже універсальний та підходить практично для будь-якої сфери бізнесу. Проте ризик помилитися завжди є. Щоб уникнути помилки і вибрати ідеальний відтінок зеленого кольору для вашого бізнесу - не займайтеся цим самі. Довірте відповідальну роботу професіоналам – спеціалістам студії WeLoveBrands. Ми знаємо, як зробити найкращий логотип у зелених тонах для вашого бізнесу.
Правильне поєднання кольорів та відтінків у логотипі дозволяє викликати в аудиторії потрібні емоції, показати характер бренду та передати вірний меседж. Так-так, все це людина відчуває і розуміє на невербальному рівні, лише дивлячись на кольори логотипу. Зелений колір універсальний і може поєднуватись практично з будь-яким іншим тоном. Тому простір для фантазії у дизайні зелених логотипів відкривається просто величезний. Ми підібрали три найкращі, на наш погляд, поєднання зеленого в логотипі:
Яскравий зелений та темно-синій. |
||
Глибина синього кольору чудово відтінюється та виділяється за рахунок яскравості зеленого відтінку. Це досить нестандартне поєднання, тому виглядає свіжо та невбито. Салатовий чудово «дружить» із синім, викликаючи відчуття простоти та гармонії. | ||
Салатовий та фіолетовий. |
||
Таке поєднання кольорів дає відчуття молодості, сили та потужної енергії. При цьому тандем зеленого та фіолетового виглядає збалансовано та гармонійно, тому викликає позитивні емоції та не напружує очей. | ||
Зелений та жовтий. |
||
Дуже бадьоре поєднання, яке одночасно ніби обволікає своєю теплотою та чуттєвістю. Разом ці два кольори виглядають дуже «природно» і дають відчуття молодості, динамічності, доброти та позитиву. |
Зелений завжди сприймається як легкий, свіжий і природний колір. Він асоціюється з надією та спокоєм. Деякі відтінки зеленої палітри мають здатність знімати стрес, розслабляють і утихомирюють. Інші ж дуже динамічні, тому дають потужний заряд енергії та позитивного настрою.
Зелений колір настільки багатоликий та різноманітний, що дозволяє передати практично будь-яку емоцію в логотипі. Спокій, внутрішня гармонія, умиротворення, релакс, яскравість, молодість, свіжість, соковитість – усі ці відчуття (і багато інших) передає саме зелений колір. Ми вибрали чотири найактуальніші відтінки зеленого в дизайні логотипів.
Якщо зелений – один із ваших фірмових кольорів, то наскільки ефективним та доречним буде його використання в інтер'єрі офісу? Насамперед слід пам'ятати, що на енергетичному рівні зелений колір відноситься до стихії Дерева. А дерево завжди відповідає за зростання, розвиток, динаміку та підйом. Тому до цієї стихії належать усі організації та компанії, які займаються розвитком людської особистості, освітою, творчістю та зростанням загалом.
Це можуть бути: спортивні клуби, центри психологічної допомоги та психотерапії, різні клініки, сільське господарство, харчова промисловість, видавництва, мода, текстильні підприємства, теслярство, столярство, рослино- та тваринництво, робота з тілом людини (масаж, наприклад), меблеві фабрики , флористика, перукарні та салони краси, ательє, парфумерія тощо.
Основні матеріали стихії – дерево, папір та інші природні матеріали. Якщо ваш бізнес відноситься до цієї стихії і ви додасте відповідні матеріали до інтер'єру офісу, то вони сприятимуть розвитку компанії.
До речі, що менше клієнтів до вас заходить, то яскравіше можна виділити основний елемент стихії бізнесу. Наприклад, якщо у вас дитячий центр розвитку, наповніть його кольорами і формами, що нагадують дерево. Поставте більше горщиків із квітами та декоративними деревами, зробіть великий стенд для дитячих малюнків чи оголошень у вигляді красивого дерева тощо. Така візуалізація стихії бізнесу вносить гармонію та, як наслідок, дає значний прогрес.
На думку психологів, зелений колір – найоптимальніший для офісу. Він не перевантажує психіку, не дратує та не втомлює. Навпаки, зелений колір в інтер'єрі офісу заспокоює, розслаблює та разом з цим збільшує працездатність та концентрацію. Тому це ідеальний вибір для оформлення робочого простору.
Відомий факт: очі людини відпочивають, дивлячись на зелений колір. А це особливо добре для тих, хто довго працює за комп'ютером або перевіряє документацію.
Зелений колір чудово підходить для оформлення приймальні офісу або зони відпочинку. Якщо хочеться оживити інтер'єр, зробити його динамічнішим, енергійнішим і позитивнішим – додайте жовті фарби. Пам'ятайте, чим холодніший відтінок зеленого ви використовуєте в інтер'єрі, тим сильнішим буде його заспокійливий ефект. Як стверджують східні практики, зелений колір – це колір багатства та процвітання. То чому б не додати його в інтер'єр офісу та дизайн логотипу компанії? Хто знає, можливо, відразу після цього гроші так і потечуть річкою прямо у ваші руки. До речі, така можливість багаторазово підвищиться, якщо ви довірите розробку зеленого логотипу професійним дизайнерам студії WeLoveBrands. Дивіться, які логотипи у зеленому кольорі ми вже робили для клієнтів:
Хочете так само? Чи хочете ще більш крутий та стильний логотип у зеленому кольорі? Замовляйте розробку зеленого логотипу у студії WeLoveBrands. Ми знаємо, який відтінок зеленого ідеально підійде для вашого бізнесу.